Kesäkuiset 2020 <3

Moikka kaikille!

Ehkä uskaltaudun minäkin tänne listalle. Laskureiden mukaan viikkoja 6+2 ja laskettu aika 9.6.2020.

Olen 28-vuotias ja toinen lapsi tulossa. Esikoinen on parivuotias viikaripoika. Mitään oireita ei tässä raskaudessa ole vielä ollut, jotenkin hyvin epätodellinen olo ja vielä reilut pari viikkoa pitäisi odotella ennenkuin pääsee neuvolaan kurkkaamaan, onko siellä mahassa elämää. Tätä raskautta on jotenkin paljon vaikeampi sisäistää kuin esimmäistä mutta varmasti se tästä ajan kanssa. :)

Laitan myös pyyntöä Faceryhmään. :)

Listaan: Näpsytti/28v./2. lapsi/9.6.
Mun on kans ollut vaikea nyt tajuta tätä. Esikoisesta olin heti RASKAANA :D siis selvittelin mitä ei saa syödä, mietin urheilut ja kaatumiset, aloin suunnitella hankintoja.. Nyt välillä havahdun siihen että ai perse, ei ois pitänyt syödä jotain jne :D

Kai tuo meidänkin kaksivuotias pitää niin kiireisenä, ettei vaan ehdi pysähtyä tätä miettimään. Josko sitten ensi perjantaina ❤
 
Täällä huutelee tällä viikolla plussannut. Meneillään 5+1 ja La on 23.6. Tietämillä. Kamalasti jännittää, että pysyykö kaveri mukana. Varasin varhaisultran ja voisin ultran jälkeen liittyä fb - ryhmään, jos kaikki näyttää olevan kunnossa.
 
Mun on kans ollut vaikea nyt tajuta tätä. Esikoisesta olin heti RASKAANA :D siis selvittelin mitä ei saa syödä, mietin urheilut ja kaatumiset, aloin suunnitella hankintoja.. Nyt välillä havahdun siihen että ai perse, ei ois pitänyt syödä jotain jne :D

Kai tuo meidänkin kaksivuotias pitää niin kiireisenä, ettei vaan ehdi pysähtyä tätä miettimään. Josko sitten ensi perjantaina ❤
Minäkään en ole vielä sisäistänyt, että raskaana ollaan, ehkä sit kun alkaa oireita olemaan ja turvottamaan enemmän. Toistaiseksi fiilis, että aion kyllä piilotella töissä asiaa mahdollisimman pitkään. Vaikka vielä on edes aikaista ajatella sitä.
 
Tein tänä aamuna digin. Näyttää raskaana 2-3. Oletin ovulaation olleen myöhemmin, se on ehkä just ja just 3 viikkoa sitten. En nyt ainakaan mielenrauhaa saanut tästä, koska ei näytä +3 :( Toisilla tullut jo niin äkkiä se +3.
Tämä oireettomuus kaupan päälle, jos ei eilistä yökkäilyä lasketa. Ei hyvä yhdistelmä vilkkaalle mielikuvitukselle. :poop:

Pitääkö tässä nyt hätähousuna tehda vielä viikon päästä digi, jotta näkee. Ar-ultrakin vasta vajaan 2 viikon päästä, kun on 6+6. Sit epäilen, ettei siellä näykään mitään, kun ei ollakaan niin pitkällä :confused:
 
Ihanaa, onnea kaikille plussista! :p

@Lennis, mikä dpo sulla on menossa? Mä tein dpo 15 1-2 viikkoa ja siitä sitten odotin aina viikot ja joka joka kerran nousi digi yhden eteenpäin! Oli tosi hyvä mielenrauhan kannalta! Ei oo ollut oikein mitään oireita vieläkään 7+4 mennessä, ja tänään mennään katsomaan varhaisultraan näkyykö siellä sykettä :whistle:
 
Tein tänä aamuna digin. Näyttää raskaana 2-3. Oletin ovulaation olleen myöhemmin, se on ehkä just ja just 3 viikkoa sitten. En nyt ainakaan mielenrauhaa saanut tästä, koska ei näytä +3 :( Toisilla tullut jo niin äkkiä se +3.
Tämä oireettomuus kaupan päälle, jos ei eilistä yökkäilyä lasketa. Ei hyvä yhdistelmä vilkkaalle mielikuvitukselle. :poop:

Pitääkö tässä nyt hätähousuna tehda vielä viikon päästä digi, jotta näkee. Ar-ultrakin vasta vajaan 2 viikon päästä, kun on 6+6. Sit epäilen, ettei siellä näykään mitään, kun ei ollakaan niin pitkällä :confused:
En mä hätääntyis tästä. Sullahan on nyt 5+1?muistelen näin, kun itsellä on oviksesta 5+0 (jeeee! :D) mä sain esikoisesta 3+ tasan 5+0 ja nyt 4+5, eli nuo vaihtelee samallakin henkilöllä. Ja sit.. Mähän oon the hullu testimuija. Ja olen tehnyt tutkimusta :ROFLMAO: se o välillä TODELLA vähästä kii mitä viikkoja digi sanoo. Tiedän, koska oon teurastanut jokaisen koskaan tekemäni digin ja vertaillut niitä viivoja :ROFLMAO: esim itellä dpo12 1-2 viikkoa ja dpo13 2-3 viikkoa näytti tismalleen samalta. Totesin, että rajatapauksissa se kai vaan arpoo parhaan vastauksen :ROFLMAO: eli Sullakin varmaan jo kovin lähellä 3+ mutta tuli nyt vaan 2-3. Jos viitsit, teurasta testi ja laita kuva tänne. Voin pistää kuvan tosta viivasuorastani myös kunhan pääsen kotiin :D

Hei onko joku seurailla aamulämpöjä? Niiden kai pitäisi olla alkuraskaudessa reilusti koholla, ja ite ihmettelen näitä omiani... Ei ole kovin korkeat, esikoiseen verrattuna. Tässä nyt siis syy vuodon lisäksi, miksi tuntuu että kaikki ei voi olla hyvin o_O
 
Pieni sydän sykki kiivaasti ultrassa ❤ Niin uskomatonta! Mitat vastas 7+0, mutta ajattelinkin vähän, että eka plussa tuli niin myöhään!
Oireettomuus jatkuu edelleen eli toivottavasti oon vaan onnekas olojen puolesta näin alkuvaiheessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: alixa
Hyppään mukaan tänne, kun kunnallisen puolen varhaisultrassa on käyty, sikiö vastasi 6+4 eli la 8.6. :love: vielä ei sykettä näkynyt, mikä oli ultraavan lääkärin mielestä normaalia vielä näillä päivillä. Onneksi pääsin epäsäännöllisten kuukautisten ansiosta suoraan tk:een ultrattavaksi, säästi rahaa :LOL:

Listaan voisi lisäillä:
Lastunen/29/1. lapsi/8.6.
 
Ihanaa @Cipressi että syke löytyi ja kaikki hyvin :).
Mä päädyin myös varaamaan ajan varhaisultraan, mutta se on vasta kahden viikon kuluttua. Jos tää kahden viikon odotus tuntuu ylivoimaiselta niin miten ihmeessä jaksan sinne kesäkuuhun. En millään jaksais salailla asiaa, haluaisin jo rynnätä kaupoille hypistelemään lastenvaatteita :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Cipressi
Täällä hävinneet kaikki raskausoireet viimeisen vuorokauden aikana, vaaleanpunaista tuhrua myös ja menkkajomotteluja...Jotenkin vahvasti sellainen olo ettei taida meille vauvaa tulla. Keskiviikkona ultraan. En tiedä mitä ajatella:(:cry:
 
Kävin tänään päivystyksessä ultrassa ja siellä sykki pienen pieni sydän :cry::cry::love::love: Olin niin varma ettei siellä enää ketään olisi, että olen nyt vähän sokissa. Lääkärin mielestä syke oli vahva ja mitat vastasi 6+5. Ihana kätilö vielä sanoi lopuksi, että olisipa kaikki käynnit tällaisia :love: Sitä minäkin toivoisin, että kaikki voisivat saada hyviä uutisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: JenniSyys
@Lennis Se on todellakin pienestä kiinni joskus, että mitä ne digit näyttää. Tee ihmeessä uusi vähän myöhemmin, niin uskon kyllä että sitte saat sen 3+:)

@Effis En ole seurannut lämpöjä kun viimeksi joskus tosi varhaisilla viikoilla, ehkä 4+ jotain. Eivät ollu yhtään koholla. Päätin lopettaa ku aiheuttihan se heti kamalaa stressiä.:cautious:

@Cipressi Ihania uutisia, paljon onnea!!:love:

@Lastunen Tervetuloa mukaan!:) Ultrattiinko vatsan päältä vai alakautta?

@Durable Onpa ahdistava tilanne. Toivotaan silti parasta! Niin kauan kun ei ala runsas ja hyytymäinen vuoto kovien kipujen kanssa niin on toivoa.:love:

@taatelinen Ihania uutisia!!! Olen niin onnellinen sun puolesta!!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Cipressi
@hanba alakautta ultrattiin :)

Soitin kanssa neuvolaan tänään ja 2vk päästä ois aika sinne. Sitä ennen pitää täyttää sähköiseen äitiyskorttiin esitiedot. Kauheesti oli tietoa siellä sähköisessä äitiyskortissa :LOL:onkohan muillakin käytössä sellaista?
 
@Lastunen vii miten ihania uutisia :love:

@Miann pahoittelut ❤ ja tsemppiä :cry:

@hanba kiitos, huojentaa kuulla et muillakaan ei lämmöt oo ollu mitenkään erityisen koholla. Äh, en tiiä. Osais unohtaa koko raskauden ja a taa ajan vaan kukua, niin olis varmaan helpoin.

Oon ite sellanen himotestailija ja odotettiin tätä vauvaa niin kovin, että onnistuin testaamaan plussan jo Dpo8. Ja kyllä, päivä on varma, koska ennen ovista mulla sattui oleen ultra, ovis tikut oli käytössä ja tunnistan oviksen vielä kovien kipujen perusteella. No, ihanaa oli plussasta jo 3+1 mut ehkä ois stressannut huomattavasti vähemmän jos ei ois stressannut. Mul meni about niin, et Dpo8 euskonen riemu, koska tiputteli verta, dpo 9 vahvistunut epäuskoinen riemu, dpo10 paniikki, koska yhä tiputteli ja sit dpo11 eteenpäin epätoivoinen epäusko :ROFLMAO: voi hyvä päivä :ROFLMAO: nyt sit 5+0 tuntuu et oon ollu vuoden raskaana ja pelänny keskenmenoa 2 vuotta :confused:
 
Täällä 5+0 tänään. Hämmentää kun kahvi maistuu erinomaisesti edelleen, eli hyvin oireettomana mennään täällä. Ensi viikolla ajattelin soitella ultra-aikaa ja varmaan neuvolaankin voisi pirauttaa.

Tultiin juuri reissusta ja ihan olen viidessä vuodessa ehtinyt unohtaa kaikki ruokarajoitteet. Homejuustot ja kypsentämättömät lihat skippasin, mutta muita rajoitteita en muistanut mitä on.

@pehmistä nyt löysin mobiililla punaisen värin eli minut voi lisätä listalle Puuvilja / 35v. / 3. lapsi / LA 18.6.
 
@Effis, toivotaan et vahvistuu, taitaa olla niin pienestä kiinni.

Ihana juttu @taatelinen, tuo on niin ihana hetki nähdä sykkeet ruudulla! :love:

@Miann, pahoittelut ja voimia sinulle :cry:

Harkitsin jo tänään, että ultraan töissä, jotta näen onko siellä mitään :ROFLMAO: Ongelmaksi vaan muodostuisi se, että tulkinnasta ei ole juurikaan hajua :X3:
 
❤Ihania ultrakuulumisisia täällä.❤.

@Miann! Pahoittelut ja tsemppiä kovasti sinne.

Mäkin niin haluaisin käydä vaikka ensi viikolla ultrassa, mut yksityiselle ei nyt oikein olisi varaa ja kunnalliselle tuskin pääsee.
Neuvolaankaan en ole soittanut.

Koko aika etova olo ja tuoksut ja hajut tuntuu tosi voimakkaalle.
Ei meinaa ruuan tekemisestäkään tulla mitään, kun tuntuu että kohta lentää oksennus.
Mutta jollain tapaa nautin näistä oloista.
Vaikka eihän toki nämäkään varmuutta tuo.
Vaikka oireita monia onkin.

Josko sitä ensi viikolla uskaltaisi soittaa neuvolaan.
 
@Lastunen , ainakin -16 ja -18 oli ihan fyysiset äitiysneuvolakortit. En tiedä vielä onko nyt netissä vai miten, kun en oo vielä soitellut tai käynyt neuvolassa. Ehkä toivoisin, että ois niinku ennenkin.

Mulla ei oo ollu nyt muita oireita, kun pahoinvointi. Aamulla ei oikein pysty syödä mitään ja lounaallakin vain vähän. Muuten tulee huono olo.
 

Yhteistyössä