Kesäkuiset 2020 <3

Täälläkin päästiin tänään 16. Raskaus viikolle, kun 15+0 tuli täyteen. Mahan jomottelua on ollut vaihtelevasti, mutta menee varmaan perus kasvukipujen piikkiin.

Mutta koska varmasti porukka on huomenna kiireisenä aatto tohinoissa, niin toivotan jo nyt kaikille kesäkuumammoille ihanaa joulua! :love: syökää, juokaa ja rentoutukaa! Pian päästään kohti uutta vuotta ja näiden bebbylien syntymävuotta, huikeaa! :)
 
Sen mä tulin teille vielä sanomaan, ettei tässä ollutkaan taustalla pelkkä piilevä virtsatieinfektio ja munuaistulehdus vaan mulla oli myös verenmyrkytys. Olen yhä suonensisäisessä ab-hoidossa osastolla ja huomenna näyttäis hyvältä päästä kotiin, kun vointi on kohentunut ja crp alkanut laskea. Hirveän huono tuuri vain.

Tänään pääsin viettämään aikaa vauvan kanssa ja se helpotti hirveästi. Siinä hän rv15 kokoisena (juuri kuten kaikissa kuvauksissa) näytti nukkuvan sikiöasennossa, niin levollisena. Samalla hetkellä suuri ahdistusmöykky vierähti sisimmästä pois ja pystyin hymyilemäänkin, kuinka kaunis hän olikaan. Kävi täällä kääntymässä ja jossain jatkaa nyt matkaansa, lähekkäinhän me kaikki sielut ollaan :love: Olen päättänyt hänet haudata, en halua vain heittää johonkin yhteistuhkaukseen.
 
@Vauhtimamma kiva kun tulit vielä kertomaan kuulumiset, vaikka raskaita ovatkin. Veikkaisin, että oot ollut monen palstalaisen ajatuksissa viime päivinä.

Siis tuliko verenmyrkytys pitkälle edenneestä virtsatieinfektiosta? Ja anteeksi uteluni, mutta ilmeisesti verenmyrkytys aiheutti sitten vauvan menehtymisen? :( tuntuu vaikealta ajatella, miten raskaita asioita olet joutunut tässä joulun alla käymään läpi, mutta tuli tosi hyvä mieli kun puit kaiken niin kauniisti sanoiksi. Kaikki me täällä vain vieraillaan, ja hänen vierailunsa oli tämän pituinen ❤ yhtä kaikki silti tärkeä sinulle. Ja ainakin vauva sai olla koko ajan lähellä äitiä, alusta loppuun ❤
 
@Effis Halusin tosiaan tarkentaa siksi, ettei kukaan muu panikoidu jos saa pissatulehduksen.

Gynen kanssa kun juttelin niin hän sanoi, ettei voida tietää oliko kyseessä myös kohtutulehdus. Siitä nimittäin lukee, että se voi pahimmillaan johtaa verenmyrkytykseen. Pissatulehduksia minulla on ollut vaikka kuinka monta, eikä koskaan ole mennyt munuaisiin, munuaisarvot on nyt olleet koko ajan ihan ok ja minulla ei ollut missään kohtaa selkä- tai kylkikipuja. Kipu oli koko ajan nimenomaan kohdun alueella ja se ei ollut tavallista supistuskipua vaan jalat alta vievää viiltoa. Oli miten oli niin sitä ei tiedetä mikä sitten lopulta vaikutti mihinkin, mutta veikkaan että ilman verenmyrkytystä vauvalla olisi ollut paremmat mahdollisuudet selvitä..

Kyllä tässä psyyke oli tuon synnytystilanteenkin takia kovilla ja kun kaikki kävi niin äkkiä, mutta nyt kun lapsen pääsi näkemään niin tuli valtavan rauhoittunut ja hyvä olo <3
 
Voi, että :cry: en ole hetkeen ehtinyt täällä käydä lukemassa teidän kuulumisia ja nyt vasta siis luin @Vauhtimamma kuulumiset. Kovasti voimia toipumiseen!

Saimme jouluna kerrottua perheille tulevasta vauvasta ja oli lämmin vastaanotto kaikin puolin :love: ja on alkanut nyt itseäkin kiinnostamaan tuo Facebook ryhmä. Täytynee laittaa viestiä liittymisestä!
 
  • Tykkää
Reactions: pehmistä
Salattuun ja pieneen "Kesäkuiset 2020" -ryhmään otetaan väkeä enää rajoitetusti loppiaiseen 6.1.2020 saakka, jotta saamme pidettyä keskusteluympäristön mukavana ja intiiminä :love: Mikäli vielä mielit mukaan, niin laita pikimmiten minulle yksityisviestiä!

Tällä hetkellä ryhmässä on 50 jäsentä ja paljon aktiivista keskustelua odotusajasta, sekä tottakai jossain määrin myös elämästä ja kuulumisista odotusajan ympärillä. Tervetuloa mukaan! :coffee:
 
Hyvää Uutta vuotta tännekin! :) Täällä menee ilta rauhallisissa merkeissä, eilen oli vatsa aika kipeä ja oksensin pari kertaa niin päädyttiin perumaan ravintolavaraus. Syötiin kotona hyvää ruokaa miehen kanssa ja nyt leffa pyörimään. Pikkuinen aloitti riehumisen masussa, ei valittamista :love:
 
Heippa kaikille! Siirrynkin tänne kun toisessa kesäkuiset ryhmässä on niin hiljaista. Viestejä näyttää olevan jo niin hurjasti että en ole vielä ehtinyt lukaisemaan niitä mutta taustaa itsestäni eli ensimmäinen lapsonen tuloillaan. La 1.6. eli nyt rv 18+3 menossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: 4nniin4
Hei! Mäkin liityn mukaan. Olen jo pitkän aikaa lukenut teidän viestejä, mutta uskallan vasta nyt tänne kirjoitella, kun sain nipt-tulokset, jonka mukaan sikiö on ainakin testattujen kromosomien osalta terve. Ennestään löytyy yksi lapsi, jonka jälkeen on ollut aika paljon epäonnea raskauksien kanssa. Ajattelin tulla mukaan myös facebook-ryhmään, näin viime tingassa. La on 23.6.
 
  • Tykkää
Reactions: 4nniin4

Yhteistyössä