Kesäkuiset

Minä tuun nyt kertomaan kuulumisia. Listalle en edelleenkään takaisin halua, mutta käyn kyllä välillä lukemassa teidän kuulumisia täältä.

Mullahan oli alussa supistelutuntemusta ja selvät raskausoireet. Jotka sitten lopahti rv 4+6 tietämissä jolloin alkoi se rusehtava tuhru, kerran tuli myös vähän vaaleanpunaista. Tuhruttelua nelisen päivää. Terkkarin lähetteellä kävin gyn.polilla rv 5+5. Kohdussa ruskuaispussi, hcg 8200. Viime viikonloppuna tuli taas vaal.ruskeaa yhden "turahduksen" verran pienen puristavan tunteen jälkeen yhtenä päivänä. Rv 6+1 hcg oli 13000. Ja tänään rv 6+2 ultrassa näkyi alkio ja syke. Mutta myös sikiöpussin vieressä/takana on vuotokohta. En tiedä miksi. Ja nyt joko tulee isompi vuoto ja menee kesken..tai sitten raskaus jatkuu. Psyyke on kyllä koetuksella tälläisessä tilanteessa...
Hurjasti tsemppiä! Toivotaan, että pieni pitää kiinni! :love: Tule kertomaan sitten, miten tilanne edistyy. Olisikohan mahdollista, että olis ollut alunalkaen kaksi?

Täällä kanssa aivan jäätävä turvotus! En tiedä miten tämän pitää salassa kohta enää (n)
 
  • Tykkää
Reactions: heikura79
Mut tiedättekö mikä on kivaa?

Ainakin ehdottomasti se, että viikossa on vaan seitsemän päivää. Tota raskausappista olisi niin turhauttavaa seurata, jos vaikka toissapäiväisen 6+6 -ilmoituksen jälkeen olis tullut seuraavina päivinä vielä 6+7, 6+8, 6+9 :D

Näyttää niin kivalta (vaikkei nyt tiedäkään onko siellä mahassa ketään vai ei), kun nyt viikot on jo 7+1! Ihan ku olis mennyt kauhean nopeesti nää pari päivää kun äsken vasta oltiin kutosviikoilla.
 
Muilla menkkakipumaisia kohdun kasvukipuja, voikohan näillä viikoilla vielä olla moisia ?:D Jossain vaiheessa päivää aina jomottaa alamahaa ja sitten taas loppuu(n) En nyt muutakaan selitystä näille jomotuksille keksi.
 
Tänään soittelin neuvola aikaa, perjantaina soittaa neuvolantäti miulle päin ja varataan siinä ensimmäinen käyntiaika.

Mutta iltapäivästä tultiinkin sitten rytinällä alas, verta vuotaa ja alavatsalla on suht kovaa "menkkakipua" :( verta vuoti vähäsen myös sunnuntaina ja maanantaina, silloin ei sattunut mahaan. Viikkoja nyt jotain 5+5 tai 5+6
 
@Lumikki87 halauksia. ❤ Toivotaan, että pieni pysyy vielä matkassa.

@xxjupaxx itsellä kans menkkamaisia kipuja, tosi voimakkaitakin. Ei vuoda kuitenkaan. Oletan niiden olevan just noita kasvukipuja. o_O

Mulla oli kahdessa edellisessä raskaudessa välillä niin pahoja kipuja, et olin osastollakin niiden vuoksi. Nyt vaan viime syksyisen jälkeen pelottaa kaikki. :(o_O
 
Heti hipsin tänne katselemaan. Aamulla plussattu! Menkat neljä päivää myöhässä, eilen illalla eka kevyt viiva ja tänään aamulla kahteen eri merkkiseen sen verran selvät viivat, että uskallan jo iloita.

Toinen olisi tulossa, esikoinen on 1v9kk.

En vielä ehtiny tämän kummemmin ketjua selata, onko teillä fb-ryhmää? :)
 
Mulla alkaa mennä järki. Olen kohta viikon lepäillyt, makoillut, ottanut rennosti. Olen neulonut. Katsonut leffoja. Pelaillut lasten kanssa. Mutta kun en pääse lenkille tai jumppaan, niin menee järki! Joudun kököttämään vaan neljän seinän sisällä. :confused:
Tänään kyllä uskaltaudun käymään pikkupikku käppästelyllä. Pakko saada raitista ilmaa.
Jalka muuten jaksaa hyvin (sen syvän laskimotukoksen vuoksi siis nää lepäilyt) ja enää ei ole niin kipeä mitä oli aluksi. Tukisukastakin tunnustaisi olevan hyvä apu. (y) Mutta eniten ottaa päähän tämä, että ajattelin tähän raskauteen "vain radin", koska se on aiemmissakin raskauksissa ollut. Jotenkin on ollut niin vaikeaa hyväksyä tätä laskimotukosta. :(

Ja perhana, vatsa illalla ummella ku mikä ja aamulla saa viettää hyvän tovin vessassa kun on aivan ruikulilla! o_O Ärsyttävä oire!
 
Tsemppiä @Koivis !

Nuo mahaoireet kuullostaa tutulta, paitsi kun aamullakaan ei meinaa mitään tulla :eek::LOL: ja tää etovaolo kokoajan yökyök.. ajattelin käydä apteekista ostamassa ne pahoinvointirannekkeet ja kokeilla olisiko niistä mitään apua. Onko kellään kokemuksia niistä? o_O
 
Täällä kans yksi odottaja varovasti ilmoittautuu. :)
Eli siis:
Hazelyn/15.6/ensimmäinen/OYS
Mulla ei oo ollut oikein mitään oireita vielä, rintojen arkuutta lukuunottamatta (tosin nännit ei oo ollenkaan kipeät). Sitä rupeaa väkisinkin miettimään, että onkohan tuolla massussa kaikki hyvin.. :unsure:
 
7+0 :love:
Missähän vaiheessa sitä lakkaa laskemasta päivän tarkkuudella:LOL:
Minunkin raskaus kun on jo kolmas niin tuntuu hölmöltä tämä hössötys.Tosin onhan kuopuksen odotuksesta jo 15v aikaa.
Turvotus on tullut jäädäkseen.Samoin tissien kutina.
 
Miten herkkiä ootte raskaana ollessa? Mä olin esikoisen aikana tosi herkkä, ja itkin melkein kaikelle. Nyt ei itketä ei mikään? Onko tää normaalia? :mad:
Mulla on ollu kaikki raskaudet ihan erilaisia.Ekassa oli vaan hajuherkkyys,tokassa olin ihan päästäni sekasin ja nauroin ihan kaikelle:LOL: ja nyt hajuherkkyys ja itken myös ihan kaikelle mahdolliselle.Muistelen että ekassa oli loppuraskaudessa tuo itkuherkkyys.
Eli täysin normaalia.
 
7+0 :love:
Missähän vaiheessa sitä lakkaa laskemasta päivän tarkkuudella:LOL:
Minunkin raskaus kun on jo kolmas niin tuntuu hölmöltä tämä hössötys.Tosin onhan kuopuksen odotuksesta jo 15v aikaa.
Turvotus on tullut jäädäkseen.Samoin tissien kutina.
Täällä kans kolmatta odotellaan ja tänään 6+1. :love: Sinulla tosin on vielä pidempi aika kuopukseen, minulla "vain" neljä vuotta. :ROFLMAO: Mutta aivan höpsö olo on kyllä, ja yksi päivä ihastelin pienen pieniä vaatteita kirppukselläkin ja paljon vauvvakamaa katselen jo "sillä silmällä". :whistle:
Mulla kans tissit kutisee ja niihin koskee varsinkin iltaisin, ällöttää yököttää, tekee mieli kaikkea ja sitten ei teekään mieli mitään. :sick:
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) vuodon syykin selvisi, ilmeisesti ollut kaksosraskaus josta toinen on surkastunut pois. Vielä oli vähän hyytymää jäljellä, tosin vuotoa ei ole enää tänään ollut. Sikiö vastasi viikkoja 6+4, kun omat laskut oviksesta on tänään 6+5. Eli en muuta laskettua aikaa ainakaan toistaiseksi. Olipa ihanaa nähdä pieni sydän jumputtamassa :love:
 

Yhteistyössä