Kesäkuiset

Heippa!
Minäkin liityn varovasti mukaan tänne :). Olen nyt kolmena päivänä tehnyt testin ja haaleaa viivaa näyttää. Hieman on mielestäni vahvistunut aina edellisestä, joten luottavaisin mielin tässä ollaan. Oireita ei vielä ole ja minun puolestani saisivat kyllä pysyäkin poissa, sen verran kamala oli esikoisen odotusaika pahoinvointeineen :sick:. Nyt olisi siis toinen tulossa :love:
 
Uskaltaiskohan sitä jo varovasti ilmoittautua mukaan. Viikko ennen kuukautisten pois jääntiä aavistelin olevani raskaana kun huomasin itkeväni Elisan mainosta katsoessa :ROFLMAO:. Lisäksi samaan aikaan alkoi etoa ajatuskin valkoviinistä tai graavilohesta (yleensä ovat mun herkkua, tuttu oire esikoisen raskaudesta :D). Ainoa mikä mietityttää niin testiviivat näyttää edelleen haaleaa.. Esikoisesta muistaakseni pärähti heti tumma viiva (n). Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti ja ilmottaudun listalle: Annis-/19.6/toinen/HUS
 
Heippa!

Oon tehnyt aika monta raskaustestiä kun niitä sattui tuolla laatikossa olemaan ja kyllä niitä kai hiljalleen ois uskottava. Ekan tein jo viikko ennen kuukautisia, koska kaveri oli nähnyt kahdesti unta miun raskaudesta. Pelottavaksi meni kun toinenkin kaveri kertoi nähneensä :D Ja kyllähän niitä viivoja on kaksi piirtynyt ja koko ajan vahvempana.

riepis / 19.6. / toinen lapsi / KOKS

Laitan myös viestiä fb-ryhmästä.
 
Ilmottaudun kans messiin

Jenny90/13.6/neljäs/KOS(/H)

Tuli täytetä yllätyksenä. Alotin pillerit reilu kuukausi sitte heti menkkojen perään. Mulla on ihan tuore suhde ja molemmilla pieniä lapsia edellisistä liitoista jotka molemmat on päättyneet vasta tänä vuonna. Ollaan vähän sillee että mitäs helvettiä nyt.
Edellisessä raskaudessa oli istukan ablaatio ja se kokemus lisää pelkoja tähän raskauteen. Lisäks mut on sleeve leikattu (vatsalaukku pienennetty) vasta puol vuotta sitten, joten vauvan kasvua tullaan todennäkösesti seuraamaan, koska pystyn syömään niin vähän ja ravintoaineet ei imeydy normaalisti..
 
Hei vaan kaikille täällä yksi uusi odottaja!

Perjantaina tuli plussa testiin (kahdesti), joten kesän lasta tässä odotetaan. Muita oireita ei sitten olekaan.:)
Täällä 2+ sivustolla ennenkin kirjoitellut. Tällä kertaa ei ollut tekemällä tehty, joten kuumeilemaan ja himotestaamaan ei nyt ehtinyt ensin.

Mikäli kaikki menee hyvin on laskettuaika 18-20.6.edellisistä menkoista. Vähän on kierto vielä ollut pitkänlainen kun lopettelin alku syksystä imetyksen.

Ikää minulla on 32v. Tämä on viides lapseni (edelliset neljä ovat kaikki tyttöjä). KYS:ssä synnyttänyt kaikki ja sinne tämänkin kanssa menisin.

FB-ryhmä kiinnostaa myös.
 
Hei vaan kaikille täällä yksi uusi odottaja!

Perjantaina tuli plussa testiin (kahdesti), joten kesän lasta tässä odotetaan. Muita oireita ei sitten olekaan.:)
Täällä 2+ sivustolla ennenkin kirjoitellut. Tällä kertaa ei ollut tekemällä tehty, joten kuumeilemaan ja himotestaamaan ei nyt ehtinyt ensin.

Mikäli kaikki menee hyvin on laskettuaika 18-20.6.edellisistä menkoista. Vähän on kierto vielä ollut pitkänlainen kun lopettelin alku syksystä imetyksen.

Ikää minulla on 32v. Tämä on viides lapseni (edelliset neljä ovat kaikki tyttöjä). KYS:ssä synnyttänyt kaikki ja sinne tämänkin kanssa menisin.

FB-ryhmä kiinnostaa myös.
Jäi se tärkein:
Kotikiss@/18.6./viides/KYS
 
Ai kauhee kun tänään on kolme kertaa meinannut livahtaa salaisuus suusta ilmoille. :whistle: Piti ihan huulta purra ja miettiä miten lauseen jatkaa järkevästi, ettei jää kiinni. :ROFLMAO:

Vielä muutama viikko, sitten... :love:
 
Ai kauhee kun tänään on kolme kertaa meinannut livahtaa salaisuus suusta ilmoille. :whistle: Piti ihan huulta purra ja miettiä miten lauseen jatkaa järkevästi, ettei jää kiinni. :ROFLMAO:

Vielä muutama viikko, sitten... :love:
:eek:Minä taas joudun piilottelemaan kotona .Maha on niin valtava että sokeakin huomaisi:LOL: Tarkotus olisi kertoa vasta isänpäivän tienoilla.Voi olla ettei onnistu salailu sinne saakka!
Kotikiss@ kysiin menen minäkin,tosin ihan alkukuusta.Ellei veny yliaikaseksi niinku 2 aiempaa raskautta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kotikiss@
Täällä ois tarkoituksena mennä alkuraskauden ultraan, mutta mietin, että missähän vaiheessa se ois järkevää?
Tosiaan edelliset menkat alkoivat 10.9 Ensimmäisen positiivisen raskaustestin tein 6.10 (haamu iltavirtsasta). Tarkasta hedelmöittymisajankohdasta ei ole tietoa, mutta oma normaali kierto on jotain 25-26 vrk. Välillä saattaa olla pidempikin.
Ettei vaan tulis sitten liian aikaisin mentyä, mutta toisaalta ei jaksais odottaa enää hetkeäkään. Tähän mennessä olen nimittäin ollut melkolailla oireeton (rinnat ovat tosin olleet arat ja pientä lämpöilyä esiintynyt, välillä myös väsyttää kamalasti), mutta mitään pahoinvointia, edes vähäistä etomista tai hajuherkkyyttä, ei oo ollut.
 

Yhteistyössä