Kesäkuiset

Keskustelut on tainneet siirtyä pääosin fb:n puolelle, pitäisköhän sitä itsekin sinne siis siirtyä, jos sinne vielä siis mahtuu? (n):)
Ja sitäkin mietin, kun lasketuksi ajaksi mulle annettiinkin 31.5. ja koko ajan olen kuvitellut kesäkuun ekaa viikkoa, niin onko tyhmää olla kesäkuisissa, vai lähdenkö etsiytymään toukokuisiin. (n)

Nyt tuntuu, että viikot menevät nopeasti. Tänään 14+5 ja ei ole kuin 1,5kk rakenneultraan! Perheille ja lähimmille ystäville on vaverosta jo kerrottu, pääosin vastaanotto on ollut iloista. Mutta muutamalta kaverilta (tai tässä oon alkanut miettimään et onko kavereita kuiteskaan...) oon kuullut veeittuilua, suurta ihmetystä miksi aloittaa sama vaipparumba alusta, mitenkä sitä on sitten vaan väsynyt ja kettuuntunut, tissit paisuu ja roikkuu ja synnytys on kamalaa jnejnejne. Hormonitkin hyrräilee kivasti, niin kyllä minä oon vähä ihteeni nämä lauotut asiat ottanu. :( Noh, empä ole sitten enää näille kahdelle vauvasta tai omasta olotilasta mitään sanonut.. Mutta harmittaa, kuitenkin monta kuukautta salailtiin tätä ja sitten kun saisi asiasta puhua, niin vastaanotto olikin tuollainen. :poop:
 
Koivis, toivottavasti mahdut vielä FB-ryhmään, siellä tosissaan keskustelu käy vilkkaana. Ovatpas kaverisi suhtautuneet ikävästi raskauteesi. Sehän on sinun ja perheesi oma päätös ja harkittu asia, että olette päättäneet jaksaa toisen lapsen tulon ja kaikkeen siihen liittyvän. Kaverien kuuluisi kyllä onnitella ja elää positiivisesti toisen elämänkaarteissa mukana.
 

Yhteistyössä