*** Kesäkuu 2014***

nily plussasi tänään haamun kp28/27 :) olo epätodellinen mutta onnellinen. niin paljon eroa normiolotilaan että ajattelin jo olevani vakavasti sairas jos en raskaana.:D tänään tullut hieman vaaleanpunaista vuotoa, ilmeisesti pupuilun seurauksena.. Onko muilla ollut vuotoja?
 
On jännää kun ei ole juuri mitään "oireita". Seitsemän vuotta sitten esikoisen kanssa oli vaikka mitä, ja ensimmäiset viisi kuukautta plussaamisesta oksensin 24/7, jopa viidentoista minuutin välein useiden tuntien ajan päivässä, ja meinasin joutua tiputukseen kolmesti. Painoa putosi päälle kymmenen kiloa, ja lähtöpainon ohitin vasta kahdeksannella kuulla. Synnäriltä kun lähdin olin 20 kiloa hoikempi kun ennen raskautumista. Tuo raskaus oli t o d e l l a vaikea, ja nyt tässä pelonsekaisesti odottelen että näinköhän käy tälläkin kertaa. Tosin olen antanut itselleni "luvan" oksentaa tasan kolme kertaa tän raskauden aikana, se saakoon riittää.

Onhan tässä viikot niin alussa, ettei tän perusteella voi sanoa vielä yhtään mitään, antaa arviota tulevasta, mutta sormet on ristissä että selviäisin helpommalla tällä kertaa.

Onko täällä muita joilla ollut rankkaa pahoinvointia aiemmissa raskauksissa?
 
Uskaltaudun minäkin mukaan. Aamulla plussa ja ajatukset harhailee laidasta laitaan. Tekis mieli heti kertoa kaikille mutta historia on sellainen ettei tässä uskalla edes hengittää ennen 12 vko ultraa.

Oon 36-v kahden pojan äiti ja iltatähti olis tuloillaan. Taustalla 4 keskenmenoa viikoilla 10-18.

Onnea kaikille muille kesäkuisille ja pysytään mukana loppuun asti :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa! Mulla on kaks raskautta takana ja kummastakin olen voinut pahoin jo ennen plussaa ja sitä on kestänyt rv20 asti. Nyt ei ole mitään muuta oiretta kuin julmettu alavatsan repiminen. Mies veikkaa poikaa tälläkertaa :) vuotoa ei ole ollut, tuntuu että sahara on hiekoittanut alakerran täysin..rutikuivaa :( joka päivä kuitenkin pelkään et millo vuoto alkaa ja menee kesken, mutta jospa kaikki menisi hyvin loppuun saakka.

Syysneito ja pallukka 4+4
 
Heipä hei!

Liitynpäs minäkin tänne. Plussasin viime perjantaina ihan kunnon plussan dpo15. Nyt tehty useitakin testejä ja uskottava se on, meille tulee vauva kesäkuussa! Vauva on oikein kovasti odotettu ja toivottu. Eli onnellinen olo on :)

Laskin lasketun ajan äsken laskurilla. Ovulaation perusteella se olis 5.6.2014 eli nyt on meneillään 4+3.

Oireena mullakin on vaan alavatsakivut ja pikkuisen turvonneet rinnat. Toissa yönä heräsin tosi kovaan alavatsakipuun ja se kesti noin minuutin. Melkein pyörryin vessareissulla siihen kipuun. Tietenkin aluksi pelotti, että nyt meni kesken tämä juuri alkanut raskaus. Mutta mitään vuotoja ei ole tullut eikä uudestaan vastaavaa kipua. Eli ilmeisesti normaalia alkuajan kipuilua oli se.

Ihanaa kun on tämä palsta! Mulla ei nimittäin ole ketään kaveripiirissä, joka odottaisi tai kellä olisi oikein edes vauvoja. Vertaistukea tulen kaipaamaan <3
 
pahoinvoinnista Ekasta oksensin suunnilleen viikolle 25, tokasta viikolle 34 ja kolmannesta viikolle 41 :X Pahoinvointi on aina alkanut rv 6+x, joten reilu viikko vielä toivottavasti armonaikaa jäljellä :D

Tänään alotettu antibiootit virtsatientulehukseen. Oli kyllä vapauttavaa kertoa olevani raskaana, jotta sain sopivat antibiootit :D Nyt joku ulkopuolinenki tietää siis raskaudesta
Josta tulikin mieleen, missäs vaiheessa meinaatte soitella neuvolaan?

Menhit ja Itiö 4+3
 

Yhteistyössä