*** Kesäkuu 2014***

Hellurei.. enpä löytänyt ainakaan ko. immeisille vielä pinoa.. itse vasta plussasin ja ainakin laskureiden mukaan menis kesäkuun alkupäiviin laskettu aika :)

27 vee ja kolmas lapsi olisi alullaan, nyt vain toivotaan että pysyy matkassa..

HEMMETINMOINEN päänsärky ollu jo monta päivää.. argh.. ei auta panadolit ei..
 
Oih! Mä olen jo kurkkaillutkin, milloin kesäkuisten pino pärähtää estraadille! :) Tänne mäkin halajaisin tuolta kuumeilijoiden puolelta.. Onnea kovasti teille jo raskautuneille! :heart: Mä hipsin vielä takaisin tuonne nelosten kuumeilijoihin! toivottavasti myöhemmin pääsee tänne plussanneisiin siirtymään! :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei,
Mie voisin ilomielin liittyä tähän pinoon :) Plussasin eilen ja varmistus testi tehdään varmaan jo huomenna. Viiva oli kuitenkin omaan silmään niin vahva ja olo niin epätodellinen, että uskaltaudun liittymään mukaan.
Olen 24v. nainen Oulusta ja plussattiin miehen kanssa ekasta kierrosta. On tosi epäuskoinen olo, että näinkö helposti se käykin. Ihan hyvä, että ollaan tarkkana oltu ehkäisyn kanssa :D
 
Kuulostan varmaan ihan sekopäiseltä, mutta mulla on vahva tunne että odotan pientä tyttöä :) Testata voin vasta ensiviikon lopulla. Tämä on kolmas raskauteni ja tod.näköisesti viimeinen. Kirjoittelen muodossa on koska etiäiset on pitäneet paikkaansa monesti ennenkin :) Mutta hyppään kyytiin kunhan tikusta on saatu varmuus. onnea jo plussanneille!!
 
Täällä myös tuli plussa eilen testiin, joten liityn joukkoon mukaan :) Toista odotellaan, mutta takana on myös yksi keskenmeno ennen esikoista, joten hyvin realistisin mielin ollaan toistaiseksi liikkeellä.
 
Isonalle Onko esikoinen kuinka vanha?:) Toivottavasti tässäkin raskaudessa kaikki menee hyvin loppuun asti.
PiXX Oii..Oispa hienoa jos ennustajan taitosi jo nyt paljastaisivat asian. Itse epäilen vahvasti että poika tulee, sillä kummankin suvussa on poikia enemmän. Mutta sen toivottavasti saa tietää sitten ultrassa :)

[/URL][/IMG]
Tälläisen ihanan asian saatiin tänään tietää, huh.. Onneksi on se 9 kk aikaa tottua ajatukseen. Esikoisemme here we come!
 
Pinkula esikoinen on nyt vuoden ikäinen, ei ihan ehdi täyttää kahta ennenkuin tämä mahdollinen ja toivottu kakkonen syntyy.

syysneito meillä taitaa olla aika sama laskettu aika. 4.6. olis täälläkin kunnes ultrassa ehkä toisin todistetaan :) Vaikka aika kesäkuun alussa me kaikki tietty toistaiseksi ollaan...

Mulla oli esikoisen kanssa heti plussasta lähtien vahva tunne että poika tulee ja poikahan sieltä tuli. Jotenkin olen koko ajan ajatellut, että jos tulee toinen, on hänkin poika. Kunnes pari päivää ennen plussaa huomasin ajattelevani että pikkusisko on tulossa... Mutta tulkoon kumpi vaan, kunhan tulisi joku!
 
Baby14: Minä testasin eilen ovistestillä ihan ensin ja heti pärähti tumma viiva. Ne sanoo et pitäs olla vahva viiva näyttääkseen raskauden.. voisko sulla olla myöhäinen ovis? Mulla viime kierrosta kävi niinku sulla ja sit alko menkat kolmen päivän päästä. Kierukka otettiin pois 3kk sitten ja menkat ollu toooooosi epäsäännölliset.
 
heiiii nilykin tahtoo mukaan!:) (testiaamu huomenna mutta tulos tiedossa jo:D pikkuinen varaus kuitenkin*)
kyseessä olisi toinen lapsi. esikko 3v tyttö, äiti 26. kuis muilla?:) minäkin "tiesin" viimeksi odottaa tyttöä, nyt kuulostellaan sitten kumpi tämä mahtaisi olla. molemmissa on puolensa - toiselle tytölle olis kaikki valmiina ja kivat tyttöjutut edessä sisaruksilla, toisaalta olisi kiva saada poika, saisi kokea molemmat.:)

*muoks laskettu aika olis laskurin mukaan 6.6.:)
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä itsekin pääsen liittymään tänne jo huomenna;) Menkat nyt viisi päivää myöhässä. Testin tein kolme päivää sitten illalla ja kaks päivää sitten aamulla. :) Yksi tumma ja toinen haamuviiva molemmissa. Huomenna verikokeisiin tsekkaamaan. Esikoinen olisi tämä tosiaan ja olen sen verta nuori ehkä tuleva äiti että ikää on 19 ja avopuoliso on 23. Laskeskelin laskurin kanssa että laskettu aika olisi 1.6.2014
 
Heips, minäkin pääsen esittäytymään =)

Vasta pari tuntia sitten tein testin, mutta tunne sen positiivisuudesta on ollut todella vahva jo jonkin aikaa. Viimeksi lauantaina testasin, mutta silloin tulos oli vielä nega. Itseasiassa nyt kun jälkeepäin miettii, mulla oli todella vahva aavistus että nyt tärppäsi jo neljä päivää ovulaation jälkeen.

Mulle raskauslaskurin (ovulaation mukaan laskettuna) antama laskettu aika on 5.6.

Esikoista odotamme, täytyy nyt vaan toivoa, että pikkuinen pysyy matkassa!
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
syysneito : mulla ei ole koskaan heitänyt menkat näin ppaljon nut ne on myöhässä tämän päivän kanssa yhteensä 14 päivää ja tänään tein testin ja näytti negatiivista ja soitiin neuvolaan lähettivät lähetteen maanantaiks mulle labraan sinne asti pitäs nyt oottaa mutta nekään ei neuvolan mukaan aina kerro raskautta
 
Hola, yksi uusi odottelija ilmoittautuu! :wave:

Plussasin tuossa lauantaina, kun oli meneillään kp 26/28. Ja varmuuden vuoksi tein uuden testin vielä maanantaina, päivänä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa.. :p
Laskurin mukaan la olisi 3.6.14, mutta ultrassahan tuo varmistuu viimeistään :heart:

Miulla on kaksi lasta, poika on 3v ja tytöllä on ikää 1v6kk :) Itse olen 23v ja avomies on minuu vuoden vanhempi.

Miten tää tuntuukaan taas niin uudelle ja ihmeelliselle, sitä kuulostelee jokaista vatsan nippaisua ja panikoi, että olikohan tää nyt normaalia.. Menispäs nää ekat viikot nopsaa, niin vois lopettaa tän ressaamisen! :headwall: :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Mahtavaa että näin moni jo ketjun löytänyt! ONNEA kaikille plussasta, itsellä edelleen tosi epätodellinen olo.. kolmas lapsi siis kyseessä, esikoinen on nyt pian 8vee ja nuorempi 6vee.. tästä tulee sitten meille se "iltatähti" :) hassua sanoa niin, kun itsellä ikää 27 :D mies 28vee :)

Asutaan Tampereen lähistöllä ja odotusaikaa siivittää myös omakotitalon rakennusprojekti joka alkoi aikalailla samaan aikaan kun vauva sai alkunsa :D

Laskettu aika todennäköisesti on siis 02.06.2014, varhaisultrakin jo varattuna.. jaiks.. en oo ikinä sellasessa käynyt.. ei sillon ku ekoja odotteli niin sellasia hienouksia mainosteltu :D tänään 4+6
 
Pinoudutaan!

Heissan, testasin tunti sitten ja hailakka plussa tuli. Laskurin avulla näyttää (mikäli päivät pitää paikkansa) lasketuksi ajaksi 1.6. Entuudestaan on viikko sitten kuusi vuotta täyttänyt neitokainen, joten täysin noviisi en ole.

Yritystä meillä on/oli takana vuoden verran ja toivotaan että kaikki menis nyt hyvin. Tätä on odotettu ja toivottu. Ja kyllä on epärealistinen olo, huhhuh!
 
Minäkin voisin nyt tänne liittyä, ekan haamun sain maanantaina, ja viiva on jatkanut vahvistumistaan :) Tänään, sain tasavahvan plussan cb:n testiin, aikasemmin viikolla cb:n digiin "raskaana 1-2". Hulluna haalin kaappiin vielä kaks digiä joista voin sitten seurailla hormoonin kasvua :D
Ovulaatiosta laskettuna LA ois 5.6. Tämä olisi meidän neljäs lapsukainen, kolme edellistä ovat syntyneet 06/08, 10/10 ja 09/12. Esikoinen on tyttö ja nuoremmat poikia. Ikää miulla on vielä pari viikkoa 24, mies on jo kerenny aikaisemmin tänä vuonna 25 täyttää.

Menhit ja Itiö 4+1
 
Moikka!

Täällä kans plussattu muutama päivä sitten ja olo on todella epätodellinen ja onnellinen, sillä plussasin ekasta kierrosta synnytyksen jälkeen. Esikoinen on 5 kuukautta ja ikäeroa tulee vähän yli 1v 1kk. Olen 20 V ja avomies muutaman vuoden vanhempi :). Laskettu aika laskurin mukaan 3.6.
 
Tämä haluaa kans mukaan. =)

Esikoispoika täytti maanantaina vuoden ja keskiviikkona (kp 27/28) tein testin, jossa kunnon tumma viiva. Toisella tjottailu kierrolla sai alkunsa, ihan niinkuin esikoinenkin. Laskureitten mukaan syntyis 5.6. ja tänään siis 4+2 :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä