**KESÄKUUN KULLANKERÄT** jatketaan täällä!

Päiväunista Meillä nukutaan yöunet kahdella syötöllä n. klo 21-09. Päikyt (suunnilleen tietysti): 10-11.30, 14-16, 17-17.30, 18.30-19. Eli ottaa kahdet lyhyemmät unet ennen yöunia. Nukahtaa kaikille päikkäreille tähän mun syliin (kuten nytkin tässä pilkkii), ja siirto sänkyyn. Näillä iltatorkuilla annan nukkua sylissä, kun katson telkkua. Eli en varsinaisesti nukuta, vaan saa nukahtaa, jos on nukkuakseen. Niin ja vaunuillessa saattaa nukkua pidempäänkin. Meillä on todettu, että mitä vähemmän saa nukkua päiväällä, sitä levottomampia on yöt. Eli annan nukkua, jos väsyttää.
 
haikaraemo toivottavasti vastas kelpaa vaikka likka menee vast 22.30-23.00 nukkumaan :D Eli aamul herätään joskus kello 10.30-12.30 ekat päikkärit kolmen aikoihin, nukkuu puolisen tuntia, sitten toiset samanmittaset ehkä seittämän aikoihin ja sit viel yheksän aikaan joskus nukahtaa ja saattaa nukkuu jopa tunnin kunnes herää viimeistään kello 22, jolloin alkaakin viimonen ruokailu :D
 
Kiitos vastauksista, myös Menhitille. :D

Oottelin tos puol tuntia, josko jäbä nukahtais omaan sänkyynsä, mut katteli vaan lumpsivin silmin ympärilleen ja pudotteli tuttia. Ei kyl huutanu eikä juur kitissykään, vaikka oli selvästi väsynyt. Lopulta luovutin ja vein isoon sänkyyn tissille. Siihen sammuikin sit totuttuun tyyliin. Ehkä sillä olikii nälkä. Saapi nähä, kauanko nyt unet kestää.

Poika on joskus käyny yöunille jo klo 17.30! Se tarkoittaa hiton aikaista herätystä aamulla, joten sen takia vähän hirvittää nää alkuillan unet. Vaan eipä noihin uniaikoihin voi kai hirveesti vaikuttaa, kun eihän noin pientä voi valvottaa. Tai saa. Kai. Vai?

Yöunille poitsu on nukahtanut omia aikojaan sängyssään. Kaikki muut unet vaativat jonkin sortin nukuttamista - tissiä tai vaunut. Syliin en oo paljon nukutellut viime aikoina, kun toi sylissä syöttäminen on ollut niin hirveetä taistelua. Eilen muuten lueskelin imetystukilistalta, että rintaraivarit/-lakkoilu on tavallisia 3-4 kk iässä. Siin mainittiin myös, että vauvan imutaito voi olla niin kehittynyt alkuajoista, että se pystyy tyhjentämään rinnan muutamassa minuutissa entisen varttitunnin sijaan. Ja tietty turhautuu sitten, jos tissiä vaan tungetaan suuhun. Luulen, et meillä vois olla kyse tuosta. Jäbä kun on imenyt ihan superteholla vastasyntyneestä asti. :LOL:
 
Vielä yksi juttu sieltä imetystukilistalta: 3-4 kuukautiset voivat myös vähentää merkittävästi imemiskertoja alkuajoista. Ootteko huomannu moista? Aavistelen, että meillä vois olla myös tää meneillään. Mun on jotenkin ollut alusta asti vaikeaa tulkita, milloin tolla pojalla on nälkä. Se ei tunnu nälkäänsä varsinaisesti itkevän, tosin olen aina työntänyt tissiä suuhun, kun on vähänkin kitissyt. Nyt kun on ollu tuota rinnalla riehumista, niin voiskohan olla kyse siitä, että pojalla ei kerta kaikkiaan ole nälkä yhtä usein kuin ennen. Ja äiti vaan tarjoo evästä joka välissä. Vähemmästäkin hermo menee. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja haikaraemo:
Vielä yksi juttu sieltä imetystukilistalta: 3-4 kuukautiset voivat myös vähentää merkittävästi imemiskertoja alkuajoista. Ootteko huomannu moista? Aavistelen, että meillä vois olla myös tää meneillään. Mun on jotenkin ollut alusta asti vaikeaa tulkita, milloin tolla pojalla on nälkä. Se ei tunnu nälkäänsä varsinaisesti itkevän, tosin olen aina työntänyt tissiä suuhun, kun on vähänkin kitissyt. Nyt kun on ollu tuota rinnalla riehumista, niin voiskohan olla kyse siitä, että pojalla ei kerta kaikkiaan ole nälkä yhtä usein kuin ennen. Ja äiti vaan tarjoo evästä joka välissä. Vähemmästäkin hermo menee. :D
Juu, huomattu on!
Meillä kans neiti ruennut raivoamaan tissillä ja nyt olen tullut siihen tulokseen että syömis kertojen väli on selvästi pidentynyt ja tytöllä ei ole läheskään niin useasti nälkä kuin aikaisemmin. Aikaisemmin neiti syönyt päivällä puolentunnin-kahen tunnin välein. Nykyään, viikon verran ruennut pitentämään noita välejä. saattaa mennä kolme tuntia ettei ole nälkä eikä syö. Minä tungen daisaria suuhun samaan tahtiin ja joka kitinään niin kuin aikaisemminkin ja neitiä vallan kovasti ottaa se päähän. Kyllä minäkin raivoaisin samassa tilanteessa! :LOL: Ja aikaisemmin tytölle on kelvannut "lohtutissi" jota lupsutellu muuten vaan mut nyt ei enää kelpaa. (paitsi yöllä) Ottaa tissiä vain silloin kun on nälkä!

Viime yö oli aika tuskainen!
Emma kätisi koko yön. Nenä oli ihan tukossa eikä raukka voinut kunnolla hengittää eikä syödä. sit muistin et olin ostanut nenätippoja kaikenvaralta ja laitoin pari kertaa niitä ja aamuyö meni vähän paremmin. Aamulla oli lämpöä 38.3. Päivä mennu kuitenki ihan hyvin. Nenä ollut vähän tukossa ja kuumekkin laski.
Huomenna olisi neuvola mut en kai voi rokotettavksi häntä viedä jos on nuhainen?
 
Oispa meilläkin selkeä rytmi ja nukahtaisipa meilläkin tyttö joskus itekseen! En ees oo osannu aatella et niinkin vois käydä. Aina meillä joudutaan neiti nukuttamaan! Meillä nukutaan myös päikkäreitä miten sattuu. Joskus nukkuu yhteensä tunnin, joskus jopa neljä tuntia. Unien määrä ei ole vaikuttanut yöuniin. Lähes aina kuitenkin nukkuu yöllä kymmenen tuntia vaikka olisi nukkunut kuin hyvin tai huonosti päivällä.
 
Ei tästä näytä mitään tolkkua saavan. :headwall: Poika nukkui tunnin 18.45-19.45 saatuaan vähän tissiä, mut ei jaksanu enää valvoa puolta tuntia pitempään. Laitoin sit yöpuulle ja taas tissin suuhun. Nyt kelpasi molemmat hyvin, eikä piisantkaa! Ei rauhoittunut omaan sänkyyn, ja kun en enää tyhjine tisseineni muuta keksinyt, pistin tuttelipullon suuhun. 120 ml hävisi kuin pieru saharaan! Sit nukahti, aika levottomasti kylläkin, mut niin myös eilisiltana tissin jälkeen.

Oisko sit kuitenkin kyse siitä, ettei jäpikkä saa tissistä riittävästi??? Toisaalta kun sit päivällä oon joskus tarjonnu lisämaitoa, on pulauttanu siitä suurimman osan pois. Saahan nähä, millanen yö on edessä.

Loppukevennys: Meille tuli tänään talitintti sisään parvekkeen ovesta kun keittelin kalakeittoa. Poika nukkui onneksi tuuletusparvekkeella talon toisella puolella. Karmee paniikki, et miten linnun saa kämpästä ulos! Onneks äly toimi sen verran, et laitoin muista huoneista ovet kiinni ja kaihtimet myös kiinni (ettei törmää ikkunaan) ja partsin oven auki. Keittiössä aikansa kalasoppaa haisteltuaan (ei onneks tuppautunu lounasseuraks) tintti osas onneks omia teitään takas pihalle. Tuli sitten mieleen, että minkäköhänlainen hitchcockin linnut siellä tuuletuspartsilla oli meneillään... :LOL:
 
Meillä mennään nukkumaan yleensä 20-21. Päivän "rytmi" on seuraava:


  • Herätys yleensä 8:00-8:30
    Ekat unet 1,5 h herätyksestä eli yleensä noin 10:00, kesto lähes aina 45 min
    Tokat unet viimeistään 2 h ekoista unista eli noin 12-13, niiden kesto 45 min- 3h, yleensä ehkä 1,5 h
    Tämän jälkeen yhdet tai kahdet lyhyet unet riippuen siitä, onko tokat unet olleet lyhyet vai pitkät. Vikat tirsat yleensä joskus 18:30 aikoihin.

    Niin piti vielä sanoman, että tuo päikkäreiden tuntimäärä on yleensä vakio noin 4 h kaikenkaikkiaan. Itse päikkäreitä on sitten 2-5 kappaletta riippuen siitä, ovatko lyhyempiä vai pitkiä. Pieni tuntuu viime aikoina pidentäneen uniaan ja vähentäneen niiden kappalemäärää ja niin kai sen kuuluukin mennä vauvan kasvaessa.

    Meillä ei nukahdeta itsekseen. Vauva nukahtaa joko rinnalle tai syliin keinuttamalla tai vaunuihin/autoon, mutta kertaakaan ei kyllä sänkyyn ole ihan itsekseen nukahtanut, että älä Maleha välitä, kyllä sitä muuallakin joudutaan nukuttamaan.

    Olen huomannut tuon imetysvälien pitenemisen ja rinnan nopean tyhjentämisen kuin myös rintaraivarit. Välillä tuntuu, että meidän ukko on siitä maailman nopein kansa - mainoksesta kun ryystää rinnan hetkessä. Vauva ei nykyään kyllä nälkäänsä kitise ennen kuin on tosi kyseessä. Siispä se välillä suuttuu, kun rintaa tungetaan, vaikka ei ole nälkä. Lohtutisu kelpaa myöskin enää hyvin hyvin harvoin, yleensä aiheuttaa entistä kovemman huudon. Mihin mun pieni menikään, kyllä se aika rientää.... Yöllä meillä myös onneksi lussutellaan oli nälkä tai ei (kiitos siitä!), joten jos yöllä herätään höpöttelemään, äiti yleensä jatkaa uniaan tungettuaan daisarin suuhun Malehaa lainatakseni (oli niin hauska ilmaisu) :LOL:

    Mä luulinkin alkuun, että vauva raivoaa sille, ettei maitoa tule riittävästi, kun ryystää vaan hetken ja sitten irrottaa ja huutaa naama punaisena. Vasta muutaman kerran jälkeen tajusin, että herrahan yrittää epätoivoisena viestiä äidilleen, että ei kiitos, nyt ei todellakaan ole nälkä :ashamed:

    Ja Ammu saa naureskella mun vessapaperintuijottelulle, kun nauran sille itsekin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maleha:
Huomenna olisi neuvola mut en kai voi rokotettavksi häntä viedä jos on nuhainen?
Meillä rokotettiin nuhasta huolimatta. Ei ollu kyllä kuumetta (kai, ei mitattu kun ei tuntunu kuumeiselta). Eikä tullu mitään sivuvaikutuksia rokotteista. Sai siis sen pentavacin ja rotakakkosen.
 
Heipparallaa! Uusi koti ja uudet tuulet =) Kämppä on aikamoisen sekaisin, mutta kyllä tästä selvitään kun laatikko ja pussi kerrallaan jaksaa purkaa tavaroita. Aika tekee tehtävänsä tässäkin.

Roosa ei kait ole moksiskaan muutosta uuteen. En sit tiiä mikä kausi sillä on menossa, kun tuntuu ettei sille kelpaa välillä mikään. Ei tutti, ei pullo, ei syli, ei sitteri tai leikkimatto. Eikä missään nimessä saisi jättää sitä yksin esim. sitteriin, heti alkaa huuto |O :ashamed: No, onneksi niitä hymyjäkin tulee, ettei ihan päivät läpensä ole sitä kitinää ja itkua :heart: Varasin neitille 4kk lääkäriajan ens kuun lopulla uudesta neuvolasta. Toivottavasti siellä olis kivat hoitajat ja lääkärit =)

Di
 
Haikaraemo Aikasista yöunille menoist...mei typy,nyt jo 10v käi pienen yöunille joka ilta noin klo 18.00 ja heräs aamusi klo 04-05.00 välil ja tätä kesti ihan reilun aikaa.
Sitä ei kyl saanu milää keinoin muuttamaa rytmii enneku jossai vaihees sit ite sen muutti.

Meil Viljami nukkuu pväl 2 unet kestoltaan 2-3h ja yhet pienet 15min-tunti ja sit yöunille klo 19.00-20.00 ja aamul herää klo 06.-07.00
Huonoin päivin pväunet on vaa pätkii ja niit onkin sit monet.

Di Onnea uuteen kotiin :flower:

ursula ja Viljami 4kk 1pvä :D
 
Huomenta,

meillä kans tungetaan se nyrkki suuhun niin syvälle, että meinaa laatta lentää. Kauheen kuulosta, kun toinen yökkii minkä kerkee. Oon kans yrittäny tyrkyttää tuttia, mutta huonolla menestyksellä. Täytyy kokeilla purulelua, sillä esikoisen sain lopettamaan kyseiset puuhat.

Meidän pikku-ukolla on seuraavanlainen rytmi: aamulla herää 7.30-8.30, seuraavat unet joskus 10-11, varsinaiset päikkärit vetää joskus 13-17 ja sitten vielä nokkaunet illalla jossain vaiheessa, yöunille 21-22.

Onnea Di:lle uuteen kotiin!

Ja nyt miettimään opinnäytetyön aihetta...on vaan niin paljonmahdollisuuksia.
 
Huomenta vaan kaikille!!

Lady Di:lle onnea uuteen kotiin :flower:

Meidän jätkän rytmi menee kutakuinki näin: aamulla herätään yleensä klo.7.00-800 välillä, ekat päikkärit klo.10-13.00. Pienet torkut (15-30 min.) ottaa klo.15-16.00 ja toiset samanmoiset 17-18.00 välillä. Ja yöunille menee klo. 19.30-20.00. Nyt nuo ennen niiiiiin rauhalliset päiväunet on jostain syystä menneet rauhattomaksi :| ..yleensä nukkuu ton kolme tuntia putkeen, ehkä kerran heräten...nytkin tuolla ähisee ja karjahtelee jo kolmatta kertaa ja "nukkunu" vasta 40 min. Eilenki teki tota samaa jatkuvasti ja kun menin paikalle, jätkä vilkaisee mua, laittaa simmut kiinni ja nukahtaa samantien :whistle: . Taitaa vaan varmistella, että äitee on paikalla. Samaan tulokseen oon tullu yösyömisten suhteenki. Ei sillä mikään nälkä ole, haluaa vaan varmistaa, että vieressä ollaan ja pääsee hetkeksi "lohtutissittelemään". On ne vaan niin rasittavan ihania :heart:

Ja minä sitte sain vissiin sen perhanan rotaviruksen :x perhana. Viime ti. käytiin ottamassa rokotteet ja toissa yänä alko kuvotus ja kaik mikä sissää mennee, ni ulos vetenä tulloo, reipasta!!! Edellisellä kerralla lotrasin käsidesiä, mutta nyt oltiin reissussa pohjoisessa ja enpäs muistanu ottaa sitä sinne mukaan. Mutta jospas tää tästä, ainakin vimosille parille raskauskilolla voi sano guudpaiiii :LOL:

Mukavaa päivänjatkoa :flower:

Melodi ja Eetu 3 kk ja melkein kolme viikkoa päälle
 
Huomenta |O |O |O

Pitää perua kaikki puheet ainakin imukertojen harventamisesta. Poika jaksoi nukkua sen tuttelipullon voimin 01 saakka, jolloin taas imetin, kun luulin, et kello oli jo 03. Sit 02 toinen herätys (tuttia suuhun), 04 kolmas (imetys) ja 5.30 neljäs (imetys). Kyllä kelpas lohtudaisarit ja kaikki! Sit vaihdettiinkin vaippa ja sen jälkeen ipana oli pirteä kuin peipponen! Jätin sänkyynsä jokeltamaan ja yritin itse unta, mut kohta alkoi taas ininä ja eikun tissiä suuhun. Sit onneks nukkui 7.30 saakka, minkä jälkeen syötiin vielä kerran molemmat tissit. Sitten noustiinkin ylös. Eli nyt meillä onkin tiheän imun kausi tai joku. :eek: :/ |O :headwall:

Ihmeen pirteenä oon itse tuon jälkeen, vaikka uni silmiä painaakin. On varmaan siks virtaa, kun kohta pääsen parin mamman kans kaffittelemaan kaupungille. Yksi on tosin joukosta pois, koska synnytti tänä aamuna pikku prinsessan! =)

Onnea uuteen kotiin Di! :flower: Mukavaa päivää kaikille!

haikis ja poika, jonka mielestä äidillä on maailman parhaat vitsit :D
 
Heips..

Heti alkuun iso *haukotus*..
Noista unista: Illalla sammahtaa 20-21 valillä ja herää 7-8. Yleensä ottaa pikku-unet n. tunti heräämisen jälkeen, tosin kovasti koittaa kyseisiä tirsoja jättää välistä, kuten aiemmin kirjoitin. 11-12 välis sit yleensä pidemmät 1-3 tunnin unet sit illasta viel parit noin puolen tunnin uni pätkät millon mihinki aikaan, yleensä 16.30-17 ja 18.30-19.
Päiväunille ei suostu ittekseen oikeen enää nukahtaan, mut yö unille mennään siten että silmät puolikiinni (eli hereil ollessa) lasketaan sänkyyn, eikä nosteta enää pois jollei itkeen ala, yleensä nopeesti nukahtaa ittekseen sinne.

Koitin eile illal että jos velli auttais yöuniin: ei mitään vaikutusta, syöttövälit tihenee vain :(
Eipä taida auttaa ko ne kiinteet tähän meän tilanteeseen.. Mut (huonosti nukkuvan) oottavan aika on pitkä..

Taidamma lähtee tyllerön kans tästä päiväkaffelle kaupunkii jos vähä vaik piristyis..

Toukkalat

Hurjasti voimia jotka painitte huonojen öiden kans! :hug:
 
Onnea uuteen kotiin Di :flower:

Me odotellaan täällä, että Sofia heräisi päikkäreiltä (on nukkunut jo huimat 2h! :eek: ). Sitten lähdetään viemään sitä mammalle hoitoon, ja mennään miehen kanssa oikein ravinteliin syömään. Kun on kerrankin "omaa aikaa" yhdessä.

Kuulin taas kuulumisia työpaikalta, ja jälleen kerran olen onnellinen, että saan olla kotona!! :D Pitänee miettiä tässä samalla, josko hakeutuisi jonnekin muualle töihin tai vaikka opiskelisi vielä hoitovapaalla. Saas kattoa. Onhan tämä äitiysloma aika mukava katko tuolle "työputkelle", ja mahdollisuus lähteä vaikka mihin suuntaan. Millaisia suunnitelmia teillä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Kuulin taas kuulumisia työpaikalta, ja jälleen kerran olen onnellinen, että saan olla kotona!! :D Pitänee miettiä tässä samalla, josko hakeutuisi jonnekin muualle töihin tai vaikka opiskelisi vielä hoitovapaalla. Saas kattoa. Onhan tämä äitiysloma aika mukava katko tuolle "työputkelle", ja mahdollisuus lähteä vaikka mihin suuntaan. Millaisia suunnitelmia teillä on?
Mä suoritan nyt äitiysloman aikana taloushallinnon opintoja, lisäkoulutuksena jo suorittamaani merkonomin tutkintoon. Pitäis kevättalvella olla opinnot pulkassa + työharjoittelu päälle. Mulla on vakituinen työpaikka kyllä, mutta en enää todellakaan sinne haluis palata. Ei vastaa koulutustani ja työilmapiiri siellä on muuttunu parissa vuodessa ihan hirveeks. Toivottavasti en joudu sinne palaamaan, jos joudun niin sinne palaan toivottavasti aikaisintaan syksyllä v.2009. Käynnistän kyllä työnhaun jo keväällä ja jos löytyy jotain niin sitten lähden aikaisemmin takaisin työelämään. Aika saada jo taas jotain uutta, tullu jo 7-vuotta tuolla samassa firmassa homehduttua. Toisaalta olen saanut päähäni,että jonain päivänä haluisin olla tilintarkastaja, joten voi olla että joutuu vielä muutamia vuosia opiskelemaan. No, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos nyt ensin pääsis kirjanpitohommiin.
 
suunnitelmat: muutetaan ens loppukesästä joensuuhun jossa alkais/jatkus opinnot, mies haki joensuuhun kans kouluun nyt syksyn haussa ja toivottavasti paikka lohkeais :eek: sit ollaanki pississä jos ei pääse nyt eikä sit kevään haussa.. iiks.
Miun oli tarkotus käyä täs ennen jouluu muutama opintopiste nappaamassa, mut erinnäisistä syistä se ei näytä nyt onnistuvan -_-

ja plääh, miul ei vieläkää menkkoja näy.. pitää varmaan perjantaina ostaa uus testi, jos mokomat ei meinaa alkaa ennen sitä.
 
Olisko Menhit kumminkin vielä hormonit jotenkin sekasin, kun niin vähän aikaa synnytyksestä vasta. Inhottavaa tuommonen epävarmuus kumminkin on, stressaa varmasti.

Täällä on tosiaan nyt ehditty jo 4kk merkittävään ikään ja perunat ja porkkanat uppoo niin ku isolle tytölle tietty pitääkin. Ei se ollukaan niin sotkua, kun muistelin isommista. Varauduin siihen et koko keittiö (joka on yksiön kokonen :D ) on soosissa, mut selvittiinkin suht siististi ja tykkää :heart: kattokaa vaikka
http://www.aijaa.com/v.php?i=2831267.jpg

Koitan siivota, mut ei tästä tuu tän kans mitään... Ja mullakin on illalla "omaa aikaa" meen isompien koulun vanhempainiltaan, ihan yksin, luksusta :D
 
Niinhän sitä sanotaan että 2-vuotiaana olisi puolet tulevasta pituudestaan.. meillä tyttö oli viime viikolla 2 -vuotisneuvolassa 92 cm eli aikkas pitkä typy taitaa tulla.. tosin, katsoin omaa ja mieheni neuvolakorttia ja olemme molemmat olleet 2-vuotiaina 87 cm ja olen 164 cm ja mieheni 184 cm.. eli se siitä teoriasta tässä perheessä.. :)
Tietenkinhän sitä ollaan vielä kasvuiässä jatkossakin ja varmasti kaikki tuonne murrosikään saakka vaikuttaa myös kasvuun.

Meillä rytmi on about seuraava:
klo 9-10 herätään (jätän poijan sänkyyn jos nukkuu ja kun esikoisen kanssa on aamutoimet hoidettu, käyn kurkkaa joskus nukkuvaa, joskus valveilla olevaa vaavia joka ei ilmoita olevansa hereillä vaan taitaa nauttia omasta rauhasta.. :) )
klo 10-11 pikku tirsat jos ysiltä herätty, muuten ei
klo 12-13 lounas jonka jälkeen päikyille, nukkuu nykyään 2-4 h kun kiinteät tulleet kehiin
klo 17-19 määrittelemättömät päikyt, joskus 15 min, joskus 1 h 15 min
klo 21-22 nukkumaan
n. klo 3-4 ja klo 7-8 yösyötöt jos tuota myöhempää voi enää yösyönniksi sanoa.. :)

Meillä esikoinen jätti itse noita päikkyjä pois, alle 1 -vuotiaana jätti toiset ja on nyt välillä päiviä ettei nuku olleskaan päikkyjä. Samoin kuin esikoista, en herätä Nooaa unilta jollei ole pakko.

Poika nukahtaa itse sänkyynsä nykyään, tosin välillä lounaan jälkeen imetän jälkkäriksi ja nukahtaa parisänkyyn.
Ja jostain kumman syystä poika on melkein aina vaunulenkit hereillä ja autossa kun alussa nukahti niissä heti. Ei tosin haittaa koska tiirailee vaan kiinnostuneena ympärilleen eikä itke. :)
Esikoinen nukkui meillä aina vaunuissa partsilla päikyt mutta tuo partsi on kesällä sellainen pätsi että parvekeunia on ollut kourallinen. No saahan se vauva raitista ilmaa vaunulenkeilläkin.

Suunnitelmia.. kotosalla olen näiden kahden kanssa syksyyn 2010 ja sitten takas samaan paikkaan jos se vielä on olemassa (koko ajan ulkoistetaan hommia ulkomaille + yritysostoja) vaikka ihan ihan oikeasti tekisi mieli vaihtaa kokonaan alaa tai mennä ehkä pienempään firmaan hommiin, saas nähä.

Nukkumisesta vielä, poika on pariin kertaan yrittänyt herätä kuuden, seitsemän maissa.. ihan virkeän oloisena ruvennut juttelemaan.. mutten ole suostunut moiseen.. :kieh:
Kun on ruvennut kitisemään, olen laittanut yövalon päälle ja jatkanut unia. Näkyy poijalle riittävän valokin seuraksi.. :LOL:
Ja siitä on taas itsekseen nukahtanut, liekö hellän ja herttaisen äidin kuorsauksen saattelemana.. esikoinen puhuu öisistä mörköäänistä.. :D
 

Yhteistyössä