~Kesäkuun kullannuput 2010~

Hei!
Kävin jättämässä liittymispyynnön jos mukaan huolitte myös sellaisia jotka eivät ole täällä olleet aktiivisesti kirjoittelemassa!? Taustaa sen verran, että olen pinoa seurannut ihan raskauden alusta alkaen ja meillä poika syntyi käynnistyksellä toukokuun lopussa 2010 (la 3.6) Tätä pinoa on pakko käydä lukemassa joka päivä ja siksi arvelin, että tuolla kerhon puolella voisi itsekin osallistua keskusteluun..
 
My77, anteeksi, olit tuntematon ja nimimerkin vasta luonut, joten olin vähän epäluuloinen. Niinpä siis hylkäsin sun liittymispyynnön. Laitatko uudestaan, niin pääset mukaan kerhon puolelle!
Mikä on muuten poikasi syntymäpäivä?

Kivaa, että taustailijoita putkahtelee esiin!
 
Hei. Nyt iski paniikki kun aloitte yksityistä ryhmää perustamaan. Olen seurannut palstaa yli vuoden, mutta ollut kovin ujo eli yhtään lausetta en ole aiemmin julkaisut. MUTTA ryhymästä on ollut kova apu, joten uskaltaudun nyt.
Elikkäs, olen 21v äiti,tyttö syntyi 31.5.2010 luomusti. Olin erityisäiti, jota en halua korostaa...
Nyt miulla on ihana, kohta 9kk tyttö, joka konttaa, seisoo ja yrittää edetä näin. Itsellä vaikeampaa.. Toivoisin, että saisin liittyä ryhmään, vaikka en ole aiemmin uskaltautunut kirjoittamaan. Jotenkin olen vain kokenut vaikeaksi kirjoittaa muille ongelmistamme, mutta olen saanut paljon apua lukiessani palstaa.
Onerva&Ronja 8,5kk
 
Hyrrrrr! Aurinkoiset pakkasaamun terveiset kaikille :cool: Hakemus olis täälläkin jätetty ja hyväksymistä odotellaan. Pelästyin, että aiotte tuonne naamakirjan puolelle siirtyä, mutta onneks täällä on tällainen suljettu kerho. Mukava, kun taustailijoitakin liittyy mukaan. Jatketaan jutustelua siellä.
Mammaliini83:lle täytyy kuitenkin lähettää hurjasti tsemppiä pienen leikkaukseen. En edes osaa kuvitella kuinka pelottavia hetkiä siellä elellään. Ainakin minulla on peukut pystyssä, että kaikki sujuisi hyvin:heart::hug:
 
Hei, Myntti ilmoittautuu taustalta! Vieläkö joku muistaa? Minulla on 27.5. syntyneet kaksospojat ja tiuhaan olen palstaa seurannut, vaikka kirjoitushetket ovatkin olleet kortilla. Mielelläni jatkaisin jutustelua ja suljetulla puolella tulisi ehkä kirjoitettua enemmänkin. Tällä puolella olen hieman pelännyt, että joku tuttu bongaa juttuni. En löytänyt liittymisnappulaa (johtuneeko siitä, että luen palstaa iPhonella?), joten jos saisin kutsun?

Mukavaa viikonloppua ja jatketaan juttua kerhon puolella!
 
Onerva_S, tervetuloa mukaan! Laitoin sulle kutsun.
Laitoin myös varmuuden vuoksi leena80:lle myös.
Myntti kans kutsuttu.

Miumiu83, tai kuka vaan, laitatko ohjeet siihen liittymiseen vielä tänne. Mä en osaa neuvoa, kun en koskaan ole liittynyt kerhoon... :D Osaan vaan kutsua ja hyväksyä. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaan ohjeet yleiseen jakeluun:)

Klikkaa:
- ~Kesäkuun kullannuput 2010~ - Kaksplus
- Klikkaa oikeasta yläkulmasta "Kerhon työkalut"
- Klikkaa avautuvasta valikosta "Liity"
(pitää olla kirjautuneena sisään omilla tunnuksilla, jotta valikossa näkyy liittyminen vaihtoehtona)

Siinä se, sitten kun liittyminen on hyväksytty, kerhoon kirjoitetut viestit tulevat näkyviin samaan paikkaan.
Kerho löytyy myös, kun kirjautuu sisään omilla tunnuksilla ja klikkaa ylhäältä omasta palkista "Asetukset". Voi olla että tätä ennen joutuu klikkaamaan, aiempaa "Kerhon työkalut"-nappia ja avautuvasta valikosta "Seuraa kerhoa" tms.
 
Moi!

Liityin myös kerhoon. Kirjottelin jo odotusaikana ja jonkun verran kesällä, enää en ole jaksanut/viitsinyt tässä julkisella puolella... Suljetussa kerhossa olisi mukavampi rupatella joten jatkan siellä. :)

Adalia
 
Hei!
Täällä myös yksi, joka ei ole näin julkisesti uskaltautunut (osannut) kirjoittaa, mutta olen seurannut ketjua alusta asti. Olen myötäelänyt iloissa ja suruissa sekä saanut hirveästi vertaistukea. Toivoisinkin, että huolisitte minut mukaan kerhoonne. Ja muuten niin, meille syntyi pieni (iso) poika 27.6. (la 23.6.).

Nuif ja Upi (melkein 8 kk)
 

Yhteistyössä