~Kesämassut-07 syömään~

Mentäis syömään pelkät äidit Helsinkiin Don Corleone ravintolaan. http://www.doncorleone.fi/

Koitetaan löytää sellanen päivä, että kaikki halukkaat pääsis, että saatas kunnolla porukkaa kasaan!

Osallistumaan halukkaat:
Kreecher
Naru
LillaGubben
Hiiviö
Jonina
 
Mun täytyy vielä katsoa tarkemmin nuo toukokuun viikonlopu, alkavat olla aika täynnä... Mieluusti lähden, jos vain osuu sellaiselle päivälle, ettei ole muuta.
Äitienpäivänä en kyllä taida lähteä maailmalle...
 
Moips!

Mä olen Hämeenlinnassa (tai mökillä Janakkalassa) tuon viikonlopun ja epäilen vahvasti etten ehdi sunnuntaina Helsinkiin ainakaan ennen iltaa. Mutta mun takia ei kannata välttämättä muuttaa suunnitelmia, koska en tiedä muistakaan viikonlopuista. Mies on isäkuukaudella 26.5. asti ja mennään mökeillä ja muualla sään ja fiiliksen mukaan B)
 
Mulle ei oikein hyvin tuo sunnuntai onnistu, tulen reissusta lauantai-iltana ja olen sunnuntain pojan kanssa kahdestaan. Saattaa olla, että lastenhoito järjestyisi, täytyy miettiä.

Ehdottaisin vaihteeksi paikan vaihtoa, tässä muutama ehdotus: heti rautatieaseman vieressä on Sokoksen alakerrassa katutasossa Memphis, Kampin kauppakeskuksessa on tosi hyvä italialainen paikka Don Corleone, kts. http://www.doncorleone.fi/ . Voin toki miettiä lisääkin ehdotuksia. Nämä olisivat ainakin lähellä, ettei siis mene turhaa aikaa siirtymiseen ja etsiskelyyn.

Nyt kun kävin noilla Don Corleonen nettisivuilla, tuli heti nälkä:)
 
Juu tuo Don Corleone vaikutti kyllä hyvältä paikalta. Ja ihan kiva saada vähän vaihtelua, joten eiköhän mennä sinne :) .

Itseasiassa mullekaan ei käykään toi 18. pvä sunnuntai, kun saatiin kutsu kaverin kihlajaisiin. Miten olis sitten seuraavan viikon la tai su eli 24. tai 25.pvä?
 
Mulla on toi 24-25 päivä varattu, mutta niin on aikalailla kaikki muutkin päivät. Se 18. oli itseasiassa ainoa vapaa, kauheeta kun on tullut buukattua! :eek: Osa kyllä miehen menoja, mutta silloin siis on lapsenvahtiongelma. Eli taidan jäädä pois näistä laskuista tällä erää.
 
Pitäskö meidän pistää nyt lukkoon sunnuntai 25.5. joskus iltapäivästä? Tulee ketkä pääsee, muuten se on kohta heinäkuu ennenko saadaan sellasta päivää että kaikille sopii =) . Toivotaan tietysti, että mahdollisimman moni pääsis!

Ja pitäskö meidän hei alkaa jo miettimään sitä suurta 1-vuotis tapaamista, sehän meinaan on kesäkuu jo ihan ovella...
 
Vai pitäiskö kuitenkin mennä vaikka kesäkuun puolella, että Kreecher ja muutkin pääsis? Näyttää jäävän taas porukka niin pieneksi. Itsellänikin on vähän hankala nyt päästä, kun isännällä onkin päivystys viikonvaihteessa ja on vähän riskaapelia jättää muksuja sen varaan, kun ei tiedä jos täytyykin lähteä töihin.
 
No joo, mulle kyllä sopii myös kesäkuussa, varmaan tänään saan uudet työvuorot niin tiedän kesäkuun tilanteen. Olisi kyllä kiva nähdä taas, ettei nyt lopahda nämä tapaamiset kun vauvat kasvaa taaperoiksi.

Jään siis seuraamaan taustalle miten tilanne tästä kehittyy ja niistä työvuoroista kerron heti kun tiiän :)
 
Olis niin kyllä kiva nähdä! Ja olis kiva kun saatas taas koko porukka kasaan. Liekö sitten into tapaamisiin lopahtanut vai onko vaan kiireisiä ihmisiä kun on vähän vaisua ollut.

Otetaanko nyt uusiks kierros, että ketkä ylipäänsä ovat innokkaita osallistumaan ja mietittäs sitten sellanen päivä, että kaikki pääsis? Miltäs kuulostaa? Mä sitten kerään uudestaan tohon alkuun listaa osallistujista.
 
Mä lähden periaatteessa oikein mielelläni mukaan, tosin just katseltiin kalenteria, joka on aika lohduton: koko kesänä on peräti kaksi buukkaamatonta viikonloppua... Mutta osa näistä buukkauksista on sellaisia yhden päivän juttuja, eli ei vie koko viikonloppua. Katsellaan vaan sellainen päivä, että enemmistölle käy, mun systeemien mukaan ei kannata mennä... :whistle:
 
Olisi kyllä tosi kiva nähdä! Meilläkin on aika kiireinen kesä tulossa, enkä vielä oikein osaa sanoa, koska olisi vapaa viikonloppu tai edes toinen viikonlopun päivä. Melkeinpä joka viikonlopulle on vähintään toisella meistä menoa, ja muutto vie osansa. Tosi mielellään osallistun tapaamiseen, mutten vielä uskalla sanoa koska se sopisi...
 
Mä kyllä pääsen nyt 25. pv ja olisin kyllä mielelläni tulossakin! Laitan vaikka LillaGubbenille mun gsm-numeron, että jos ei nähdä niin voisitko laittaa vaikka tekstarin? Minö kun käyn sen verran harvoin täällä lukemassa.
 
Harmi tosiaan että tapaamiset on harventunut. Kieltämättä mullakin olisi ollut vaikea päästä huomenna liikenteeseen ilman lapsia... Kesäkuun listaa mulla ei ole vielä kotona, enkä nyt ulkoa muista, mitä tuolla 15.6. oli tarjolla, mutta ilmoittelen heti kun tiedän.
Mulla on jatkossa tosi paljon viikonloppuja kiinni, kun pienellä porukalla tehdään töitä ympärivuorokautisessa laitoksessa. Toivottavasti edes silloin tällöin pääsen teitäkin näkemään!
 
Moikka!

Olen ollut mökkeilemässä ja siis nettipimennossa. Ehdottomasti löytyy halua osallistua tapaamisiin :wave: Mutta sitten se mutta... Mökkeillään tosi paljon kesäisin, lisäksi viikonloppuja verottaa tänä kesänä kahdet häät ja kahdet polttarit. Tosin häät ja polttarit on pääkapunkiseudulla, joten voisin kuvitella sunnuntaitreffejä (voinhan aina siemailla ainoastaan limua, jos edellinen ilta on venähtänyt.. :whistle: ). Eli ollaan itse asiassa todella harva vkl kotosalla, siksi en ole ehdottanut mitään päivämääriä. Nyt ehdotettu vkl 13.-15.6. ollaan Hangossa miehen mökillä, juhlistetaan Antonin 1-vuotissynttäreitä sukulaisten kesken. Mutta minun menojeni mukaan ei tapaamista tosiaan kannata suunnitella, koska en tiedä muista viikonlopuista, tulen sitten jos pääsen.

Anskuli
 

Yhteistyössä