~KesäMassut 2007~ vol. 2

Voisikohan joku neuvoa minulle kuinka tuota jäsenyyttä haetaan kun ei onnistu niillä keinoilla joita olen kokeillut? Eikä ole jäsenhakemus mennyt perille! Olisi niin mukava päästä lukemaan teidän kirjoituksia ja päästä itsekin kirjoittelemaan!
 
Hei!

Kiva kun kävit kyselemässä perääni!
Olen yrittänyt useasti hakea jäsenyyttä saamillani ohjeilla, viimeksi äsken, mutta mitään ei näytä tapahtuvan.

Minkälainen sivu tulee esille, kun on kirjautuneena sivuille, kirjoittaa kyseisen salasanan ja painaa hae jäsenyyttä painiketta? Minulla sivu vain välähtää eikä mitään tapahdu.
 
Moi!
Salasanaa kannattaa jatkossa huudella yyveellä, koska tämä pino tuntuu katoilevan bittiavaruuteen...

Mikähän ihme nyt tökkii siinä kerhoon kirjautumisessa... Kerhopuolelle pitäisi tulla näkyviin sellainen violetti sivu, missä on ylhäällä palkki missä lukee jutut, kuvat, keskustelu (ja mitähän muuta siinä nyt olikaan...). Eli kyllä sen pitäisi aueta ihan kunnolla. Auttaisikohan sulla, äippä-77 nikin vaihtaminen...? Siitä on tietty oma riesansa, mutta en nyt enää keksi muutakaan. Tosi outoa. Tai sitten jos pääsisit kokeilemaan kerhohakua joltain eri koneelta...?
 

Yhteistyössä