Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

Avasin meille tänne tällasen pinon, niin voidan täällä jutustella tulevista tapaamisista. Laitan listalle kaikki tapaamisista kiinnostuneet... Alotan nyt niistä ketkä oli tulossa odotusajan tapaamiseen, niin alkaa listan muoto hahmottua.

Mun mielestä vois mainita asuinpaikkakunnan listassa... Mitä muut on mieltä? Mitä muuta haluutte esille nimimerkin lisäks? Voisko seuraavalle henkilöiden esitelylistalle rakentaa?

KESÄMASSUT TURUSSA JA LÄHISEUDULLA

Hani-
Samuel 10.5.2007

Moonlight-80
Linus Sebastian 25.5.2007

Kata32
Miska 29.5.2007

Nipsu78
tyttö 6.6.2007

Mama-75
poika 11.6.2007

PikkuMyy-80
poika 21.6.2007

Jousimies-70
tyttö 21.6.2007

MACNINJA
tyttö 29.6.2007

Sit siihen tapaamisasiaan. Elokuun lopusta oli puhetta... Joko me alettais päivää miettiä? Millasia paikkaehdotuksia tulee mieleen ja miten mahdollinen sadesää huomioidaan?

PikkuMyy-80 ja poikanen
 
Mä olen ainakin kiinnostunut tapaamisesta. Paikkaa en osaa ehdottaa, koska en Turkua oikeastaan tunne. Mulle voi muuten laittaa pojalle nimen Konstantin, vaikka virallisia ristiäisiä ei vielä ole ollutkaan.
mama-75 ja Konstantin 5vk+5pv
 
Täällähän on ihan kuollutta... Koitetaas nyt saada keskustelua aikaseks, jos vaikka vielä tän kuun puolella nähtäis. Itellä on kans ollu kiireitä, mut eiköhän tää tästä.

Kyssäri teille, joilla muitakin lapsia... Mikä olis hyvä paikka tavata, jos vauvat mukana? Sellanen vissiin olis tarkotus, vai? Mulla ei mitään ideaa, mut sisätiloja kannatan sateen varalta.

Täytyy taas mennä, joten palailen lisää myöhemmin.

PikkuMyy-80
 
Moonlight-80... Lisäsin sut listalle.

Edelleen hiljaista... Saas nähdä tuleeko tapaamista tän kuun puolella vai meneekö syksymmälle. Keskustelua olis kiva saada alulle, joten HUHUUU... Missä ootte? :)

PikkuMyy-80 kera poikasen
 
mä ilmoittaudun mukaan myös. ajalla ja paikalla ei oikeastaan ole mitään väliä.
jos nähdään arkipäivänä ni sitten luultavasti käy vasta 5 jälkeen. mutta riippuu tosiaan siitä, että mikä päivä päätetään nähdä.

vaikka asun tällä hetkellä turussa, niin täytyy myöntää, että en osaa ehdottaa mitään sopivaa paikkaa :ashamed:
 
Olisko tapaaminen kuiten vauvojen kanssa? Jos tavataan ilman vauvoja, on paikka helpompi valita. Mä kyllä tykkäisin, jos otettais vauvat mukaan.

Onnistuiskohan syömingit pienokaisten kanssa, jos mentäis taas johonki ravintolaan? Täällähän on sellasia paikkoja mihkä pääsee vaunujenkin kanssa. Tilaahan ne tietty vie, joten täytyy huomioida sekin, jos täytyy mahtua useemmat tai sit olla paikka kaukalolle. Sylissäkin voi tietty pitää, mut sit on vähän vajaakätinen ilman liinaa.

Että tällaista pohdiskelua... :)
 
Musta tapaaminen ois kiva vauvojen kanssa. Ja ehkä siksi ois helpompi tavata kahvin merkeissä, kun syöminen tosiaan on vähän hankalaa vauva sylissä. Kotioloissa se nyt sujuu, mut ravintolassa ois kivampi jos pystyis syömään "rauhassa".
Mulle sopis kyllä paremmin viikonloppuna se tapaaminen. Mitenkäs muut?
 
mäkin ajattelin et ihan vauvojen kanssa tavattais. mähän en ilman poikaa pääse edes lähtee :D
meidän poika ei kaukalossa viihdy, muuta kuin silloin kun auto liikkuu, et mun tarvii ottaa ainakin vaunut mukaan.
mites ois mylly raisiossa?? siellä on paljon kahviloita ja muutenkin aika lapsi ystävällinen paikka.
 
Juu se syöminen tosiaan saattaa olla vaikeeta... Meidän poitsu yleensä nukkuu, kun oon liikenteessä, mut kaikillahan ei niin ole. Kahvittelu passaa mulle mainiosti ja Mylly on mun mielestä ihan hyvä paikka. Täytyy vaan mun kattoo bussit valmiiks ajoissa, kun en sielläpäin o ajellu enemmälti. Katotaanko sopivaa kahvilaa paikan päällä vai päätetäänkö etukäteen?

PikkuMyy-80
 
jos myllyyn mennään niin voisi sopia, että nähdään vaikka siinä lastenleikkiparkin edessä ja katsotaan sitten missä olisi meille kaikille tilaa mennä kahvittelemaan.
toivottavasti nyt muitakin ihmisiä ottaisi osaa keskusteluun kuin me kolme vaan =)
 
Heipähei!

Minäkin voisin lähteä 15. päivä Myllyyn tapaamiseen. Ihan mahdottoman laiska oon ollut kun en oo saanu sitten synnytyskertomuksen mitään rustattua palstalle, mutta hengessä mukana ja tapaaminenkin siis kiinnostaa. Vauvan otan kanssa mukaan, isoveljeä tuskin kuitenkaan. Nämä "jalattomat" on vielä helppoa kahvipöytäseuraa...

Nipsu78 ja Sanni07
 
Tältä lahopäältä meina tää pino unohtua reissailun keskellä... :ashamed:

Mulle käy kans toi 15.9. siel Myllyssä. Lyödäänkö lukkoon vai ootetaanko vielä kommentteja? Nyt olis siis tulossa, jos oikein ymmärsin, Hani-, mama-75, jousimies70, Nipsu78 ja minä. Niin ja vauvat.

Poika heräs, joten enpäs kerennytkään rauhassa kotitöitä tehdä... Täytyy mennä tissittelemään. :wave:
 
Mulla on ton tapaamispäivän osalta nyt niin, että en pääsekään tulemaan... Mies kerto eilen, että sillon on lintupäivät ja mennään sinne, kun on kerta lähellä (Paimiossa). Ihan senkään takia en haluu jättää sitä väliin, kun meidän neitsikalle pitää saada uus kaveri (huutaa ihan hirveesti välillä seurankipeenä)... Jäi leskeks tossa parisen viikkoa sitten. :'(

Siirretäänkö viikolla eteen tai taakse päin, vai meettekö ilman mua? Molemmat passaa mulle... Järkkäillään kai me myöhemmin uusia tapaamisia. (?)

Kellonaika kuulostaa hyvältä, mut tosiaan toi päivä ei nyt mulle käykään. Harmi.

PikkuMyy-80 ja poikanen
 
Mulla kävis (tietty) just päinvastainen kuin Hanilla, eli toi 22.9 ois ok mutta 8. päivä ei. Mutta siis mun takia ei kyllä tarvi tiputtaa sitä 8. päivää pois laskuista, kestän kyllä vaikken tapaamiseen pääsiskään... Sattuu olemaan just samana päivänä tapaaminen hämeenlinnassa kavereiden kanssa, ja meillä on yhteensä 7 muksua ja pari uutta tulolla, joten keskustelunaiheet on varmaan aika samanlaisia :)
 
Mulle käy noista viikonlopuista ihan mikä vaan, mutta sitten jos mennään pidemmälle niin se 29.9 ei sitten enään käy...
elikkä siirrän päätäntävallan muille, mutta olen siis tulossa jos se osuu johonkin noihin kolmesta viikonlopusta mistä oli puhetta... ja aikakin varmaan aika passeli....
 
Mä taidan olla vaikee tapaus... :ashamed:

Siis... Mulle ei nyt sit käykään toi 8.9. eli noista kolmesta ainoo sopiva on lauantai 22.9. vaan. Koko ajan tuntuu tulevan jotain menoja, jotka oon unohtanu merkata kalenteriin. Sit kun ne on vielä kaiken lisäks sellasia, mitä en voi siirtää... :/

Sovitaan sellanen aika, jolloin mahdollisimman moni pääsee paikalle... Jos mulle ei se aika passaa, niin nähdään sit seuraavalla kertaa. Ei tosta kannata ongelmaa tehdä. :) Lokakuullekin voidaan mun puolesta sopia, jos sieltä löytyy kaikille sopiva päivä... Meniskö liian pitkälle?
 
mulla ei kyllä oo sinänsä mitään väliä koska nähdään. mut toi 21-23 vikonloppu on mulla ihan täynnä. la kaverin tuparit jonne tulee kaikki mun vanhat kaverit ja sit su mulla on kynttiläkutsut.

mut kai täs pitäis jotain saada päätettyä et koska sit tapaaminen olis.
vaikeeta kyllä kun on aika harvinaista et kaikki pääsis yhtaikaa paikalle :(
 
Jos kaikille sopivaa lauantaita ei meinaa löytyä, niin olisko joku arkipäivä parempi? Vai muistanko oikein, että jollekin ei arkena passaa? Onhan se aikamoista sovittelua, kun useemman aikatauluihin tapaamista sovittaa, mut luulis tän kokoselle porukalle joku päivä löytyvän... Ei anneta periks. :) Mä ainakin toivosin, että kaikki halukkaat pääsis paikalle... Toivotaan, että onnistuu.
 

Yhteistyössä