~~ Kesäremontti kropalle 2011 ~~

Moikka kaikille!!!!
Kaamee kiire ollu reilu viikko!!! Mihinkää en oo ehtiny tai päässy tai kyenny!!! Huh huh...
Mulla vappu meni juhliessa, olin ensimmäistä kertaa n. 6 vuoteen vapaalla nii pitihän siitä ottaa kaikki ilo irti :D Syönytkin olen sillä tavalla että en ole paljoa painonvartijoiden pisteitä noudattanut. Tosin, olen pyrkinyt syömään töissä lounaaksi puuroa, ja sokeritonta mehukeittoa, ja sillä tavalla saanut hieman syötyä fiksummin. Muuten peruskotiruokaa...
Salilla kävin hoitamassa asioista.. en siis treenaamassa.. :whistle: (varmaa kukaa muu ei käy vaan kääntymässä) :LOL: mut siis enivei, kävin samalla vaa'alla, ja se näyttikin vähemmän kuin viimeksi!!! Lihaksien surkastumisesta ei voi olla kyse, koska en ole treenannu pitkään aikaan.
Kuten aiemmin kerroin, paino on ollut n. 105 kg, niin eilen se oli 101,4kg!!!! JEEEEEEEE!!!=) Nyt myös yritän noudattaa painonvartioiden pisteitä. Viikonloppuna tosintulee varmaan pientä heittoa koska on yhdet bileet...
Tämän viikonlopun jälkeen ajattelin valkaista nenää ja jättää juhlimisen hetkeksi.. En siis ole mikään holisti mut tykkään silloin tällöin ottaa pikku kännit ;) Niinkuin Rowan79 kirjoitit, alkoholissa on valtavasti kaloreita!! Saapahan niitkäki turhia pois...

Tässä itsekseni mietin ja hihittelin, et meilläkin voisi olla tässä ketjussa taulukko jossa on nimi, mitat, lähtöpaino ja edistyminen, niinku muissa ketjuissa "piinailijat"... Siitä ainaki näkis edistymisen!!!
tai ei...ehkä???
Tällaista tällä kertaa... Tsemppiä meille kaikille!!!
Arcatha Miten meni tähystys?
Rowan79, oletko testaillut...???
 
Hei!
Tähystys meni hyvin, kierukassa ei ollutkaan mitään vikaa.. Fysioterapeutti sitten selittikin, että edes magneettikuvaan ei ole aina luottaminen. Sen sijaan pieni rustovaurio oli ja siistivät jotain piikkimäisiä juttuja. Täysin saan varata kivun sallimissa rajoissa. Tänään olen kävellyt yhden kepin turvin sekä ilman keppejä. Polvi tuntuu jäykältä, olisiko turvotusta. Kipua ei juurikaan ole.

Syömiset menneetkin tänään ja eilen sitten ihan päin honkia ja paino on pari kiloa tullut ylös päin. Sitä se teettää kun kaksi päivää on huonolla veden juonnilla ja ei katso mitä syö. Huomenna koetan palata ruotuun, mies on ollut kultainen kun tehnyt minulle ruokia valmiiksi jääkaappiin niin ei tarvitse muuta kuin lämmittää toipilaana ollessa :heart:
 
Hei kaikille! :)

Täällä otin vähän apuvoimia käyttöön..
Olen nyt parin päivän ajan (eilen yhden ja tänään tulee kolme) korvannut aterioita Nutriletilla, sillä veteen sekoitettavalla jauheella. Täytyy saada turvotuksia pois ihan tämän polvenkin paranemista ajatellen. Nutriletit olivat pari vuotta sitten kesällä käytössä myös ja silloin sain mukavasti pudotettua painoa vaikka vain osan aterioista korvasinkin niillä päivässä. Katsotaan millaisia tuloksia nyt tulee. Jotenkin alkoi tuo GFG tökkimään niin täytyy nyt soveltaa.

Mitenkäs muilla menee?
 
Hei, mie käyn vaan ihan nopsaan tässä ilmoittamassa, että oon pikku tauolla. Pitää saada yksi opiskeluhomma valmiiksi mielellään ens sunnuntaihin mennessä, joten keskitän nyt ajatukset siihen. Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumiset ja tsemppaan taustalla nyt tulevan viikon ja sit kun tää homma on ohi, pääsen itekin keskittyy täysillä kesäremonttiin, kun on aikaa taas salillakin käydä enemmän. :) Tiedoksi vielä, että viime ke testasin negan siitä meidän 3. ja viimeisestä inseminaatiosta ja täti tuli perjantaina. Nyt käytän kesätauon aikana Femaria 3-4 peräkkäisessä kierrossa, lääkäri antoi siihen luvan ilman seurantaakin. Eli nyt vaan kesällä toivottavasti sais vielä muutaman kilon nipistettyä pois ennen syksyä ja koeputkihoitoja. Tsemppiä ensi viikkoon kaikille remppalaisille! :heart:
 
moron Taas!!
Harmi Rowan79 että nega tuli.. Vaikka "tietääkin" jo vastauksen, niin silti sitä pettyy aina, nim. ""kokemusta on" :(
Hyvä Arcatha että kierukka oli kuosissa!! Tsemppiä vaan toipumiseen!! Kyllä se siitä pikkuhiljaa!!

Itsellä olis huomenna punnituspäivä... Vähän jännittää onko tullut alaspäin.. Kauheesti en viikonloppunakaa kyenny noudattelee ku oli yhdet pippalot. Mutta koko viime viikko hieman keventäen, kyllä se läski tästäki ruhosta pikkuhiljaa lähtee!!! :D Jotenkin tuntuu että aika eei riitä minnekkää mukamas!!! ihan myöhään ei viitsi lähtee reenaa, ku menee yöunet ja tuntuu et asioitten hoitoon kuluu hirvveesti aikaa!! Pitänee alkaa organisoimaan paremmin ni ei harmita ku ei pääse jumppaa.
 
Tsemppiä Rowanille :hug:

Toivottavasti Arcathan jalka jo paranemaan päin? Vaikka mikä siinä ollessa, kun mies hemmottelee :)

TanZZZku sama täällä, pitää alkaa pistään aikatauluja uusiksi. Onneks tuosta valosta ja lämmöstä saa lisävirtaa. Tsemppiä punnitukseen d:)b

Mä niin odotan että pääsen pian niihin verikokeisiin. Oon täällä jo tohinalla suunnitellu ruokalistaa, mut en uskalla niitä muutoksia vielä aloittaa ennen testejä. Vettä on tullu juotua urakalla ja on se vaan käsittämätöntä, miten se vaikuttaa liikunnan kans.. toki tietty nyt on muutenki sellanen aika kuusta, mut väitänpä silti, ettei ilman veden ja pyöräilyn lisäämistä se ällö turvotus olis näin vähiin käyny, paljon virkeämpi olo.
Kamala kun mä en vieläkään ole uskaltanu puntarille :ashamed: vanhoja vaatteita yritin kokeilla, mut tuli vaan kiukkuseks, kun ne tursuili joka paikasta yli...

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille :wave: Tulee liikuttuakin enempi kun tuollaiset ilmat, eikä tarvi pukea ensin koko vaatekaapin sisältöä päälle =)
 
Heippa!

Nyt on aikaa paneutua kunnolla remppaprojektiin. :D

Arcatha, mites polvi jaksaa?

Nyppy, mites pitkään siun pitikään vielä ootella niitä testejä? Mut sehän on hienoa, että oot jo suunnitellu valmiiks. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! :D

TanZZZku, jep, eikun vaan kohti uutta viikkoa! Sitäpaitsi sehän on pääasia, ettei oo takapakkia tullut, eikös niin! :)

Mulla on nyt viikon ajan paino keikkunut tuossa 74,5 ja 75,3 kg:n välillä. Turhauttavaa taas tämmönen, menis nyt vaan alaspäin! No jospa se siitä kun taas pääsee säännölliseen liikuntarytmiin. Tällä viikolla aattelin käydä pari salitreeniä, yhden aerobisen ja yhden pumppitunnin. Mie tykkään tosi paljon pumpista, mulle ainakin se on tosi tehokasta ja siinä huomaa edistymisen. Meidän salilla tehdään aina 2 kk samaa ohjelmaa, niin siinä sitten tosiaan näkee, miten kehittyy. Vaikka 2 kk:n jälkeen on aina kiva vaihtaakin uuteen ohjelmaan.

Kiva ois saada lisääkin porukkaa meidän tsemppiryhmään. :)
 
Olen huomannut, ettei tää penkkiurheilu ja sohvalta ylös alas hyppiminen sitten kuitenkaan niin kauheasti kuluta kaloreita :confused:
Mulla on "armon aikaa" tasan viikko ja sitten alkaa teholiikunta ja dieetti, saas nähdä tuleeko sitten jotain kevyttä lääkitystä päälle. Sokeri oli ylärajoilla (paasto + pitkäsokru), mut rasitus on vasta tällä viikolla. 12h tunnin paaston jälkeen oli tosi kevyt olo, mut viikonlopun sipsi ja pitsa palautti senkin takas lähtöpisteeseen :x

Rowan tosi kiva saada sut mukaan "takas" remmiin. Sun tarvii tuolla toisissa ketjuissa käydä värvään ihmisiä mukaan tänne ;)

TanZZZku parempi sekin, kuin että olis noussu, ens viikolla voi olla jo laskussa :)

Enempi sitten paremmalla ajalla, tsemppiä alkaneeseen viikkoon :wave:
 
Nyppy hienoa, että alkaa nuo sokeriasiat selkiytymään, niin voit sit ottaa sotasuunnitelman käyttöön. Muistathan kuitenkin aloittaa varovasti ja kevyesti, ei liikaa kerralla. Ettei sit iske väsymys ja turhautuminen! ;) Millaista lääkitystä tuossa tilanteessa muuten mietitään?

Aamupaino oli tänään 74,7 kg. Nyt se vaan junnaa paikallaan. Siitä suivaannuin niin, että vedin itelleni salilla oikein tehotreenin ja kun pyöräilin vielä kotiin, oli kulutettu 1013 kcal. Aika hyvin, vaikka ite sanonkin. Ei tuommoisia lukemia tämänpainoisena ihan joka päivä viitti toteuttaa, mutta välillä on kiva repäistä kunnolla. Mutta sitten on tärkeää pitää huoli riittävästä nesteen ja energiansaannista loppupäivän. Jos vaje jää liian isoksi, niin seuraavana päivänä ei jaksa tehdä mitään. Heh, tämä saarna tässä on muistutukseksi miulle itelle, että ei saa jättää liian isoa vajetta! :D
 
Nyt turhauttaaaaaaa! :mad: Siis mulla on ollut tämän kuun ajan keskimääräinen kalorivaje -590 kcal/vrk (tarkistin Kalorilaskurista just äsken). Tällä viikolla se on tähän asti ollut -818 kcal/vrk, mutta se kyllä tuosta vielä varmaan nyt viikonloppuna muuttuu, kun tulee syötyä ehkä enemmän. Niin, miten miun paino on silti koko kuukauden vaan jumittanut? Tälläkin viikolla joka aamu sen 74,7 kg ja tänä aamuna vaaka näytti jopa 75,5kg. Miten tää yhtälö oikein sopii tuohon kalorivajeeseen? Mitä hittoo miun pitäis oikein tehdä, että se lähtis taas laskuun. Lopettaa syöminen?? Argh.

Anteeksi purkaus, mutta nyt vaan turhauttaa tää taas niin paljon. :ashamed:

Mites muilla menee?
 
Nyt vasta huomasin sun viimeisimmän Rowan :ashamed:
Varmasti ottaa päähän. Anteeks ku en muista, mut oliko sulla tsekattu nuo sokerit tai oliko pcota? Tuo nimittäin vaan viittais siihen. Älä anna periks, pakkohan se on ennemmin tai myöhemmin toimia, kun sinnikkäästi jatkaa :confused: Mä tänään viimeks ajattelin sua lenkillä, mietin että mun tarvii ottaa mallia susta, kun niin määrätietoisesti ja järkevällä tavalla kuljet kohti päämäärääsi. Tuokin muistutus tuosta "ei liikaa kerralla" oli mulle just omiaan, ahneella ku tuppaa olemaan paskanen loppu :p Jaksuja :hug:

Mulla oli siis sokerirasitus ylhäällä, mut viitearvojen sisällä, paastosokeri oli ihan ylärajoilla keikkuen. Kilpirauhaset oli ok, mut huono kolesteroli koholla. Eli nää mun oireet on siis pcosn tekosia ja se on pahenemaan päin. Lääkäri tosin oli vähän pihalla tän painonnousun kans, epäili masennusta, sitten ylensyöntiä ja sitten liian vähäistä syöntiä... huoh... saan kai lisää selvyyttä asiaan viikon sisään, kun lääkäriaika vielä ens viikolla. Joka tapauksessa nyt alkaa oikeasti olemaan huoli, kun olen lenkkeilly ja tehny miehen kans pyörälenkkejä (n.10km), sekä aika kurinalaisesti syöny ja silti paino nousi kahdessa viikossa 2kg. Turhautumista siis täälläkin... pitää vaan silti pikku hiljaa kasvattaa liikunnan määrää ja pysyä ruokavaliossa. (Pitäis käydä tsekkaan se go fat go-juttu). Vettä olen alkanut juomaan urakalla ja se onneks vie napostelun tarvetta, niin ei tule illalla norkoiltua keittiössä :D

Mitäs muille kuuluu?

Tsemppiä loppuviikkoon :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79
Voi Nyppy kun kiva kuulla, että olit aatellu minnuu! :heart:

Hmmm... tuo on tosiaan aika outoa, kun paino on noussut 2kg, vaikka oot elänyt kurinalaisesti. Onkohan tuolla lääkärillä homma ihan hanskassa, kun noin pähkäilee... Tai sit se on vaan hyvä kun miettii kaikki puolet, missä voi mättää. Sekin kyllä voi olla, että jos syö liian vähän ja energiavaje jää liian suureksi, menee keho säästöliekille eikä millään sit halua päästää irti "saavutetusta" painosta. Mullakin on välillä taipumusta liialliseen ahneuteen tässä laihduttamisessakin, mutta miun keho kyllä ilmottaa pian, jos vajeet on liian isolla tai kroppaa rasitettu liikaa. Tulee paha olo ja energiat katoaa eikä sellaisessa olossa halua olla, niin tulee korjattua sit nopeasti noita syömisiä ja liikkumisia. Miun napostelemisia hillitsee tehokkaasti se Kalorilaskuri, jota käytän. Kun sinne merkkaa kaikki syömiset, ei tuu naposteltuakaan, kun aattelee, että sit se pitää sinne merkata ja näkee, paljon tulee "hukkakaloreita". Ja se laskee itselle sopivan päivittäisen kalorimäärän ja ilmoittaa, jos vaje on liian suuri. Välillä kyllä pidän Kalorilaskuri-vapaita päiviäkin. Lauantaina aattelin pitää sellaisen pitkästä aikaa, kun mennään miehen kanssa vähän juhlimaan miun juuri valmistuneita informaatiotutkimuksen perusopintoja. :) Ainakin syömään italialaiseen ravintolaan ja en sit tiiä, että vieläkö jonnekin muualle. En oo kyllä alkoholia nauttinut juurikaan tänä keväänä, että varovainen pitää sen kanssa olla, jos mieli tekee ottaa vähän enemmänkin.

Ei tarvi anteeks pyydellä kun kyselee, ei voi muistaa mitenkään, että mitä kullakin oli ja mitä oli tutkittu. :) Mulla on aina ollu sokeriarvot ok, silloinkin, kun ylipainoa oli vielä reilusti. PCO:akaan ei ole todettu, vaikka sitäkin jo ekan kerran nuorempana vähän epäiltiin hirsutismin takia. Mutta aina on ollu kaikki hormonit normaalit eikä ultrassa oo näkyny mitään siihen viittaavaa. Luulis jo näillä ultramäärillä, että ois huomattu. ;) Mulla on nyt puolen vuoden aikana kuitenkin tuo paino pudonnut sen 10+ kg, niin kai se on ihan hyvä merkki (?) Mie oon vaan niin kamalan kärsimätön, että pitäis tapahtua paljon ja nopeasti ja sit kiukuttaa, jos paino junnaa muutaman viikon. Nyt onneks se on vissiin vähän laskusuunnassa, tänä aamuna vaaka näytti 74,3 kg. Jee! Voi vitsit mie ootan sitä päivää, että miun paino alkais numerolla 6! Heh, mies vitsailee, että on siinäkin, haluaa pudottaa painoaan ja kuitenkin samalla toivoo, että lähtis maha kasvamaan toisesta syystä. :D Sen mielestä on outoa, kun miulla luut kuulemma "törröttää" (ei ne kyllä ees oikeesti todellakaan törrötä!) ja tuntuu käsien alla eri tavalla kuin ennen.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
....mennään miehen kanssa vähän juhlimaan miun juuri valmistuneita informaatiotutkimuksen perusopintoja. :) Ainakin syömään italialaiseen ravintolaan ja en sit tiiä, että vieläkö jonnekin muualle. En oo kyllä alkoholia nauttinut juurikaan tänä keväänä, että varovainen pitää sen kanssa olla, jos mieli tekee ottaa vähän enemmänkin...
Onnea hirmusti! Tuota saavutusta nyt sietääkin juhlia ja oikein kunnolla :D Hienoa.

Joo, se lääkäri pyytää nyt konsultaation mun varsinaiselta lapsettomuuslääkäriltä ja on se ihan ok, että jos ei itse tiedä niin kysyy edes neuvoa eikä torppaa koko hommaa heti sen tähden. Siis oikeassahan se oli noissa sanoissaan, mutta kun mä tiedän ettei mulla kyse noista täysin, nii haluisin kokeilla metuja.... siis eihän ne välttämättä toimisi, mutta sittenpähän sekin olisi nähty. Eikähän se olisi kuin tukihoito vaan, onhan se selvää että pcosssä kuitenkin on oleellista ruokavalio ja liikunta.

Hyvä et on parempi mieli ja painokin laskusuunnassa =) Mä lähden nyt iltalenkille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Moron!!!
Kiitos kaikille tsempistä ja lohdutuksesta, ootte ihanii!!! Samalla iloisena ja ylpeänä teidän puolesta, ja täysin pettyneenä omaan selkärangattomuuteeni luen teidän juttuja!!
Musta tuntuu, et mä en oikein saa käyntiin ollenkaa mun dieettii, tai treenii!!! :kieh: :ashamed: Mä oon jotenki nii väsyny töiden jälkeen, et en jaksais mitää tehdä!!! Täl viikol en oo "joutanu" kertaakaa jumpalle, viime vikol olin sentää ees 2 krt ja sitä edellisellä kerran. Paino kyllä on pysyny samassa..
Ja lääkäri aika on kahden viikon päästä... :ashamed: Niin ärsyttävää ku tietää et olis pakko laihtua, mut ei saa muka aikasex!!! Mä oon täl hetkel aikas vihanen itselleni ja pettyny ja.
Kaiken lisäx etsin taas uusia töitä ku nykyinen joka on uusi ei miellytä. Sit ollaan ravattu hulluna huonekalukaupoissa ku päästää muuttaa uuteen omaan kotiin, joka on kyl ihana asia :)
Sit mua vähä ahdistaa tääki et kiukuttelen tääl, enkä saa tehtyä asioille mitää....
Anteeksi vallan avautuminen, ja toivottavasti kukaa ei ahdistunu/masentunu tästä.
Kyllä helpotti kummasti.
Kiitos, ja anteeksi.
Ensi kerralla lupaan kertoa jotai positiivista. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei tarvii TanZZZku anteeks pyydellä, varmaan kaikki meistä tietää noi tunteet :whistle:
Mikäs sen parempaa ja vaativampaa hyötyliikuntaa ku muutto, että ihan luvan kanssa saat antaa itselles armoa... eikähän sun paino ole ainakaa noussu, onhan sekin jo paljon.
Voimia ja positiivista mieltä sulle ja onnea uuteen kotiin =)
 
Nyppy tuo pitää kyllä kutinsa, että on positiivista jos lääkäri konsultoi toista, kun on vähän epävarma. Viisas mies/nainen. :) Noin pitäis kaikkien tehdä, mutta jotkut ovat olevinaan niin kaikkitietäviä, että eipä paljon kysellä. Onhan noita tapauksia... Kiitos onnitteluista! =)

TanZZZku yhdyn täysin Nypyn sanoihin! Ei tarvii anteeks pyydellä, ja kyllähän mullakin tuossa vähän ylempänä on varsinainen angstauspostaus :whistle:. Välillä pitää päästellä höyryjä, se tekee hyvää ja voi helpottaa, kun saa kirjoitettua ja jaettua ajatuksensa. Ja liikuntaa se hyötyliikuntakin on! Sekin pitää ottaa huomioon, että jos on oikeesti tosi väsynyt ja ylirasittunut, ei edes pidäkään lähteä salille tai jumppaan. Pikku väsymyksessä se vielä menee, mutta jos oikeesti uuvuttaa, niin ei missään nimessä, vaan lepoa! Pitää muistaa kuunnella omaa kehoa ja toimia sen parhaaksi :) Sitten kun on levännyt ja kerännyt energiaa, on taas parempi mieli treenatakin, kun jaksaa tehdäkin paremmin. Ja silloin on motivaatiokin paremmin kohdallaan. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Moi Arcatha, meinasinkin tulla jo kyselemään, että mitä sulle kuuluu! :) Ja eiks se oo niinkuin on edelläkin todettu, että pääasia, että ei oo noussut paino, vaan pysyy edes samassa. Kyllä se siitä vielä lähtee, kroppa vaan pikkusen miettii, että mitäs nyt oikein tapahtuu. Hirmuisesti tsemppiä! =)

Mie oon ihan kauheen turvoksissa. Täti porhalsi eilen kylään ja sehän se turvottaa, ja lisäksi viikonlopun syömingit ja juomingit. Käytiin lauantaina siellä italialaisessa syömässä ja sit juomassakin, ihan suomalaiseen tyyliin :ashamed: Eilinen meni sohvanpohjalla krapulassa ja menkkakipujen kourissa. Ei ollu mikään mieltäylentävä yhdistelmä, voin kertoa! :x Mie vielä mässyhimoissa tein pannukakkua ja mies teki hampurilaiset. Olihan ne hyvää darrankarkoitusruokaa, mutta ei mitenkään painonpudottajan ihanneruokavalio :LOL:. No, huomenna taas heti aamusta salille pikkusen turvotuksia karkottamaan. Tänään oon siivoillu enkä oo salille viittinyt edes mennä näiden menkkakramppien takia. Femarit lähti taas tänään menemään, katotaan tuleeko taas ylimääräisiä sydämentykytyksiä liikkuessa.

Ihanaa viikkoa kaikille, lämpöä ja aurinkoa odotellessa! :cool:
 
Arcatha mitenkäs polvi? Tsemppiä :)

Rowan Ai että kuulostaa hyvälle noi herkut... toi krapula ei sitten yhtään :LOL: voiton puolella siitäkin kuitenkin, pahoittelut siitä tätin tulosta : / Huomenna sit paremmalla sykkeellä taas jatkuu projekti ;)

Mä kirjauduin sinne kalorilaskuri.fi- sivuille... enkä osaa käyttää sitä yhtään :D yritin siihen go fat go-juttuun, mut en päässy. Liityin tohon toiseen vaan sillä mielellä, et saan noita päivän eväitä edes vähän seurattua ja kirjattua ylös.
Mä sit viikonloppuna vetäsin kropan ihan tukkoon, Rowanin varoituksesta ja omasta järjestä huolimatta :p Mä kuitenkin epäilen vahvasti, ettei siihen niinkään vaikuttanut lisätty liikunta, vaan kylppärin kaakelivälien jynssäys ja muu urakointi kotona :whistle:

Hyvää alkanutta viikkoa naiset :wave:
 
Nyppy, juu se vaatii pikkusen tutustumista tuo Kalorilaskuri mutta kun siihen tottuu niin helppo on käyttää! Mulla ei jatkukaan urakka ainakaan vielä tänään. Eilen illalla alkoi kurkku kutista ja nyt se on kipee. Ja menee vilunväristyksiä. Aattelin, että parempi olla salille menemättä ennenkuin näkee oonko kipee / tulossa kipeeks vai vaan allergiaa. Ois JUST miun tuuria, en oo ollu kipeenä koko kevään aikana ja sit just ku alkoi kesä, niin joku flunssa iskee. Tai sit tää on tosiaan vaan allergiaa.
 
Nyppy, polvi jakselee kohtalaisesti. Ei juurikaan ole lenkkeilystä kipeytynyt. Töissä vaan nyt huomaa kun sinne jälleen palasin, että ei kunnolla kärsi kyykyssä olla kun alkaa koskemaan. Mutta jospa se siitä vertyisi :)

Tämä viikko on mennyt hyvin. Ruokailujen osalta ja niin myös liikunnan osalta. Kevyitä kävelylenkkejä ja pyöräilyä tälle viikolle on tullut, vajaita tunnin lenkkejä molempia. Nelisen tuntia liikkunut sykemittarin kanssa tällä viikolla. Ruokailuvälit pysyneet kohtalaisina ja ruokakin ollut kohtuu kevyttä kotiruokaa. Huomaa, että työt on aloittanut ja liikuntaa tullut lisää kun paino putoaa pikkuhiljaa alaspäin. Tänään vaaka näytti 94,8kg, jospa se olisi alle 95kg:n myös huomisessa virallisessa punnituksessa. Hirveästi stressasi minua tuo työhön paluu ja se selittää varmaan osittain painon hurjan hypyn alaspäin. Vettä tosin en ole juonut niin paljoa kuin pitäisi juoda..

Mitenkäs muilla mennyt tämä viikko? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rowan79 ja Nyppy
Arcatha, Onnittelut hienosti sujuneesta viikosta ja painonpudotuksesta! :flower: Liikuntaa oot saanut ja ruokahommatkin onnistuneet! Vaikka siulla oiskin ollu työhönpaluustressiä, niin älä vie silti kunniaa pois itseltäsi hienosta saavutuksesta! Kyllä se oot sie joka siun kroppaa on liikuttanut ja päättänyt mitä ja miten syöt. Voihan stressikin toki laihduttaa, mutta mie kyllä sanoisin, että ihan ite oot onnistunut tuossa pudotuksessa. :D

Miulla on ollu mahalaskuviikko. Flunssan takia en oo jaksanut käydä salilla eikä se ois kovin terveellistäkään. Syömisetkin vähän menny niin ja näin. Pah. Huomenaamulla menen salille vaikka mikä ois, sillä olen tiistaina lähdössä Helsinkiin, joten eipä tule sit ensi viikollakaan käytyä salilla ja syömisetkään ei oo sit niin kontrollissa. No, pitää toivoa, että tulee sentään vaikka shoppailtua ja käveltyä paljon ystävän kanssa, että siinä kuluis parit kaloritkin. Pitäis saada kesävaatteita, kun viimekesäiset on menny vähän turhan isoiksi. Miun kesäremppa ei nyt tällä hetkellä silti etene ihan niinkuin pitäisi.

Aurinkoista ja reipasta kesäkuun alkua! :cool:
 
Juuttaan Omronin diagnostiikkavaaka näyttää lähes puoli kiloa enemmän kuin tavallinen perus vaaka.. Noh, ei se mitään, miinusta viime viikkoon joka tapauksessa. -800g. Tyytyväinen olen :) Rasvaprosentti oli pienentynyt ja lihasprosentti kasvanut. Oikea on suunta. Nyt tämä suuntaa töihin, jospa sitä tuohon työntekoon taasen tottuisi...
 
  • Tykkää
Reactions: Nyppy
Huh, mikä helleviikko!

Tällä viikolla ei ole pahemmin tullut liikuttua. Pari kertaa lyhyellä lenkillä käynyt. Helle on siis tehnyt tehtävänsä.

Ruokailut ovat menneet ihan ok, jokseenkin vähemmän tullut syötyä, liekkö helle vienyt ruokahalun. Jäätelöä on tullut hellepäivien kunniaksi syötyä, mutta eihän sitä kaikesta tarvitse kieltäytyä ;)
 

Yhteistyössä