Kesätyö 1

Olin nuorena opiskelijana kesätöissä Saksassa eräässä Itämeren lomakeskuksessa. Päivät olivat enimmäkseen pitkiä ja vapaita oli vähän. Kerran lähdin illalla kiertelemään lähistön ravintoloita ja pysähdyin erääseen rantapaikkaan, jonka baarimikon tunsin pintapuolisesti. istuin baaritiskille ja juttelimme niitä näitä, kun huomasin eräässä pöydässä tutun naisen, Gabriellen, joka työskenteli samassa keskuksessa, kuin minäkin. Gabi oli ehkä puolessavälissä kolmeakymmentä oleva iloinen rouva, joka enimmäkseen oli hyvällä tuulella. Hänellä oli seuranaan toinen nainen, jota en tuntenut. Rantaravintola oli täynnä ja meno sen mukaista. Äkkiä Gabi seisoi vieressäni ja pyysi minua tanssimaan. Parin tanssin jälkeen menimme rantabulevardille, jossa pystyi puhumaan. Hän kertoi ystävätterensä tulleen tapaamaan häntä äitinsä kanssa. Gabi muuttui surulliseksi kertoessaan erostaan ja epäonnistuneesta avioliitostaan. Koetin myötäillä hänen vuodatustaan ja hän siirtyi lähemmäksi minua, kun kiedoin käteni hänen hartioilleen. Sitten hän pyysi minua asunnolleen yhdelle Martinille. Entä ystävättäresi, kysyin. "Hän menee äitinsä luokse omaan huoneistoonsa". Menimme kulman takana sijaitsevaan hotelliin, joka oli samanlainen, kuin omanikin. Gabi kaatoi meille juomat ja menimme pienelle parvekkeelle istumaan ja katselimme kapeaa merinäkymää. Gabi siirtyi tuoliltaan istumaan polvelleni ja
suuteli minua varoittamatta kaulalle. Hetken kuluttua hän tarttui käteeni ja ohjasi minut sisälle. Istuimme vuoteelle ja Gabin huulet kävivät vaativimmiksi. Hänen kätensä harhailivat paitani alla ja sitten hän kiskoi kesämekon yltään. Sain paidan päältäni ja Gabin liivititkin irtosivat. Hän alkoi käydä tosi kuumana ja yritin jo vähän jarrutella, mutta häntä ei enää pidätellyt mikään. Juuri kun olimme pääsemässä asiaan, aukeni ovi ja ystävätär huhuili Gabia "bist du hier?". Tajuttuaan tilanteen, hän vetäytyi kylpyhuoneeseen. Jäin makaamaan Gabin viereen tietämättä, mitä tehdä. Kylppäristä kuului suihkun kohinaa. Hän yritti rauhoitella minua hyväilemällä, mutta minulta oli tunnelma hukassa. Huoneessa oli pimeää ja sitten ystävätär istahti sängyn laidalle ilman vaatteita. Naiset suutelivat ja hyväilivät toisiaan ja mietin, pitäisikö minun häipyä. Gabi pyysi minua jäämään ja katselin heidän rakasteluaan sivusta. Mietin mielessäni, oliko tämä kaikki etukäteen sovittua.
 
  • Tykkää
Reactions: AinaAnnina

Yhteistyössä