Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Kiitos viesteistänne:)
Kävin perjantaina lääkärissä koska nyt on jo kp 49 ja menkkoja ei oo tullu, testit negaa..
Sain terolut kuurin alotettavaksi 10pv, nyt menossa päivä 2 kuurista kun en sitä heti aloittanut. Nyt ei auta muu kuin toivoa että kierto palautuisi näillä normaaliksi..
Auttaskohan tuo kuuri myös ovulaatiota tulemaan vai vaikuttaakohan vain siihen että menkat alkais(n)
 
  • Tykkää
Reactions: mursutin
Täällä olis dpo 9-10 tms, ja pc näytti eilen ja tänään jotain viivan esiastetta. Ensin toivoo sitä viivaa tikkuun, ja kun siihen jotain ilmestyykin, niin jäätävä pelko ja paniikki iskee, että taas kohta sattuu. Toivon yhtä aikaa että viiva vahvistuu, ja samaan aikaan, että olisi kemiallinen ettei kohta tarvitsisi taas olla suremassa.. Ihanin joululahja olisi varhaisultrassa sykkivä sydän, mutta sinne on matkaa ikuisuus, ja miljoona mahdollisuutta epäonnistua. Huomen aamulla ajattelin testata pc:n kun ei sitä malta olla testaamattakaan, vaikka se olisi järkevintä odottaa vielä pari päivää..
Puuh, että on taas ahdistavat fiilikset..
 
Mulla nyt eka yrityskierto biokemiallisen jälkeen, ja kyllä olen huomannut jotain pelkoa, että jos sama toistuu. Viiva testissä ei enää olekaan se, mitä odotan, vaan oikeastaan elävä ja terve vauva. Niin monta asiaa voi mennä vikaan.
 
Täällä olis dpo 9-10 tms, ja pc näytti eilen ja tänään jotain viivan esiastetta. Ensin toivoo sitä viivaa tikkuun, ja kun siihen jotain ilmestyykin, niin jäätävä pelko ja paniikki iskee, että taas kohta sattuu. Toivon yhtä aikaa että viiva vahvistuu, ja samaan aikaan, että olisi kemiallinen ettei kohta tarvitsisi taas olla suremassa.. Ihanin joululahja olisi varhaisultrassa sykkivä sydän, mutta sinne on matkaa ikuisuus, ja miljoona mahdollisuutta epäonnistua. Huomen aamulla ajattelin testata pc:n kun ei sitä malta olla testaamattakaan, vaikka se olisi järkevintä odottaa vielä pari päivää..
Puuh, että on taas ahdistavat fiilikset..
Mulla on myös nyt dpo10 ja mietin, että testaisinko illalla pc:n liuskan. Oireet ollut aika ”lupaavia”, mutta niin ne on kyllä ollut ennenkin, ihan kuin kroppa oikein välillä veetuilis kipeine tisseineen yms. Tänään oli vain valkovuodon seassa vanhaa verituhrua ja siitä päättelin, että nyt voisi olla plussa tulossa. Kesällä tuli km ja aktiivisesti yritetty heti sen jälkeen uudelleen. Huomaan saman tuossa hiipivässä pelossa, että jos oikeasti nyt on tärpännyt, niin miten sitä uskaltaa toivoa mitään. Ihana ja samalla pelottava asia. Viime kesän romahdus vielä liian hyvin muistissa ja pelkään että uudestaan se sama vetäisi ihan liian mustaksi mielen. :(

Tsemppiä @Kikkakolmas hurjasti, toivomme parasta. :love:
 
Hei!

Aiemmassa ketjussa muutaman kerran kirjoitinkin, mutta jäi sitten kun alkoi ahdistaa. Meillä keskenmeno tuli syyskuun lopulla juuri ennen viikon 12 täyttymistä.

Toipuminen vei kyllä oman aikansa, niin fyysinen kuin henkinenkin. Puhuminen auttoi minua ja siksi tästä tietävät lähes kaikki ihmiset ympärilläni.

Heti ekasta kierrosta lähdettiin yrittämään toista raskautta ja olin melko varma, että onnistuisi pian. Eka raskaus kun alkoi ekasta yrityskierrosta. Varmuus on kyllä karissut ja toisaalta onnistuminenkin pelottaa. Olisi ihan kamalaa kokea sama uudestaan.

Tsemppiä kaikille yrityksiin!
 
vierailija
@Mohan selvisikö lääkäri käynnillä mitään?

Täällä tuntuu paljon olevan eroja tavoissa toimia km jälkeen. Paikkakunta kohtaistahan nämä on ja valitettavasti säästökuuri iskee näihin.
Meillä pienellä paikkakunnalla toimii kaikki ihanasti, se on hyvä puoli pienellä paikkakunnalla.
Mutta toki harmittavaa jossain pääkaupunkiseudulla, kun resurssit ei vaan riitä.
Ja kuitenkin kai suurin osa osa näistä hoituu itsellään.
Mutta sitten on aina niitä joilla ei suju..

Täällä kierto lähenee loppuaan. Perjantaina pitäisi kk alkaa. Ei ihan muistettu käyttää ehkäisyä tässä kierrossa, vaikka opiskelujen alun takia piti muutama kuukausi pitää pientä taukoa :ROFLMAO: :barefoot:
Mutta en kyllä silti jaksa uskoa raskauteen näin pian kkm jälkeen.

Mitä muille kuuluu? Nämä tulevat pyhät :cry:
Km aina on kurjaa, mutta näin joulun alla se on ehkä vielä ikävämpää. Ajatus joulusta ja odotuksesta syttyy monelle kuitenkin aika pian raskauden alussa. Ja niillä joilla olisi pitänyt olla vauva jouluna sylissä ♥ Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin.
Niinpä, nämä pyhät... Meidän piti jouluna kertoa ilouutiset tuleville isovanhemmille, mutta eipäs sitten päästäkään kertomaan. Meidän joulunviettopaikassa on myös yksi 6kk vauva, joka olisi saanut meiltä tasan vuoden nuoremman serkun. Saapi nähdä mitä tunteita herättää...
 
Mulla oli LA helmikuussa ja ehdin jo fiilistellä, kuinka ennen joulua jään varhennetulle äitiyslomalle. Luulen että kkm jälkeen jos raskaaksi tulen, en pysty kyllä fiilistelemään tai nauttimaan ainakaan ekasta kolmanneksesta. Samoja fiiliksiä myös plussasta, sen saaminen tikkuun olisi samalla ihanaa ja pelottavaa❤.
 
Lääkärissä ei selvinnyt mitään, mutta mulla alkoi eilen MENKAT!! Ei ole epäilystä tällä kertaa etteikö olisi jo menkat, kaikki perus tuntemukset, kivut, alavatsan turvotus yms. on! En ole koskaan ollut näin onnellinen menkoista! Ens viikon ke on ultra lapsettomuusklinikalla ja jos kaikki hyvin niin ma 16.12. voisi olla kolmas inseminaatio!
Ihanaa että joskus ees voi olla ilonen menkoista (y) toivottavasti ens viikolla kaikki huvin ultrassa!
 
Muutama päivä menikin jo ihan kivasti, mut tänään taas totuus veti vasten kasvoja. Hyvä etten itkuun purskahtanu, kun esikoisen eskariin vein. Niin pahamieli tuli. Eilen oli tasan 2vk tyhjennyksestä. Jälkivuotoakaan ei oo moneen päivään tullu koko päivänä, mut sit iltasin, pyyhittäessä tulee kuitenkin sellasta venyvää limaa, joka on värjääntyny punaseks :censored:
 
Muutama päivä menikin jo ihan kivasti, mut tänään taas totuus veti vasten kasvoja. Hyvä etten itkuun purskahtanu, kun esikoisen eskariin vein. Niin pahamieli tuli. Eilen oli tasan 2vk tyhjennyksestä. Jälkivuotoakaan ei oo moneen päivään tullu koko päivänä, mut sit iltasin, pyyhittäessä tulee kuitenkin sellasta venyvää limaa, joka on värjääntyny punaseks :censored:
Tsemppiä sinne! Mä pystyn niin samaistumaan tähän, kun itsellä tänään se 2 viikkoa tyhjennyksestä. Mulla päällimmäisenä tunteena edelleenkin pelko siitä, ettei kaikki tullutkaan silloin ulos, kun vuotoa tuli niin vähän. Julkiselle puolelle ne ei ota tarkastukseen meillä ennen kun se 4 viikkoa on mennyt, jos raskaustesti näyttää edelleen siinä vaiheessa plussaa. En tiedä, miten pää kestää sitä, jos sitten tuleekin toinen tyhjennys kierros...

Ootko vielä tehnyt tyhjennyksen jälkeen raskaustestiä? Näkisiköhän jo tässä vaiheessa, onko se vaalenemaan päin?
 
Tsemppiä sinne! Mä pystyn niin samaistumaan tähän, kun itsellä tänään se 2 viikkoa tyhjennyksestä. Mulla päällimmäisenä tunteena edelleenkin pelko siitä, ettei kaikki tullutkaan silloin ulos, kun vuotoa tuli niin vähän. Julkiselle puolelle ne ei ota tarkastukseen meillä ennen kun se 4 viikkoa on mennyt, jos raskaustesti näyttää edelleen siinä vaiheessa plussaa. En tiedä, miten pää kestää sitä, jos sitten tuleekin toinen tyhjennys kierros...

Ootko vielä tehnyt tyhjennyksen jälkeen raskaustestiä? Näkisiköhän jo tässä vaiheessa, onko se vaalenemaan päin?
Joo, ei mitään kontrolleja kyllä, ei ees hcg mittausta (n)
Mä oon tehny jo pari testiä. Viikko tyhjennyksestä oli viiva haalistunu jo jonkinverran ja eilen tein, kun tuli se 2vk täyteen ja hyvin hyvin haalea viiva tuli enään. Mut näki selvästi kuitenkin. Jospa se pian ois negatiivinen.
 
Tuntuu etten muuta tänne tee kun valitan, anteeksi siitä:LOL: Tänään 2 viikkoa tyhjennyksestä ja mulla nousi aamulla kuume. Eilen alko alaselkä kipu, nyt se on jotain ihan jäätävää ja kuume nousee vaan vaikka oon ottanu 800 buranaa(n) Ihan kauhee olo, en oo ikinä kuumeessa joten tässähän alko epäilyttään ettei olis mitään tulehdusta tullut:cry: Täytyy seurailla ja lähteä sit näytille.. Ei kauheesti piristä tätä muutenkin :poop: fiilistä, huhhuijaa.
 
Tuntuu etten muuta tänne tee kun valitan, anteeksi siitä:LOL: Tänään 2 viikkoa tyhjennyksestä ja mulla nousi aamulla kuume. Eilen alko alaselkä kipu, nyt se on jotain ihan jäätävää ja kuume nousee vaan vaikka oon ottanu 800 buranaa(n) Ihan kauhee olo, en oo ikinä kuumeessa joten tässähän alko epäilyttään ettei olis mitään tulehdusta tullut:cry: Täytyy seurailla ja lähteä sit näytille.. Ei kauheesti piristä tätä muutenkin :poop: fiilistä, huhhuijaa.
voi ei! Käy ihmeessä näytillä jos ei pian helpota!
 
Tuntuu etten muuta tänne tee kun valitan, anteeksi siitä:LOL: Tänään 2 viikkoa tyhjennyksestä ja mulla nousi aamulla kuume. Eilen alko alaselkä kipu, nyt se on jotain ihan jäätävää ja kuume nousee vaan vaikka oon ottanu 800 buranaa(n) Ihan kauhee olo, en oo ikinä kuumeessa joten tässähän alko epäilyttään ettei olis mitään tulehdusta tullut:cry: Täytyy seurailla ja lähteä sit näytille.. Ei kauheesti piristä tätä muutenkin :poop: fiilistä, huhhuijaa.
Eikä! Kyllä mäkin kehotan nyt menemään herkästi näytille. On kyllä niin väärin, että tuntuu ettei pääse edes käsittelemään asiaa niin pitkään kun on ”tilanne päälle”. Voimia sinne, toivotaan että kyse on perus kuumeesta.
 
Mulla on vihdoin yli viiden viikon jälkeen ensimmäinen LÄHES vuodoton päivä. Enää menkkojen jälkeistä tuhrua. Mietin pitäskö mun huomenna vielä tehdä testi, kun vielä vko sitten oli plussa? Keskiviikkona on se ultra, letrozoleja olen nyt syönyt ja alavatsa on hieman kipeä ilmeisesti näistä johtuen. Kamalan kauan tämä km kesti kyllä, saman verran kuin raskauskierto, huoh.
 
Tuntuu etten muuta tänne tee kun valitan, anteeksi siitä:LOL: Tänään 2 viikkoa tyhjennyksestä ja mulla nousi aamulla kuume. Eilen alko alaselkä kipu, nyt se on jotain ihan jäätävää ja kuume nousee vaan vaikka oon ottanu 800 buranaa(n) Ihan kauhee olo, en oo ikinä kuumeessa joten tässähän alko epäilyttään ettei olis mitään tulehdusta tullut:cry: Täytyy seurailla ja lähteä sit näytille.. Ei kauheesti piristä tätä muutenkin :poop: fiilistä, huhhuijaa.
Rohkeasti vaan näytille, jos vähäänkää epäilyttää! On tää kyllä niin väärin, kun nää kokemukset vaan pitkittyy. :cry:
 
Mä ajattelin jos huomenna tekis taas testin, kolme päivää sit tein viimeks hyvin hailakan. Vai pitäskö sittenkin odottaa... (n) en vaan malttais odottaa, että se olis nega.
Muutenkin tuntuu, että on liian kovat odotukset. Tuskin sitä ees heti raskautuu uudelleen, vaikka sitö niin toivois. Pelottaa, että koko joulu menee pilalle jos ja kun ne menkat sieltä alkaa. :unsure: pitäs varmaan koputtaa puuta, kopkop, nyt on ollu paripäivää ilman mitään vuotoja!
 
Tuntuu etten muuta tänne tee kun valitan, anteeksi siitä:LOL: Tänään 2 viikkoa tyhjennyksestä ja mulla nousi aamulla kuume. Eilen alko alaselkä kipu, nyt se on jotain ihan jäätävää ja kuume nousee vaan vaikka oon ottanu 800 buranaa(n) Ihan kauhee olo, en oo ikinä kuumeessa joten tässähän alko epäilyttään ettei olis mitään tulehdusta tullut:cry: Täytyy seurailla ja lähteä sit näytille.. Ei kauheesti piristä tätä muutenkin :poop: fiilistä, huhhuijaa.
Kirjoittelin aikaisemmassa ketjussa ja olen käynyt välillä tätäkin lukemassa. Nyt oli pakko tulla kommentoimaan. Kannattaa @Annnvei soittaa päivystykseen kyllä aika ripeästi jos on tuollaisia oireita km jälkeen (ja muutenkin). Voivat liittyä kohtutulehdukseen ja siihen tarvitsee antibiootit. Minulle ainakin on neuvottu, että kovat alaselkäkivut ja kuume ovat syy mennä päivystykseen. Käsittääkseni kuume liittyy aina johonkin tulehdustilaan. Kovasti tsemppiä toipumiseen!
 
Täällä ei viiva vahvistunut, ja yritykseksi jäi vain meidän jouluplussa. Eilen pyörähti yk9 käyntiin..
Eipä tuo juuri kirpaissut, sitä jotenkin alitajuntakin toivoi, jotenkin tuntuu että olen muuten valmis uuteen raskauteen, mutta henkinen puoli temppuilee, ja kehittää suojamuuria.. Jotenkin tuntuu tyhmältä edes yrittää, jos jokin sisällä ei toivo uutta raskautta. Joku joka en ole minä, sillä haluaisin sitä enemmän kuin mitään.. Kuka ja mikä se tuo mörkö tuolla kehon sisällä on, joka ei vaan jätä rauhaan? Kyllähän mä tässä laskeskelin, että uuden vuoden plussa olisi sitten seuraava mahdollisuus, kp:t vakiintuneet 26 nyt..

@nenskuli mites sun viiva, vahvistuiko? Jospa teille jouluplussa edes suotaisiin :love:
 
@Kikkakolmas Voi ei, tuo mörkö taitaa asustaa täälläkin. Nyt siitä on aika lailla vuosi kun jätin kierukan pois. Ite nyt koittanut laskea vauvakuumetta ja alkanut totutella ajatusta, että meille ei enempää lapsia tule.

Alkaa tää paine vaikuttaa jo parisuhteeseen ja muuhun perhe-elämään. Ja nyt oon alkanut miettiä, onko se sen arvosta, kun lopputuloksesta kukaan ei tiedä.

No ennen luovuttamista roikutaan vielä hetki toivossa, kunhan ne ekat menkat km jälkeen vaan tulisi ensin, jotta pääsisi edistämään asiaa. Harvoin sitä odottaa kuukautisia näin paljon. :D
 

Yhteistyössä