Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Täällä ei viiva vahvistunut, ja yritykseksi jäi vain meidän jouluplussa. Eilen pyörähti yk9 käyntiin..
Eipä tuo juuri kirpaissut, sitä jotenkin alitajuntakin toivoi, jotenkin tuntuu että olen muuten valmis uuteen raskauteen, mutta henkinen puoli temppuilee, ja kehittää suojamuuria.. Jotenkin tuntuu tyhmältä edes yrittää, jos jokin sisällä ei toivo uutta raskautta. Joku joka en ole minä, sillä haluaisin sitä enemmän kuin mitään.. Kuka ja mikä se tuo mörkö tuolla kehon sisällä on, joka ei vaan jätä rauhaan? Kyllähän mä tässä laskeskelin, että uuden vuoden plussa olisi sitten seuraava mahdollisuus, kp:t vakiintuneet 26 nyt..

@nenskuli mites sun viiva, vahvistuiko? Jospa teille jouluplussa edes suotaisiin :love:
@Kikkakolmas , mä odotan että viiva häviäis kokonaan! Kkm juuri takana, voishan sitä jouluplussaa haaveilla, mut en usko, että se kovin realistinen toive kuitenkaan on :unsure: unohdin kuitenkin tänään aamulla sen testin tehdä, niin huomis aamulle siirtyi.
 
Mulla nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä 5 viikkoa. Normaalisti 28pv kierto ja vielä ei ole kuulunut mitään. Aika runsaat limat ollut nyt muutaman päivän(n) Oon tehnyt ovistestejä ja tulee selkeä tumma viiva, mutta ei läheskään testiviivan värinen. Tänään tein myös onestepin raskaustestin ja siihen tuli haalea mutta selkeä viiva. Eli ei tule vieläkään negatiivista testiä, tai jossain välissä tuli, mutta se ei ollut aamupissasta. Toki sitä väkisin miettii, että jos olisikin jo tärpännyt, mutta ei ole yhtään sellainen olo ja ärsyttää kun taas toivoo liikoja.
Menkkoja siis odottelen, viikko sitten jo niitä odottelin.
 
Mulla nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä 5 viikkoa. Normaalisti 28pv kierto ja vielä ei ole kuulunut mitään. Aika runsaat limat ollut nyt muutaman päivän(n) Oon tehnyt ovistestejä ja tulee selkeä tumma viiva, mutta ei läheskään testiviivan värinen. Tänään tein myös onestepin raskaustestin ja siihen tuli haalea mutta selkeä viiva. Eli ei tule vieläkään negatiivista testiä, tai jossain välissä tuli, mutta se ei ollut aamupissasta. Toki sitä väkisin miettii, että jos olisikin jo tärpännyt, mutta ei ole yhtään sellainen olo ja ärsyttää kun taas toivoo liikoja.
Menkkoja siis odottelen, viikko sitten jo niitä odottelin.
Tee uus raskaustesti parinpäivän päästä! Oliko aiemmin tehty testi saman merkkinen, sama testi? Aika hassulta kuulostaa, että negan testin jälkeen muuttuis taas plussaks ilman uutta raskautta o_O toivotaan parasta! :love:
 
Tein tänään aamulla raskaustestin nyt keskeytyneen keskenmenon/ tyhjennyksen jälkeen ja vihdoin se oli negatiivinen! :cry: nyt on 2vk 4päivää tyhjennyksestä. Jotenkin niin helpottava olo, että onko tää vihdoin ohi. :cry:
Nyt mietin edelleen, pitäskö ovistestien teko lopettaa ja olla vaan ajattelematta asiaa. Ja odottaa kierron palautumista..
 
Tee uus raskaustesti parinpäivän päästä! Oliko aiemmin tehty testi saman merkkinen, sama testi? Aika hassulta kuulostaa, että negan testin jälkeen muuttuis taas plussaks ilman uutta raskautta o_O toivotaan parasta! :love:
Oli saman merkkinen ja sama testi. Tosin pakkaus oli tainnut vähän muuttua niin tietty sitten mietin, että onko jotain muutakin muuttunuto_O Kävin vielä roskiksesta katsomassa ja kyllä siihen haalea viiva jäi vielä kuivuttuaankin, tosi haalea on kyllä. Nyt on nuo testit loppu, mutta taidan ensi vklp tehdä taas jos ei menkat ala.
 
Tein tänään aamulla raskaustestin nyt keskeytyneen keskenmenon/ tyhjennyksen jälkeen ja vihdoin se oli negatiivinen! :cry: nyt on 2vk 4päivää tyhjennyksestä. Jotenkin niin helpottava olo, että onko tää vihdoin ohi. :cry:
Nyt mietin edelleen, pitäskö ovistestien teko lopettaa ja olla vaan ajattelematta asiaa. Ja odottaa kierron palautumista..
Ihana kuulla, että oli nega ja että olet helpottunut:love: Itsellä oli tossa kohtaa vielä tosi vahva plussa, joten siihen verrattuna nopeasti (y) Mulle teki tosi hyvää olla ajattelematta asiaa sen enempää, mutta välillä kyllä tein ovistestejä.
 
Oli saman merkkinen ja sama testi. Tosin pakkaus oli tainnut vähän muuttua niin tietty sitten mietin, että onko jotain muutakin muuttunuto_O Kävin vielä roskiksesta katsomassa ja kyllä siihen haalea viiva jäi vielä kuivuttuaankin, tosi haalea on kyllä. Nyt on nuo testit loppu, mutta taidan ensi vklp tehdä taas jos ei menkat ala.
Luulis että testin herkkyys on pysyny samana, vaikka pakkaus ois muuttunu! Ja värillisen viivan saa vaan, jos raskushormonia on (y):love:
 
Ihana kuulla, että oli nega ja että olet helpottunut:love: Itsellä oli tossa kohtaa vielä tosi vahva plussa, joten siihen verrattuna nopeasti (y) Mulle teki tosi hyvää olla ajattelematta asiaa sen enempää, mutta välillä kyllä tein ovistestejä.
Pelkäsinkin, että tässä voi aikaa mennä, ennen ku negaksi muuttuu, raskausviikkojakin kun oli jo 12+5, niin hormoniakin ehtiny kertyä. Ehkäpä yritän nyt vaan olla stressaamatta ja nauttia joulun tulosta. :rolleyes:
 
Kirjoittelempa tännekkin puolelle pitkästä aikaa. Tässä kierrossa peitot heilui ahkerasti, mutta ei tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Vähintään joka kolmas päivä talleteltiin kp 6-18. Negat testattu perjantaina ja tänään :poop: Nyt on kp 27/28-32. Ovulaatiota en saanut tikkuun tässä kierrossa, ensimmäistä kertaa koko yritysaikana niin kävi. Kp 14 oli lähes tasavahvat viivat, plussa olisi saattanut tulla siis esim kp 13 tai johonkin eri kellonaikaan kp 14 (n) Tai sitten en ole ovuloinut tässä kierrossa.
 
Kirjoittelempa tännekkin puolelle pitkästä aikaa. Tässä kierrossa peitot heilui ahkerasti, mutta ei tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Vähintään joka kolmas päivä talleteltiin kp 6-18. Negat testattu perjantaina ja tänään :poop: Nyt on kp 27/28-32. Ovulaatiota en saanut tikkuun tässä kierrossa, ensimmäistä kertaa koko yritysaikana niin kävi. Kp 14 oli lähes tasavahvat viivat, plussa olisi saattanut tulla siis esim kp 13 tai johonkin eri kellonaikaan kp 14 (n) Tai sitten en ole ovuloinut tässä kierrossa.
Meidän tärppikierrossa (tuulimuna) en mäkään saanut tasavahvoja. Tuli melkein tasavahvat ja sitten seuraavana aamuna selvästi haalenemaan päin, niin oli sitten tapahtunut myöhemmin samana päivänä se. Eli varmaan sullakin niin(y)
 
Pelkäsinkin, että tässä voi aikaa mennä, ennen ku negaksi muuttuu, raskausviikkojakin kun oli jo 12+5, niin hormoniakin ehtiny kertyä. Ehkäpä yritän nyt vaan olla stressaamatta ja nauttia joulun tulosta. :rolleyes:
Ai teillä ehti mennä niinkin pitkälle:cry: Mäkin tässä odotellessani olen nauttinut olostani, useammat pikkujoulut ja illalliskutsut ollut ja viiniä ja juustoja ja sushia olen nauttinut runsaasti ja hyvällä omalla tunnolla:LOL:
 
Mulla tuli nyt toinen keskenmeno tälle vuotta. Eka oli alkuvuonna ja toinen näin vuoden päätteeksi, kemiallisia/kiinnittymisyrityksiä oli pari kesällä. Tän toisen keskenmenon myötä päätettiin lopettaa yrittäminen pitkäksi ajaksi. Nyt oli rv 7+6, kunnes eilen tuli sellaset hyytymät kipuineen, ettei ollut epäselvää. Muuten vuoto on ollut ihmeen vähäistä. Vuotaa, mutta musta tuntuu että pitäs tulla enemmän. Tää on kyllä vuotanut viikon aja aina välillä ja sit taas hellittänyt melkein kokonaan ja taas alkanut.
Ultraan täälä ei päässyt, vaan koska vuoto oli hyytymäistä ja verta kipuineen, mutta kivut pysyi hallinnassa, nii ei otettu vastaan, vaan testiä pitäs tehdä viikon ja parin päästä.
 
Voih @Titi-Love oon kyllä niin pahoillani että säkin jouduit heinäkuisista tänne :cry:
Onpa kyllä tyhmää etteivät suostu tuon enempää tutkimaan, ois se nyt kiva päästä ees tutkimuksiin tuossa tilanteessa...

Täällä siis myös yksi epäonninen ilmoittautuu joukkoon... parhaillaan keskeytyneen keskenmenon lääkkeellinen tyhjennys menossa. Otin lääkkeet 6.12. Ja nyt kohta päivän verran ollu vuodon osalta aikas hiljasta, tullu vaan pyyhkiessä. Mahakipu- ja selkäkipua kyllä on, samanlaista kun menkoissa, tosin vähän pahempaa. Soitin su naistenklinikalle kun lääkkeiden jälkeen ei ollu kun ns normaalia menkkavuotoo, ei mitään runsasta. mutta se sano et kuulostaa ihan normaalilta mun tilanteessa kun sikiöllä oli viikkoja vaan n. 4-5. Sano että teet vaan raskaustestin sitten ku 4 viikkoo kulunu. Mut eikös tosiaan melkein heti puhelun jälkeen tuokin menkkavuoto niukentunu tämmöseks melkein olemattomaks... Nyt vaan pelottaa et tää ei etenekään näillä lääkkeillä tarpeeks vaan joudun kaavintaan, sitä en todellakaan halua. :cry: Onko teillä jollain ollu taukoa vuotelussa lääkkellisen tyhjennykse jälkeen vai onko vuotanu samaan malliin kunnes loppunu? Mä nyt toivon ja rukoilen et tää ois vaan joku tauko ja kohta taas vuotais enemmän... muutenkin niin masentavaa niin ei nyt yhtään jaksais ylimääräsiä vastoinkäymisiä...
 
Kauan teillä on mennyt keskenmenosta että ootte saanut negatestin?
Tiesin että tulee selvä positiivinen vielä, oli siis heti tasavahvat kun kastui. Mut aattelin nyt testata varuiksi. Alkuvuonna meni melkein pari viikkoa ennemmin kesken niin se toinen viiva katos tosi nopeasti. Tai lähti haalenemaan jo ennen vuotoa.
Mietin tässä että pitääkö valehdella kohtutulehduksen oireet et pääsis ultraan ja lääkkeelliseen tyhjennykseen. Pelottaa että kohtuun jää jotain. On sen verran niukkaa ja hyvin paksua limaa tää vuoto nyt. :/ toki sitä veristä verta tuli jo torstaina. Mut nyt tulee vähän veristä sekä paksua, tummanpunaista limaa.
 

Attachments

@Shibali <3 voimia <3
Mulla nyt ei oo lääkkeellistä, mut mulla tuntuu kans ettei tää vuoda tarpeeksi. To ja la vuoti voimakkaammin, pe ja su ja tää päivä ollut lähes paperilla pyyhittäessä vaan verta. Aika paksua verta vielä. Sillon kun tää alkoi about viikko sitten oli sellasta vetistä verta, ihan kuin vettä seassa. Nyt ihan päinvastaista. Menkkakipuja nyt taas on, välillä ei niitäkään hirveemmin.
En tajua miks mä en päässyt ultraan kattomaan kuinka on jo tyhjentynyt ja mahdollisesti saamaan lääkkeet tyhjentymiseen. Mulla olis tänää rv 8+1.
 
@Shibali <3 voimia <3
Mulla nyt ei oo lääkkeellistä, mut mulla tuntuu kans ettei tää vuoda tarpeeksi. To ja la vuoti voimakkaammin, pe ja su ja tää päivä ollut lähes paperilla pyyhittäessä vaan verta. Aika paksua verta vielä. Sillon kun tää alkoi about viikko sitten oli sellasta vetistä verta, ihan kuin vettä seassa. Nyt ihan päinvastaista. Menkkakipuja nyt taas on, välillä ei niitäkään hirveemmin.
En tajua miks mä en päässyt ultraan kattomaan kuinka on jo tyhjentynyt ja mahdollisesti saamaan lääkkeet tyhjentymiseen. Mulla olis tänää rv 8+1.
On kyllä niin tyhmää ettet pääse ultraan, kyllä mun mielestä pitäs tossa tilanteessa päästä :( ehkä voisit kokeilla soittaa uudestaan ja valittaa enemmän? Jospa ne päästäis... voimia sinne jokatapauksessa kovasti <3

Joo täällä sama pelko ettei vuoda tarpeeks... mulla oli n. 3 vrk vaan sitä noin normimenkkoja vastaavaa vuotoo (melkein heti klinikalla saadun ekan pillerin jälkeen alko) ja jonkun verran hyytymiäkin oli sillon aluks. Mut nyt niin niukkaa ollu viimesin vuorokausi... selkeesti kyl jotain tuolla edelleen tapahtuu ku kipuja on, mut pelkään ettei tarpeeks... ja mul on edelleen rinnat turvoksissa ja alavatsapömppö...

Mulle sanottiin et raskaustesti kannattaa tehä aikasintaan 3 viikon päästä, ja jos sillon edelleen plussa niin 4 viikon päästä pitäs olla jo miinusta, tai ainakin selkeesti haaleempi. Tilasin ite liudan halpoja ei-herkkiä testejä jotta sit näkisin varmemmin onko plussaa vai ei... tiedän etten kuitenkaan malta oottaa ees 3 viikkoo, mut jos nyt reilu viikon ainakin... viimeks ku testasin just ennen keskenmenodiagnoosia oli vahva plussa vaikka sikiö tosiaan ollu kuolleena jo pidempään...
 
Kauan teillä on mennyt keskenmenosta että ootte saanut negatestin?
Tiesin että tulee selvä positiivinen vielä, oli siis heti tasavahvat kun kastui. Mut aattelin nyt testata varuiksi. Alkuvuonna meni melkein pari viikkoa ennemmin kesken niin se toinen viiva katos tosi nopeasti. Tai lähti haalenemaan jo ennen vuotoa.
Mietin tässä että pitääkö valehdella kohtutulehduksen oireet et pääsis ultraan ja lääkkeelliseen tyhjennykseen. Pelottaa että kohtuun jää jotain. On sen verran niukkaa ja hyvin paksua limaa tää vuoto nyt. :/ toki sitä veristä verta tuli jo torstaina. Mut nyt tulee vähän veristä sekä paksua, tummanpunaista limaa.

Vastasinki jo tos toisessa keskustelussa sulle, että mulla oli kkm 12+5 ja testi oli nega 2,5vk jälkeen. Mulla kans vuoto oli tosi niukkaa ekan parin päivän jälkeen. Lähinnä vaan pyyhkiessä tuli, pikkuhousunsuojalla olis hyvin pärjänny. Ite odotin vähintäänkin jotain tulvaa, kun sanottiin että vuoto on reilua o_O
 
Katsoin, että testi jolla testasin haalean mutta kuitenkin nähtävän viivan oli herkkyydeltään 25mlu. Osaako joku sanoa, että kuinka herkkä tuo on?(n) Jotkut ovat näköjään 10mlu ja se on "erittäin herkkä". 5vk tyhjennyksestä tuli siis tuolla 25mlu haalea plussa vielä:poop:
 
Pahoittelut uusille km :cry: itselläni aina testi näyttänyt negaa 4vk tyhjennyksestä. Ja vuoto ollut useita viikkoja hyvin vaihtelevaa. Välillä vuotaa enemmän, välillä vähemmän ja ja välillä päiviä välissä ettei vuoda yhtään. (Kkm VK 12,19 ja 8) Joten se voi olla hyvinkin vaihtelevaa. Niin kurjaa kuin se onkin, tähänkään ei auta, kuin aika :oops: ja tässä tilanteessa harvoin kukaan on kovin malttavainen.
Tuo on kyllä niin harmillista, että näissä tilanteissa on todella vaikea päästä ultraan :( :poop:


Mulla on nyt kp3 positiivista, että kierto alkaa palautua, kun sillon kkm jälkeen meni niin kauan kun kk edes alkoi. Eka kierto oli 27pv ja tää oli 30pv. Opiskelujen kannalta tietysti hyvä, ettei nyt vielä tärpännyt. Mutta nyt on kyllä välillä niin ärsyttänyt tää tilanne :poop: laskettu aika olisi ollut tammikuussa, joten se siellä varmaan nyt ärsyttää. Ja viime vuonna joulun aika oli niin tunteellista, koska silloin meillä olisi pitänyt olla vauva :cry:
Ja nyt vasta olen alkanut huomaamaan pieniä asioita vuosi sitten kesällä kesken menneestä raskaudesta jotka ovat alkaneet vaivaamaan ja jotka olisin ehkä halunnut hoitaa eritavalla..
Mä olen ehkä aina ollut vähän sellainen joka lakaisee kaiken maton alle ja ajattelee, että kyllä ne sieltä häviää joskus ja unohtuu :whistle: :poop:
No kunhan päästään näistä pyhistä ja sitten aloitan opiskelut joten sitten arki palaa meidänkin perheeseen, niin saa ajatukset vähän muualle toivottavasti hetkeksi (y)
 
Katsoin, että testi jolla testasin haalean mutta kuitenkin nähtävän viivan oli herkkyydeltään 25mlu. Osaako joku sanoa, että kuinka herkkä tuo on?(n) Jotkut ovat näköjään 10mlu ja se on "erittäin herkkä". 5vk tyhjennyksestä tuli siis tuolla 25mlu haalea plussa vielä:poop:
Mä varmaan testasin samalla testillä parin päivän päästä uudestaan ja jos vahvistuu taitaa kyseessä olla uusi raskaus. Tai jos olis sit haalistunut kokonaan. Tai sitten jos edelleen on jotain epäselvää soittaisin johonkin.
Tuo 25 herkkyys taitaa olla sellainen perus testi. Ite saan sillä haamun näkyviin dpo 11-12. Eli periaatteessa hcg pitäisi olla yli tuo 25mlu. Mutta hiukan sen allekin toisilla haamua jo näyttää (n) näin siis olen ymmärtänyt mitä netistä lueskellut.
 
Kauan teillä on mennyt keskenmenosta että ootte saanut negatestin?
Tiesin että tulee selvä positiivinen vielä, oli siis heti tasavahvat kun kastui. Mut aattelin nyt testata varuiksi. Alkuvuonna meni melkein pari viikkoa ennemmin kesken niin se toinen viiva katos tosi nopeasti. Tai lähti haalenemaan jo ennen vuotoa.
Mietin tässä että pitääkö valehdella kohtutulehduksen oireet et pääsis ultraan ja lääkkeelliseen tyhjennykseen. Pelottaa että kohtuun jää jotain. On sen verran niukkaa ja hyvin paksua limaa tää vuoto nyt. :/ toki sitä veristä verta tuli jo torstaina. Mut nyt tulee vähän veristä sekä paksua, tummanpunaista limaa.
Mulla on kohta 3 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tänään tein negatiivisen raskaustestin. Vuoto oli mullakin hämmentävän niukkaa ja paksua eikä kestänyt montakaan päivää, mutta näköjään teki tehtävänsä. Itsellä kans pohjalla aiempi km, jossa vuoto oli huomattavasti runsaampaa (toki siinä oli viikkojakin enemmän). Mutta mikäli epäilyttää, ni kannattaa jo henkisenkin puolen takia yrittää päästä tarkistuttaa tilanne. Epätietoisuus on pahinta. :/
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja kokemusten jakamisesta :love: ehkä tässä on sittenkin toivoa että tää lääkkeellinen tyhjennys onnistuu vaikka vuotoo onkin ollu aika vähän...

Semmosta tässä vielä mietin et mites teidän raskausoireet, onko ne häipyny heti vai onko siinäkin kestäny? Mulla siis edelleen mm. rinnat turvoksissa ja vähän aratkin (tosin huomattavasti lievemmin jo) ja lisäks tuo alavatsa pömpöttää edelleen. Torstaina tulee siis täyteen viikko ekoista lääkkeistä...
 

Yhteistyössä