Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Yhtä odottelua tämä kyllä on! Me ollaan nyt vihdoin päästy yrittämisvaiheeseen. Aika lailla kaks kuukautta siitä, ku ekat vuodot alkoi. Päätin, että ovista en ala nyt testailemaan. Yritetään talletella parin päivän välein ja ottaa mahdollisimman rennosti (helpommin sanottu kun tehty). Samalla sekä toivoo että pelkää sitä plussaa. Olisi helpompi kestää se että ei tule enää raskaaksi, kun se että se menisi taas kesken.
 
@Shibali Onhan mul toi polin numero :unsure:
Mul tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 12.12 ja 16.12 vielä uudestaan, sit siit tosiaan viel viikon pääst imu jossa sit aloin kyselee ku shokista oli päässyt niin jatkosta ja uudellee yrittämisestä.

Gyne oli vähä silloinki jo sitä mieltä et hcg mittailut olis turhia, mut ehkä mul viel näyttää testit pos. ku arvot huiteli suht korkeel n.60 000 viel muutama viikkoa sitten...Aloin miettii ku sanoit et sul nyt menkat, meil suunnillee cytot annettu samoihin aikoihin et oiskohan tää mun vuotoni jo menkkoja, kentieso_O
 
Yhtä odottelua tämä kyllä on! Me ollaan nyt vihdoin päästy yrittämisvaiheeseen. Aika lailla kaks kuukautta siitä, ku ekat vuodot alkoi. Päätin, että ovista en ala nyt testailemaan. Yritetään talletella parin päivän välein ja ottaa mahdollisimman rennosti (helpommin sanottu kun tehty). Samalla sekä toivoo että pelkää sitä plussaa. Olisi helpompi kestää se että ei tule enää raskaaksi, kun se että se menisi taas kesken.
Mul on ihan samat fiilikset.
Kaverille vuodatin etten tiiä oisko helpompaa ettei jäis ollenkaa kun se et aina menee kesken.
Niin se sanoi ettei heiltä ainakaan viedä sitä toivoa pois:cry:
Raskastahan tää on jokatapauksessa kumminvain:(
Meille gyne sano onneks et jos nyt jää niin on yhtä todennäköistä onnistua tai epäonnistua, se ees vähän lohdutti :rolleyes:
 
@Shibali Onhan mul toi polin numero :unsure:
Mul tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 12.12 ja 16.12 vielä uudestaan, sit siit tosiaan viel viikon pääst imu jossa sit aloin kyselee ku shokista oli päässyt niin jatkosta ja uudellee yrittämisestä.

Gyne oli vähä silloinki jo sitä mieltä et hcg mittailut olis turhia, mut ehkä mul viel näyttää testit pos. ku arvot huiteli suht korkeel n.60 000 viel muutama viikkoa sitten...Aloin miettii ku sanoit et sul nyt menkat, meil suunnillee cytot annettu samoihin aikoihin et oiskohan tää mun vuotoni jo menkkoja, kentieso_O
Mulla menkat alko molempien km jälkeen vasta kun testi oli näyttänyt negaa. Viimeisessä km näytti 3,5 viikkoa lääkkeellinen tyhjennyksen jälkeen negaa. Mutta nää on kyllä tosi yksilöllisiä. On kyllä kumma, miten kovin erilaisia ohjeita kaikki on saanut.
 
Jotenkin on niin malttamaton ettei jaksais yhtää enää ootella :( Asiasta on niin monia mielipiteitäkin. Toiset sanoo et yhet menkat välissä ja toiset et uusi raskaus ei ala ellei kroppa oo valmis..
Meille gyne sano et heti vaa uutta, paikat on siistit ja kaikki näyttää hyvältä, eipä tullu kysyttyä tosta r.testistä et pitääkö sen ensin olla nega. Ääh, päivät tuntuu vaan matelevan eteenpäin(n)
Onneks loma loppuu ja pääsee ens viikol töihin, meneepähän aikakin paljo nopeemmin(y)
Se "yleisin" ja perustelluin ohje on odottaa, kunnes testi on nega. Sitten ei voi sotkea uutta raskautta vanhaan
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ja testi tosiaan hyvin voi olla 4vko plussa, välillä kauemmun. Osalla on menkkojen jäljee vasta nega. Ja menkkojen alkamiseen voi mennä 6vko :unsure:
 
vierailija
Pahottelut kaikille,mitä olette kokeneet.toivon plussaa teille.tää suru on raastavaa.toivoo vain uutta raskautta.tänään tein testin plussa tuli.Mutta voi olla keskenmenosta vielä.oireita raskaus olen tuntevanani.aamupahoinvointi,rinnat kipuilee vähän,menkka kipuja iltasin,vessassa ravaaminen ja väsy.tai sitten keho kuvittelee2päivän päästä pitäs menkkat alkaa.kaavinnasta tosin se 4viikkoa.mutta on tää raastavaa.kun ei tiedä voisiko olla uusi raskaus.ootteko muut paljon testaileet?mikä teillä auttaa suruun?
 
Pahottelut kaikille,mitä olette kokeneet.toivon plussaa teille.tää suru on raastavaa.toivoo vain uutta raskautta.tänään tein testin plussa tuli.Mutta voi olla keskenmenosta vielä.oireita raskaus olen tuntevanani.aamupahoinvointi,rinnat kipuilee vähän,menkka kipuja iltasin,vessassa ravaaminen ja väsy.tai sitten keho kuvittelee2päivän päästä pitäs menkkat alkaa.kaavinnasta tosin se 4viikkoa.mutta on tää raastavaa.kun ei tiedä voisiko olla uusi raskaus.ootteko muut paljon testaileet?mikä teillä auttaa suruun?
Tuohan se onkin inhottavaa kun ei tiedä johtuuko vielä keskenmenosta plussat, ei auta kuin ootella (n)
Omaan suruun on helpottanut puhuminen, puhuminen ja puhuminen. Miehen kanssa edelleen päivittäin puhutaan tapahtuneesta.
Jotkut ystävät ymmärtää ja niille voi avautua joillekin ei todellakaan voi, toiset jopa syyllistää mikä on inhottavaa...:(
Olen myös paljon lueskellut näitä keskustelu ryhmiä, tietää ettei ole yksin tän asian kanssa ja kaikki tunteet on sallittuja eikä täällä ainakaan kukaan tuomitse(y)
Tsemppiä jatkoon ja toivotaan että plussa oliskin uusi raskaus:love::)
 
vierailija
Tuohan se onkin inhottavaa kun ei tiedä johtuuko vielä keskenmenosta plussat, ei auta kuin ootella (n)
Omaan suruun on helpottanut puhuminen, puhuminen ja puhuminen. Miehen kanssa edelleen päivittäin puhutaan tapahtuneesta.
Jotkut ystävät ymmärtää ja niille voi avautua joillekin ei todellakaan voi, toiset jopa syyllistää mikä on inhottavaa...:(
Olen myös paljon lueskellut näitä keskustelu ryhmiä, tietää ettei ole yksin tän asian kanssa ja kaikki tunteet on sallittuja eikä täällä ainakaan kukaan tuomitse(y)
Tsemppiä jatkoon ja toivotaan että plussa oliskin uusi raskaus:love::)
Joo puhuminen on hyvä keino.mutta itkuhan siinä tulee vieläkin.sitten kun mies ei osaa puhua.suree omalla tavallaanniin ,ja ystäväni eivät ole saaneet keskenmenoja.niin eivät ymmärrä.syylistäminen on kyllä väärin.toivon tsemppiä sulle jatkoon myös❤
 
Joo puhuminen on hyvä keino.mutta itkuhan siinä tulee vieläkin.sitten kun mies ei osaa puhua.suree omalla tavallaanniin ,ja ystäväni eivät ole saaneet keskenmenoja.niin eivät ymmärrä.syylistäminen on kyllä väärin.toivon tsemppiä sulle jatkoon myös❤
Itkeminenkin poistaa surua ja voi luoja miten paljon sitä on tullut itkettyäkin :cry::cry:
Kyl se ajoittain vieläkin ja nään painajaisia lähes joka yö eikä nukuta. Tai herää keskellä yöllä miettimään...Ehkä se on vaan se aika mikä auttaa <3 Tai uusi raskaus:love:
 
Paljon tullut uusia viime kerran jälkeen, lukenut olen kyllä. Mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoiteltua. Pahoittelut siis uusille keskenmenoista ♥ :cry:

Ja jokunen plussakin on tainnut joulun aikaan/jälkeen tulla ♥ nimimerkit vaan jo unohtunut :whistle:

Itselleni kk pitäis alkaa maanantaina, eikä oireita ainakaan ole sen suuntaan, että plussaa saisin testiin, niin en ole jaksanut alkaa testailemaan.
Toisaalta ihan jees fiilis, niin saa alottaa opiskelut rauhassa. Katsotaan sitten josko kuitenkin tämän vuoden aikana plussa tulisi. Alkaa tuo ikä jo painaa (34)
Mutta meillä mies oli niin ihana. Kun hän alkuun puhui, ettei enää kovin montaa vuotta yritä juurikin iän takia ja apuja ei lähdetä enää hakemaan. Että luomuna tulee jos on tullakseen.
Nyt sitten puhui yksi päivä, että hän on valmis yrittämään niin kauan kun hänellä vaan paikat toimii :LOL: ja olisi sittenkin valmis myös kevyisiin hoitoihin :love:
sovittiin, että syksyyn mennessä hakeudutaan hoitoihin.
Katsotaan nyt miten nää koulu hommat lähtee tästä käyntiin ja aletaan sitten keväällä varaamaan lääkäri aikoja, jos ei mitään ole ennen sitä tapahtunut.
 
vierailija
Toivittavasti pääsisitte pian hoitoihin Em85 tai ennen sitä luomu ❤

Lupasin tulla kertomaan tämän aamun testitulokset. käytössä Apteekin herkkä sekä pc. Mielestäni pc on ehkä haalistunut mutta sitten kun katsoin eilisiä kuvia niin onhan se tänään ehkä vähän selkeämpi, tänään dpo 10-11. Kkm raskaudessa sain haalean plussan vasta dpo 15.

https://aijaa.com/X89coC
 
Epäilys olikin et voisko olla ovis jo lähellä vaikka keskenmenosta niin vähän aikaa mut testi pärähti punaiselle samantien.. ja ite aattelin et kroppa menee varmasti taas ihan sekaisin..Tietenkin nyt painaa mieltä voiko tän jo hyödyntää kun vuotokin palas, tosin vähäisenä, jää vain pyyhkiessä paperiin..
Voikohan ovulaatiokin aiheuttaa jotain pientä vuotoa? o_O Kun taas jos tää on vielä keskenmeno vuotoa niin ei uskaltas ettei tulis mitää tulehduksia mut jos taas oikee ovis ni en todellakaan haluis olla hyödyntämättä.. on tää kans vaikeeta :(
Nuo ohjeistukset tosiaan tuntuu vaihtelevan paljon. Mulle työkaveri gynekologi joka keskenmenon totesi, sanoi että yrittämisen saa aloittaa heti kun vuoto loppuu. Hän sanoi, että usein lääkärit pyytää oottamaan ne ekat menkat, mutta se johtuu vaan siitä että silloin se raskauden kesto on helppo määrittää niistä menkoista eikä tarvita ultraa. Toisin sanoen, jos nyt tulisit raskaaksi heti km jälkeisestä kierrosta, nii eipä se muita hurjia toimenpiteitä sitten vaadi kun sen että ultrataan se raskauden kesto. Kyllä se niin menee, että ovulaatiota ei tule ennenku kroppa on siihen valmis, joten sillai ei kannata murehtia sitä että aloittaako liian varhain yrittämään. Eikä silläkään vahinkoa aikaan saa että harrastaa seksiä hcg:n ollessa koholla vielä. Me aloitettiin yritys uudelleen tasan sinä päivänä kun vuoto loppu vaikkei ollu hajuakaan että miten se kierto siitä lähtee palautuun. Heti siitä kierrosta en raskautunu ahkerasta yrityksestä huolimatta, mutta sitte mulla tuli menkat tyyliiin kp 40 tienoilla ekan kerran (1.tyhjennyspäivän laskin kp 1) ja siitä eteenpäin sit menkat tuli normaalisti.

Joten alkakaa vaan yrittää kun vuoto loppuu (vuodon aikana tulehdusriski), toivottavasti saisitte pian uuden plussan.:love:
 
Viime päivät on ollu vaikeita. Jotenkin oon ollu melko sinut keskenmenojen kanssa ja pystyny olemaan melko kevyin mielin. Samaa ei voi sanoa puolen vuoden takasesta, kun olin ihan rikki.
Mutta nyt taas parina päivänä oon iltasin itkenyt. Nyt on vuosi tosiaan menny kaikkineen. Ahdistaa
 
Toivittavasti pääsisitte pian hoitoihin Em85 tai ennen sitä luomu ❤

Lupasin tulla kertomaan tämän aamun testitulokset. käytössä Apteekin herkkä sekä pc. Mielestäni pc on ehkä haalistunut mutta sitten kun katsoin eilisiä kuvia niin onhan se tänään ehkä vähän selkeämpi, tänään dpo 10-11. Kkm raskaudessa sain haalean plussan vasta dpo 15.

https://aijaa.com/X89coC
Toivotaan vahvempia viivoja tuleville päiville :love:
Huomenna uusi testi? :D
 
@Norppa_88 Sitä kans pelkään, että on kivuliaat ja runsaat. Toivottavasti ei kuitenkaan kovin runsaat, kun vasta niin vähän aikaa verenhukasta. Normaalisti mulla ollut suht niukat 3-4pv kestävät ja edellisen keskenmenon jälkeen ei ongelmia, mut sillon olin vasta rv6 ja nyt pääsin n. rv9 asti.


@Shibali Menkkakivut tuli joo, vielä ei oo onneks vuotoa näkynyt, mut nää kivut vaan kovenee. Toivottavasti olis ees niin päin että kivuliaat niukat menkat, ku että olis vielä runsaatkin. Syön tuollasta ferrofol-c valmistetta, se on nopeasti imeytyvää, lisänä foolihappo ja c vitamiini. Se nyt ainakin on auttanut, poistanut korvien huminan. Välillä vielä nopeasti noustessa humahtaa päässä ja korvissa ja pakko istua takas ettei mee taju, mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa.
 
Mulla on nyt ollut ihan samanlaisia tuntemuksia alavatsalla, kuin silloin kun keskenmennyt raskaus alkoi...(n) Pieniä tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla paineen tunnetta. Alavatsa kohdun kohdalta ihan kova. Jos en nyt ole raskaana, niin kyllä on kova pettymys:cry:
 
Mulla on nyt ollut ihan samanlaisia tuntemuksia alavatsalla, kuin silloin kun keskenmennyt raskaus alkoi...(n) Pieniä tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla paineen tunnetta. Alavatsa kohdun kohdalta ihan kova. Jos en nyt ole raskaana, niin kyllä on kova pettymys:cry:

Jännittävää! Milloin meinasit testailla? Mulla on myös piinaavat päivät menossa. Oireita on, mutta eipä olisi eka kerta, kun mielikuvitus tekee tepposet. Meinasin kyllä odottaa siihen asti, että menkat on myöhässä ennen kuin alan testailee. Kamalan pitkältä tuntuu nyt aika.
 
Jännittävää! Milloin meinasit testailla? Mulla on myös piinaavat päivät menossa. Oireita on, mutta eipä olisi eka kerta, kun mielikuvitus tekee tepposet. Meinasin kyllä odottaa siihen asti, että menkat on myöhässä ennen kuin alan testailee. Kamalan pitkältä tuntuu nyt aika.
Tänään tuli päivällä töissä pyyhkiessä ihan hailuraa vaaleanpunaista. Luulin, että jotain ohimenevää, mutta nyt illalla pyyhittäessä sama:unsure: Eli alkaakohan menkat jo vklp... Jos testaamaan asti pääsen, niin vasta kun menkat myöhässä ja niidenkään ajankohdasta en ole varma, kun kierto ei ole kunnolla tasaantunut tyhjennyksen jälkeen. Joka tapauksessa aikaisintaan ensi vklp, todennäköisesti en vielä silloinkaan uskalla. Milloin sulla sulla pitäisi menkkojen alkaa?
 
Mulla on nyt ollut ihan samanlaisia tuntemuksia alavatsalla, kuin silloin kun keskenmennyt raskaus alkoi...(n) Pieniä tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla paineen tunnetta. Alavatsa kohdun kohdalta ihan kova. Jos en nyt ole raskaana, niin kyllä on kova pettymys:cry:
Voi kun olisitkin :love:
Mul on kans oloja mut en uskalla antaa ajatusta uudelle rakkaudelle vaikka se olis maailman ihanin uutinen:love:
Mul ei oo vielä r.testi missää vaihees ollu negatiivinen tai edes haalenemaan päin. Kkm tapahtui n. 3viikkoa sitten. Luulis et imun jälkeen lähtis rojahtaa nopeestiki arvot, pistää mietityttää(n) 2.1 arvot oli 190 luokkaa, tällä viikolla tehty testiä päivittäin. Välil himmeempää, jonain päivänä tummenee? Nyt kuitenkin yritän olla vkl tekemättä ni näkis kunnolla eroa edellisii(y)
 
@lilja1234 Toivottavasti olisi nyt kuitenkin tärpännyt! Oireisiin ei kyllä voi luottaa, ku itsellä ekat raskaus- ja pms-oireet on niin samanlaisia. Mulla pitäisi menkkojen alkaa heti alkuviikosta. Toki mullakin vasta 2 kiertoa keskenmenosta, ni en tiedä onko kierto vielä palautunut täysin normaaliksi.

@Alinna86 Ootko tehnyt eri testimerkeillä / eri aikaan päivästä? Voisiko se selittää eroa? Onks sulla vielä jotain jälkitarkastusta? Tai onko mahdollista, että voisikin olla jo uudesta raskaudesta kyse...?
 

Yhteistyössä