Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Alinna86 itsekin haluaisin "antaa luonnon hoitaa", mutta toisaalta tuntuu siltä, että jokainen mahdollisuus olisi hyödynnettävä tässä iässä. Suurin osa viime vuodesta meni yrittämällä yrittämiseen, enkä halua samaa tältä vuodelta. Helposti koko elämä alkaa pyörimään ovulaation, oireiden kyttäämisen ym. ympärillä. Haluan jälkikäteen muistaa näistä vuosista muutakin kuin keskenmenot ja yrittämisen.

Ikävää, että kierron palautumiseen on mennyt aikaa. Varmasti tosi turhauttavaa. :( Mulla on menkat alkaneet yleensä kohtalaisen nopeasti km jälkeen, mutta viimeksi pari ensimmäistä ovulaatiota olivat kummallisia eli aamulämmöt eivät nousseet kunnolla ja ekan km jälkeisen ovulaation jälkeen menkat alkoivat jo viikko ovulaatiosta.

Joku tässäkin ketjussa taisi mainita sen, miten ovulaatio- ja pms-oireet ovat muuttuneet km jälkeen. Mulla muutos on ollut tosi selkeä ja pelkäsin jo, että jotain on vialla, mutta ilmeisesti on ihan normaalia.
 
@Annu83 Joo kyl täs kellot tikittää et aikaa ei oo hukattavana..vaikeeta ollu yrittää uutta Kun kroppa ei palaudu km, paitsi tänään tapahtui niin että sain r.testiin puhtaan negan, ei mitään haamuja edes. Edes testiajan ulkopuolella ja olin niin huojentunut että vihdoin ei tarvii arvuutella:)
Ja aattelin tehä samasta ovis testin joka pärähti heti punaiselle joten tämä tietysti hyödynnetään ja varman päälle vielä huomenna sekä ylihuomenna (y)
Ensin olisin tietysti toivonut niitä menkkoja alkavaksi mutta Katotaan nyt mihin tää menee. :rolleyes:
 
Hyvä @Alinna86 että viimein sait sen negan testiin ja selvyyden asiaan vaikka toki ois ollu ihana että oiskin ollu uus plussa joka ois vahvistunut.. Mutta nyt on ainakin selvää missä mennään :love: Ja mahtavaa että heti bongasit oviksen (y) Nyt sit peukut pystyyn että tärppäis teillä tässä kierrossa ja saisit syliin asti :love:

Täällä nyt toiset menkat kkm:n jälkeen. Mulla ainakin @Annu83 on tosiaan nyt ollu erilaiset nää kierrot. Mulla oli kkm:n jälkeen ovisoireita viikko vuodon loppumisesta ja siitä kahen viikon päästä menkat. Ne menkat oli normaalia runsaammat. Nyt toi eka kokonainen kierto oli ihan erilainen kuin ennen kkm:ää. Mm. nippailuja ja vihlaisuja useeseen otteeseen, ovislimoja oli monta päivää erilaisilla koostumuksilla. Ja oireiden perusteella olin välillä varma et olisin raskaana. eli kaikenmaailman valeraskausoireita oli, joita ei oo ennen ollu. Mutta niin vaan menkat sieltä tuli. Menkat oli nytkin erilaiset kun ennen kkm:ää. Ennen mulla on ollu menkkasärkyä selässä, nyt ei oo sellasta samanlaista särkyä ollu. Enemmänkin välillä jotain jomotuksia alavatsalla. Ja ennen mun menkat on ollu sellaset et ekat 3 päivää hyvin niukkaa vuotoa ja osittain vaan ruskeeta tuhrua, sit 3 päivää semmosta normaalia, sit niukkaa. Nyt oli vaan puoli päivää tuhrua ja sen jälkeen ollu normaalia vuotoa kohta viikko. Toivottavasti mun kroppa ei nyt sit oo täysin sekasin edelleen vaan esim. ovulaatio tapahtuis... Yritän nyt tän kierron ottaa rennommin eli ei tikutuksia ja yritän keskittyä muihin asioihin kun oireiden kyttäilyyn. Testiä sit jos menkkoja ei näy... Oon kyl miettinyt pitäiskö käydä jossain lisätutkimuksissa itekin... Kävin ottaan ferritiini ja kilpirauhasarvot tänään ja oottelen tuloksia, katotaan ensin onko niissä jotain häikkää...
 
vierailija
@Alinna86 hienoa, että asiat etenee. Mähän en ole edes tehnyt raskaustestiä tämän viimeisimmän keskenmenon jälkeen, mutta alkuviikosta oli tosiaan niin selkeät oviskivut, että eiköhän se testi ole nega. Pitää varmaan vielä testata nyt loppuviikosta. Me ollaankin sitten tosi samanlaisessa tilanteessa tässä kuussa, kun odotellaan, tuleeko menkat vai heti uusi plussa. :) Pidän peukkuja sun puolesta. Itse en ole ihan varma, mitä toivon, kun ei tosiaan olla ehditty edes ensimmäiselle lääkärikäynnille km tutkimuksiin liittyen ja usko normaalin raskauden mahdollisuuteen on aika vähissä.
 
@Alinna86 hienoa, että asiat etenee. Mähän en ole edes tehnyt raskaustestiä tämän viimeisimmän keskenmenon jälkeen, mutta alkuviikosta oli tosiaan niin selkeät oviskivut, että eiköhän se testi ole nega. Pitää varmaan vielä testata nyt loppuviikosta. Me ollaankin sitten tosi samanlaisessa tilanteessa tässä kuussa, kun odotellaan, tuleeko menkat vai heti uusi plussa. :) Pidän peukkuja sun puolesta. Itse en ole ihan varma, mitä toivon, kun ei tosiaan olla ehditty edes ensimmäiselle lääkärikäynnille km tutkimuksiin liittyen ja usko normaalin raskauden mahdollisuuteen on aika vähissä.
Ja unohdin kirjautua sisään. Annu83 siis lähetti tämän.
 
@Shibali mulla on myös ollut noita "raskausoireita" km jälkeen lähes jokaisessa kierrossa. Nipistelyä, repäisykipuja, elohiiri alavatsalla ym. Kkm jälkeen ovulaatiot muuttuivat joksikin aikaa todella kivuliaiksi. Ilman särkylääkettä ei pärjännyt. Nyt kivut ovat onneksi jo vähentyneet. Ovulaation olen tuntenut varmaan siitä asti, kun lopetin e-pillerit. Mulla kierto alkoi myös lyhentymään keskenmenojen jälkeen.

Mäkin sain ferritiinin vihdoin mitattua, kun kävin työterveydessä itkemässä. :D Mulla on ollut keskenmenojen jälkeen yöllisiä jalkakipuja, jotka olisivat voineet selittyä alhaisella ferritiinillä, mutta arvo oli normaali.

Yritän itse myös olla kyttäämättä oireita. Hassua, vaikka pms-oireet muistuttaa nykyään hyvin paljon raskausoireita, niin jotain poikkeavaa on aina ollut plussakierroissa, mistä olen raskauden aavistanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Hei,
Mulla todettiin viime ti tuulimuna rv6+6 kakkosta yritetään ja tää tärppäs ekasta kunnon yritys kierrosta. Nyt oli perjantaina lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis 4päivää siitä ja mietin et mitenkä teillä on mennyt vuotojen hiipuminen? Mulla on nyt jo kahtena iltana pärjännyt ihan pikkuhousun suojalla ja öisin kans tullut alusta asti hirmu vähän mitään et perus päivä sidekkin vähä liiottelua öisin. Tänään muuttunut veri kans Selkeesti tummemmaksi ei kuitenkaan vielä ruskeeta. Aamuisin tulee aina hetken enempi ja tänään ku kävin viel aamusta lenkillä tuli vähän runsaammin.

Huomaan et oon aivan hysteerisen kärsimätön tän asian kanssa ja en jaksais yhtään odottaa et pääsee jatkamaan yritystä :ROFLMAO: Ootteko käyttänyt mitään lisä droppei et lähtis oma kierto nopeemmin käyntiin :)? Ite vedin plussa kierrossa Royal geele ja maca jota kans miehelle syötin ja nyt jatkoin sit tyhjennyksestä syömään noita samoi:whistle:
 
Heippa. Tää on nyt eka paikka, johon kirjoitan.
Istun äitipolin päivystyksessä. Puoli tuntia sitten töissä tunsin valahduksen jalkovälissä ja "juoksin" vessaan. Pyttyyn valui isoja hyytymiä ja punaista verta. Kipuja on vain vähän, semmoista lievää kuukautismaista. Äsken kävin polin vessassa eikä enää tullut kuin vähän pyyhittäessä. Ei kai koko sisältö voi tulla kerralla? Tai sitten pitää taukoa...
Olen siis vuotanut joka päivä 1tl-rkl ruskeaa pH-suojaan. Ja tietysti miettinyt ettei tää oo normaalia. Ja koko ajan pohtinut oireita ja kummastellut milloin mitäkin. Pahoinvointi on ainoa oire, mutta sekin aika lievä. Sen perusteella nyt ei muutenkaan voi mitään sanoa. Aamulla sanoin miehelle, että onpa normaali olo. Heräsin vaan tosi heikko olo jo valmiiksi... Ja nyt töissä katsoin peiliin ja olin valkoinen kuin lakana.

Huhhuh... Mitähän tuleman pitää... :(
Tänään 6+2
 
@Shibali mulla on myös ollut noita "raskausoireita" km jälkeen lähes jokaisessa kierrossa. Nipistelyä, repäisykipuja, elohiiri alavatsalla ym. Kkm jälkeen ovulaatiot muuttuivat joksikin aikaa todella kivuliaiksi. Ilman särkylääkettä ei pärjännyt. Nyt kivut ovat onneksi jo vähentyneet. Ovulaation olen tuntenut varmaan siitä asti, kun lopetin e-pillerit. Mulla kierto alkoi myös lyhentymään keskenmenojen jälkeen.

Mäkin sain ferritiinin vihdoin mitattua, kun kävin työterveydessä itkemässä. :D Mulla on ollut keskenmenojen jälkeen yöllisiä jalkakipuja, jotka olisivat voineet selittyä alhaisella ferritiinillä, mutta arvo oli normaali.

Yritän itse myös olla kyttäämättä oireita. Hassua, vaikka pms-oireet muistuttaa nykyään hyvin paljon raskausoireita, niin jotain poikkeavaa on aina ollut plussakierroissa, mistä olen raskauden aavistanut.
Mikä sun Ferritiini oli?
 
Päivitystä omaan tilanteeseen.
Syke löydetty :love: eli vielä ainakin pikkuinen jaksaa mukana.
Eipä noista vuodoista sitten tiedä, mistä tuli. Mutta paljon sitä tuli. (n) :unsure:
Nyt ei enää ole tullut.
Huhhuh.
Jospa se oli toinen alkio? Voiko se tulla ulos? Tai sitten vaan limakalvo kasvaessaan vuotaa. Mut ne hyytymät oli kyl valtavia. Tai sitten ehkä vaan kuvittelin... Ja ihan kirkasta verta oli paljon.
Toki lääkäri sanoi, että mahdollisesti keskenmeno voi vielä tulla. Mutta eipä tässä muuta kuin odotellaan.
Kahden viikon päästä kontrolli ultra.
Tulee pitkä hiihtolomaviikko. Onneksi on tekemistä, mutta toisaalta haluaisi vaan levätä. (joo... Onnistuu 5 lapsen äidiltä yleensäkin :sneaky:)

Helmiina1978 ja helmi, joka vastasi ultralla 6+3 vaikka mun laskujen mukaan 6+2
 
oi miten ihania uutisia @Helmiina1978 :love::barefoot: huh, mäkin täällä jännitin, mutta onneksi olikin kaikki hyvin :love: Oon kuullut että voi tosiaan toinen alkio tulla ulos jos olikin kaksosraskaus, se ainakin selittäis tuon vuodon. Tai oisko ollut hematooma? vai näkyyks siitä sit jotain merkkejä jälkikäteen jos kerran lääkäri ei osannut sanoo mistä kyse (n) No joka tapauksessa olipa ihania uutisia :love:
 
@Helmiina1978 mun ferrititiiniarvo oli 65. Hienoa, että ultrassa löytyi syke. Toivotaan, että vuoto loppuu ja kaikki menee hyvin.
@Zennuli Pahoittelut keskenmenosta. Se on tosi yksilöllistä ja tapauskohtaista, miten nopeasti kierto lähtee käyntiin. Mulla on parhaimmillaan tullut seuraava ovulaatio kaksi viikkoa km vuodon alkamisesta, mutta jos tyhjentyminen on hidasta, niin sitten menee kauemmin. En ole syönyt mitään muuta kuin monivitamiineja ja q10, mutta ne eivät tietääkseni varsinaisesti vaikuta kierron palautumiseen.

Itsellä on tällä hetkellä melko ristiriitaiset fiilikset. Kuukautisten pitäisi alkaa viimeistään ensi tiistaina ja olen yrittänyt olla kyttäämättä oireita tai ajattelematta koko asiaa, mutta vaikeaahan se on. Vaikka tässä kierrossa voisi olla ihan hyväkin, että kuukautiset alkaisivat normaalisti, koska km tutkimusten pitäisi alkaa loppukuusta, niin tiedän jo nyt, että pettymys se tulee kuitenkin olemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Hei,
Mulla todettiin viime ti tuulimuna rv6+6 kakkosta yritetään ja tää tärppäs ekasta kunnon yritys kierrosta. Nyt oli perjantaina lääkkeellinen tyhjennys. Nyt siis 4päivää siitä ja mietin et mitenkä teillä on mennyt vuotojen hiipuminen? Mulla on nyt jo kahtena iltana pärjännyt ihan pikkuhousun suojalla ja öisin kans tullut alusta asti hirmu vähän mitään et perus päivä sidekkin vähä liiottelua öisin. Tänään muuttunut veri kans Selkeesti tummemmaksi ei kuitenkaan vielä ruskeeta. Aamuisin tulee aina hetken enempi ja tänään ku kävin viel aamusta lenkillä tuli vähän runsaammin.

Huomaan et oon aivan hysteerisen kärsimätön tän asian kanssa ja en jaksais yhtään odottaa et pääsee jatkamaan yritystä :ROFLMAO: Ootteko käyttänyt mitään lisä droppei et lähtis oma kierto nopeemmin käyntiin :)? Ite vedin plussa kierrossa Royal geele ja maca jota kans miehelle syötin ja nyt jatkoin sit tyhjennyksestä syömään noita samoi:whistle:
Maca ja royal gelee on varmaan tosi hyvät hormoonien palauttajat. (y)
 
Kiitos vastauksista :love: Tais kyllä toipuminen ottaa vaan takapakkia kun nyt alko vatsa ja selkä kipuileen ja soitin sit tonne naisten tautien päivystykseen niin huomenna pitää mennä sit näytille ettei oo tulehdusta... Alko vuoto just loppuun et enään tarvinnut vaan pkhs vaihdella :censored::cry:
 
Syyskuisten ryhmästä tänne... :(

Viime su alkoi verinen vuoto ja kk-kivut, jolloin oli 10+1. Ma pääsin heti aamusta gynen polille, jossa nähtiin että oli jo 6+3 loppunut kehitys, eli 4vk epätietoisena koko asiasta :( ja kävin vielä just 6+3 varhaisultrassa, ja siellä näkyi syke, joten luulin kaiken olevan ok.. :( koko heitti kuitenkin jo silloin 1,5 viikolla, joten oli jo merkkejä ilmassa, että kaikki ei ole kehityksessä kunnossa...

Gyn.polilta sain Cytotecit ja otin niitä ma ja ti. Vuotoa aika runsaasti, mutta ei nyt kuitenkaan mitenkään älyttömästi. Hyytymiä tulee myös. Toivottavasti tätä ei nyt oikeasti kestäisi sinne seuraaviin menkkoihin saakka :unsure: kauan muilla kestänyt vuoto?

Kolmatta yritettiin ja tää tuli niin puskista, kun kaksi aiempaa raskautta mennyt erittäin hyvin ja ongelmitta...mut nyt vaan uutta matoa koukkuun, kun nyt vuoto loppuisi ja palautuisi oma kierto. Joku mainitsi että oli kkm jälkeen kierto lyhyempi, niin toivottavasti mullakin olis, kun aiemmin ollut väh. 32pv...
 
Pahoittelut @Babyfever1 että jouduit kans syyskuisista tänne (n)
Mulla kans koitettiin noita lääkkeitä eka viime pe. Mulla tuli vuodot ja hyytymiä useenoi kananmunan kokoinen mutta ei sit se sikiöpussi( mulla tuulimuna) tullut niillä pois. Et kaavintaa meen huomenna. Kantsii aika herkästi mennä tarkastuttaan tilanne jo vähänkin tuntuu et jää jotain, eikä vaan sokeesti odotella sinne 4vk päähän jolloin testi pitäis olla nega:)
 
En ookkaan pitkään aikaan tänne kirjoitellut. Pahoittelut kaikille keskenmenon saaneille ja tsemppiä yrittäville:love:

Eli mulla todettiin keskenmeno marraskuun lopulla. Vuotoa tuli vielä tammikuussa joten menin gyn.polille, raskaus materiaalia edelleen siellä vaikka vuosin tosi runsaasti tyhjennyksessä(lääkkeellinen) ja siinä tehtiin imukaavinta. Se vuoto kun loppu niin edelleen parin viikon sisään alkanu 2x uudestaan vuoto ja niukentunut siitä. Oon siis 2,5kk vuotanu enemmän ja vähemmän jotain koko ajan. Luoja tää on ollu raskasta. Kierto ei oo siis palautunu. No tänään kävin uudestaan ja tositosi pieni materiaali siellä näky vieläkin kohdun takaseinässä. Näyttää siltä että kierto olis puolessa välissä, joten parin vkon päästä kuukautisten pitäis tulla ja puhdistaa se kohtu joten odotellaan kuukausi että luonto hoitaa. Sain uuden ajan kk päähän, jos vuoto alkaa niin perun sen ajan ja saadaan sitten varmaan alkaa yrittämään vihdoin taas. Tuulimuna 11/18 ja kkm 11/19, reilu pari vuotta tätä hommaa yritetty ja alkaa kyllä voimat loppua kun ei nää vastoinkäymiset lopu. Mikään ei mee helpolla, tuntuu että eikö tässä oo jo tarpeeks kärsitty:( Ei siis vauvaa tänäkään vuonna.
 
Syyskuisten ryhmästä tänne... :(

Viime su alkoi verinen vuoto ja kk-kivut, jolloin oli 10+1. Ma pääsin heti aamusta gynen polille, jossa nähtiin että oli jo 6+3 loppunut kehitys, eli 4vk epätietoisena koko asiasta :( ja kävin vielä just 6+3 varhaisultrassa, ja siellä näkyi syke, joten luulin kaiken olevan ok.. :( koko heitti kuitenkin jo silloin 1,5 viikolla, joten oli jo merkkejä ilmassa, että kaikki ei ole kehityksessä kunnossa...

Gyn.polilta sain Cytotecit ja otin niitä ma ja ti. Vuotoa aika runsaasti, mutta ei nyt kuitenkaan mitenkään älyttömästi. Hyytymiä tulee myös. Toivottavasti tätä ei nyt oikeasti kestäisi sinne seuraaviin menkkoihin saakka :unsure: kauan muilla kestänyt vuoto?

Kolmatta yritettiin ja tää tuli niin puskista, kun kaksi aiempaa raskautta mennyt erittäin hyvin ja ongelmitta...mut nyt vaan uutta matoa koukkuun, kun nyt vuoto loppuisi ja palautuisi oma kierto. Joku mainitsi että oli kkm jälkeen kierto lyhyempi, niin toivottavasti mullakin olis, kun aiemmin ollut väh. 32pv...
Pahoittelut,ikävä homma :cry:
Mulla todettiin kkm viikolla 12 elin 6viikkoa tietämättä että sikiö oli menehtynyt heti pian varhais ultran jälkeen, käytiin 6+1 viikolla ja syke löytyi :unsure:mulla vahvat oireet jatkui, pahoinvointi, väsymys jne. Ainoastaan välillä vähäistä tiputteluvuotoa jonka sanottiin olevan normaalia.
Pääsin kuitenkin hcg mittaukseen jossa siinäkin hyvät arvot viikkoihin nähden (60 000) mutta kun tilannetta katsottiin ultralla, järkytys oli suuri. Kun eihän noilla viikoilla km ole kovin todennäköistä :(
Sain tyhjennys lääkkeet 2x koska eivät toimineet mulla tokalla kerralla toimi niin että jouduin ensiapuun kun verta tuli niin paljon. Enkä haluu pelotella mutta itse olisin ollut kiitollinen jos joku olisi maininnut että verta voi tulla todella PALJON kun puhuttiin vaan runsaista menkoista. En päässyt moneen tuntiin pöntöltä pois..se määrä todella pelotti..sairaalassa sitten löydettiin tukos joka poistettiin ja luulin homman olevan siinä. Vaan ei, kuume ja eikun labraan ja taas uusi tukos joka poistettiin ja sittenhän se vuoto vasta alkoikin eikä loppua meinannu näkyä siitä sitten vielä kohdun imutyhjennykseen:confused: siitä vuotoa sitten kesto vielä reilun viikon. Vasta 8viikon päästä sain ekan negan. Ja menkkoja ei oo vieläkään, nyt aikaa kulunut 9 viikkoa. Ovulaatio tuli viime viikolla kylläkin. Ja nyt jännitän oonkohan raskaana :love:
Tämmöinen kauhu tarina täällä mutta toivottavasti pääset helpommalla tai kuten @Zennuli kaavintaan jolloin toipuminen ilmeisesti nopeampaa. Ja jos yhtään mietityttää oma tilanne ota poliin yhteys että tutkivat.
Voimia❤
 
Paljon voimia teille, joilla km on ollut fyysisesti vaikea. Itse olen päässyt ainakin tähän mennessä vielä kohtuullisen helpolla, mutta tulevasta ei voi tietää, mitä kaikkea joutuu vielä käymään läpi. On kyllä uskomatonta, mitä kaikkea nainen voi joutua kestämään fyysisesti ja henkisesti. Lisääntymistä ei tosiaankaan ole tehty helpoksi. Niin moni asia voi mennä pieleen. Muistattehan arvostaa itseänne siitä, miten paljon olette kestäneet. ❤

Täällä on viimeiset piinaviikon päivät menossa. Viime yönä tuli aivastaessa kova repäisykipu, mikä on kait yleinen raskausoire, mutta itse yhdistän repäisykivut keskenmenoihin tai kuukautisten alkamiseen. Pisimmälle jatkuneessa raskaudessa ensimmäinen repäisykipu tuntui ehkä noin viikko-kaksi ennen kkm toteamista ja samoja kipuja on ollut muissakin aikaisemmilla viikoilla keskeytyneissä raskauksissa. Itse toivoisinkin mahdolliselta tulevalta raskaudesta mahdollisimman vähän ns. vatsaoireita, koska niin moni niistä aiheuttaa km pelkoa.
 
@Annu83 pidän niin peukkuja sulle että olis tärpännyt ja pysyisi loppuun saakka matkassa mukana ❤

@Alinna86 sullekin pidän niin kovasti peukkuja (y):love: ja kiitos kun jaksoit kertoa tarinasi ❤

Kiitos kaikille tsempeistä :love:
Mulla näyttää tilanne nyt todella hyvältä, kun eilen tuli istukka? (vai sikiöpussi?) tai ainakin ihan sen näköinen siteeseen. Sen jälkeen vuoto melkeinpä loppunut (y) mutta katsotaan nyt vielä... Tilasin netistä raskaustestejä ja tulevaa varten ovistestejä, ni katsotaan ensviikolla mitä r.testi näyttää... Vai onkohan ihan turhaa testata vielä :unsure:
 
Kysäisenpä täältäkin, näyttää siltä, että mulla saattaisi olla menolippu tähän keskusteluun. Epäilen tuulimunaa ja nyt vaikuttaisi siltä, että vuoto saattaisi alkaa. Mikäli vuoto alkaa, niin tarkistetaanko asiaa millään tavalla, siis että koko materiaali on poistunut kohdusta? Vai luotetaanko vain siihen, että vuotaisi itsestään kaikki pois? Mulla siis raskaus ihan alussa vasta, tänään olisi rv 6+0. Oireet loppui kuin seinään rv 5+0/1 ja rv 5+4 oli p-hcg vain 146 U/l. Odottelen asiasta neuvolalääkärin kommenttia, toki tästä vuotoasiasta en ole vielä neuvolaan infonnut, kun on ihan tän päivän juttuja.

On niin epätietoinen olo asian suhteen. :( Eikä edes ole ketään, kelle puhua, mies toki parhaansa mukaan lohduttaa ja tsemppaa. Katsotaan nyt, päädynkö lopulta tähän ketjuun.
 
Kysäisenpä täältäkin, näyttää siltä, että mulla saattaisi olla menolippu tähän keskusteluun. Epäilen tuulimunaa ja nyt vaikuttaisi siltä, että vuoto saattaisi alkaa. Mikäli vuoto alkaa, niin tarkistetaanko asiaa millään tavalla, siis että koko materiaali on poistunut kohdusta? Vai luotetaanko vain siihen, että vuotaisi itsestään kaikki pois? Mulla siis raskaus ihan alussa vasta, tänään olisi rv 6+0. Oireet loppui kuin seinään rv 5+0/1 ja rv 5+4 oli p-hcg vain 146 U/l. Odottelen asiasta neuvolalääkärin kommenttia, toki tästä vuotoasiasta en ole vielä neuvolaan infonnut, kun on ihan tän päivän juttuja.

On niin epätietoinen olo asian suhteen. :( Eikä edes ole ketään, kelle puhua, mies toki parhaansa mukaan lohduttaa ja tsemppaa. Katsotaan nyt, päädynkö lopulta tähän ketjuun.
Voi eikä, olen pahoillani puolestasi jos pahin mahdollinen käynyt:cry:
Itellä menny rv 6 josta vuosin 2viikkoa en käynyt tarkistuksessa. Toinen vk 5, siitä vain muutama päivä vuotoa, enkä myöskään käynyt tarkistuksessa. Ainoastaan raskaustestit negat tein molemmista.
Jos on kovia kipuja tai poikkeavaa vuotoa niin kannattaa silloin ainakin mennä näytille.
Voimia ❤
 
@Korallikala Olen pahoillani, mikäli tänne päädyt.

Keskenmenoa ei automaattisesti tarkisteta. Kuten yllä sanottiinkin niin lääkäriin kannattaa hakeutua mikäli tulee voimakkaita kipuja ja vuoto esim. haisee. Itse kävin yksityisellä gynellä 2,5 vko km:n jälkeen tarkistuttamassa että tyhjennys on onnistunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala

Yhteistyössä