Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Oi, jotkut elävät jo jännittäviä aikoja siellä!

En ymmärrä miten tällaisena peruspessimistinä suhtauduin näin positiivisesti uuteen yritykseen. :p Olen aivan varma, että nyt onnistuu ja kolmen viikon päästä alkavan työreissun jälkeen teen raskaustestin, joka näyttää plussaa. Eivätkä kuukautiset ala juhannuksena.
 
Tämän päivän testailut puhdasta negaa, ei viitettäkään viivasta. :|noh, on tässä vielä viikonlopulle aikaa. Palauttipa taas maan pinnalle. Nyt jos vaikka malttas kiltisti odottaa perjantaihin.

Hyvä Frid että jaksat olla positiivisella mielellä =) Toivotaan sitä tärppiä!
 
Heippa pitkästä aikaa! Täällä opetellaan uutta arkea, työt pyörähti tänään käyntiin reilun 1,5 vuoden kotona olemisen jälkeen ja rakas lapsikin aloitti oman päiväkotiuransa. Täytyy sanoa, että itku pääsi aamulla, kun vein lasta hoitoon. Kaikki meni kuitenkin hyvin sekä itsellä töissä, että lapsella hoidossa.

Haluaako joku muukin päivittää listaa? Anteeksi, se on nyt jäänyt miulta ihan unholaan. Yritän viimeistään loppuviikosta päivitellä, kun pääsen ja jaksan koneen äärille raahautua.

Täällä kp18/jotain. Ihan kauheen ahkeraan ei olla petipuuhia harrastettu, joten sen puoleen ei kauheen suuri luotto lisääntymiseen tästä kierrosta ole. Ovistuntemuksia ehkä bongasin tuossa kp12 tienoilla.

Ai niin ja jotta ei mee ihan omanapailuks, tervetuloa uusille ja pahoittelut tänne joutumisesta! Lueskelemassa olen kyllä käynyt mutten ole saanut aikaiseksi raapustella mitään.

Ihanaa viikon alkua kaikille daameille ja kovasti plussapuhureita!
 
Mieki oon käyny lukemassa, mutta en oo jaksanu kirjottaa. Ei oo oikein tapahtunu mitään.. Tänään kp 17/26, oviksen bongasin viime viikolla tiistai/keskiviikko kp 12/26. Tänään vähän vihlonu mahaa, toista tissiä ja pyyhittäessä tullu hieman ruskeaa tuhrua. Pieni toivonkipinä heräs, että voisko mahollisesti olla kiinnittymistä, mutta eipä auta ku viikko vielä ootella. Ehkä kiinnittymiseesnki vielä liian aikasta..

Pikkusen on henkisesti ollu pari vaikeaa päivää, syksyllähän mulla oli kohdunulkonen, josta laskettu aika ois ollu 2.6 eli huomenna.. Ja sektio ois tehty vajaa viikko ennen, joten jos kaikki olis menny hyvin, oisin tällä hetkellä sairaalassa vauvan kanssa..
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas pitkästä aikaa! Me ollaan miehen kanssa tällä hetkellä siis lomailemassa toisella puolen maapalloa niin on jääny täällä käynnit nyt vähiin. Mut vähän omaa napaa; kp 16 ja ovis on käsillä, katotaan kuinka tässä kierrossa käy :)

Tervetuloa uusille (jos en oo jo aiemmin toivottanu) ja peukkuja jälleen jännäpäiväilijöille! Jospa kesäkuu ois nyt se meidän kuukaus :)
 
Mitenkäs muilla piinailijoilla menee? :)

Olen taas onnistunut kehittämään itselleni mukamas-raskausoireita o_O Kuvottava olo ja turvottaa. Olisi pitänyt malttaa odottaa viikonloppuun ennen testailuja, mutta kun ei pysty, nii ei pysty :oops: Lisäksi ne on one step- testejä ja niihin tulee aina jotain viivaa näkyviin. Mulla on siis hyvinkin mielenkiintoista, kun noita viivoja vääntelen ja tulkitsen :D
 
Nyt on sellanen olo, että ois voinu tärpätäkki, mutta niin on tuntunu kyllä ennenki.. Nyt kp 19/26 ja ovulaatiosta viikko. Parina päivänä on tullu hieman verensekasta limaa ja välissä huimaa. Niitä kuviteltuja oireita mullaki Testin meinasin tehä maanantaina..
 
Tuulentavoittelija,täällä kans kuviteltuja oireita.Syömisen jälkeen yökkimistä vessanpöntöllä,vatsassa outo olo. Okei,ehkä se yökkiminen ja paha olo ei kuviteltua.mutta,testit negaa.
Tein eile viimeeks.Puhdas nega.Menkat pitäs alkaa huomenna.
Tosin,tärppikierrosta näytti myös näin myöhää negaa ja tuli ne menkatkin raskaudesta huolimatta.
Ei se auta ku ootella ja turhautua.
 
Mulla on tänään tosi kovat menkkakivut, jouduin ihan särkylääkkeen ottaa, ku koko ajan vääntää eikä helpota. Tätä ei voi kyllä enää kuvitella.. Näin sitte viime yönä unta kohdunulkosesta, toivottavasti se ei pidä paikkaansa...
 
Halusin tulla tsemppaan teitä kaikkia :) itse kirjoittelin täällä viime vuonna. Mulla oli kkm viime vuoden maaliskuussa, jonka jälkeen tuhruvuotoa tuli 13 viikkoa... Ja siitä alkoikin sitten vihdoin ne kauan odotetut menkat. Kyllä siinä itsekin meinasi välillä heittää kirveen kaivoon, kun tuntui, ettei kroppa palaudu koskaan normaalitilaan. Syyskuussa kuitenkin plussasin :) siihen raskauteen mahtui pelko kohdunulkoisesta, keskenmenosta, ennenaikaisesta synnytyksestä, kohtukuolemasta, vanhan sektioarven kestämisestä... Pelkäsin jopa välillä, että viimeistään synnytyksessä kuollaan vauvan kanssa molemmat tai vähintään toinen meistä kuolee. Nyt rinnalla tuhisee 2vko2vrk vanha pieni poika ja itse olen toipunut nopeasti hyvin menneestä suunnitellusta sektiosta :) jatkoraskauksia ei mulle kuitenkaan enää suositella vanhan sektioarven reunojen ohenemisen takia. Riskinä olisi kohdun repeäminen ja sekä mun että vauvan terveyden, jopa hengen vaarantuminen. Pakosti pistää ajattelemaan, että siitäkö se mun kkm johtui, kun raskauduin vain vuosi ensimmäisen sektion jälkeen. Ehkä kohtu ei olisi silloin kestänytkään. Nyt raskaus onneksi sai onnellisen päätöksen ja sektioon olen todella tyytyväinen, kun tiedän, mitä alatiesynnytyksessä olisi pahimmillaan voinut käydä tämän kohdun ohenemisen ja haurauden takia...

Toivottavasti en viestilläni pahoita kenenkään mieltä. Halusin tulla kertomaan keskenmenon jälkeen onnistumisesta, koska itseen onnistumistarinat valoi edes vähän uskoa :) niin sekaisin kuin munkin kroppa oli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.

Teille kaikille toivon pikaisia ja pysyviä plussia, sekä voimia jaksaa vaikeiden tilanteiden kanssa :) olette kaikki vahvoja naisia ja jokainen nousee sieltä pohjalta, missä välillä käy.
 
Pihla: Kiitos viestistä, mua se ainakin tsemppasi. Mä olen ollut kohta kahdeksan viikkoa tässä km jälkeisessä kierrossa. En usko, että olen ovuloinut ollenkaan tänä aikana. Tuntuu epätoivoiselta, että mitään ei tapahdu, miten asia voikin mennä kaikkinensa näin pieleen. Ehkä vielä on toivoa...! Onnea sinulle!
 
Hei kaikille! Taidan liittyä seuraanne :)

Onko kukaan syönyt foolihappoa? Aloitin viikko sitten syömään ja naama sekä rinta on pukannut täyteen isoja, kipeitä finnejä!! :eek:
Oon sitten miettiny, että johtuisko km:n jälkeisestä hormonitoiminnasta, km oli kaksi viikkoa sitten rv 5+0....kaikki tuli itsekseen pois, en onneksi tarvinnut lääkitystä tai kaavintaa.

Vauvakuume on edelleen kova, viime yönäkin näin unta pienestä suloisesta tyttövauvasta, jota pitelin sylissäni ja suukottelin poskelle <3 paljon oon lukenut, että kierto on normalisoitunut toisilla heti, mikä lie totuus... vaikka yksilöllistä varmasti. Ovista oon koettanu tikuttaa, mutta ei merkkiäkään vielä siitä :confused:

Voimia kovasti kaikille keskenmenon kokeneille!!
 
Hellou, etusivulle on päivitetty nyt listaa. Sieltä vielä pari uutta puuttuu, laittakaa korostetusti jos haluatte listalle niin on helpompi bongailla täältä tekstin seasta :)

Minsuli, täällä kierto on ollut ihan häränpyllyä jo esikoisen syntymän jälkeen :D Eli kohta puoltoista vuotta, hehehe. Tämän km jälkeen menkat alkoi noin 6 viikkoa km toteamisesta. Sitä ennen (ennen esikkoa myös KKM) menkat alkoi 4 viikkoa keskenmenosta.

Kiitos Pihla tarinastasi! Meilläkin oli ennen esikkoa KM ja kyllä tuo suloinen 1,5 vuotias auttaa uskomaan valoisampaan tulevaisuuteen. Ja tosiaan nyt tämä KM ja olen nyt ihan sellaisella asenteella, että seuraavaksi saadaan sitten onnistunut raskaus.

ON. Tänään kp 22/jotain ja menkkamaista särkyä alavatsalla ja paineen tunnetta. Pöh. Tästä vois varmaan vetää vaikka mitä johtopäätöksiä, mutta varaudun odottelemaan menkkoja viikon sisään (tai sitten tänään kaupassa käydessäni ostan paketin niitä halpoja marketin testejä ja testaan ja turhaudun, kun se näyttää negaa vielä tottakai kun kp:t on niin vähäset! :rolleyes: )
 
Kiitos Pihla tarinasta ja kannustuksesta, vaikka tällä hetkellä täällä ryvetään pohjamudissa.

Tervetuloa Minsuli! Täällä on syöty foolihappoa jokaisessa kierrossa, en kyllä oo sen suhteen huomannut mitään muutoksia.
Lisäksi myös macaa ja sinkkiä (miehelle).

Equus; jaksuja piinailuun!

Paluu maan pinnalle. Täällä sit vihdoin 47 kiertopäivän jälkeen päätti menkat alkaa. Mikä pettymys. Tänään siis kp1. Ja tunnustan kuuluvani näihin, etten ois halunnut mennä vessaan, koska silloinhan ne ei ala. :D
Miten voikin olla masentavaa. Ei tärppiä vaik muka km:n mukaan helpompi raskautua. Toisaalta, pitäs nyt ajatella niin että päästään nyt kunnolla siihen ekaan kiertoon. Eipähän ainakaan harmita ettei yritetty, kuten lääkäri ois halunnu oottaa ekoja menkkoja. Ainahan siinä on se jos mahdollisuus tärpille.
Pyrin nyt etten eläis kahden viikon sykleissä ovis-menkat.

Täällä on nyt ketjussa surkeat plussatilastot tällä hetkellä. Plussatkaahan nyt joku! ;)
 
Minsuli, hormoneja minäkin veikkaisin syypääksi finneihin. Sinullahan voi olla ihan hyvät mahdollisuudet päästä heti (lähes?) normaaliin kiertoon. Minulla kuukautiset alkoivat tasan neljän viikon päästä keskenmenosta, joka tapahtui rv 8+0.

Lennis, ota vain sellainen positiivinen asenne menkkoihin. :) Sehän on merkki, että keho toimii ja sitä paitsi nyt on helpompi laskea raskausviikot sitten, kun testi näyttää plussaa.

Ilman ovulaatiotestejä yms. sanoisin, että minulla olisi The Hetki aika lailla NYT. En tosin ole aivan vakuuttunut vauvanrakennusmateriaalin määrän riittävyydestä tällä hetkellä…
 
lennis voi kökkö :(

pihlalle kiitos tsempeistä ja kokemuksen kertomisesta.


Tervetuloa uusille ja harmillista että teillekin näin kävi.


equus tsemppiä piinailuun.
ja muillekin piinailuun :)


sitten omaa
aamulla pyyhittäessä verta ja menkkamaista kipua.
nyt ei mitään.
että mitä ihmettä :0

koskaan ei ole ollut välivuotoja tai mitään että mitäs tää nyt sit on?
:eek::sick:

ideoita?
:whistle:
 
Mä en oo kerennyt käydä täällä ollenkaan lukemassa näitä juttuja. Laitan eka omaa juttuani. Nyt oon käynyt labrassa ja lääkärin tarkastuksessa. Hcg tulos oli alle 5 eli nega. Lääkäri katsoi ultralla ja tyhjennys oli onnistunut hyvin. Sain myös sieltä silleen että seuraavalla kerralla pääsen varhais ultraan niin että ei menisi niin pitkälle jos käy toisenkin kerran. Silloin lääkäri näki ultralla ja sanoi että menkat alkaisi kohta. Odotin koko viikonlopun, mutta eivät alkaneet kun vasta keskiviikkona. Nyt menossa kp3/29? jos kierron pituus olisi sama. Meillä vaan nyt menossa flussa kotona. Esikoisen synttäreitä pitäisi juhlia la ja su. Toivotaan että kuume laskisi huomiseksi.

Mut voi lisätä listaan,
Norappi,28v,toista kuumeilen,kkm 04/15
 
Piti laittaa vielä että nyt alettiin miehen kanssa molemmat syömään gelee roaylea. Sitten minä syön mamma vitamiinejä ja foolihappoa lisänä. Sitten ajattelin yrittää tikuttaa ovista niin tietää milloin se on.

Nyt äkkiä luen mitä tänne on kirjoiteltu :)
 
tuulentavoittelija mullakin tuli se mieleen mutta sitten kumminkin jotenka en usko :cautious: koska veikkaan että nyt koitti kp 1(n)

mitäs testit näyttää tänään? :whistle:

norappi mulla ei oo käytössä kuin vitskut. foolia. kalkki ja dvita.
ja joka toinen päivä jumppailua. ;)



eli keskeytys vuodossa laskien Vuoto alkoi 32 päivänä.
mikä on haarukalla mun normi kiertoa muutenkin.
ja niistä mun Ovis oireista laskettuna vuoto alkoi myös niin kuin normi kierrosta.

toi eilinen pikku pyyhkäisi häiritsee että toivottavasti ei tule tavaksi sellainen

ja tuossa kahtelin että jos kroppa on ns palautunut kierron kannalta niin seuraava Ovis oisin kai Jussina :whistle: ;)
 
Tuulentavoittelija JÄNNÄÄ!! Jes jes, laita kuvaa vaan niin päästään ihmettelemään ;)

Nyt vähän harmittaa, etten ostanutkaan marketista halpispakettia testejä, kun kutkuttais kiusata itteään. Pah! Ja täällä perähikiällä ei ees viikonloppuna oo apteekki auki, joten en viiti kaupunkiin lähteä ajamaan ihan vaan sitä varten, että kävisin ostamassa testejä :D

Pitää maanantaina käydä töiden jälkeen.. :)
 
Oi! Varovaiset onnittelut Tuulentavoittelija! Täällähän alko tapahtua! :) Kuvaa odotellaan!

Neiti Näpsän äiti, gyne kysyi miulta onko koskaan ollut ovulaatiovuotoa, en tiennytkään et sellainenkin on mahdollista, mut näin se sano. Käsittääkseni kiinnityminen on sit eri juttu.
Toivotaan vaan parasta ;)

Täällä menkat mut ei turvotusta, eikä muutakaan oiretta. Ei ees koske mahaan! Ja kaikenlisäks tänään ei oo tullu vielä mitään.
Se niistä normaaleista menkoista. :confused:
 

Yhteistyössä