Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Mulla on aina silloin tällöin tuota ovulaatiovuotoa :) Ensimmäisiä kertoja kun niitä tuli, niin säikähdin tietysti ja aattelin että joku kohdunkaulan syöpä kuitenkin... Kävin sit yksityisellä gynellä, joka otti klamydiatestin ja katteli paikat ja totesi ne erittäin siisteiksi. Ja klamydiatesti puhdas. Arveli, että kohdunkaula voi olla herkkä, kun aikoinaan tehty loop-hoito.

Nuo välivuodot oli enemmän semmosta tuhrua, koskaan ei sidettä tai pikkuhousunsuojaa tarvinnu. Pyyhkiessä vaan rusehtavaa limaa ja joskus jopa kirkasta verta ja nää kesti 2-3 päivää.

Gyne ei mulle mitään puhunu ovulaatiovuodoista vaan ite etin netistä tietoa ja huokaisin helpostuksesta, että semmonen on tosiaan ihan normaalia :rolleyes:

Täällä reilu viikko km-vuodon loppumisesta. Ovulaatiota odotellessa...:D
 
tuulentavoittelija missä kuva viipyy :sneaky: (n)

en nyt pokkaa varma onko kp 1o_O
vuoto ei ole lisääntynyt no eikä käytännössä ole vuotanut kuin teelusikallinen verran.
mä en enään ymmärrä.
Kokeilin knääkin on turpea ja kinni vaikka normisti vuodon alkaessa on auki ja "löysä".
mä oon ulapalla :eek:

ei kipua eikä mitään muutakaan tuntemuksia.
:cautious:
 
Kp1! Voiko ihminen iloita enemmän menkkojen alusta kuin minä nyt! Saa onnitella :) Kipeä ja turvoksissa olen, mutta toivon, että tämä taistelu on 8 viikon jälkeen tässä ja oma kk-kierto toimii jatkossa normaalisti.

Lennis: Tsempit menkoista, ainakin itse pidän tätä nyt vain erinomaisena asiana.

Tuulentavoittelija: Haamun näen minäkin.

Tervetuloa uusille! Kyselikö joku kikkakolmosista ja foolihapoista? Mulla on monivitamiini, ihan perussellainen käytössä ja siinä on jnk verran foolihappoa. Toivottavasti se riittää. Muuta ihmetystä ei oo käytössä, enkä oo ikinä tikutellu ovistakaan. Näillä mennään. Toivoisin tietysti kovasti että stressittömällä menolla tärppää piankin.
 
Onnea tuulentavoittelija ja laabla!! Mulla ois huomenna dpo11 ja testipäivä... Vähä jännittää..

Mulla on aina ovulaatiovuotoa, tiiän kyllä justiin milloin se on. Verensekasta limaa tulee 2 päivää ihan urakalla ja mahakipu kestää yleensä toisena limapäivänä 2 tuntia. Ja halut on 3 päivänä huipussaan =) En oo ikinä tarvinnu ovistestejä tehä.
 
Tuulentavoittelija,siellähän on jännät menossa! Voihan olla et kohtu puhdistaa itseään vielä edellisistä romppeista,näin nätisti sanottuna :D

Susan123 tuloksia odotellaan huomenna! (y)

Onnea laabla menkoista! Vaikka ois se tärppikin kiva ollut,mut nyt pääsee normaaliin yrittämiseen kiinni! Mennäänkin suht samoilla kiertopäivillä,täällä kp3 :p

Toivottavasti Neiti Näpsän äidillä oli vaan ovisvuotoa.Ja hyvä että loppui siihen.Sitten vaan testiä odottelemaan! :)

Täällä ei ihmeempää,menkat paikallaan,tosin normaalia kivuttomammat ja niukemmat-toisin kuin odotin pitkän kierron jälkeen.
 
tuulentavoittelija mikä tilanne?

susa123 Mitenkäs myös siellä?


vatuttaa!:mad:

Tässä on nyt perjantaista asti tullut tl lusikallinen verran verta.
Sen jälkeen ei mitään.
Ei ole kipuja menkkoihin viitaten.
ei ole Ovis kipuja.
on vaan tuo minimaalinen vuoto.
Onko ne nyt menkat näin harvakseltaan. vai puhdistaa kroppa viimeisiä keskeytyksestä vielä :rolleyes:

välillä on tissi kipeenä mikä on myös outoa. tovin tässä ajattelin seurailla tilannetta ennen kuin piparitohtorille yhteyttä otan.

Tuskinpa uusi raskauskaan voi olla jos raskaushormooni ei edellisestäkään ole laskenut. vai?
ärgh.
:X3::mad::eek::cautious:


mitä tää oikeasti on oon ihan ulapalla(n)
 
Äh, nega testattu tänä aamuna. Ja ku mie olin ihan varma... dpo11 ja aina tärppikierrossa on haamu näkyny. Nyt ei sitte muuta ku odotellaan menkkoja alkavaksi parin päivän sisään ja uuteen kiertoon. Mie alan jo niin väsyä tähän ja lupaan etten enää ikinä kuvittele yhtään raskausoiretta ennenku plussa on tikussa.
 
Neiti näppäin äiti: mulla tuli keskenmenon jälkeen mitä ihmeellisimpiä vuotoja. Luulin jo että km-vuoto loppu ja kohta tuli taas lisää. Piti paria päivää taukoa ja sitte taas.. Tätä jatku 4 viikkoa kunnes menkat alko kunnolla. Ekat oli ihan oudot, tosi niukat. Toiset taas tosi runsaat ja molemmissa tuli vielä hyytymiä. Kiertoki oli ihan sekasin.. ei auta ku ootella..
 
Tosiaan piinailijoiden kuulumisia odotellessa!

NNÄ: Mulla lähti uusi kierto käytännössä vasta käyntiin, ku testi oli nega. Mikä kierron vaihe tai kauan sulla nyt km:sta olikaan? Voisko kroppa vaan olla sekaisin?

Lennis: Päästään sit suht samoihin aikoihin jännäilemään ensi kuussa. Mulla menkat tosi runsaat, knölliä tulee eli ei ihme, ettei ole tärpännyt. Tosin, tuskin tuli edes ovista. Nyt kovassa iskussa uuteen kiertoon. :)

Kiitokset onnitteluista:)
 
Esikoinenhaaveissa ja Tuulentavoittelija IHANAA!! Koko toukokuu mentiin ilman yhden yhtä plussaa, ni nyt niitä saa tulla roppakaupalla.

Nimittäin täälläkin! Kp 25/jotain ja kaksi viivaa :love: Vaikkakin toinen vielä haalea, mutta ei voinut erehtyä.
Kävin kesäkukkaostoksilla ja kurvasin marketin kautta kaappaamaan halpis liuskatestejä paketin, kun olin varautunut uittelemaan tikkuja ihan omaksi huviksi ja turhautumiseksi.

Roikun joka tapauksessa täällä niin kauan, jos/kun päästään varhaisultraan asti.
 
Onnittelut Tuulentavoittelija, Esikoinenhaaveissa ja Equus (y)

Todella monta plussaa pärähti!Mahti juttu!Varsinkin tässä ketjussa.
Toivotaan onnea matkaan!

Kiva kuitenkin Equus jos roikut täällä,pysyy keskustelu aktiivisena :)
 
Onnea plussanneille :love:

Ite oon ihan täpinöissäni mahdollisesta bongatusta oviksesta :LOL:
Aamun testissä hienot viivat, ei muuta ku peitot heilumaan urakalla :LOL: viime perjantaina tuli siis tasan 2vk km-vuodon alkamisesta, eli jos sen laskisi kp1, niin nyt olis kp19. Toivotaan, että tärppäis!! :)(y)

Tänään olisi ollut ensimmäinen neuvola, jos edellinen kyytiläinen olisi pysynyt matkassa...:(
 
Paljon onnea plussanneille! :) täytyy olla onnellinen teidän puolesta ja toivoa että nyt kaikki menee hyvin.

Täällä on menossa ehkä dpo 7? Ei mitään tuntemuksia missään, joten enpä usko tärpänneen nytkään. Ärsyttää, jos ei nyt tärpännyt, sillä ens kuukaus vietetään miehen kanssa etäsuhteessa hänen lähtiessä töihin eri paikkakunnalle. :(
 

Yhteistyössä