Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Bettinah kiitos kun aloitit uuden ketjun! Meillä peitot heiluu tällä viikolla todennäköisesti vain silloin, kun ovistestiin tulee hymynaama ja siitä seuraavana päivänä. Jos siis silloinkaan, kun voipi olla, että miehen kanssa nähään toisemme oven raossa tai autosta vilkuttamalla. Saakohan töistä anoa palkatonta panolomaa :LOL: Se ainoa kerta kun on tärpännyt, niin onnistui yhdellä sohaisulla, siinäkin oli huonot työvuorot :LOL:

Mää en ole vieläkään tikuttanut ovista, kun ei ole mitään limoja. Nyt on kp12 ja alkoi iskeä vähän paniikki, että mitäs jos ovistelenkin ilman limoja tai jotain enkä olekaan pongannut sitä. Noissa Cb:n testeissä pitäisi olla 4 h liruttamatta ja pitäisi tehdä muusta kuin aamupissasta ja suunnilleen aina samoihin aikoihin, niin ei oikein onnistu vuorotyöläisellä. Mää en ole keksinyt, mihin aikaan testaisin tällä viikolla, kun työvuorot on niin huonot.

piinamiina tässä iässä ei juu aleta odottelemaan, että tulee kun on tullakseen. Vaikka on tekemällä tehty, niin yhtä rakas se tulee olemaan :love: Neuvolasta vaan kommentoi silloin viimeksi, että ei saisi mennä tekemiseksi...
 
Bettinah kiitos kun aloitit uuden ketjun! Meillä peitot heiluu tällä viikolla todennäköisesti vain silloin, kun ovistestiin tulee hymynaama ja siitä seuraavana päivänä. Jos siis silloinkaan, kun voipi olla, että miehen kanssa nähään toisemme oven raossa tai autosta vilkuttamalla. Saakohan töistä anoa palkatonta panolomaa :LOL: Se ainoa kerta kun on tärpännyt, niin onnistui yhdellä sohaisulla, siinäkin oli huonot työvuorot :LOL:

Mää en ole vieläkään tikuttanut ovista, kun ei ole mitään limoja. Nyt on kp12 ja alkoi iskeä vähän paniikki, että mitäs jos ovistelenkin ilman limoja tai jotain enkä olekaan pongannut sitä. Noissa Cb:n testeissä pitäisi olla 4 h liruttamatta ja pitäisi tehdä muusta kuin aamupissasta ja suunnilleen aina samoihin aikoihin, niin ei oikein onnistu vuorotyöläisellä. Mää en ole keksinyt, mihin aikaan testaisin tällä viikolla, kun työvuorot on niin huonot.

piinamiina tässä iässä ei juu aleta odottelemaan, että tulee kun on tullakseen. Vaikka on tekemällä tehty, niin yhtä rakas se tulee olemaan :love: Neuvolasta vaan kommentoi silloin viimeksi, että ei saisi mennä tekemiseksi...
Palkaton panoloma kuulostaa vallan sopivalta vauvakuumeeseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
Vauveli vanhalle, ootko kokeillut käyttää niitä halpisliuskoja? Mie seurasin niistä viivojen tummumista. Ihan plussatestiä en oo kertaakaan ehtinyt edes tekemään.

Omaa napaa: näin ihanaa unta. Olin synnyttänyt viikkoihin nähden aikaisin, mutta kuitenkin täysiaikaisen tyttövauvan. Se oli niin ihana. Ja unessa vihjattiin sen nimikin.

Unessa siis olin ollut tietämättäni monta kuukautta raskaana. Onkohan tää nyt joku enne? Ettei siihen testiin olisi vieläkään mitään viivoja tullutkaan? Tai että se tyttö tulee kun sen aika tulee?

Voi kun se lapsi rakentuisi jo tuolla majassaan :love::love:
 
Hymynaama: Voi itkut! Pahoittelut tuulimunasta! Toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin.

Piinamiina: Minä olen nähnyt enneunena mun raskauden yhtä aikaa kolmen kaverin kanssa, keskenmenon ja tämän raskauden, ja aikoinaan sen että me muutettiin tänne ja että pääsin kouluun. Uskon enneuniin <3
 
  • Tykkää
Reactions: piinamiina
hei ihan oikeesti! Enkö ole raskaana? Vai tuleeko nää kaikki ovulaation takia? Ei ole tällä kertaa yhtään ovulaatiokipuja mut limaa on. Ja siis hirvee aamupahoinvointi, oksettaa, hajut tuntuu voimakkailta. Siis haistan ihan ihme asioita joita en ennen ole haistanut. Tissit ihan paisuneet. Johtuuko tää ovulaatiosta vai olenko vain hulluksi tulossa? Nyt siis kp 15/30.
 
hei ihan oikeesti! Enkö ole raskaana? Vai tuleeko nää kaikki ovulaation takia? Ei ole tällä kertaa yhtään ovulaatiokipuja mut limaa on. Ja siis hirvee aamupahoinvointi, oksettaa, hajut tuntuu voimakkailta. Siis haistan ihan ihme asioita joita en ennen ole haistanut. Tissit ihan paisuneet. Johtuuko tää ovulaatiosta vai olenko vain hulluksi tulossa? Nyt siis kp 15/30.
Miulla oli nuo samat ja kohta taitaa alkaa uusi kierto. Taas oksettaa, mutta myös tuhruttaa ja maha meni sekaisin. Nyt siis joko kp 28/28 tai 1/27-28
 
Eipä tässä mikään auta. On tehtävä se minkä voi ja muuten annettava luonnon hoitaa hommansa. Kuukauden päästä ollaan samassa missä Mustikk4 on nyt, vaikken koskaan oikeasti olisi uskonut siihen joutuvani.

Voi kun voisi vain nukahtaa ja jatkaa sen pienen tyttövauvan hoitamista. Tänään taas puolilta päivin töihin, siihen asti voi potea rauhassa.
 
Vauveli vanhalle, ootko kokeillut käyttää niitä halpisliuskoja? Mie seurasin niistä viivojen tummumista. Ihan plussatestiä en oo kertaakaan ehtinyt edes tekemään.

Omaa napaa: näin ihanaa unta. Olin synnyttänyt viikkoihin nähden aikaisin, mutta kuitenkin täysiaikaisen tyttövauvan. Se oli niin ihana. Ja unessa vihjattiin sen nimikin.

Unessa siis olin ollut tietämättäni monta kuukautta raskaana. Onkohan tää nyt joku enne? Ettei siihen testiin olisi vieläkään mitään viivoja tullutkaan? Tai että se tyttö tulee kun sen aika tulee?

Voi kun se lapsi rakentuisi jo tuolla majassaan :love::love:
Maailma on oikeesti aika paska. Sen yhen ainoan kerran kun uskaltaa laittaa toiveensa julkisesti sanoiksi, lähtee parin tunnin sisään matto alta. Ei ihme, että virnuilevat pikkupojat tämän palstan alussa pistää ketuttamaan. :mad::mad:
 
Pahoittelut uusille :(
Ja menkoista. Ja pahoittelut elämän epäoikeudenmukaisuudesta noin yleisesti ottaen.
Ja Bettinah - mulla oli viime kierrossa oviksen aikaan todella voimakasta pahoinvointia ja hajuherkkyyttä. Samanlaista kuin raskaana, mutta siis oviksesta johtuen. Mutta peukkuja teille tähän kiertoon! (y)

Omaa napaa sen verran, että eilen taisi olla ovis (kp 14). Oli kyllä tosi oireeton sellainen, mutta silti oon ehkä 98% varma. Just "sopivasti" ennen kuin pääsen pitkäksi viikonlopuksi miehen luo... Joten tämä kierto meni (kuten ennustin) vailla yritystä. Saiskohan sen panoloman palkallisena? No, onneksi meidän suunnitelmat muuttuivat sen verran, että ensi oviksesta on ehkä mahdollista saada aikaan jotain tsäänssejä raskaudelle.

Viimeistään sitten juhannuksen tienoilla näyttää tarjoutuvan mahdollisuus vauvantekoon. Pitäisi varmaan tavoilleen epätyypillisesti juoda räkäkännit, nussia jossain puskassa, sammua ja pari viikkoa jännittää kävikö sellainen tyypillinen suomalainen juhannusvahinko? :D
 
piinamiina oon pahoillani. Maailma on kyllä täyttä sontaa välillä. Voimia.

Tervetuloa uusille mukaan hakemaan vertaistukea.


Mää en tilannut halpisovistikkuja. Kaapissa on vielä 10 Cb:n tikkua. Mää haluan käyttää noita selkeitä testejä, sama on r-testien suhteen. En jaksa alkaa arvuuttelemaan haamuviivojen kanssa.

Eilen testasin ovista myöhään yöllä, ei tullut hymynaamaa. Sopii mulle hyvin näin. Saisi tulla vasta aikaisintaan torstaina, niin sitten ehtii monta päivää nähdä miestäkin. Nyt kp13 ja katsoin kalenterista, että hymynaama on tullut kolmessa kierrossa kp15-16. Ehdin siis testata vaan kolme kiertoa ennen raskautumista. Toivotaan että ovis tulis eikä kkm ole tehnyt tepposiaan. Oon kyllä varma että mulla oli jo yksi ovis km:n jälkeen, koska olin niin limainen. Silloin en testannut.
 
Hahaa, hyvät tissikeskustelut täällä :D halusin kiittää teitä ihania tsempeistä, taas piristi ankeaa päivää teidän tsempitykset!

Kyllästyin tiputteluvuotoihin ja epäsäännöllinen kiertoon ja varasin ajan yksityiselle gynelle. Kaikki näytti oleva alakerrassa hyvin. Kohdussa näkyi myös jokin "rakkula", jota varovasti veikkasi alkavaksi raskaudeksi... :love: nyt mää pelkään että tipahan taas korkealta ko/jos menkat alkaa, eli yritän olla ajattelematta ja odotella ainaki viikonloppuun ennenku testaan...

Tsempitykset kaikille ja uusille tervetuloa ja samalla pahoittelut ryhmään pääsystä. Toivottavasti päästää täältä pian pois :LOL: vaikka täällä on vähän liiankin kivaa :LOL:
 
Mielialat heittelee niin ettei mitään järkeä! Uskookohan kukaan, etten mie oikeesti oo ihan seinähullu? Tää on vaan niin ihana ketju, et tänne voi purkaa just sen mikä mielessä on. Vaikkei vauvakuumeilu ja alkuraskaudet muutenkaan oo mitään helppoja asioita, ni keskenmenon kokeneilla taitaa olla jo niin raskas taakka ettei siihen auta kuin hurtti huumori. Tää ketju on ollu miullekin pelastuksena monta kertaa.

Mutta siis asiaan. Hormonipolin lääkäri soitti. Miulla munasarjojen toimivuus on normaali, samoin prolaktiini ja kilpirauhashormoni. Miehellä on oikein hyviä soluja kans - 52 milj/ml, joista 63% eteenpäin liikkuvia. Jos siis miulla ei endometrioosin takia ois pakko saada raskautta nopeasti alkuun, ni myö ei missään hedelmöityshoitojonossa edes oltais. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn, et raskaus alkaa luomusti ja pian - sit ei oo mitään kohonnutta keskenmenoriskiä eikä mitään muutakaan estettä. (y)(y)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Pahoittelut uusille :(
Ja menkoista. Ja pahoittelut elämän epäoikeudenmukaisuudesta noin yleisesti ottaen.
Ja Bettinah - mulla oli viime kierrossa oviksen aikaan todella voimakasta pahoinvointia ja hajuherkkyyttä. Samanlaista kuin raskaana, mutta siis oviksesta johtuen. Mutta peukkuja teille tähän kiertoon! (y)

Omaa napaa sen verran, että eilen taisi olla ovis (kp 14). Oli kyllä tosi oireeton sellainen, mutta silti oon ehkä 98% varma. Just "sopivasti" ennen kuin pääsen pitkäksi viikonlopuksi miehen luo... tämä kierto meni (kuten ennustin) vailla yritystä. Saiskohan sen panoloman palkallisena? No, onneksi meidän suunnitelmat muuttuivat sen verran, että ensi oviksesta on ehkä mahdollista saada aikaan jotain tsäänssejä raskaudelle.

Viimeistään sitten juhannuksen tienoilla näyttää tarjoutuvan mahdollisuus vauvantekoon. Pitäisi varmaan tavoilleen epätyypillisesti juoda räkäkännit, nussia jossain puskassa, sammua ja pari viikkoa jännittää kävikö sellainen tyypillinen suomalainen juhannusvahinko? :D
Eikä:) sovitaan siis että ketkä ei oo vielä plussannu ennen jussia niin hoitavat ketjusta poistumisen tyylillä ja näyttävästi sinun ehdottamallasi tavalla. Ei muuta kuin puskat heilumaan, ihanaiset :) :) Kiitti päivän nauruista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Hahaa, hyvät tissikeskustelut täällä :D halusin kiittää teitä ihania tsempeistä, taas piristi ankeaa päivää teidän tsempitykset!

Kyllästyin tiputteluvuotoihin ja epäsäännöllinen kiertoon ja varasin ajan yksityiselle gynelle. Kaikki näytti oleva alakerrassa hyvin. Kohdussa näkyi myös jokin "rakkula", jota varovasti veikkasi alkavaksi raskaudeksi... :love: nyt mää pelkään että tipahan taas korkealta ko/jos menkat alkaa, eli yritän olla ajattelematta ja odotella ainaki viikonloppuun ennenku testaan...

Tsempitykset kaikille ja uusille tervetuloa ja samalla pahoittelut ryhmään pääsystä. Toivottavasti päästää täältä pian pois :LOL: vaikka täällä on vähän liiankin kivaa :LOL:
O'ou Piitu! Sullahan on jännät paikat! Pidän niiiiin peukkuja että tuo rakkula olis just se mitä tässä ketjussa toivotaan. Mitkä kp:t sulla on nyt että millon pitäs menkat alkaa?
 
Hahaa, hyvät tissikeskustelut täällä :D halusin kiittää teitä ihania tsempeistä, taas piristi ankeaa päivää teidän tsempitykset!

Kyllästyin tiputteluvuotoihin ja epäsäännöllinen kiertoon ja varasin ajan yksityiselle gynelle. Kaikki näytti oleva alakerrassa hyvin. Kohdussa näkyi myös jokin "rakkula", jota varovasti veikkasi alkavaksi raskaudeksi... :love: nyt mää pelkään että tipahan taas korkealta ko/jos menkat alkaa, eli yritän olla ajattelematta ja odotella ainaki viikonloppuun ennenku testaan...

Tsempitykset kaikille ja uusille tervetuloa ja samalla pahoittelut ryhmään pääsystä. Toivottavasti päästää täältä pian pois :LOL: vaikka täällä on vähän liiankin kivaa :LOL:
Jännäää :love:


Kyllä mä nyt uskon että se oli ovis joka oli eilen/toissapäivänä..tänään dpo 1-2, ovistesti ihan pelkkä haamu tänään. Haalentunu tosi paljon siitä mitä oli pari päivää sitten vaikken plussaa koskaan saanutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Puskajusseilut kehiin :ROFLMAO: Mää kyllä haluaisin saada homman alkuun jo tällä viikolla. Onneksi on luvattu hienoa ilmaa, voi leikkiä, että on juhannus :p Meillä on miehen kanssa 4 yhteistä vapaata, mitä vuorotyöläisellä ei juuri koskaan ole. Voi kun se ovis tulisi vasta silloin! :)

Tuo hurtti huumori kyllä auttaa monessa tilanteessa. Kun kerroin ihmisille keskenmenosta ja edelleenkin kun kerron, niin osa pelästyy eikä oikein osaa sanoa mitään. Oon sanonut, että multa saa kysyä mitä vaan asiaan liittyvää, itse toimenpiteestä jne. Sitten oon heittänyt välillä juuri tuota hurttia huumoria, niin jotkut ovat sanoneet, että kuinka mää voin. Oon vastannut, että pakkohan se on tällain välillä sanoa, ei tätä tuskaa muuten kestä. Koen, että olen päässyt hyvin jaloilleni tapahtuneesta. Tyhjennys siis oli 24.3. ja nyt päästään toivottavasti ensimmäistä kertaa sen jälkeen yrittämään.

Kiitos naiset tuesta ja avautumisesta :love:
 
Vauveli vanhalle, ei voi ainakaan suunnitelmien puutteesta syyttää! :ROFLMAO:(y)

ÄLLÖPÄIVITYSVAROITUS!! Täällä on vuotanut koko päivän aika niukasti. "Holahduksien" jälkeen olikin vain pienet verijäljet pikkuhousunsuojassa. Ilman holahduksia paperiin pyyhkiessä tuli tosi tumma limaklimppi. Täällä on nyt jännät paikat.
 
O'ou Piitu! Sullahan on jännät paikat! Pidän niiiiin peukkuja että tuo rakkula olis just se mitä tässä ketjussa toivotaan. Mitkä kp:t sulla on nyt että millon pitäs menkat alkaa?
No nyt on Dpo 7...mutta tosiaan kierto ollu sekasin tammikuusta asti niin en oikein tiiä koska odottaa menkkoja. Ja viime kuussa menkat alko jo dpo 8! Se oliki yks syy gynellä käyntiin :) mutta vaikka ne menkat sieltä tulis niin on huojentunut olo ettei siellä (jalkoväli) ollu mitään vikaa näkyvissä :)
 
No nyt on Dpo 7...mutta tosiaan kierto ollu sekasin tammikuusta asti niin en oikein tiiä koska odottaa menkkoja. Ja viime kuussa menkat alko jo dpo 8! Se oliki yks syy gynellä käyntiin :) mutta vaikka ne menkat sieltä tulis niin on huojentunut olo ettei siellä (jalkoväli) ollu mitään vikaa näkyvissä :)
Onnea on huojentunut olo! (y)

Mie nyt pysyn tuolla navan alapuolella. Vuoto on melkein tyrehtynyt. Joskus se menkoissakin tekee tätä, mutta vielä en oo heittänyt kirvestä kaivoon.

Huomenna tai ylihuomenna teen testin, jos oikeet menkat ei oo alkanu. Lääkäri suositteli parin päivän odottamista.
 

Yhteistyössä