Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Olette varmaan jo nähneet tän videon: http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201605030134459_v0.shtml
Itsellä on kaksi raskautta mennyt onnellisesti loppuun saakka ja ei kyllä ikinä ole tuollaista ollut kuin videossa. Melko hurjaa akropatiaa masutyyppi puuhaa!

Omanapa: kp19. Näin tänään kahden kuukauden ikäisen vauvan ja voi sentään että oli suloinen.......
 
Tuhrua,tuhrua ja tuhrua. Voihan vattu. Oireita ois kyllä vaikka muille jakaa! Väsymys on ihan lamauttava, tisseistä näkyy verisuonet ja on kipeät, nippailua, posket helottaa, hengästyn tosi vähästä...Ja mitä näitä nyt on. En uskalla käydä enää vessassa, jos Vuoto alkaakin kunnolla.

Loppuun vielä kiusallinen kysymys...Onko kellään kokemusta että ulostaessa emättimestä tulis vaaleanpunasta tuhruvuotoa? :mad:
 
Molly, tottakai täällä saa hengailla, peukut pystyssä (y)
piinamiina, on tosiaan kroppa sekaisin siulla, onneks ei ollu mitään muuta. toivotaan että kroppa palautuu normaaliin tämän kuun aikana kuitenkin, eikös joo? (y)
pisamapeikko, jännät paikat, toivotaan ehdottomasti sitä parasta! :love:
tintt@ra@, ehdottomasti oot täällä meidän kanssa :) en kyllä itsekään uskaltaisi siirtyä odottaviin, enkä heti siirtyisikään jos plussaisin, niinkuin en uskaltanut lokakuisiin kirjoittaa mitään.
vauveli vanhalle, hyvä että mies kiehnää!!! :LOL:
bettinah, sitten vaan peitot heilumaan kun on niin sopivat päivät!

omanapa, nyt alkoi ne menkat, jeeee! On muuten aika hurja, aivan täsmälleen saman verran meni päiviä kuin ekan keskenmenonkin jälkeen. Joten kun tästä pääsee niin alkaa ankara treeni :LOL:
 
Niin paljon kirjottelette etten pysy yhtään perässä että kuka kirjotti ja mitä, pahoittelut siitä!

Omaa napaa vaan sitten kerron itsekkäästi. Ovistesti taas tummenemassa :eek: ja mahassa ollut nyt pari päivää aikaa kovaakin pistämistä, nipistelyä miten sitä nyt kutsuiskaan, munasarjojen ja kohdun tienoilla. Kipu vetää välillä nivuseenkin asti, mitä tää nyt voi olla? :eek:
 
Aaapuva, mulle iskee paine kun pitää päivittää ja mulla super huono muisti :D mutta teen parhaani. Laittakaa sit uudestaan jos en ole päivittänyt. :D

Misu, meillä on peittoja heiluteltu ;) tänään tauko ja huomenna taas :D sen sanon, et nyt olis paree olla raskaana, nyt on kyllä tehty parhaamme mukaan :D

Niinkuin sanoin mulla huono muisti, ketkäs muut oli samoissa päivissä mun ja vauveli vanhalle kanssa? Elikkäs kp16/30 mulla nyt. Mulla just ovulaatio tai just ollut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: misu74
Niin paljon kirjottelette etten pysy yhtään perässä että kuka kirjotti ja mitä, pahoittelut siitä!

Omaa napaa vaan sitten kerron itsekkäästi. Ovistesti taas tummenemassa :eek: ja mahassa ollut nyt pari päivää aikaa kovaakin pistämistä, nipistelyä miten sitä nyt kutsuiskaan, munasarjojen ja kohdun tienoilla. Kipu vetää välillä nivuseenkin asti, mitä tää nyt voi olla? :eek:
Mulla molemmilla kerroilla alkoi raskaudet repäisykivuilla ja jomotuksella. Varsinkin jos yritti selkää suoristaa niin tuntui tosi epämukavalta. Mitkäs dpot sulla oli? :)
 
Mulla molemmilla kerroilla alkoi raskaudet repäisykivuilla ja jomotuksella. Varsinkin jos yritti selkää suoristaa niin tuntui tosi epämukavalta. Mitkäs dpot sulla oli? :)
Oikeastaan dpot voi olla mitä vaan, koska ovista en saanut bongattua tässä kierrossa. Luulin että dpot ois jotain 2-3 nyt, mutta nää kivut saa luulemaan jotain ihan muuta. Voiko repäisykivut olla päällä vaikkei liikkuis ja tuntuuko ne jo ennen ku tulee testissä plussaa? teinhän raskaustestillä negan tänään aamulla, kipujen takia kokeilin mitä näyttää.
 
:)
Aaapuva, mulle iskee paine kun pitää päivittää ja mulla super huono muisti :D mutta teen parhaani. Laittakaa sit uudestaan jos en ole päivittänyt. :D

Misu, meillä on peittoja heiluteltu ;) tänään tauko ja huomenna taas :D sen sanon, et nyt olis paree olla raskaana, nyt on kyllä tehty parhaamme mukaan :D

Niinkuin sanoin mulla huono muisti, ketkäs muut oli samoissa päivissä mun ja vauveli vanhalle kanssa? Elikkäs kp16/30 mulla nyt. Mulla just ovulaatio tai just ollut. :)
Huomenta! Mä olen teidän kanssa samoilla päivillä. Eli nyt alkoi kp20.

Tänään olisi saanut nukkua pitkään, niin eikös kuopus herännyt ennen kuutta........aina käy näin. Sitten kun olis joku aamu meno niin nukutaan vaikka kuinka. Meillä lapset heränneet aina aikaisin. Toisaalta ihan kiva kun ei puolille päivin nukuta. Esikoinen täyttää loppu vuodesta 10v joten siitä asti on herätty joka aamu klo 6-8. Jos menee yli kasin niin on eritäin harvinaista.

Tulipas selitettyä.

Oikein aurinkoisen lämmintä helatorstaita kaikille!!!!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:(y)
 
Tuhrua,tuhrua ja tuhrua. Voihan vattu. Oireita ois kyllä vaikka muille jakaa! Väsymys on ihan lamauttava, tisseistä näkyy verisuonet ja on kipeät, nippailua, posket helottaa, hengästyn tosi vähästä...Ja mitä näitä nyt on. En uskalla käydä enää vessassa, jos Vuoto alkaakin kunnolla.

Loppuun vielä kiusallinen kysymys...Onko kellään kokemusta että ulostaessa emättimestä tulis vaaleanpunasta tuhruvuotoa? :mad:
Ai että onko kokemusta? Joka kierron lopussa alkaa tuhru tuollain että kun käy kakkosella niin tulee vaaleenpunasta. Sit pian tuhruttaa muutenki ja viis päivää tuhruttelua ja alkaa menkat, raivostuttavaa!!!! Viime raskaudessa oli samaa ja arvasin ettei kaikki ollu kunnossa ja tuulimunahan sieltä todettiin. Normaalisti edenneissä raskauksissa mulla ei oo vastaavia tuhruja ollut. MUTTA älähän vielä heitä kirvestä kaivoon sillä tämän raskauden alussa mulla tuli jonku verran tuhrua silloin kun menkkojen alku lähestyi, loppui sit kun seinään ja plussa vahvistui. Aika monella ne kuuluu olevan normaalia:) tiedän tunteen kun vessassa käynti hirvittää....
 
Onko teillä ollut millainen ovis km:n jälkeen? Tuliko normaalisti ajallaan?

Mää olen tikuttanut maanantaista lähtien, jolloin oli kp12. Oon tehnyt testin kerran päivässä samoihin aikoihin ja vielä ei ole tullut hymynaamaa. Ennen se on tullut kp15-16, eli tänään voisi jo tullakin.

Mää en ole tuntenut ennen ovista, paitsi kaksi ekaa ovista pillereiden poisjätön jälkeen oli selviä, kun nännit olivat kipeät. Mutta esim. limoja ei ole aina tullut. Nytkään ei ole mitään limoja, mutta tässä iltapalaa syödessä (oon ollut yövuorossa) alkoi oikealla alavatsassa kiristää. Vähän samalla tavalla kuin alkuraskaudessakin kiristi.

Voisiko tää olla ovisoiretta? Mää tikutan tänään iltapäivällä kun herään. Jos tulee hymynaama, niin tää on sit selvä oviskipu. Vois sattua molemmilla puolilla, haluisin kaksoset :love:

Mää olen miettinyt, että kaiken kokeman jälkeen, en tuu valittamaan raskausoireista. No ehkä vähän, jos oikein kovalta tuntuu. Mutta noin niin kuin muuten ajattelen, että olen valmis kaikkeen. Mulla on kauhee lääkärikammo ja kipukynnys nolla, mutta näillä mennään ja haluan oman pienokaisen syliin. On kyllä ihan mahdoton vauvakuume. Ehkä sellaista on hyvä kokea, kun on jo 37 v. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Onko teillä ollut millainen ovis km:n jälkeen? Tuliko normaalisti ajallaan?

Mää olen tikuttanut maanantaista lähtien, jolloin oli kp12. Oon tehnyt testin kerran päivässä samoihin aikoihin ja vielä ei ole tullut hymynaamaa. Ennen se on tullut kp15-16, eli tänään voisi jo tullakin.

Mää en ole tuntenut ennen ovista, paitsi kaksi ekaa ovista pillereiden poisjätön jälkeen oli selviä, kun nännit olivat kipeät. Mutta esim. limoja ei ole aina tullut. Nytkään ei ole mitään limoja, mutta tässä iltapalaa syödessä (oon ollut yövuorossa) alkoi oikealla alavatsassa kiristää. Vähän samalla tavalla kuin alkuraskaudessakin kiristi.

Voisiko tää olla ovisoiretta? Mää tikutan tänään iltapäivällä kun herään. Jos tulee hymynaama, niin tää on sit selvä oviskipu. Vois sattua molemmilla puolilla, haluisin kaksoset :love:

Mää olen miettinyt, että kaiken kokeman jälkeen, en tuu valittamaan raskausoireista. No ehkä vähän, jos oikein kovalta tuntuu. Mutta noin niin kuin muuten ajattelen, että olen valmis kaikkeen. Mulla on kauhee lääkärikammo ja kipukynnys nolla, mutta näillä mennään ja haluan oman pienokaisen syliin. On kyllä ihan mahdoton vauvakuume. Ehkä sellaista on hyvä kokea, kun on jo 37 v. :p
Mä en ole koskaan tunnistanut selvästi ovista.....limaa tulee joskus solkenaan ja joskus nipistää vatsaa...jospa ne olis niitä oireita. Mulla kierto ei ole säännöllinen, joten sekin varmaan syynä.

Itsellä ikää kanssa 37v.
 
Täällä ilmoittautuu yksi uusi keskenmenon jälkeen kuumeileva. Ensimmäistä siis toivotaan.

minttumar / 21v / KM 3/2016

Keskenmeno tapahtui rv 11. Ultrassa varmistettiin, alkionkehityksen epäiltiin keskeytyneen jo rv 6-8...

Nyt menossa kp 38/28, jos keskenmenon ensimmäisestä vuotopäivästä tuo kierto aloitetaan laskemaan. Yksiäkään menkkoja ei siis vielä ole keskenmenon jälkeen ollut ja ovisplussa saatu tikkuun kp 34. Nyt siis menossa dpo 3.
 
Mä en tuntenut ovista silloin ennen keskenmenoa, enkä sen jälkeen pitkään. Nyt viimeiset 6krt on jonkin näköistä kipua ollut, joskus jopa todella kovaa kipua. Mut nyt ei mitään kipua. Pientä pistosta oli mut tosi pientä. Limaa kyllä nyt tullut. Mut olen juonut greippimehua myös :D

Milloin saa tehdä plussa testin? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mähän tässä olen kertonut ku jo n. 5päivää oksettanut aamuisin. No nyt istun taas vessan lattialla ja nyt oli tosi lähellä oksennus. Olisin oksentanutkin jos en olisi hengittänyt rauhassa ja ollut liikkumatta. Vihaan oksentamista joten teen kaikkeni ettei sitä tarvii tehdä. Nyt tuli kuitenkin niin et nieleskelin ja kurkkuun tuli kuolaa enemmän (mulle tapahtuu aina näin kun oksettaa!). Anteeksi ällötys :D mut ei meillä kukaan ole kipeä edes. Tai mulla ollut kauan jo kurkkukipeä ja ääni hieman käheä.

Vihaan tosiaan oksentamista (no kuka sitä rakastaa?) ja kun odotin esikoista niin oksensin ensimmäiset 4kk putkeen. Mutta voiko tää kuvotus ja paha olo johtua ovulaatiosta? :eek: vai mitä kummaa. Nyt kp 17/30.

Muoks. Ja ei kai vatsatautikaan näin voisi olla? Nyt taas hyvä olo. Paha olo kestää vaan aamun ja joskus illalla mut menee myös suht nopeasti ohi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Mulla oviksen aikaan toinen puoli mahasta niin hellä että kävely sattuu, ei puhettakaan ratsastamisesra tai juoksulenkeistä. Menee sit ohi puolessa päivässä. Ja jos oon testejä tehny niin hymynaama tulee ensin ja saman päivän aikana toi juilinta. Tiedän tasan kummalta puolelta irtoaa:)
 
Voisin minäkin liittyä mukaan, jos joukkoon mahtuu? :)

Meillä tyttö 3v joka sai alkunsa yllätyksenä ehkäisystä huolimatta. Kuvittelin, että toinen tulosi helposti kun ehkäisyn jättää pois mutta niin sain opetuksen elämältä... Yritys aloitettu 10/2015, km 2/2016 rv 5+6. Nyt siis yk 3 (tai yk 8!) menossa, kp 11/28 eli ovista odotellessa. Epätoivo on jo aika suurta ja olen taustalta seuraillut tätä palstaa jossa on MAHTAVA tsemppi päällä <3 olen saanut tästä paljon tukea vain lukemallakin, olette superpositiivisia kaikki!

Mulla ikää tänä vuonna 33 joten kauheasti en haluaisi aikaa hukata, jos vaikka hoitoihin siirrytään... Ovulaation bongannut CB:n testillä aina kun olen testannyt ja keho toimii kellontarkasti. Kävin tammikuussa gynellä ja sielläkin kaikki näytti normaalilta.. Nyt päätin, että heinäkuussa menen uudestaan niin voisi testata onko kaikki mulla ja miehellä ok. :(
 
Tervetuloa uusille mukaan hakemaan vertaistukea. Täällä saa varmasti myötätuntoa, tsemppiä ja ei tarvitse pelätä avautumista mm. elämän eritteistä :LOL: Vaikka asia on surullinen ja ihan oikea menetys, niin kyllä me eteenpäin tässä koko ajan mennään :)

Täällä ei vieläkään tullut hymynaamaa ovistestiin. Eikä minkäänlaisia limoja, täysin kuivaa. Menkat siis kesti 9 päivää, kp12 aloin tikuttamaan ja nyt on kp15. Vähän kyllä alkaa pelottaa, jos km teki jotain mun keholle, enkä enää ovuloikaan tässä iässä joka kuukausi. Mutta ennenkin oon saanut hymynaaman kp15-16, joten ehkä vasta huomenna alan ressata. Se kun auttaa asiaan paljon.

Huoh, millaistakohan se on sitten raskaustestien kanssa. Ei tästä taida tervejärkisenä selvitä. Että Bettinah mee nyt ees sää sitä testiä tekemään, ihan vaan tekemisen ilosta :LOL: Mää inhoon kanssa oksentamista, vältän sitä yli kaiken ja ihme, että ehdin vessaan asti, jos on ollut tautia. Mutta hyvän takia sitä opettelee oksentamaankin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmia2016
Voisin minäkin liittyä mukaan, jos joukkoon mahtuu? :)

Meillä tyttö 3v joka sai alkunsa yllätyksenä ehkäisystä huolimatta. Kuvittelin, että toinen tulosi helposti kun ehkäisyn jättää pois mutta niin sain opetuksen elämältä... Yritys aloitettu 10/2015, km 2/2016 rv 5+6. Nyt siis yk 3 (tai yk 8!) menossa, kp 11/28 eli ovista odotellessa. Epätoivo on jo aika suurta ja olen taustalta seuraillut tätä palstaa jossa on MAHTAVA tsemppi päällä <3 olen saanut tästä paljon tukea vain lukemallakin, olette superpositiivisia kaikki!

Mulla ikää tänä vuonna 33 joten kauheasti en haluaisi aikaa hukata, jos vaikka hoitoihin siirrytään... Ovulaation bongannut CB:n testillä aina kun olen testannyt ja keho toimii kellontarkasti. Kävin tammikuussa gynellä ja sielläkin kaikki näytti normaalilta.. Nyt päätin, että heinäkuussa menen uudestaan niin voisi testata onko kaikki mulla ja miehellä ok. :(
Tervetuloa porukkaan! Kyllä teille pieni vielä tulee :) Tänne vaan porinoimaan ja kuumeilemaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmia2016
Tervetuloa uusille mukaan hakemaan vertaistukea. Täällä saa varmasti myötätuntoa, tsemppiä ja ei tarvitse pelätä avautumista mm. elämän eritteistä :LOL: Vaikka asia on surullinen ja ihan oikea menetys, niin kyllä me eteenpäin tässä koko ajan mennään :)

Täällä ei vieläkään tullut hymynaamaa ovistestiin. Eikä minkäänlaisia limoja, täysin kuivaa. Menkat siis kesti 9 päivää, kp12 aloin tikuttamaan ja nyt on kp15. Vähän kyllä alkaa pelottaa, jos km teki jotain mun keholle, enkä enää ovuloikaan tässä iässä joka kuukausi. Mutta ennenkin oon saanut hymynaaman kp15-16, joten ehkä vasta huomenna alan ressata. Se kun auttaa asiaan paljon.

Huoh, millaistakohan se on sitten raskaustestien kanssa. Ei tästä taida tervejärkisenä selvitä. Että Bettinah mee nyt ees sää sitä testiä tekemään, ihan vaan tekemisen ilosta :LOL: Mää inhoon kanssa oksentamista, vältän sitä yli kaiken ja ihme, että ehdin vessaan asti, jos on ollut tautia. Mutta hyvän takia sitä opettelee oksentamaankin :LOL:
Tuli mieleen että mistä sä laskit että alkoi kp1? Siitä tuhrusta vai kunnon vuodosta? Siitä kunnon vuodon alusta aina on mun lapsettomuuslääkäri neuvonut kp:t laskemaan kun mullahan tulee aina ennen oikeeta vuotoa sitä tuhruu enemmän taikka vähemmän.... Siks kysyin että jos menkat oli normaalista poikkeavat ja laskit kp:t jotenki erilailla niin sittenhän ovishymytkin tulee eri aikaan.Mutta otappa näistä aina selevää :)
 
tintt@r@ lasken vuodon jo tuhrupäivistä. Oon tehnyt aina näin ja lasken nytkin sillain, niin pysyn samassa rytmissä.

Mutta siis tuhrua on se kaksi päivää, eli jos en laske niitä mukaan, niin kierto on 22-24 päivää. Ovis on tullut kp 13-14. Yleensä tässä vaiheessa on ollut edes jotain limoja, nyt on täysin kuivaa. Menkat ei ollut normaalista poikkeavat, ne on kestänyt 6-9 päivää pilsujen poisjätön jälkeen. Tai en mää tiedä mikä on normaalia.

Mullahan on siis iso kokemus näistä luomukierroista näin 37-vuotiaana... kahdet menkat ehti tulla ennen raskautumista (yhdet oli pilsujen jälkeinen tyhjennysvuoto) ja nyt oli km:n jälkeiset menkat. Eli enhän mää oikeastaan yhtään tiedä, miten mun kroppa toimii. Pilsuja söin 1997-2015, välissä oli parin vuoden tauko.

Mutta sais se ovis silti tulla. Ei ole kyllä ees yhtään aropupu olo, ärsyttää kaikki. Työputkellahan ei ole mitään tekemistä asian kanssa :p
 
Vauveli vanhalle kyllä se Ovis sieltä vielä tulee :) mulla on edelleenkin kierrot sekaisin tyhjennyksen jälkeen ja nyt sentään jo 4kk aikaa kulunut. Eli kärsivällisyyttä vaatii vaikka se onki ihan hemmetin p*eestä! Mulle jälkitarkistuksessa sanottiin että kaikki näyttäs olevan hyvin että ei muutako uutta raskautta yrittämään ja pyh. Ei toivoakaan raskautumisesta kun luteaalivaihe jäi ihan olemattomaksi ja rätti saa olla housuissa lähes koko ajan.

Mulla edelleen raskaanaoleva-olo. Tänään Dpo 9, josko lauantaina testais. Oispa kyllä paras äitienpäivälahja ko plussa pärähtäis tikkuja :) edelleen tuhruttelu jatkuu niukkaa, ei siteeseen asti mutta silti. Se luo melkoisen epävarman olon.

Tervetuloa uusille hyvään jengiin mukaan! :)
 
Tervetuloa kaikille uusille! Toivotaan ettei kukaan jää tänne pitkäksi aikaa vaan plussataan (y)

Miten sitä nauttiikaan näistä ekoista menkoista tyhjennyksen jälkeen, kyllä on niin positiivinen fiilis kun pelkäsin jos menee ihan solmuun koko kroppa. Ekan keskenmenon jälkeen eka kierto oli 28 sitten toinen 24 eli normaali miulle. Silloin tikutin ovista, mut ei niistä tikuista saanut mitään tolkkua, raskauduin kuitenkin. Ekan raskauden oviksen tiesin saletisti kun oli limaa ja rinnat aivan törkeen kipeet, kun kävin suihkussa niin froteepyyhe tuntui raapivan nännejä. :ROFLMAO: Katsellaan miten käy sitten tässä kesän aikana, ihmehän se sitten on jos raskaus loppuun asti kestää ja terve kaveri putkahtaa maailmaan. Kyllä tässä näköjään pääsee jaloilleen keskenmenosta kuin toisestakin. Kiitos vertaistuesta kaikki :love:
 

Yhteistyössä