Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

misu74 käytän Clearbluen ovistestejä. Mun piti tilata lisäksi halvempiakin testejä, mutta totesin, että mun hermorakenne ei kestä viivojen veikkailuja. Mää haluan selkeän tuloksen.

Sama asia oli r-testien kanssa, käytin niissäkin Cb:n digitaalisia ja näin teen jatkossakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Huomenta! Aurikoista viikonloppua kaikille! Joko joku testailee tänään?????

Täällä perheessä tuijotetaan jääkiekkoa! Koko sakki! Esikoinen, tyttö, 9v, on hirmuinen kannattaja. Seuraisi telkkarista kaikki urheilukisat tikanheitosta uppopalloon ja kuviokellunnasta kiipeilyyn. Ollaan koitettu rajata, että jos on suomalaisia niin voi seurata:ROFLMAO: MM jääkiekko on kyllä huippua!

Tää on mimmit kuulkaa super-ketju! Limoista viivoihin ja kaikkea siltä väliltä. Nyt kaikki plussataan ja pystytetään oma plussaketju:D

Omanapa: kp 22 alkoi.

Ai juu...tervetuloa uusille.....vaikka tänne ei ketään toivoisikaan....
 
Mitä ovistikkuja käytät? miulla ei näyttänyt minkäänlaista viivaa vaikka kuinka tikutin ja tulin sitten raskaaksikin. Eli saattaa se olla siellä pompsahtanut kuitenkin :)
piinamiina, hyvä hyvä, kunnon teini-ikä ni varmasti toimii kroppa niikuin pitää ;)

urheilua en oikein seuraa, mitä nyt joskus jotain jos sattuu telkkarista tulemaan ja on sopiva hetki. ennen seurasin jalkapalloa ja olin perillä siitä enemmän tai vähemmän. :LOL: Tänä iltana kyllä vei WWF:n norppalive voiton Leijonista :ROFLMAO:

vähemmän tuota alkoholia tulee käytettyä, olin koko vuoden ottamatta mitään ja vappuna muutama annos ni johan sitä oli ihan tillintallin. Nyt alkaa taas juomattomuus, menkatkin alkaa jo loppua joten sitten alkaa taas kohta yritystä pukata :D
Käytitkö tikkuja vai esim clearblue? Mulle lapsettomuuslääkäri sanoi kun pakastesiirtoa luonnon kiertoon suunniteltiin (on tärkeää että ovis tiedetään jotta siirto oikeaan aikaan!) että voi parhaimpina päivinä testata 2krt/vrk jotta hymynaaman saa varmasti bongattua. Hän sanoi että joillakin lh-piikki jota testi mittää käy suht nopsaan korkeella ja laskee taas jolloin 1krt/vrk testatessa on voinut piikki jäädä juuri niiden testien väliin eikä siksi näytä hymynaamaa vaikka ovia olis tullut. (Hoidoissa tarkoittaa seuraavaan kiertoon siirtymistä jos oviksesta ei varma...) Mutta tuota ei ehkä voi suoraan verrata jos on jollain muulla tikuilla tehny.
 
Huomenta, hei taas tapahtui sama! Join mun aamu teetä, ja oksu nousi taas kurkkuun. Ja siis se oksu on niin lähellä. Ja sitten tuli joku haju josta se oksu meinas tulla. Pitäiskö mun oikeesti testata jo? Mut voiko se näyttää ees plussaa vaikka olisin raskaana. Tänään kp 19/30. Jos ehdin tänään kauppaan niin haen kyllä testin.

Nyt laskin että tänään kuudes päivä peräkkäin kun oksettaa aamulla.
 
Viimeksi muokattu:
Voihan puuh ja kaikki rumat sanat tähän perään. Ei vieläkään ovista. Menkat pitäisi alkaa ensi viikonloppuna. Toivottavasti kierto on pidentynyt ja paljon, että se ovis vielä tulee.

tintt@r@ mää tikutin mielenkiinnosta joulukuussa vielä pari päivää sen jälkeen, kun olin saanut ekan hymynaaman. Se näytti vielä toisena päivänä hymyä, mutta kolmantena oli vaan tyhjä pallura.

Mun päähän ei mahdu tällä hetkellä muuta kuin ovis ja lapsensaanti. Sitä vaan niin toivoisi omaa pienokaista ja kaikki kauhukuvat tulee päähän, että onkin jo liian vanha ja sitten jos saa yhden niin ei enää ehdi saada toista ja jotain.

Onpas kiva olla näin positiiviset ajatukset. Noh, kyllä se taas tästä. Mää ehdin vaikka mitä vielä saamaan. Netti on taas kerran pahasta, ei pitäisi lukea niin paljoa.

Niin ja mitenköhän sitä huominen päivä tuo tullessaan. Sitä olisi jo voinut iloita äitienpäivästä, mutta ei sitten iloitakaan. Toivottavasti kukaan ei huomenna kysy syömingeissä, että koskas meille tulee lapsi. Anoppi ei kysy, koska se tietää mitä on tapahtunut, mutta muut voivatkin udella... mitäpä mää sitäkään mietin etukäteen. Mutta oon kyllä huomista miettinyt km:stä lähtien. Ajattelin silloin, että ihanaa, ensimmäinen äitienpäivä, jolloin saa juhlia myös itse, vaikka pienokainen olisi vielä ollut mahassa.

Arskaa ja pihahommia ja lenkkeilyä, niillä tää taas paranee. Lohta uuniin tai savupönttöön, pannukahvin kanssa omenakaurapaistosta ja vaniljakastiketta.
 
Ovulaatiokivut alkoi jo nyt, kp 5/28. Ovulaatio on odotettavissa vajaan viikon päästä. Kipuileeko muut näin paljon etukäteen?
Mulla ei oviskipuja ole ollut juuri koskaan. Limoja on tullut. Ennen viime marraskuuta ihmettelin, miksi on välillä ennen limaa. Hyvä se on tässä iässä oppis, miksi niin on :LOL: Aikaisemmin en siis ole mitään ovis- tai raskausjuttuja tutkinut, kun ei ole ollut itselle ajankohtaista.

Silloin marraskuussa kun jätin pilsut pois, niin kaksi seuraavaa ovista olivat nännit kipeät. Sitten petyin, kun seuraavassa oviksessa ei ollut juurikaan limoja eikä mitään nännikipuja, mutta siitä sitten tärppäsi :)

Voi kun sulla olisi oviskipuja ja kaikki nyt onnistuisi! :love:
 
Hellurei ihanaiset!
Täällä menkat ohi (nyt kp 8/27-30) ja ovista ootellessa. Kosteeta ollu nyt pari päivää, joten taidan niitä ovistestejä ostaa ja tikutella ekkaa kertaa elläissäin!! :LOL: Saa nähä onko tuntemukset ylipäätäänkään ollu oikeessa (y)
Tännään käytiin vihkisormuksiaki kattelee :love: Aateltu ollaan virallistaa tää suhde ihan kirjoihin ja kansiin tässä kesän aikana. Maistraatissa vaan. Se passaa meille!
Pittää joku siisti mekko hankkia tässä jajaja. Ihanaa!! :love::love:

Aurinkoo ja lämpöö kaikille! Plussatuulia myös! :love:
 
Heippa taas, ihanaa kun täällä on aina näin paljon uutta tarinaa tällaisen laiskemman kirjoittajan iloksi ja luettavaksi.

Ihania kesäsuunnitelmia teillä Hantta! Ja Piitu, toivotaan parasta <3

Täällä olis menossa dpo 11 noin suunnilleen, vähän jo heräsi viikolla toivo kun kaikenlaista pientä oiretta on ollut ilmassa. Mahaa on juilinut, valkovuoto on ollut normaalia runsaampaa, tissit turvoksissa ja nenä tukossa. Äsken kuitenkin huomasin pientä vaaleanpunaista tuhrua, mikä sitten kyllä enteilis ennemminkin sitä menkkojen alkua ja vielä muutaman päivän etuajassa. Pahin testi-into ainakin katosi sen siliän tien. Onneksi on ihana ilma, helpompi valmistautua kp1:n tuomaan pettymykseen (vaikka ei ehkä pitäis niin pettyäkään, kun ei tässä kierrossa edes ihan optimaalisesti talleteltu). On tää vaan tällasta, pidän itseäni normaalisti hyvin loogisena ja järkevänä ihmisenä, mut jotenkin tän asian kanssa meinaa suhteellisuudentaju karata :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85
Luin että kovat ovulaatiokivut on endon oire. Ehkä pitäis alkaa tikutella ovista alkavaksi. Tän kierron jälkeen kuitenkin alkais sit ne hoidot. Jotenkin ei vaan jaksais lähteä uuteen yritykseen heti taas uudestaan ja sit taas jännittää monta viikkoa et tärppääkö vai ei. Välillä vois keskittyä johonkin muuhun, mut ei se tuossa jännäysvaiheessa oikein onnistu.
 
Miten muuten muut ensimmäistä yrittävät - kumpaa vietätte tänä vuonna mieluummin, lapsettomien lauantaita vai äitienpäivää? Mie ilmoitin haluavani äitienpäiväkukan, kun kaikki muutkin saa. Se sopii miun omaan ajatusmaailmaan paljon paremmin.
Mää en vietä kumpaakaan. En itseasiassa ole tullut ajatelleeksi edes lapsettomien lauantaita. Taidan kyllä olla katkera, että oon 37-vuotias eikä mulla ole vielä yhtään lasta. Mitäpä sitä kieltämään.

Huomisen tsemppaan jotenkin läpi sen isommin asiaa ajattelematta. Ehkä sitä sitten illalla sängyssä alkaa taas miettiä ihan liikaa asioita.
 
Piitu! Huippua! Toivon niin kovasti että viivat vahvenee! Teethän heti huomenna aamulla uuden testin? :)

Iinaelinalle peukut loppukiertoon!

Piinamiina: Mä niin tiedän tuon tunteen kun ei voi muuhun keskittyä. Etenkin kun ekaa kuumeiltiin niin todellaki kuumeiltiin! Nyt tänä keväänä asenne on ollu että tulee jos on tullakseen, eikä mulla mitään kauheeta vauvakuumetta ole ollu, niin siltiki on ajatukset niin ollu piinailuissa kun alkio on siirretty. Normikierroissa en piinaile kun en oletakaan tärppäävän :) 11v eikä ainoatakaan luomuplussaa niin onneksi en piinaile :)
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85
Bettinah: Pidän peukkuja että tärppi olis käyny:)

Mulla turvottaa, maha on kaamea pallo! En tiijä mitä laittaa päälle ettei niin tää pallo pollattas :). Eilen oli koko päivän sellanen kehno olo niinku olis herkkuja syönyt ihan liikaa ja illalla tuumailin ettei johu kyllä herkuista... Tissit on mojovat ja mitään vuotoo ei oo tullu joten odotukset korkeella että siellähän saattaa joku asustella. Ultra torstaina 12.5. Joten ei ois montaa päivää enää:) Nyt rv 6+2.
 
Tossa yön pimeinä tunteina mietiskelin asioita. Kun joku tullut vahingossa raskaaksi, onko monella mennyt kesken? Aina kuulen vain noita tarinoita et on vahingossa ja kaikki menee hyvin. En ole koskaan varmaan kuullut että kesken olisi mennyt. :eek: tai sitten tietysti siitä ei puhuta kun ensin jo ollut shokki ja menee kesken niin on ihan ok asian suhteen?

No mutta, mulla tänään kp 20/30. Viime yönä tosiaan oli sellaista jomotusta. Ja nyt vielä vähän myös.

Ihanaa äitienpäivää jo äideille ja raskautuneille. Ja paljon paljon voimia teille joilla ei vielä ole yhtään :love::love:
 
En tehny vielä tänään testiä, huomenna uus testi. Olo on kyllä nyt melko toiveikas :) tuhrua ei ole tullu kahteen päivään ja mies sanoi että aivan hehkun <3

En tiiä miks mutta mulla on jotenki hyvä fiilis tän suhteen. Kahden edellisen kans ollu jotenki outo fiilis alusta asti mutta nyt mää kannan tän pienen loppuun asti. Tai ainaki oon raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan!

Ihanaa äitienpäivää kaikille, niin nykyisille kuin tuleville äideille <3
 
Hei mä ostin testin! Teen huomenna aamulla :D tai sit en. Saa nähdä monestiko tää ajatus tästä viel muuttuu. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä huomenna tehdä :D mut mitä jos mulla onkin nyt vasta ovis kun nyt on tätä menkkamaista jomotusta. :eek: aaapuva. Ei ole edes ovis -testejä enää!
 
Hyvää äitienpäivää, kaikki me ollaan kuitenkin äitejä viimeistään ensi vuonna!

Kp2 täällä, hohhoijaa :confused: Mitäköhän sitä itse tekisi nyt tässä kierrossa eri tavalla? Mietin että kokeilisko uudestaan Geleetä alkaa napsia.. Positiivista kuitenkin se että kaksi edellistä kiertoa olleet sopivat 29pvää pituudeltaan, ei mitään maratonkiertoja siis. Ja onpahan helpompaa laskeskella oviksenkin ajankohtaa, vaikka on mulla kyllä nykyään taas testejäkin siihen.

Piitulle jo onnittelut (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85

Yhteistyössä