Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Tänään olisi ollut meidän laskettuaika.........:cry:...heinäkuinen hellevauva......

Tänään olisi myös olllut kp37....mutta hanat aukesi eli onkin kp1......

Paskaa kunnolla niskaan....
 
ninnananna, :(:(

Niin kuin liian monella, täälläkin vähän alavireiset tunnelmat. Ei oikein taaskaan oireita mihinkään suuntaan, korkeintaan pientä (PMS?)ketutusta. Dpo 7 ja viimeinen työviikko ennen lomaa. Aika ei ehkä koskaan ole kulkenut näin hi-taas-ti...
 
Mulla on tänään kp 33. Vielä ei menkkoja. Tekis mieli testata uudestaan josko sittenkin.. Tää on kamalaa kuinka toiveet nousee kp kp:ltä ja kun tietää että todennäköisesti nää on vain toiveita eikä muuta.
 
Kp 1.. 3v7kk nyt yritystä takana.. Joiden aikana 3 keskenmenoa, 12/12, 9/2014 ja 4/2016.. Ei varmaan tartte sanoa muuta, tiedätte miten pahalta tää tuntuu :cry:

Hoitoihin kun ei edes pääse, niin ilman ihmettä me ei lasta tulla saamaan..näköjään :unsure:
 
Haaveilija kuulostaa todella kurjalta tilanteelta, en edes tiedä mitä sanoa. Muutakun toivon teillä ihmettä ja tervettä vauvaa. Hyviä plussa tuulia :)

Omaa napaa... ensimmäistä kertaa elämässäni toivoin negatiivista raskaustestiä. Eikälä siis tullut. Viikko keskenmenosta. Uskaltaako ens viikolla jo testata uudelleen ?
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ollaan jo virallisesti keskiviikon puolella eli testipäivä tänään. Jännittää ja ahdistaa, toivon niin valtavasti että testissä näkyisi plussa tai edes haamu. Oon tonne piinailijoihin kirjoitellut tätä kiertoa ylös niin voi sitten ens kerralla käydä tarkistamassa nää "oireet" sieltä. Mutta vieläkään ei menkkoja eli nyt on jo pieni toivonpilkahdus.
 
Minä tuun tänne takas.. Näytän listalla olevan.. heinäkuu 2015 plussanneissa.. mutta me ei vauvaa ikinä elävänä saatu.. raskaus jouduttiin keskeyttämään 19+4 vavan päässä olevan kasvaimen vuoksi.. Nyt heinäkuussa plussasin uudestaan.. laskettu aika piti olla maaliskuussa vaan eipä tuu vauvaa tälläkään kertaa... eilen diagnosoitiin keskeytynyt keskenmeno / tuulimuna. Huomenna polille tutkimuksiin ja keskeytys aloitetaan. 2 vuotta toivottu lasta.. siihen mahtunut nyt 2 keskenmenoa ja 1 raskaudenkeskeytys. =(
 
Minä tuun tänne takas.. Näytän listalla olevan.. heinäkuu 2015 plussanneissa.. mutta me ei vauvaa ikinä elävänä saatu.. raskaus jouduttiin keskeyttämään 19+4 vavan päässä olevan kasvaimen vuoksi.. Nyt heinäkuussa plussasin uudestaan.. laskettu aika piti olla maaliskuussa vaan eipä tuu vauvaa tälläkään kertaa... eilen diagnosoitiin keskeytynyt keskenmeno / tuulimuna. Huomenna polille tutkimuksiin ja keskeytys aloitetaan. 2 vuotta toivottu lasta.. siihen mahtunut nyt 2 keskenmenoa ja 1 raskaudenkeskeytys. =(
Voi ei! Olen niin kovin pahoillani.. Olet joutunut kokemaan kovia. :cry: Paljon voimia ja tervetuloa tänne joukkoon!
 
Wanti olen niin pahoillani :cry::cry::cry:

Täällä odotetaan tyhjennysvuodon loppumista. Mä Inhoan terveyssiteitä, en niitä koskaan oo käyttänyt ja nyt ei tamponia saa laittaa vaan joutuu näiden rättien kanssa pelaamaan ja tuntuu että oon ihan kodin vanki kun en niihin luota lainkaan. Ja turhauttaa kun täytyy koko kierto jättää välistä, eli ei edes saa yrittää uutta raskautta. No, elokuun lopulla jälkitarkastus omalla lapsettomuuspolilla ja samalla jatkosuunnitelmat ivf hoidon suhteen. Mennäänkö suoraan hoitokiertoon vai tuleeko yksi luomukierto vielä väliin. Odottavan aika on aina pitkä :unsure:
 
Minä tuun tänne takas.. Näytän listalla olevan.. heinäkuu 2015 plussanneissa.. mutta me ei vauvaa ikinä elävänä saatu.. raskaus jouduttiin keskeyttämään 19+4 vavan päässä olevan kasvaimen vuoksi.. Nyt heinäkuussa plussasin uudestaan.. laskettu aika piti olla maaliskuussa vaan eipä tuu vauvaa tälläkään kertaa... eilen diagnosoitiin keskeytynyt keskenmeno / tuulimuna. Huomenna polille tutkimuksiin ja keskeytys aloitetaan. 2 vuotta toivottu lasta.. siihen mahtunut nyt 2 keskenmenoa ja 1 raskaudenkeskeytys. =(
Aivan kauheaa :cry:keskenmenot on jo kauheita, mutta vielä jos noin pitkälle on päässyt ja jotain löytyy niin vielä kauheampaa :( paljon voimia.
 
Wanti :cry: olen todella pahoillani. Tervetuloa takaisin vaikka aina kamalaa nähdä täällä jo poispäässeitä samoissa merkeissä uudestaan.

Omanapa jeesus noi CB:n digit on raadollisia. Sanallinen "ei raskaana", jonka siis tänäänkin sain tuntuu kyllä ihan potkulta palleaan. Liuskoissa voi sentään kääntää ja vääntää ja kuvitella jotain hailuraa sinne.
 
Wanti olen tosi pahoillani :cry: on kyllä epäreilua jo :( voimia tämän menetyksen käsittelyyn ja uuteen yritykseen!


Oma napa. Kolme viikkoa se tyhjennysvuoto kesti (ainakin näillä näkymin), ensimmäinen päivä ilman siteitä jipii! En ole mikään siteiden ystävä minäkään. Nyt sitte ei kun odottelemaan ensimmäisiä kuukautisia:)
 
Wantille osanotot ja tervetuloa. Toivotaan pikaista visiittiä tänne (y)

Omaa napaa: Hiljaiseloa tullut pidettyä. Tuolla 40v puolella ja himotestaajissa olen avautunut oudosta tilanteestani. Oviksen bongasin minulle aikaisin jo kp11. Hyödynnettiin nippa nappa ajoissa. Tikutellut taas huvikseni noilla ovistesteillä, ekan kerran ikinä on One Stepin liuskat näyttäneet tasavahvaa/tummempaa testiviivaa loppukierrossa. Tämä alkoi jo tosi aikaisin, olikohan kp20 ja dpo9. Tänään siis viides päivä. Muutaman Pc:n dipannut, blankkoa ollut, tänään antoi viivanpaikkaa. Ei ole eka kerta kun sellaista Pc antanut loppukierrosta helmikuisen tm:n jälkeen. Veikkaan ennemminkin että jotain ikään liittyvää häikkää. Jää nähtäväksi.

Olen lueskellut kuulumisianne. En nyt osaa kenellekään kommentoida mitään, helle pehmentää aivoja. Plussatuulia kaikiin suuntiin puhaltelen :)
 
Molly3 toivottavasti vahvistuisi (y)
Te joilla useampi varhainen km tai kemiallisia, onko teiltä testattu tuo keltarauhashormoni? Itse tässä sitä mietiskelin, pitäisikö varata aika gynelle ja verokokeisiin yms jos ei tästä kierrosta tärppää. Ikää jo 33 niin en haluaisi yhtään tuhlata aikaa jos on jotain ongelmaa, jolle voisi tehdä jotain o_O
 
Tänään kp11/27 ja voin kertoo että niin paljon koski töissä vasemmalle puolen alamahaa munasarjan kohalle ja sitte se koski lähes koko vasemmalle puolelle ihan ylemmäskin. Oli lähellä etten lähteny työterveyteen kun kävelyki teki kipeetä. Seison/olen liikkeessä töissä aina, tauoilla ainoastaan istahan hetkeks. Saatte uskoo että koski!! Oliskohan ovis lähellä?? Ei oo kyllä näin kipeetä aiemmin tehny. Kipu kesti jotain 5h ja oli sellasta aaltoilevaa.. Hyi! Kakkosellakin piti käydä kaks kertaa työpäivän aikana. Ihan vaan kun niin kova paine tuntu mahassa!! Nyt edelleen jomottelee hissukseen. Jos illasta vielä pahenee uudelleen nii pakko lähtee päivystykseen..
Eikai tänne muuta kummempaa. Vkonloppuna kesäreissuun lasten kanssa visulahteen. Eli tänään vois talletella ;)
 

Yhteistyössä