Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Ja siis oon nyt viettäny hiljaiseloo, en oo palstalle kirjotellu. Keskittyny vaan opiskeluun, mut nyt on kyllä niin selkee viiva että mieskin erotti heti. Toi viiva tuli alle minuutissa eli kuva on otettu testiajalla.. Ja testi tehty päiväpissasta ehkä 2 tuntia rakossa olleesta pissistä. En siis yhtään odottanu et tikkuun tulis mitään. Outojen nippailujen ja runsaan valkkarin takia halusin huviksee testata :whistle::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/9IyOMZ

Ylin eka testi 2h pidätyksellä, keskimmäinen 4h pidätyksellä. Nämä päivällä/illasta otettu. Alin testi aamupissistä tänä aamuna.
Toivon niin paljon et viivat vahvistuis! :love: Ja oon puulla päähän lyöty, ku koskaan ei näillä kp:llä ole tikkuun tullu, kun tosi haamulaista ehkä kuivuessa havaittavia viivoja, joita ei mies ole erottanu. Nyt erottaa ja eilen jo kysy et mikäs me annetaan nimeks :LOL: Sanoin vaa etten nyt ala innostua ennenkun viiva on vahva ja raskaus todettu ultrassa.. Kyl on semmosen fiiliksen saanu kaikki tää 2 vuoden epäonnistuminen aikaan..
 
Oon nyt hämmentynyt tosta omasta oviksen ajankohdasta, oletin sen oireiden perusteella olleen kp 14 tai 15. Mutta nyt lääkäri totesikin et toisessa munasarjassa on 2cm follikkeli ja toisessa hieman pienempi. Eli eikös se ole ton kokonen puhkeamisen aikoihin? Siis ovis vasta lähipäivinä kp 17-18...
 
Pakko ihmetellä vähän omaa napaa.. oon nyt tässä kierrossa ekaa kertaa elämässäni tikuttanut ovista.

Aloitin hyvissä ajoin, jo kp 6 aikoihin. Välivuoto kp 10, haaleaa viivaa tikkuun, sit ei mitään. Nyt viikonloppuna, kun piti olla ovis, oli oikein oireet ja kaikki (paineen tunne vatsassa, ihan kun jotain räjähtäisi ja kipuja erityisesti vasemmalla puolen.) Mut kuinka ollakaan tikkuun tuli viiva, melko voimakas, mutta ei testiviivaa voimakkaampaa viivaa tai edes saman vahvuista. Ajattelin et no huomenna, no huomenna. Mut eilen loppui oireet ja vaaleampi viiva. Tänään ei edes viivan paikkaa..

Eli joko en osaa käyttää noita tikkuja tai sit en jostain syystä ovuloinutkaan tässä kierrossa..o_O(n)

No, jos ei nyt tärpännyt, ostan kyllä jotkut muut ovistesyit kuin rfsu.
 
@Fritang No hyvä tietää, että on normaalia. :) Kyllä itsekin aika varma olin, että ovis oli ja tehokkaasti se hyödynnettiinkin, mutta ihmettelin kun ei tullut sitä vahvempaa viivaa.

Mulla km vuodon alkamisesta tänään 4 viikkoa. Olen ihmetellyt outoa oloani, eilen oli koko päivän kovia menkkakipuja, odotin menkkoja alkavaksi. Sen sijaan tuli kamalat ovulaatiolimat mitä ei ole mulla koskaan tullut oviksen aikaan, tein eilen rfsun ovistestin, tuli haalea viiva, edellispäivänä ei mitään. Tänään tein sitten clearbluen digin tuli hymynaama, (edellispäivänä ei mitään) tein vielä rfsun samaan aikaan kun en luota niihin jostain syystä, siihen tuli viiva mutta ei läheskään niin tumma kuin kontrolliviiva. Tiedä häntä, mutta oireet on ja luotan clearbluen testiin
 
N93
Onnea plussanneille!

Täällä tasan 5 kk kaavinnasta, ens kuussa ois ollu laskettuaika. Hemmetti, että aika menee nopeesti! Eikä plussaa mailla ei halmeilla :rolleyes:.. Kierto alkanu olee nyt 31 päivää entisen 29-30 sijaan. Tänään kp29 eli menkat todennäköisesti viikonloppuna.
 
Meneillään 4. kierto viimeisimmän kkm jälkeen, aamulla ovistesti näytti vielä negaa (viivan tummuus noin puolet "vaadittavasta") ja nyt iski päälle kunnon oviskivun tuntuset fiilikset. eilen ja toissapäivänä bongailtu limat ja siis oikeasti kalenterin mukaan ovikseen olisi vielä 4 päivää. ja viimisin onnistunut talletus on kaksi päivää sitten :/
 
Tänään eräs mies kysyi minulta päin naamaa että-koska sinulla on laskettuaika? :(
Menin ihan lukkoon ja naurahdin etten ole raskaana..sisimmässä tuntui todella pahalta.Minulla on aina ollu pieni outokumpu vatsalla,mutta tuo kyseinen mies on nähnyt minut monesti joten miksi ei ole aiemmin kysynyt..
tänään kp21 ja dpo6
:)Ja onnea plussanneille!
 
Naadis mietin itsekin että olisiko ollut tuolta ukolta sivistyneempää kysyä vaikka että-ONKO perheenlisäystä suunniteltu? Se on kumma että jos naisella on yhtään vatsaa niin heti automaattisesti ajatellaan että pulla on uunissa.
Jos minulla ei olisi keskenmenoa takana niin jotenkin tuntuu että mokoma kysymys ei olisi paljo hetkauttanu.
Dpo7,aamupäivällä koski mahaan ja aivastuttaa kokoajan.
 
@heikura79 Jotkut ihmiset eivät ajattele yhtään! :mad:

Täälläkin vietetään piinapäiviä.. kp22, eli jos laskin oikein ja ne tikut piti edes osittain paikkansa dpo7.. Ensi viikonloppua jännityksellä odottelen.. :sneaky:

Ja edellisestä kierrosta jääneenä mystisenä oireena, vasemmasta rinnasta tulee maitoa.. hyvin vähän, mutta tulee kuitenkin.. tää mun kroppa taitaa reagoida mun vauvakuumeeseen..o_O:ROFLMAO:
 
Huoh, täällä on vähän tappion makua ilmassa. Tässä kuussa ovulaatiotestit näyttivät mitä sattuu ja lämmöt temppuilivat kuumeen takia. En usko ovuloineeni lainkaan ja kierron kruunasi kahden päivän minituhru silloin tällöin kp 26-28 (kierto on jotain 32-35 päivää tällä hetkellä), joka on nyt loppunut. Totta kai sitä heti toivoi, että olispa se ovis sittenkin tullut ja tuo olisi ollut vaikka kiinnittymisvuotoa mutta ehei. Lirutikussa ei haamun haamua, ei mitään. Eli jotain läpivuototuhrua vaan ja kohta tulvaportit avautunee.

Mä en jotenkin ollut valmistautunut näin pitkään yritykseen, en näin moneen peräkkäiseen kemialliseen ja ovuloimattomiin kuukausiin kun ei saa edes sitä hiton vauvautumiseen tarvittavaa tsänssiä.

No, ehkä mieliala tästä kohenee kunhan pääsee taas uuteen kiertoon mutta tällä hetkellä olotila on aika katkera ja surullinen. Ei voi mitään.
 
@Niwhai mä niin tunnistan noi sun fiilikset. Mä en koskaan kuvitellut että mun kohdalle sattuis keskenmeno, tai kaksi. ja että meidän yritys kestäisi yli vuoden! Jotenkin tekis mieli vaan lykätä hanskat tiskiin.

Mulla vihdoin neljän plussapäivän jälkeen ovistesti alkoi haalistumaan, en oikeen tiiä mitä päivää laskisin dpo0 ja mille päivälle odottelen menkkoja, mutta veikkaisin että pari päivää lyhyempi kierto tulossa ja menkat alkaa just sillon, kun oon reissussa ystävien kanssa, no voi sit ainakin hyvällä omalla tunnolla ottaa vähän skumppaa ja shoppailla oikeen kunnolla :whistle:
 

Yhteistyössä