Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Fritang halauksia! Tunnustan itsekin syyllistyneeni samankaltaisiin tunteisiin.

Mun parhaalla ystävällä on paria kuukautta vanhempi poika kuin mitä meidän enkelipojan pitäisi olla.. kyllä sitä silloinkin tuli tunteita ja ajatuksia, joita ei voinut ääneen sanoa ja joista tunsi syyllisyyttä jälkikäteen.
 
Onnea täältäkin plussanneille.

Wohoo! Vuoto alkaa olla loppumassa, eilen aamusta r-testi oli vielä haalea plussa, mutta jospa maanantaina olis jo nega kun on viikko vuodon alusta. Sit saa alotella uutta yritystä. (y)
 
Nyt tulee NIIN omanapaista, että:
En sitten malttanut, ostin tänään pc:n testipaketin. :LOL: Tein sen äsken... ja sieltähän löytyi haalea toinen viiva...o_O

Siis APUA!!

Haalea, mutta mieskin näki sen! Mulla ei oo ikinä ennen tullut edes viivanpaikkaa. Tänään on muutenkin juilinut mahaa,pakottanut rintoja. Ja hermostuin aivan totaalisesti illalla, suutuin ja itkin.:ROFLMAO:

Vielä ei uskalla olla 100% varma, pitää testata aamupissasta uudelleen. Toivotaan! :love::love:
 
@Lintunen85 hirmuisesti onnea! :love::love::love:

Täällähän on ihana plussa-aalto meneillään <3 Koko ketju tyhjäksi nyt ;)

@Miiiii jokos pääsette yrittämään? :)

Täällä ovistestailut meneillään, kp8 ja aika vahvaa viivaa antaa jo. :confused: Saisi kyllä muutaman päivän ovis vielä odottaa, kun nähdään miehen kanssa vasta keskiviikkona. Mulla nää ovikset kyllä aikaistuu vuosi vuodelta, esikoista yrittäessä mentiin vielä kp12 tienoilla ja nyt ollaan siinä kp10-11 välissä... Jos ennen vaihdevuosia olisi tarkoitus kierron lyhentyä niin apuaa... :D
 
En olekaan tähän ketjuun pahemmin kirjoitellut, mutta roikun kuitenkin listalla niin ajattelin sen verran mainita, että mut voi siirtää syyskuussa plussanneisiin :love: viime torstaina plussasin, yk oli 4 ja nyt on viikkoja 4+2. Varhaista vielä, mutta jättäydyn hiljalleen pois tästä ketjusta :) plussatuulia muillekin, ja kiitos siitä tuesta, mitä täältä olen saanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttönen93
@Hyrräpää @Lintunen85 ja @Naadis waude, teillekin hirmuisesti onnea plussista! Jee!!! Onpahan aikamoinen plussatsunami täällä!

Valitettavasti aalto ei iskenyt minuun, hirmuisen pitkä kierto, tänään päivä 34 --> kp1.

Sentään loppui tämä limbo kun ovulaatiota en bongannut, testit näytti negaa mutta menkat eivät vaan halunneet tulla lainkaan.

Olin jo tukkaa repimässä kun bongasin vihdoinkin tänään verta. Sentäs. Puuh.
 
@Fritang Vuoto tosiaan loppui, oli onneksi normi kuukautisten mittainen. Ja päästään alottamaan yk1. Maanantaina näytti vielä ehkä hyvin hailua plussaa rfsu:n one step, tai tiedä oliko viivanpaikka. (tuleeko niihin miten herkästi viivanpaikka?) Viiva oli kyllä, mutta koitin sitten tihrusta oliko väriä vai ei, ja päädyin siihen että kaippa se hailakka oli. Pitää nyt loppuviikosta testailla pc:llä vielä niin tietää sitten että alotellaan puhtaalta pöydältä.

Kp10 mennään tänään, ovistikut näytä mitään eikä kyllä limojenkaan puolesta mitään, mutta piti vähän miestä eilen vietellä.
 
@Miiiii täällä samat kiertopäivät :)

Mulla on ollut erikoinen alkukierto. Tasainen jomotus vasemmassa (siinä hyödyllisessä) munasarjassa alkoi kp8 ja on jatkunut joka päivä. Yleensä mulla on kipuja vain ovulaation aikana ja vähän sen jälkeen. Sieltä on varmaan tulossa joku marmorikuulan kokoinen munasolu, tai siltä ainakin tuntuu :ROFLMAO: Ovistestit eivät ole olleet haaleita haamusia ollenkaan vaan antavat joka päivä sellaista näkyvää viivaa, sekin on uutta. Tänään oli vähän jo ehkä vahvempi viiva, jos huomenna tulisi sitten plussa?
 
  • Tykkää
Reactions: Miiiii
Njaa, mitähän tää nyt sit on. Pientä tuikkivaa kipua oikeella puolen alavatsalla. Liekö sit ovis tulossa vai häh? Tosin eipä tikut oo samaa mieltä. Mitään hajua ole yleensäkään oviksesta että tuntuuko vai ei, aina välillä vähän vihloskelee sieltä täältä ja sen enempää oo huomiota niille antanut. :LOL:
 
Njaa, enpä kyllä taida jaksaa enää mitään ovista tikutella. Kun ei näy niin ei näy, kp 13 ja ei yhtään mitään koko tikkuun. Pitäis pikkuhiljaa näkyä jos meinaa että olis onnistunut kierto, joten ehkä tää on tässä. Ehkä se taas on sielä kp 30 ja jos siitä raskautuu niin ei hyvin käy.
 
@Miiiii Mulla oli keskenmenon jälkeisessä kierrossa ovis pari päivää myöhässä! Voi hyvin olla vielä tulossa lähipäivinä :) Toisaalta sitten tuulimunan jälkeen oli ovuloimaton (mutta lyhyt) kierto.

Sain eilen ovisplussan ja tänään on varmaan ollut ovis. Munasarjat tuntuu siltä, kuin joku kaivaisi niitä lusikalla ja tissitkin on arat :confused: Veikkaisin kuitenkin että ovuloin tällä kertaa oikealta puolelta ja saatiin ovis hyödynnettyäkin, joten vihdoin pääsee piinailemaan! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lintunen85
@Miiiii Älä tosiaan vielä luovuta! Mulle sanottiin, että keskenmenon jälkeen kierrot voi heitellä puolikin vuotta miten sattuu. Mulla tuli ovisplussa ekassa "yrityskierrossa" (kystalääkityksen takia jäi pari ekaa kiertoa väliin) vasta kp24. Sitä edeltävä kierto oli vain 14 päivää eli en ovuloinut, ja sitä seuraava kierto oli sitten normaali. Sinuna jatkaisin vielä testailua.

@Fritang Peukut pystyssä että olis se hyvä puoli tällä kertaa (y)! Mä sain o-plussan tänään, viime yönä talleteltiin ja yritetään vielä parina päivänä varmistella. Suunnilleen samoilla päivillä sitten piinaillaan :)!

@Hyrräpää @Lintunen85 ja @Naadis onnittelut plussista :)!
 
Ehkä minäkin tuun tänne kirjoittelemaan. Sais jotenkin ajatukset jo tulevaan. Vaikka en kyllä ole ihan varma, että mahdanko edes haluta enää yrittää. No, sen näkee sitten, kun saa tämän viimeisimmän km:n hoidettua loppuun.
Eli minulla ensin kaksi lasta, sitten kolme perättäistä keskeytynyttä keskenmenoa ja sen jälkeen taas pari lasta. Nyt olin jotenkin ajatellut, että viimeinenkin raskaus onnistuisi. Mutta... taas keskeytynyt keskenmeno..tai ehkä tämä tästä jossain kohtaa alkaa itsekseen vuotaa..tai sitten ei. Rv 4+ oli hyvät raskausoireet, jotka sitten viikonkuluessa yks toisensa jälkeen hiipui pois.. viimeisin oire katosi viime vkonloppuna jolloin tulikin rusehtavaa tuhrua ja vähän vaal.punaista. Välillä vähän puristavaa tunnetta kohdussa. Tuhru taukosi tänään, mutta alkoi taas uudelleen.
Tässä voi kestää viikko jos toinenkin, ennenkuin homma on paketissa ja kohtu tyhjä. Aina yhtä kova pudotus tämä km on, vaikka varhaisessa vaiheessa tulisikin. Nyt siis rv 5+1.
 
@Untuva79 Voimia! Tuo on aina karu paluu takasin maanpinnalle kun vuoto alkaa. Sitä heti kuitenkin ajatukset tulevassa.


Kp16, lämmöt hiukan noussu sitten alun, tikkuun oo mitään tullu, nippailuja ja nappailuja ollu kp10 lähtien. Tosin taitaa tää kierto olla nyt sit tässä kun tuntuu että flunssaa pukkaa. :unsure:
 
@Untuva79 Tervetuloa joukkoon tummaan ja tsemppiä!

Tämän kierron arpa on heitetty. Tässä kierrossa napsin Q10:ä, Macaa ja Gelee Royale -kapseleita ja jokin niistä teki jotakin, koska valkkari pysyi otollisena ovisplussaa seuraavaan päivään, kun aiemmin on tuntunut menevän ohi liian aikaisin :). Eilen oli jo kuivempaa, eli eiköhän se ovis ole jo ollut vaikkei lämmöt vielä tänä aamuna olleetkaan nousseet.
 
@Fritang Ei siinä paljoa menetä jos pari kiertoa kokeilee (y)! Mullakin on tuo valkkari vakiona sellaista ettei siitä vois päätellä mitään oviksen tulosta. Greippimehu on mulla vaikuttanut positiivisesti jonkin verran (tuorepuristettu, otin vähintään yhden ison lasin päivässä alkaen n. viikkoa ennen arvioitua ovista). Sitä voi sekoittaa vaikka appelsiinimehuun jos ei maku muuten miellytä (siihenkin tottuu kyllä). Tässä kierrossa pidin paussia greippimehusta. Q10:stä luin itse asiassa ensin tuolta nelikymppisten ketjusta jossa silloin tällöin käyn vaklaamassa, sitten vähän googlettelin ja päätin kokeilla.
 
@Lallastiina greippimehua joinkin viime kierrossa jonkin aikaa, mutta kun lähikaupassa ei ole greippejä tai mehua, niin lopetin sitten. Tylsää lähteä johonkin citymarkettiin yhden mehun takia :D Kapseleita ei tarvitsisi hakea jatkuvasti lisää... Täytyy varmaan hakea jotain :)
 
Hei kaikille ,uusille ja vanhoille ! Tulin ihan pyörähtämään ja kertomaan vähän kannustinta niille joilla usko plussaan on menny.
Vuosi vierähti Kkm:n jälkeen että plussa tuli(18.9) ja eilen käytiin varhaisultrassa.Sydän oli juuri ruennu sykkimään (jopa isäntä erotti kuvasta:D) viikot 5+5.
Vuoden takaisessa raskaudessa kukaan ei missään vaiheessa nähnyt sykettä joten voitte uskoa miten herkkä hetki oli.Pikkunen on siis jo nyt kehittyneempi kuin edellinen.
Voimia ja iso plussa puhuri teille:)
 
Onko oikeesti näin paljon eroa eri merkin ovistesteillä? Rfsu:n testejä käyttänyt kun saa näppärästi lähikaupasta, ja niihin niin hailakkaa tulee että just ja just erottaa.
Nyt sit tilasin raskauskeijulta onesteppejä, ja ne näyttää paljon lupaavammilta.
 

Yhteistyössä