Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Miiiii Mä en ole rfsu:n testejä kokeillut, mutta onhan noissa merkeissä eroa. Mulla PC:n ovistestit ei näyttäneet plussaa missään vaiheessa (tosin testasin vain yhden kuukauden, ehkä sattui ovuloimaton kierto vaikka mulla on kyllä aina tullut plussa muuten?). One Stepit näyttää mulla selvästi plussan ja negan. Sitten taas yhdet Ellatest-merkkiset, joita viimeksi kokeilin, antoi vähänkin vahvemmasta pissasta tasavahvoja tai vahvempia testiviivoja pitkin kiertoa, ja plussa olikin sitten supervahva... Kuitenkin sama herkkyys kuin OS:ssä. Jatkuvasti plussaa antavia testejä on vaan vähän paha tulkita, että mistä se oikea plussa sitten lasketaan. Nuo voisi ehkä sopia sellaiselle, jolla ei tahdo viivat OS:llä tummua tarpeeksi.
 
@Untuva79 Voi miten paljon keskenmenoja, halaus :( Onko sulla koskaan tutkittu syytä noille? Toivotaan että kohtu nyt tyhjenee itsestään ja tärppäisi pian
On tutkittu silloin, kun oli ne kolme peräkkäistä keskenmenoa. Mitää syytä ei ihmeemmin löytynyt. Kilpirauhasarvoissa ehkä oli pientä häikkä. Kaikissa keskenmenoissa ehdittiin nähdä sykkeet. Keskeytyneitä km kaikki, kaavittu.
Nyt on edelleen tämä viimosinkin km kesken. Pariin päivään ei oo tuhruakaan tullut. Vatsassa ei juuri yhtään mitään tuntemuksia. Olo on kyllä tosi "hassu". On melkein ihan normaali olotila ja välillä koko tilanteen kuvittelee olleen unta. Ettei ole edes raskaana ollutkaan. Miten ei kroppa tee mitään, vaikka kohdussa on elotonta raskausmateriaalia?? Outoa.
Gyn.polille on nyt lähete mennyt. Katsotaan milloin aika tulee. Mulle ei oo ikinä tehty lääkkeellistä tyhjennystä. Se pelottaa! Rv olis nyt n. 5+5. Kaksi viikkoa sitten tuli plussa testiin.
 
Paljon tsemppejä @Untuva79 :( Mulle on yritetty lääkkeellistä kahdesti (samaan raskauteen), mutta ei toiminut. Toivottavasti sulla toimii.

Mulla lähestyy ekan keskenmenon laskettu aika :poop: enpä muuten edes olisi muistanut, mutta tossa sivupalkissa vilahtelee jatkuvasti joku "Lokakuiset 2017 meidän kuu <3<3<3<3<33" -ketju. :rolleyes: Onpas aika mennyt nopeasti. Ja tässä sitä vieläkin odotellaan. No, katse tulevaisuuteen, ensi viikolla pääsee testailemaan :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
@Untuva79 Itellä oli kkm:ssä just lääkkeellinen tyhjennys. Toimi kyllä ja kohtu tyhjeni, mutta ne jälkisupistukset oli ihan kauheita. Toki kaikki reagoi omalla tavallaan.

Omaa napaa, nippailee ja nappailee kyllä niin oudosti taas että elämme jännittäviä aikoja.
 
Lieneeköhän tämä oikea palsta minullekin, juttuseuraa ainakin olisi kiva saada :) taustalla terve poika 10/14, km 05/16 ja 09/16, nyt ollut vuoden tauko ja cerazette, jonka nyt toissapäivänä lopetin. Kovasti kuumeillaan pikkukakkosta
 
@Nannamariah89 tervetuloa! Haluatko listalle? Meillä on aika samanikäiset lapset :)
Voisin liittyä listalle kyllä :) Nannamariah89 | 28 | Km 05/16, km 09/16 | 2.lapsi

Ensimmäisen kerran kakkosta alettiin yrittämään muistaakseni 01/16 ja tärppäsi yk2, toisen kerran tärppäsi muistaakseni yk1. Mielenterveys vain teki tenät ton toisen km jälkeen joten päädyttiin pistämään homma jäihin ja hankin pillerit (joita muuten en enää koskaan ota, hyi). Mieli muuttui kuitenkin vuoden päästä ja lopetin pillerit 3 päivää sitten. Nyt toista päivää tyhjennys vuotoa ja ai stana ku vuotaakin. Foolihapon ja greippimehun aloittelin kanssa eilen :) ens viikolla pitäisi tulla labrasta papakokeen tulokset, laittoivat kontrollipapaan kun viimeisimmän km jälkeen oli jtn pientä poikkeavuutta joka "voi johtua ihan vaan km".

Ensimmäinen km oli kova paikka siinäkin mielessä että km todettiin 3 päivää ennen ulkomaille lähtöä ja 2 päivää ennen lähtöä kävin imuilla tyhjentymässä. Uskotteko että oli muuten asteen verran vaikeaa olla tuolla reissussa, kun sattui olemaan sellainen hotelli joka oli T Ä Y N N Ä lapsiperheitä ja ite vuodat koko reissun ajan ja napsit antibiotteja ja lasket päiviä kahden viikon päästä oleviin häihin. Jep, hyvin meni. Toinen km oli shokki, koska oltiin jo ehditty sykkeet näkemään rv 8+2, km tuli 10+ jotakin :( mutta nyt on pälli kasassa, toivottavasti kroppakin :)
 
Kp 1 täällä. Odotetusti.
Kolmas inssi tehdään jossain vaiheessa varmaan vielä tämän vuoden puolella, mut juuri nyt en jaksa. Olen pitänyt lomaa testailusta ja stressaamisesta ja keskittynyt muihin juttuihin.
 
@Fritang viime vuonna loppukeväästä varmaankin alettiin kunnolla yrittää ja tärppäsikin jostain noin kolmannesta yrityskierrosta, mutta meni sitten kesken (noin viikolla 8+, todettiin kkm NT-ultrassa, syke siis näkyi 7+1). Sen jälkeen onkin nostettu näitä tyhjiä arpoja vaan.
 
Viime viikolla loppuviikko ovistesteissä hiipumista (alotin testauksen niin tuli vaan hiukan haaleempia testiviivoja), ja eilen oli jo niin haalea että hyvä kun näki. Nyt sit aamulla joskus vaille yhdeksän tekasin taas mielenkiinnosta, ja taas lähes yhtä tummat.
Eilen rupesi illasta kahvi närästämään taas, ja pieni ällö nyttenkin. Tosin ällöä ollu negakierroissakin. (n) kp 21/?, dpo ei tietoa.
 
@hill4 Toivotaan että seuraava inssi toisi toivotun tuloksen! Tsemppiä sen odotteluun.

@Miiiii oletko raskaustestiä tehnyt? Itse tein eilen ovistestin myös huvikseni ja tuli niin haalea viiva, etten meinannut sitä edes huomata :D Tai jos ovuloitkin vasta nyt?

Täällä dpo10, nega testattu. Toki se tuosta vielä voi muuttua, mutta on niin oireetonta ja ihan perinteinen "menkat alkaa" -olo, että tuskinpa. Kohti seuraavaa kiertoa ja sen yli...
 
Onpa tosiaan eroa. OneStep näyttää vahvistuneen! Ne kyllä ottaakin aikansa, muistaakseni testissä lukee jotain puolesta tunnista...

Mulla nipistelee välillä kohdun suunnilla jännästi... Hyvä merkki?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä