Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Tänään testattu taas nega (n) tai joku viivanpaikka siinä oli. Muissa raskauksissa näkynyt näillä päivillä jo. Testaan varmaan perjantaina vielä mutta sitten saa riittää.

Hyvinä puolin: nyt on sentään miehellä yksi vapaapäivä ensi kierron oviksen aikana. Ei tarvitse kesken yötä herätellä raasua :D Ärsyttävästi kyllä menee kierrot yksiin miehen työvuorojen kanssa, aina kun sillä on pidempi vapaa niin mulla menkat tai piinapäivät. :poop:
 
Ovistesti itsepintaisesti näyttää plussaa edelleen.(lämmöt aamulla ennätysalhaalla 35,9 kun normaalisti päälle 36. Riks niitten pitäis nousta...?) Jotain tapahtuu siis, mutta lopputulos jää nähtäväksi. No, eilen käytetty kuitenkin tilaisuus hyödyksi, katotaan jaksaako tänään houkutella virkeitä kavereita apajille. Hiukan meinaa väsyttää eikä mitään viittis tehä.
 
Tais se ovis olla eilen, tikut oli niin tummia ja sain rfsu: tikkuun myös plussan eilen. Ja illasta sit juili maan perusteellisen ilkeesti oikeelta alavatsalta kera paineen.
Eilen jaksanu peittoja heilutella, mutta toissapäivänä kaverit pääsi odottelemaan, niin jospa niistä joku olis yhteistyöhaluinen.:D
Kp 25 mennään tänään. Kierto siis lähentelee sitä 40 päivää jos nyt vasta ovis. :unsure:
 
@Miiiii noni, nyt vaan jännäilemään :) Pidän peukut pystyssä.

Arvatkaa mitä tajusin juuri... Nuo Sofin raskautestit eivät olekaan herkkiä vaan joku 25mIU/ml. Eihän niillä vielä kuulukaan näkyä mitään :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: No tulipahan lisäjännitettävää.
 
Mä kokeilin tänään ekan kerran noita sofin ovulaatiotestejä, hailakka viiva ilmaantui o_O eli meneekö se nyt sit niin että viiva tummuu, mitä lähempänä ovis on? Tänään kp8/?

Oon ehkä vähä hätänen, mut ostin eilen kaverilta vaunukopan poikkeen, ja sunnuntaina meen runko-osaa testaamaan :eek: odotukset on ainakin korkeat, saas nähdä millon sit tärppää
 
Viimeksi muokattu:
@Nannamariah Fritang jo selittikin plussan. Testien vahvuus muuten voi vaihdella, eivätkä välttämättä tummene kovin paljon ennen plussaa, eli vaikka tänään tulisi hailu viiva, voi ihan hyvin huomenna olla plussa. Ja sitä vaihtelevan haaleaa viivaa voi tosiaan tulla pitkin kiertoa. Joillakin se plussahetki voi jopa mennä ohi jos ei testaa kahdesti päivässä (tosin siitä nyt ei kannata murehtia ennen uin alkaa näyttä siltä ettei testeihin tule plussaa useampana kuukautena).
 
Viimeksi muokattu:
Pöh. Täällä testit negaa ja äsken tuli paperiin hitunen vaaleanpunaista :(. Liian myöhäistä kiinnittymisvuodolle... Alavatsaa on "jomotellut" aika ajoin eilen ja tänään. Menkkojen pitäisi kalenterin mukaan alkaa tiistaina, itse veikkaan maanantaita.
 
Täällä menossa kp7 ja mies on kyllä vilautellut nyt viralliselle yritykselle vihreetä valoa :) Hetihän nuo mulla tärppää, mutta kahtotaan kestääkö kuinka pitkälle..Hirveesti on plussia porukalle tullut <3 Toivotaan että plussatuuli jatkuu! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fritang
Heii. <3 Kirjoittelenpa tännekin, tuonne Toiveena vauva 2017-18 -keskusteluun jo änkesinkin.
Täällä km lopuillansa toivottavasti. Kamalasti olisi hinkuja raskautua uudellen, yritys sitten ensimmäisestä kunnon kierrosta lähtien. Tai siis sitten kun tilanne sen sallii, siksi aikaa jään tänne seurailemaan! :)

Täällä näyttää olleen ihana plussa-aalto. Onnea kaikille, annatte mullekin paljon voimia :)

Santso ja km rv 7.
 
Tänään dpo 4-5 ja punaista vuotoa kun tsekkailin limoja. :unsure: Kohdunnapukka aika kiinteä ja pieni olevinaan. Lämmöt on noussut 35,9->36,6. Kylmä, väsyttää, ärsyttää, vähän jotain tuntemusta mahassa. Jänniä aikoja taas, mutta en jaksa kyllä edes uskoa että tärppäis.

Muoks. Ihan on menkkaolo. Phs:n asti hitusen ruskeeta tuhrua. Joko siis ovisplussa oli joku raskautumisyritys joka ei r-testissä näkynyt ja menkat alkaa (jostain luin että joillakin näyttää alkavat menkat, mutta nyt mitä oon ovistestejä tehny niin negoja ovat olleet sen viis päivä.) , tai nyt sit on jonkinsortin kiinnittymistä menossa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Täällä vuoden verran kuumeillut, viime keväänä spontaani keskenmeno. Km:stä toipuminen ei mennyt ihan putkeen, ja hcgn laskuun ja kuukautisten alkamiseen meni melkein 4 kk! Tämä kierto meni ihan puihin sairastelujen vuoksi, ja nyt jotenkin turhautuminen omaan kroppaan on ihan maksimissaan. Keväästä alkaen olen teidän juttuja seurannut, mutta nyt jotenkin tämän turhautumisen myötä tuli tarve saada vertaistukea.
 
Täällä lämmöt laskussa tänä aamuna ja aavistus rusehtavaa valkkaria, eli eiköhän huomenna kurvaa täti kylään :(. CB Plus antoi lauantaina superhaalean hämäysplussan, joka näkyi paljain silmin ja puhelimella muttei tietokoneella. Ei tosiaan kannata niitä testejä ostaa!
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin tulen tänne ketjuun - spontaani km 5+2 joka onneksi oli keskenmenoksi aika " helppo". Viikon vuosi ja sitten kaikki oli ohi. Henkinen puoli on tietenkin eriasia, enpä toivoisi tätä kenellekään koskaan. Onneksi meillä oli matka miehen kanssa, joka auttoi käsittelemään asiaa ja nyt sitten uutta kohti.

Katsotaan miten tämän km : n kierron jälkeen menee, onko ovulaatiota ollenkaan. Toivottavasti, että pääsisi heti yrittämään. :)
 
Pahimmat menkkatuntemukset oli eilen, tänään vähän jotain nippailua joskus. Vuotoa ei oo näkyny enää. Kp30, dpo 5-6. Koskahan sitä uskaltais/kannattais testailla...?

Tänään kävi vieraita ja kylläpäs on rankaa olla sosiaalinen kun on ihan valmis jo nukkumaan.
 
Moi kaikille! On jo pitkään pitänyt tänne liittyä, mutta nyt sain aikaiseksi. Tässä hieman tarinaa.

Alettiin yrittämään pikkukakkosta vuosi sitten. Esikoisesta raskauduin kolmessa kuukaudessa ilman ongelmia. Viime vuoden joulukuussa keskeytynyt keskenmeno rv 5+4, viikolla 7 otin cytotecit ja suurin osa raskausmateriaalista tuli ulos. Tosin meni kaksi kuukautta, että ihan kaikki tuli ulos. Toukokuussa toinen keskenmeno 5+2 (tosin lääkärin mukaan tämä ollut kemiallinen, koska hcg oli niin alhaalla). Elokuussa kemiallinen raskaus, tein siis positiivisen testin ja menkat alkoi päivää myöhässä.

Käytiin terveyskeskuksen kautta verikokeissa + siittiöt tutkittiin, kaikki oli ok. Saatiin lähete sairaalaan, mutta sieltä vain sanottiin, että vasta kun on kolme keskenmenoa aletaan tutkia tarkemmin. Eli kemiallinen raskaus ei ole "tarpeeksi". :/ Sain kuitenkin keltarauhashormonireseptin, mutta en ole vielä päättänyt milloin/jos sitä kokeilen.

Itse ajattelen kyllä, että nämä kaksi kemiallista on ehkä seurausta tuosta keskeytyneestä, koska tuntui että keho oli ihan sekaisin siitä pitkän aikaa. Minulla oli myös ihmeellistä iskias-tyyppistä selkäkipua pari kuukautta kkm jälkeen, se loppui positiiviseen testiin ja alkoi uudelleen kun vuoto alkoi. Nyt se on ollut poissa muutaman kuukauden ja tuntuu että keho on muutenkin palannut normaalimmaksi. Ja olo tuntuu tulevaisuuden suhteen kovin toiveikkaalta :), vaikkakin tänään todennäköisesti kp 1, vuoto ei ole vielä alkanut, mutta testi näyttää negaa.

Minut voi lisätä listoille eli
Titi-uu89(28v) / kkm 12/16, kem 5/17, kem 8/17 / 2. lapsi
 
Maanantaina käyn Mehiläisen Felicitas-klinikalla, keskenmenoneuvolaksikin taisivat kutsua. Pääsen kyselemään endometrioosiin perehtyneeltä gyneltä, että mitä tuon munasarjakystan kanssa tehään (mulla olisi marraskuulle laparoskopia- eli vatsaontelon tähystysaika). Vasta päättyneen, seiskaviikolle ehtineen raskausajan ansiosta se oli jo pienentynyt sentin läpimitaltaan mut edelleen on iso.

Onks teillä kokemusta tai tietoa siitä, voiko munasarjakystat häiritä hormonitoimintaa raskausaikana? Meillä ei näy olevan isoja ongelmia raskaaksitulossa, ainakaan vielä, mut nyt kaksi keskenmenoa taustalla. Onkohan vaan huonoa tuuria, vai mitä...

Mut en haluais siirtää raskaaksitulemista laparoskopian takia, jos kystasta ei ole raskausajan hormonitoiminnan kannalta haittaa, koska toipuminen voi olla pitkäaikaista. Käy paitsi yrittäjälle kalliiksi, niin myös haluaisin tietty raskautua uudelleen asap. :D
 
Viimeksi muokattu:
@Adiela88 tervetuloa ja pahoittelut keskenmenostasi :( Toivotaan että kierto jatkaa normaalisti ja pääsette pian yrittämään!

@Nannamariah89 tärppionnea (y)

@Miiiii mulla on näkynyt aikaisintaan dpo11 herkällä testillä! Toki sitä pitää aina tehdä harjoitustesti ja harjoitustestin harjoitustesti. :rolleyes:

@Titi-uu89 tervetuloa ja pahoittelut sullekin keskenmenoista :( Mä kyllä ymmärrän miksei kemiallisia yleensä aleta tutkimaan, mutta ei se sitä poista että samalla tavalla pahalta nekin tuntuvat. Toivottavasti teilläkin tärppäisi pian tiukasti kiinni pitävä kyytiläinen :)
 

Yhteistyössä