Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Kiitos vielä onnittelijoille :) Ja onnittelut @heikura79 naimisiinmenosta ja @Bea.S ja @Leikkuri plussista! Ja tsemppiä kaikille sitä tarvitseville.

Toissapäivänä palattiin matkalta, ja eilinen meni kauppareissua lukuunottamatta kotona möllötellessä. Tänään 28 päivän kierrolla 5+4 (ja omalla kaksi päivää enemmän). Oireina matkan aikana oli iltaa kohden kipeytyvät rinnat ja vatsan turvotus. Tänä aamuna herätessä oli hieman huono olo. Ja eilen sai rampata pissalla.

Pari kertaa oon nähnyt painajaisia verenvuodosta :( Viime yönä söin unessa salmiakkeja, erittäin suolaisia sellaisia eikä todellakaan ollut mitään sellaista merkkiä, mistä pidän :ROFLMAO: Salmiakin syömisen lopetin jo joskus syksyllä. Ja sen kahvin juomisen lopetin silloin reilu viikko sitten. Pääkipu iski ekan kerran vasta eilen, kun en juonut teetäkään kuin aamulla.

En varmaan tämän jälkeen enää kirjoita mitään tänne. Aattelin vaan tulla kiittämään loppuja ja kun mainitsin aiemmin tuosta matkasta, niin aattelin tuolla ilmoittamaan, että sieltä palattu ja kaikki ilmeisesti ihan hyvin täällä. :)
 
:love:Onnea Bea.s ja Leikkuri:love:
Omaanapaa..häät pidetty.Ihanat oli vaikkakin nyt on takki aika tyhjä.Puolivuotta niitä hössötin.
Kp7 menossa ja viimenen Clomi napaan illalla.Jotenki tuntuu että tuo 1tabu päivässä ei ehkä ole tarpeen.Ei minkäänlaisia tuntemuksia missään.No ei auta ku rueta huomenna tikuttelemaan ovista..
 
Onnea Bea.S ja Leikkuri!  :love::love:
Heikuralle onnea naimisiin menon johdosta! :love:

Täällä alkanut yk4 ja kp11/28-31 menossa. Kerrankin helppo laskea kiertopäivät kun päivämäärä sama

Ovista tikuttelen ja taas tuo tuplahormonitesti vilkuttaa naamaa ja perustestiin ei tule toista viivaa... Odottelua siis luvassa... Viimekierrossa naama jäi pysyväksi vasta kp18.

Onneksi on niin ihanat ilmat että mielikin on parempi kuin pari viikkoa sitten! :)
 
Olisko tämä nyt mun ketju?
Yk 7 tuli plussa testiin mutta ilo jäi lyhyeksi. Rv 5 alkoi vuoto. Nyt vuotanut 5 päivää ja aika hurjaa tahtia vuotanutkin. Oliko tämä sitten kemiallinen vai keskenmeno?
Joka tapauksessa yritys jatkuu tästä kunhan vaan noustaan tästä syvästä suosta....
 
@heikura79 so mulle ainakaan koskaan oo clomeista tullut muuta oiretta kun normaalia kovemmat ovulaatiokivut, mutta viimekskin ovis oli kp18-19 vaikka clomeja söin just ton kp3-7. Ja silti niiden kanssa oon plussannut Onko sulla seurantaultra? Siellähän sen sit näkee pitääkö annosta nostaa.
 
oi onnea Bea.S :love:

Täällä ovis oireita ilmassa ja viikonloppuna tehtiin talletuksia :whistle:

Erätyttö: mulla ainakin tuntuu, että ovis oireet on vähän etupeltoon? Voisko sulla olla samoja vinkeitä?

Ja onnea haaleasta viivasta Leikkurillekin! Nimittäin meidän aikoinaan haalea viiva heräili tänään aamusta tyytyväisenä äidin syliin köllimään :)
 
@Erätyttö Mulla kans tulee oireet ehkä ennen oikeeta ovista, ja helposti taitaakin ne "tärkeimmät" talletukset juuri tekemättä :ninja:

@Mun&sun , tänne vaan! Onhan kemiallinenkin perjaatteessa raskaus, tai ainakin sen yritys, vaikka kurja tilanne sulla onkin, niin tervetuloa :)

Omaan napaan, vuoto loppui toissapäivänä, ja nyt lähdetään odottelemaan ovista (pyhästi itselleni lupasin, että en tikuta tässä ekassa kierrossa, muttamutta..:whistle: ), yllättävän positiivisilla mielillä mennään, vaikka lopunkaiken jotenkin en usko mahdollisen seuraavankaan raskauden menevän maaliin asti. Ekan keskenmenneen raskauden LA olis ihan näiden päivien tienoilla :poop::poop::poop: (tarkkaa päivää en muista, enkä halua enää tarkistaakaan sitä, alkaa harmittaan vaan lisää)
 
@heikura79 so mulle ainakaan koskaan oo clomeista tullut muuta oiretta kun normaalia kovemmat ovulaatiokivut, mutta viimekskin ovis oli kp18-19 vaikka clomeja söin just ton kp3-7. Ja silti niiden kanssa oon plussannut Onko sulla seurantaultra? Siellähän sen sit näkee pitääkö annosta nostaa.
Ei ooseuranta ultraa kun vasta elokuussa siis jos en plussaa ennen sitä.Jos plussaan niin sitten ultrataan aiemmin.
Tänään tein aamulla ovistestin joka oli miinus niinku pitikin mutta äsken tuli veristä limaao_O Onko muilla clomien kanssa ollu tämmöstä vaivaa? Kuukautiset loppu jo torstaina joten ei niiden jämiäkään tuo veri ole?
 
Onnea @Bea.S ja @Leikkuri :love: kertokaa kun saa plussanneisiin siirtää.

@Mun&sun pahoittelut keskenmenosta, itse sanoisin että tuo on km mutta eihän sitä ilman ultraa voi tietää... Haluatko listalle? :)

Täällä vuotopäivä numero 9583498 menossa. Eikä ole mitään tiputtelua kun kipujakin on. Se siitä kesästä ilman menkkoja :LOL:

Oltiin viikonloppuna anopin juhlissa ja siellä oli pariviikkoinen vauva :unsure: Meinasi happi loppua jo siinä vaiheessa kun tästä "ihanuudesta" meille automatkalla ilmoitettiin. Ja ihan naurettavan vaikeaa oli olla koko juhlissa, hitto kun teki mieli kertoa esim. anopille etten ole tahallani hankala, mutta miespä ei halua että kerron keskenmenoista :cry: Huoh... Pääseekö tästä suosta koskaan ylös :(
 
Kiitos kiitos :) en nyt halua siirtyä vielä mihinkään, ei ole yhtään uskoa siihen et tämäkään raskaus onnistuisi. Jotenki sitä suojelee itseään ajattelemalla et kohta menee kesken.. :(

Tsemppiä kaikille kiertoon!

Meiltäkin kyseltiin juuri viikonloppuna et eikö teille vieläkään ole vauvaa tulossa!? Eivät siis tiedä keskenmenoista. Teki mieli huutaa et voi kuule, olis jo melkein kaksi jos kaikki olis mennyt hyvin!
 
Onnea @Bea.S ja @Leikkuri :love: kertokaa kun saa plussanneisiin siirtää.

@Mun&sun pahoittelut keskenmenosta, itse sanoisin että tuo on km mutta eihän sitä ilman ultraa voi tietää... Haluatko listalle? :)

Täällä vuotopäivä numero 9583498 menossa. Eikä ole mitään tiputtelua kun kipujakin on. Se siitä kesästä ilman menkkoja :LOL:

Oltiin viikonloppuna anopin juhlissa ja siellä oli pariviikkoinen vauva :unsure: Meinasi happi loppua jo siinä vaiheessa kun tästä "ihanuudesta" meille automatkalla ilmoitettiin. Ja ihan naurettavan vaikeaa oli olla koko juhlissa, hitto kun teki mieli kertoa esim. anopille etten ole tahallani hankala, mutta miespä ei halua että kerron keskenmenoista :cry: Huoh... Pääseekö tästä suosta koskaan ylös :(
Voi laittaa. Mun&sun.... km 6/17
 
@Lallastiina , josko sitten luteeliaikakin pitenisi samalla.. Onko sulla normisti minkä mittanen kierto?

Täällä ei omaan napaan mitään uutta, ovista odottelen viikon sisään ja sen todellakin aion hyödyntää, oli mies mitä mieltä tahansa :ROFLMAO::ROFLMAO: eikai, mutta onneksi mies meillä yleensä se aktiivisempi, niin ei tarvi kauheen paljoa lahjoa ja tai ruinata :whistle::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Jee, onnea plussanneille! :) :)

Meitsi saa taas myös plussahailuroita, eilen ekaa kertaa testasin (dpo 12, kai). Suussa taas hirveä maku, joten olen jo viikon tiennyt, että taas on napannut, eipä oliskaan ku 5. kerta, joista siis yksi onnistunut tällä hetkellä kuorsaava taapero. Aikamoista. Itse veikkaan taas kemiallista. Aika näyttää....
 
Täällä hailurat hävis, digi antoi "not pregnant". Näin. Että toinen kemiallinen heti perään sitten. Suussa vieläkin ilkeä maku ja tissejä polttelee, eli vielä kestää hetken ennenku kroppakin taas tajuaa luovuttaa.

Valehtelisin jos väittäisin, ettei kirpassu. Itkin aika vuolaasti. Taas piti kestää alkuraskauden iloja ilman onnellista loppua.

No, menkkoja kohti. Toivottavasti kun hormonit taas häippäsee, mielialakin kohenee. Mutta huoh x 1000.

Jos voisin puhelimella pistää itseni punaiseksi, mun lista olis: kkm 6/13, kem 8/13, kem 5/17 ja kem 6/17. Jeespokspallinaama.
 
Pahoittelut @Niwhai :cry:. Todella raskasta tollanen!

En oo tänne vähään aikaan kirjoitellut, menossa Kp14/28-30 ja ovis ehkä tulossa tai menossa tai jotain, en oo vielä plussaa testiin saanut. Tänään vielä testi tekemättä. Limat alkoi eilen. Flunssa päällä ja stressi enkä tiedä onnistuuko tallettelut. Ahdistaa kaikki vauvauutiset ympärillä. Jospa huomenna ois parempi päivä. Alkaa tämä yritys ottaa voimille selvästi.
 
Täällä menossa clomikierron kp11.
Neljä päivää viimeisestä pilleristä,eikä mitään tapahdu.Ohjeessa jonka lääkäriltä sain sanotaan että munasolu irtoaa 3-5pv viimeisestä namista.No ovistestit ei anna minkään näköstä viivaa..saati hymynaamaa.Mahassa ei mitään tuntemuksia.Ja kuivaa ku saharassa.
Jotenki iski epätoivo että tämäkään lääke ei sitten auttanut meitä..
No ei auta kun seurailla tilannetta.
 
@heikura79 älä vielä menetä toivoas! Meillä esikoisen aikaan söin clomeja just ton kp3-7 ja ovistesti oli positiivinen vasta kp18. Eikä meillä ainakaan lapsettomuislääkärin mielestä se ollut mitenkään ihmeellistä, ei koskaan puhunut mistään 3-5 päivästä. Eka seurantaultrakin oli vasta kp12. Odottele rauhassa, eiköhän se sieltä tuu :love:

Omaa napaa, me käytiin tänään ultrassa. Eka clomikierto, kp12 ja johtofollikkeli oli jo 22mm ja limakalvo 9mm eli ihan kohta pitäis olla ovis jos on tullakseen tässä kierrossa.

Pahoittelut @Niwhai :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
N'awwww, ihanaiset. Kiitos myötäelämisestä, sitähän varten täällä roikuskelenkin. Kuka muu muka voisi ymmärtää näitä hommia niin hyvin? :love:Vertaistuella pääsee jo pitkälle näissä jutuissa.

Kp1 alkoi juuri. Otin kaiken irti ei-raskaana olemisesta ja nappasin kipuihin ibuprofeinia (uuuuu!!) oluthörpyllä (aaaaaaa!!!). Anarkiaa. Huomenna aloitan aamuni vahvalla kahvilla.

Pienestä se pökälekin ponnistaa, täältä tullaan vielä. Hittolainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs.Ö ja N93
Kp14 ja ovistestissä plussa, ikinä ei oo ennen ollut näin aikaisin joten josko ois hyvä merkki :love: Tosin kipuja ei ainakaan vielä oo toisin kun on jokaisissa kierroissa ollut joista oon raskaaksi tullut.
 

Yhteistyössä