Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@Nannamariah89 Eikun hommiin vaan ja sitten jännittämään tulosta. (y)


Omaa napaa, kai täällä todellakin joku kyytiläinen on ja raskaus etenee normaalimmin kuin viime kierrossa. Nyt rv5+2 ja sain päiväpissistäkin cb:n digiin 3+. (y) Mutta plussanneisiin siirryn vasta kun olen omin silmin jotain nähnyt tuolla olevan, eli parisen viikkoa vielä. :ROFLMAO:
 
Mahtavaa @Miiiii <3

Ja hyvä juttu myös @Nannamariah89 :) Oispa meilläkin mummola... Ainut taho joka ottaa meidän naperon hoitoon on päiväkoti :ROFLMAO:

Itselläni enää pari päivää tätä kiertoa jäljellä :barefoot: Vihdoin. Ensi kierrossa tulee napsittua yhtä sun toista valmistetta: monivitamiinin, foolihapon ja D:n lisäksi vielä L-arginiinia, maitohappobakteeria ja greippimehua. Tarkoituksena saada siis paremmat ovislimat aikaan, nä oli googletuksen tulosta. Katsellaan mitä tapahtuu.
 
Haha @Fritang, siltähän tuo vaikuttaa. Täällä ainakin kunnon lonkerokeli :D
Vähän aikaa oon ollut hiljaa - oikeastaan sen takia, ettei tässä oo tapahtunut oikein mitään. Se kierron tylsä vaihe. Tällä viikolla jännätään että onko kierto palautunut normaaliin - odottelen menkkoja alkavaksi torstaina.
Mut km:n jälkeenhän kierrot voi olla ihan minkä pituisia tahansa.

Miten teillä tasoittui kierrot keskenmenon jälkeen?
 
Mulla oli spontaanin jälkeen ihan normaali kierto. Ovis tuli kp14 (laskettuna km-vuodon alkamisesta), normaalisti mulla ovis kp10-13. Kaavinnan jälkeen taas oli 22 päivän ovuloimaton kierto, sitten aloitinkin e-pillerit ketutukseeni, niin en sitten tiedä miten se siitä olisi lähtenyt palautumaan. :D
 
Hah, mäkin aloitin pillerit lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, joten ei oo mitään käytännön vertailupohjaa. Tosin ei kai aiempiin kokemuksiin voi muutenkaan luottaa :D naisen elimistö ja hormonitoiminta = <3
 
Ei se ilo kauaa kestänyt. DPO8 ensimmäinen plussa testiin, dpo11 vahvistunut hyvin. Siitä tähän päivään dpo14 eli 4+0 pysynyt melko samana. Veritesti tkssa negatiivinine (mitä ikinä se tarkoittaakaan, ilmeisesti alle 50mIU/ml?). Olo on pettynyt ja järjettömän surullinen. Alkaisi nyt vuoto edes itsestään, ettei tarvitsisi odotella paria viikkoa ultraan ja siitä tyhjennykseen taikka pahimmassa mahdollisessa tapauksessa ku ollessa leikkaukseen. Mie olen niin rikki. Mies ei taida edes tajuta sitä, että tästä ei vauvaa tule vaan kesken tämäkin menee.
 
@Pamsku :( jaksamisia

Täällä meni viikonloppu erittäin hitaasti. Tuntuu että päivät vaan matelee kun odotti iltaa ja talletteluja :whistle: nyt vain jäädään odottelemaan. Dpo 1 tai 2, lämmöt koholla ja olo muutenkin outo... Poika meni tänään mummolaan yöks ja ite makasin 6 tuntii sohvalla ja katoin vaan Kardashianeiden uusinta kautta tallennuksesta. Väsyttää ihan älyttömästi.
 
@Pamsku paljon jaksamisia ja voimia tulevaan, toivotttavasti asiat kääntyvät hyvin vielä! :) millainen olo sulla on? Ootko tehnyt uutta testiä?

Mulla on tänään eka vuodoton pvä km jälkeen, aateltiin suosituksista huolimatta yrittää heti ekasta kierrosta uudelleen. Onko kellään kokemusta että kannattaako alkaa tikuttaa ovulaatiota heti, tuleekohan se normaalissa vaiheessa? Mulle sanottiin että kohdun limakalvo oli 4mm ja johtofollikkeli näkyvissä kun ultrattiin ja todettiin että kohtu on tyhjentynyt.. en kyllä tajua noista mitään että onko normaalia ja lääkäri vaan sano että ei vielä uutta yritystä kun sittem vaikea laskea jos tulisikin raskaaksi että millon raskautuminen on tapahtunut. Luin että kroppa voisi olla vastaanottavaisempi heti raskauden jälkeen.
 
@Kiira29 mä kävin muutama viikko sitten gynellä juttelemassa juuri näistä samoista jutuista - kerroin hänelle, että olipa hänen kantansa millainen tahansa, yrittäminen on jo aloitettu ekasta kierrosta lähtien :D
Ultrassa näkyi että ovulaatio oli lähellä, joten gyne käski antaa palaa vain, kun keskenmeno oli kerran täydellisesti päättynyt ja kohtu näytti siistiltä. En tikuttanut mutta oireista päättelin että ovis oli ihan perinteisessä kohdassa kiertoa.
Anna mennä vain! ;)

Täällä odotellaan kuukautisia alkavaksi huomisesta eteenpäin. Isoja toiveita ei uskalla tästä kierrosta elätellä.
 
Musta tuo "hankala arvioida koska raskaus on alkanut" on jotenkin ihan älyttömän typerä syy olla yrittämättä raskautta :D Miksi lääkärit sanoo tuollaisia? Onhan ihmisillä muutenkin epäsäännöllisiä kiertoja. Haiskahtaa vain siltä, että halutaan säästää alkuraskauden ultrien kanssa...
@Kiira29 tuossa ylempänä oli puhetta ovulaatiosta km jälkeen, mulla tuli siis ihan normaalisti ovis. Jos sulla on johtofollikkeli näkyvissä, niin eikös se tarkoita, että ovis on jo tulossa? Tikuttamaan vain (y)
 
Huomenna alotan tikutuksen, en tiiä miks ja mitkä hormoonit taas sekasin mut tällä hetkellä ainaki luottavainen olo että kyllä tässä vielä onnistutaan ja sovittiin gynen kaa että jos vielä tulee km ni sitten alotetaan lapsettomuustutkimukset, toivottavasti ei sinne asti tartte mennä. Oltais päästy jo nyt, mutta päätettii vielä yrittää ilman tutkimuksia voiha se olla et oli tyhmä päätös mutmut onneks on lupa muuttaa mieltä :D
 
Mullakin tuli keskenmenon jälkeisessä kierrossa ihan selkeät ovistuntemukset. Mekään tai minäkään en kuunnellut lääkärin ohjetta olla yrittämättä. Mulla kun vain toinen puoli ovuloi, niin en hukkaile aikaa.

Ovis hyödynnetty siis ja tiistaina sain ihan hailakan haamun r- testiin. En kuitenkaan vielä uskalla kauheesti tuuletella. Huomenna uus testi. :sneaky:
 
Tulen tännekin välillä huutelemaan. :)


@Kiira29 Antaa palaa vaan heti, eikä mitään välikiertoja. Mikäli oviksen onnistuu löytämään niin helpottaa viikkojen laskua, mutta onhan ne ultrat sitä varten. (y)

Itsellekkin ennen esikoisen tärppiä sanottiin odottamaan yksi kierto ja sitten yritystä ja näin tein, mutta nyt terkkari kehotti yritämään heti vaan uudestaan ja näin tein. :D
Tosin nyt sain tässä tärpissä oviksen kiinni ensimmäistä kertaa ikinä niin se helpottaa laskuja.
 
Katsotaan kauanko täällä menee että ekat menkat alkaisi km:n jälkeen! Aina ollut tasan 28 päivän kierto, mutta nyt ehkä jossain 30 paikkeilla mennään. Raskaustesti on negatiivinen ollut, ainakin toistaiseksi :D
 
Meil oli tänään perinteinen isänpäivälounas, 4 sukupolvee yhen katon alla. Olipahan vilinää ja vilskettä. Kotiin ku pääs ni oli pakko nukkuu (taas vaihteeks) päikkärit, kauhee väsymys ollu viikon verran :sleep: alaselkä alkanu tänään kipuilemaan ihan kiitettävästi, kärsiny kunnolla kävelläkään kotiin sieltä lounaalta.. illan jos viettäs sohvalla maaten ja kipuillen.. dpo 6-7
 

Yhteistyössä