Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

juu..dpo10 ja testissä nega.Rinnat arat ja alamahassa kummia repäsyjä.Mietin tuossa että johtuuko clomeista tai lugeista tällaset oireet? Kellään kokemusta? Mulla eka kierto molempia joten omaa kokemusta ei ole.
Tuntuupa turhauttavalta jos tosiaan käy niin ettei tuostakaan lääkesetistä ollu meille apuja.
 
Täällä yksi hätähousu testailija.dpo 11 menossa ja pitihän se päivällä muutaman tunnin pidätyksellä cb testi tehdä..en ollu yhtään yllättyny kun toista viivaa ei tullu..AHISTAVAA:( Mitä sitä oikein kuvittelee..ikää näin paljo ja tässä muka vauvaa luulee tekevänsä.
 
Heippa kaikille! :)

Ajattelin tulla kertomaan kuulumisia omasta raskaudestani tänne. Mulla todettiin joulukuussa keskeytynyt keskenmeno ja toukokuun alussa plussasin uudestaan. Eilen kävin nt-ultrassa, jossa viimeksi sain huonoja uutisia, nyt uutiset oli maailman parhaita, pieni vauvanalku siellä nukkui ja välillä vähän heilutteli käsiä ja jalkojaan:love: Kaikki niin kuin pitääkin! Pelko oli kova tässä raskaudessa edellisen takia, mutta olo oli varmempi tällä kertaa että kaikki menee hyvin. Olen täällä välillä teidän kuulumisia lueskellut ja ihana lukea kuinka muitakin on plussannut mun jälkeen :) Toivottavasti teille muillekin se plussa pian tulee ja kaikki sujuu hyvin :love:

Kookospieni ja mini 11+6
 
  • Tykkää
Reactions: Risukko
@heikura79 tää on munkin eka clomikierto josta en oo raskautunut ja kipuja on o_O Tosin me ollaan lomalla enkä tiiä onko joku vatsapöpö vai lääkkeistä johtuvaa. Minkälaista sulla on kipu? Mulla sellasia kramppeja jotka tuntuu jopa vähän supistuksilta o_O Eniten sattuu äkkinäisissä liikkeissä ja maatessa :unsure:
 
@heikura79 tää on munkin eka clomikierto josta en oo raskautunut ja kipuja on o_O Tosin me ollaan lomalla enkä tiiä onko joku vatsapöpö vai lääkkeistä johtuvaa. Minkälaista sulla on kipu? Mulla sellasia kramppeja jotka tuntuu jopa vähän supistuksilta o_O Eniten sattuu äkkinäisissä liikkeissä ja maatessa :unsure:
Miten minä sen repäisyn kuvailisin...tuntuu ku ois kuminauha alamahassa ja se räpsähtää yhtäkkiä.kuulostaapa hassulta:D
Joo,mulla dpo12 menossa ja päiväpisusta nega.Jos huomenaamuna tekisi vielä negan ja uskoisi sitten,ettei tästä mitään tuu.
Oviskivut oli tosiaan valtavat,ja ajattelin että NYT tapahtuu jotain..vaan ei ainakaan tärppiä.
 
Heippa taas,
Sain plussan testiin tossa jokunen viikko sitten. Alusta asti oli aivan järkyttävä pelko ja ahdistus tämäkin menee kesken. Ja vähän siltä nyt taas vaikuttaa. Varhaisultrassa näkyi vain viikkoja 5+ vastaava ruskuaispussi vaikka viikkoja oli tuolloin 7. Nyt odottelen vuotoa tai viikon päästä uutta ultraa. En kyllä usko et mitään mahdollisuuksia myöhäisemmälle hedelmöittymiselle on!

Eli tod.näk tässä mennään kohti kolmatta peräkkäistä keskenmenoa.

Fiilis on aivan käsittämättömän paska ja samalla jotenki turta/voimaton.. mielessä pyörii sata kysymystä ja pelko siitä, et onnistuuko nämä koskaan :(
 
Haaleaa plussaa eilen pc:llä ja tänään myös cb:n plussatestillä. Lauantaina on tarkoitus lähteä vaeltamaan erämaahan viikoksi... Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon 7+4, keskeytynyt km joka onneksi hoitui itsekseen. Kauhea pelko takapuolessa, takana kuitenkin useita keskenmenoja ja välissä onnistunut raskaus. Äh... Nyt dpo 11, ehkä huomenna digi?

Uutena tässä ketjussa, kun muissa vähän ulkopuolinen olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Mulle ei olekaan tullut tän ketjun ilmotukset pitkään aikaan!
Voi ei @Leikkuri , paljon voimia! Mulla on toi ihan samainen pelko persiissä, jos ja kun tästä nyt taas raskautuu..

Omaan napaan kuuluu paineen tunnetta ja muita kuviteltuja oireita.. tänään dpo10 ja malttia pitäis löytyä ainakin vielä kaksi tai kolme aamua, ennen kun annan luvan testata..
Olikos täällä muita piinailijoita?
 
@Risukko onnea! <3

Ja todella paljon voimia @Leikkuri :( Varmasti käsittämättömän raskasta eikä nuo teidänkään plussat ole ihan parin kuukauden välein tulleet... :cry:

Päivitän nyt omaa tilannettani sen verran että meiltä loppuu yritys kokonaan. Vähän hiljaiseksi vetää, mutta kai tämä tästä. Jään nyt kuitenkin ketjua päivittämään kun kerta aloitinkin.
 
N93
@Fritang sori mutta en muista, mitkä asiat ajoi tähän päätökseen? kovasti voimia:unsure:

Täällä kp16, ovistestit ihan vitivalkoisia, eilen vielä haalea viiva. En muista mikä päivä aloin testaamaan, mut tosi myöhään kuitenki. Joko ovis oli ja meni tai sit ei tullu ollenkaan :poop: Ei pitäis ees testailla:D
 
@Fritang olin tuon saman asian äärellä toukokuussa,kunnes mies ei kestäny minun surua katsoa ja varovasti ehotti toisen lääkärin mielipidettä.En nyt muista sinun tilannetta,mutta haluaisin kuulla jos jaksat siitä kirjoittaa.
Omaanapaa..kp3 ja clomit alkaa tänä iltana.Otan yötävasten kun karjatilalla ei päivällä voi olla "kuutamolla";)
Meillä ei muuten miestä ole testattu (kai tohtorit ajatteli että kun on 16v tyttö olemassa ni ei tarvi)..mies ei halua labran tutkimuksiin (?) joten tilattiin kotitesti..onko kellään kokemuksia moisesta?
 

Yhteistyössä