Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Erätyttö ja naadis, minulla kans ilman teroja tai lugeja oli kierrot kaavinnan jälkeen lyhkäsiä 23 päivää ja sitä rataa.Nuo kierrot olivat ovuloimattomia.Todistettiin progesteroni kokeella.
Se että ovulaatiotestiin tulee vahvat viivat tai hymynaama EI tarkoita että ovulaatiota tapahtuisi.Lh hormoni toimii ja käy huipussaan,mutta munasolua ei vapaudu.
Minulla siis digi ovistesti hymyilly parit kierrot,mutta liekö irronnu kun ei tärppää.
 
@heikura79 mulla todettiin ultralla kkm jälkeisessä kierrossa jo ihan selkeä ovulaatio, ja uskon että nytkin se on tapahtunut.. ja kaiken kukkuraksi kiertokin oli nyt 30vrk, mutta ovis vaan oli niin myöhään, että lut.aika jäi 9 päivään :cautious:

Mulla siis _oikeesti_ kaikki on fyysisesti niin hyvin kun olla vaan voi, eli mitään ongelmia ei ole, ja silti käy jatkuvasti näin...:notworthy:
 
@heikura79 mulla todettiin ultralla kkm jälkeisessä kierrossa jo ihan selkeä ovulaatio, ja uskon että nytkin se on tapahtunut.. ja kaiken kukkuraksi kiertokin oli nyt 30vrk, mutta ovis vaan oli niin myöhään, että lut.aika jäi 9 päivään :cautious:

Mulla siis _oikeesti_ kaikki on fyysisesti niin hyvin kun olla vaan voi, eli mitään ongelmia ei ole, ja silti käy jatkuvasti näin...:notworthy:
 
@heikura79 mikäs siellä on tilanne clomien kanssa? :LOL:

@Fritang ihana että teillä ei sittenkään täysin oo vauvahaaveet kuopattu :love:

Täällä on kesälomat lomailtu ja palattu arkeen. Tuntuu että loman ajan vauvakuume pysyi aisoissa, mutta nyt taas ei mitään muuta ajattelekaan. Saatiin ennen lomaa tuomioksi että riski oireyhtymän uusiutumiseen on seuraavalla pienellä <25%, joten se vähän masentaa, mutta silti kuume on kovempi kuin pelko. Clomit taas käytössä ja perjantaina seurantaultra. Josko nyt jo..
 
@Fritang ihanaa, toivottavasti miehen pieni mietintätauko teki tehtävänsä ja hän olisi valmis uuteen yritykseen :love::love:

@Mrs.Ö saako udella, että mikä oireyhtymä ja millaisia vaikutuksia sillä on?

Täällä menkat loppu ja parin viikon päähän odotellaan taas ovista, sopivasti kesäloman alkuun justiinsa :love: Kun ei juhannuslempi tuottanut tulosta, niin josko sitten lomalempi tekisi tehtävänsä :ninja:
 
@heikura79 mikäs siellä on tilanne clomien kanssa? :LOL:

@Fritang ihana että teillä ei sittenkään täysin oo vauvahaaveet kuopattu :love:

Täällä on kesälomat lomailtu ja palattu arkeen. Tuntuu että loman ajan vauvakuume pysyi aisoissa, mutta nyt taas ei mitään muuta ajattelekaan. Saatiin ennen lomaa tuomioksi että riski oireyhtymän uusiutumiseen on seuraavalla pienellä <25%, joten se vähän masentaa, mutta silti kuume on kovempi kuin pelko. Clomit taas käytössä ja perjantaina seurantaultra. Josko nyt jo..
Täällä tämän kierron clomit syöty ja ovista odotellaan..seuraavassa kierrossa on sitten ultra(en siis usko että raskaudun) ja tod.näk. lähete inseminaatioon.Lähete on kyllä turha kun mies ei siihen suostu.
 
Terve vain! Täällä on yk2 lähtenyt käyntiin, tänään kp13 sainkin jo ovisplussan, eli kierrosta tulossa normaalin mittainen :). Mulla on vaan tässä ollut jotain ihme tautia perjantaista asti... alkoi selkäsäryllä, sitten tuli kuumetta ja lopuksi meni maha kuralle, niin eipä ole talleteltu :unsure:. Onneksi massu on tänään jo parempaan päin, niin saatiin paneloitua plussan ilmestyttyä.

@Fritang Hyvä hyvä, plussat miehelle mielen muuttumisesta! Toivotaan, että @heikura79 :n mieskin muuttaisi mielensä jos lähete hoitoihin tulee.
 
@Fritang mulle voi etusivun listaan päivittää vuoden lisää ikää...

Täällä kp25 tai laskennallisesti dpo 12. Dpo 9 alkaen on ollut ihan ihan vähän ruskeaa tuhrua, yleensä mulla ei ole sellaista kuin ehkä edellispäivänä ennen kuukautisia, jos silloinkaan. En tiedä mitä ajatella tästä, joten en ajattele mitään. Tein aamulla kyllä kaapista löytyneen raskaustestin mutta se oli puhdas nega - toisaalta se oli apteekkarin testi joka on aika epäherkkä. Ei nyt ihan vielä ole kirves kaivossa, mutta lähellä. Aika kai näyttää miten tämän ekan letrokierron käy. Jos ei tärppiä tällä kertaa niin tulee ainakin yksi letrokierto vielä, voi olla että lomien ajoittumisen vuoksi kaksikin ennen kuin voidaan tehdä inssiä (joka on seuraava steppi sitten). :unsure:
 
Heippa,

Cytoilla taas tyhjennys pari päivää sitten. Olipahan taas kokemuso_O
Nyt sit vaan alkaa taas jännäily et tyhjenikö, epäilen vahvasti että ei. En tiä miks, mut jotenki en usko niiden lääkkeiden tehosta minuun. Fiilis on edelleen :poop:. Alkaa usko koko touhuun loppua. Nyt pidetään taukoa ja mennään tutkimuksiin.

Tsemppiä kaikille kiertoon :)
 
N93
@Leikkuri tsemppiä, ei oo hääviä hommaa:(

@hill4 voisitko halutessasi kerrata vähän teijän tarinaa, kuinka pian km jälkeen hakeuduitte hakeen apua vai oliko ekakin raskaus avustettu? Mää pohdin että missä kohtaa hakeutus lääkäriin, jos ei mitää ala tapahtua. Kohta kuitenki jo puoltoista vuotta menny yhteensä tässä touhussa.Eikai sen kaavinnan jälkeen tarvi vuotta odottaa..
 
Täällä menossa kp 12 ja ovistestit loistaa tyhjyyttään..luulisi pientä haamua näyttävän jo,mutta ei.
Voisin vetää sen johtopäätöksen etteivät clomit kohdallani toimi.Ahistaa..vuosi sitten otatin kierukan pois ja lokakuun alussa tein plussatestin.Tuotakin asiaa päässäni miettiny ja se ahistaa lisää.
 
@N93 meillä on siis ikää jo mittarissa enemmän kuin 35 joka sekin vaikuttaa. Meillä eka raskaus oli ihan luomuna noin 3-4 kunnon yrityskierron jälkeen, mutta tuli kkm ja lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut joten tehtiin kaavinta joka sekin oli vaikea. Noin 5kk kaavinnasta kun ei tärppiä tullut, menin yksityiselle lapsettomuusklinikalle. Todettiin niukka limakalvo (alle 5mm ovulaation aikaan kun pitäisi olla yli 7mm, eli ei siihen voinut mikään alkio kiinnittyä) ja siihen aloitettiin lääkitys. Todennäköisesti siis huono limakalvo johtui kaavinnasta, mä ovuloin kyllä ja ei oo tiputteluja jne jne. Nyt limis on parantunut kyllä.
 
Uutena ilmoittaudun joukkoon. Olen jonkin aikaa käynyt tätä ketjua lukemassa ja miettinyt mukaan liittymistä, mutta nyt vasta tuntuu siltä että jaksan jotain kirjoitella.

Mulla siis taustalla km 4/17 rv 7. Kauaa en ehtinyt siis raskaana olla, mutta silti koin asian kyllä todella musertavana. Ennestään on yksi 3-vuotias lapsi, ja tuo keskenmenoon johtanut raskaus sai helposti alkunsa, joten heti alusta asti mietin voiko tämä näin helppoa ollakaan. No eipä ollut :( esikoista yritettiin enemmän ja vähemmän vuoden verran, ennen kuin tärppäsi. Silloin en edes osannut ajatella että jokin voi mennä pieleen.

Tuon keskenmenon jälkeen on ollut kahdet menkat. Ensimmäinen kierto oli 32 päivää ja ei raskautta, ja toinen sitten huimat 50 päivää ennen kuin vihdoin tänään alkoi vuoto. Oli kyllä raivostuttavan pitkä kierto. Mutta joo. Olen päättänyt, että tässä kierrossa heilutetaan peittoa aivan tosissaan heti menkkojen päätyttyä :D mulla on siis epäsäännölliset kierrot eikä hajuakaan milloin ovulaatio sattuisi olemaan. Välillä olen tikutellut oviksia vaihtelevalla menestyksellä.

Jotenkin ajattelin että kesän yli mennään vaan rennosti ja jätetään aktiivinen yrittäminen vähän vähemmälle, mutta kyllä viime aikoina on vauvakuume nostanut todella voimakkaana päätään, joten ei auta kuin ryhtyä hommiin :D

Huhhuh mikä sekava sepustus, toivottavasti joku jaksoi lukea :D kirjoitan puhelimella joten en saa väriä vaihdettua, mutta saa lisätä listaan ja tiedot on:
hyrräpää km 4/17, haaveissa 2. lapsi.
 
@heikura79 Olisitko kuitenkin itse inseminaatioon valmis vai onko tämä sullekin ihan ok ratkaisu?
Inseminaatio on käytännössä mahdoton toteuttaa meidän tapauksessa.Meiltä ajaa Kuopioon .2h ja meillä on karjatila.Täältä ei lähdetä noinvain huitelemaan ympäri maailmaa.
Kp 13 ja ovisplussa! aika outoa kun ei oo mitään kipuja.Viime ovis oli kamala!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä