Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Moikka kaikille! Minä tulin kertomaan tänne teillekin ihanat ultrakuulumiset:love: tänään oli siis np-ultra, viikkoja 12+4 ja kaikki näytti oikein hyvältä! Ihan epätodellinen fiilis kyllä oli katsella monitorilta kuinka pikku akrobaatti jumppailee, vähän se meinasi itkuksi vetää:cry::barefoot::giggle:

Nyt toivon tänne teille plussa-aaltoa, pidän peukkuja teille(y)

KeepGoing ja vauvaviitonen 12+4
 
@hill4 Kiitos!
Mulla kans kkm-tyhjennys-kaavinta ja mietityttää limakalvon tilanne.. Osasitko ite aavistaa limakalvon tilannetta, oliko menkat niukat tms?
Kkm minullakin takana,lääkkeellinen ei onnistunu (tai lääkärin mielestä kyllä) ja uutenevuotena embolisaatio (siis tukittiin istukan verisuonet) ja kaavinta.Kaavinnan jäljiltä kuukautiset oli TODELLA niukat ja kesti 1-2 pv.
Tilanne ei hurjasti ole 7kk muuttunu.Ultrattu on monet kerrat ja viimesin terveystalolla.Kaikki piti olla ok..no joo..muuten ok mutta en ole raskaana..sen kun joku korjaisi niin olisi hyvä:unsure:
 
N93
Jep. Kaikki kunnossa, paitsi ei raskaana.
Mää oon taas pari tämmöstä "sun kroppa on niin stressitilassa, yritä vähän rentoutua niin saattaa onnistua "
"Mun yks kaveri yritti 9 kk ja sit lopetti stressaamisen ja tuli heti raskaaksi" - juttua kuullu parin pv sisään!

YKSKI TOMMONEN VIELÄ NIIN:cautious:....
 
Jep. Kaikki kunnossa, paitsi ei raskaana.
Mää oon taas pari tämmöstä "sun kroppa on niin stressitilassa, yritä vähän rentoutua niin saattaa onnistua "
"Mun yks kaveri yritti 9 kk ja sit lopetti stressaamisen ja tuli heti raskaaksi" - juttua kuullu parin pv sisään!

YKSKI TOMMONEN VIELÄ NIIN:cautious:....
AGRH!! Juuri tämä. Mun tekis niin mieli leipasta kaikkia pataa, jotka sanoo noin.
"ehkä on ihan hyvä, että oot noin "luovuttanut" jo sen raskauden suhteen, niin tärppää varmaan heti, kun et enää ressaa etkä ajattele sitä asiaa" <- tossa vaiheessa teki mieli ajaa auto sivuun ja potkasta mun raskaana oleva hyvä ystävä ulos autosta.
Ja toinen "otatte nyt vaan kesän ihan rauhassa, niin kyllä se siitä.."

JUMALAUTA!! jos joku osais kertoo mulle, miten ne aivot laitetaan off asentoon, niin kyllä kiitos. Muuten voivat pitää nokkansa tukossa.

Omaan napaan, vattaa nippaillu ja vännelly enemmän ja vähemmän koko tän viikon, vähän yrittää limojakin tulla. pcn ovis antoi tänään aamulla semivahvan haamun, vahvistunee ens viikon aikana :)
Ihanaa, kun mieskin on niin mukana tässä! Kyselee, koska mulla on parhaat päivät ja olis lähes päivittäis innokas "yrittämään vauvaa" :barefoot:

Ainiin, ja meillä on tänään 5v hääpäivä:love::love::love::love::love:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kääntyi dpo10 kp1:seksi. Onneksi en eilen testannut, vaan maltoin mieleni. Ei edes hyödynnetty ovispäivää, vaan 4pvää ennen ovista, joten mahkut ei edes olleet kovin hyvä. Onnellinen olen kuitenkin että nyt luteaalivaihe on sen verran pitkä, että kiinnittyminen voi tapahtua :). Nyt siis varsinainen ensimmäinen kierto jossa olisi ollut mahdollisuus tulla raskaaksi, muissa kierroissa vuoto alkanut dpo 7-8..
Kierron pituudeksi tuli nyt 29 päivää, aiemmin ollut 24-25pvää :).
 
  • Tykkää
Reactions: N93
Seuraa kauhee avautuminen koska en vaan tiiä mihin muuallekaan purkaa tätä.

Kävin tänään KP11 toisen clomikierron seurantaultrassa. Vielä ei ollut ovis lähelläkään, mutta ilmeisesti jo ekasta kierrosta on clomit niin pakkautuneet kroppaan että munasoluja kasvaa niin paljon että monikkoraskauden riski on liian suuri. Ens viikolla vielä ultrataan jos ihme ois tapahtunut, mutta vaikea uskoa että yhtäkkiä muut munasolut lopettais kasvamisen paitsi yks. :( Joten eiköhän se yrityskielto jatku kierron loppuun asti. En enää tiiä mitä seuraavaksi, enkä ylipäätään jaksanko enää :(
 
Nyt ois hyvät neuvot tarpeen.Tänään kp 15 ja huomenna pitäisi aloittaa luget..MUTTA ovis tikkuun tulee edelleen viiva(ei kamalan vahva) joten uskallanko aloittaa vai seuraanko tilannetta..Niin siis ovis+ oli kp13..
 
@heikura79 Voit ihan hyvin aloittaa huomenna. Ovistikun viivat ei vaikuta, sillä ne ei kerro mitään siitä, onko ovis jo tapahtunut vai ei. Esim. niillä joilla lh-huippu on tosi nopea, voi viivat olla haaleat jo reilusti ennen itse ovista, toisilla taas voi olla vahvahkoa viivaa vielä oviksen jälkeenkin. Jos oot mitannut lämpöjä, voi aloittaa sinä päivänä kun lämmöt on nousseet, sehän onkin oikeastaan ainoa tapa tietää kotikonstein, onko ovis ollut.
 
Lomalta palailua pikkuhiljaa, jäi tämänkin palstan lukeminen vähäksi aikaa, kun otti niin koville tuo nega.

Minäkin olen saanut osani tuosta älä stressaa jutteluista :poop: toinen suosikkini on: mitä sinä keskenmenoja suret, sullahan on jo yksi terve....

Täällä menossa kp 19/27 ja jotenkin turta ja turhautunut olo. Miksi tämä on tehty näin hankalaksi meille? Anteeksi tämä masis viesti, huomenna taas toivottavasti jaksaa olla positiivisempi:unsure:
 
Lomalta palailua pikkuhiljaa, jäi tämänkin palstan lukeminen vähäksi aikaa, kun otti niin koville tuo nega.

Minäkin olen saanut osani tuosta älä stressaa jutteluista :poop: toinen suosikkini on: mitä sinä keskenmenoja suret, sullahan on jo yksi terve....

Täällä menossa kp 19/27 ja jotenkin turta ja turhautunut olo. Miksi tämä on tehty näin hankalaksi meille? Anteeksi tämä masis viesti, huomenna taas toivottavasti jaksaa olla positiivisempi:unsure:
:mad:juu,ei STRESSATA! Juurikin paloi käämit oman äiti kullan kanssa.Tietää keskenmenosta ja että vielä yritetään.Viestiä tulee jatkuvasti-mitäs vauva haaveelle kuuluu..joko olet raskaana ja sitten äskeinen viesti jossa kertoi minun serkkutytön odottavan jouluvauvaa..vastasin viestiin-SEHÄN KIVA:poop:..Ja ei siinä kaikki,naapuriin syntyi vauva muutama päivä sitten.
Mä en edes tiedä mikä stressi on..
 
Minäkin olen saanut osani tuosta älä stressaa jutteluista :poop: toinen suosikkini on: mitä sinä keskenmenoja suret, sullahan on jo yksi terve....
joo, ja mulle noista keskenmenoista on myös sanottu muun muassa "no ei se kuitenkaan olis ollut elinkelponen, ihan hyvä että meni jo nyt kesken" ja "..jos minä en olisi saanut keskenmenoa, niin nyt minulla ei olisi juuri tätä ihanaa lasta"

Tajuaako nää ihmiset oikeesti, että tollaset liibalaaba lässytykset ei auta, eikä helpota oloa yhtään.
 
Heipat kaikille!

Ajattelin liittyä seuraanne, kun mies ei jaksa enää oikein kuunnella piinailua..

Eli täällä kirjoittelee 32 vuotias mamma, jolla entuudestaan yksi lapsi 10/14.
Meillä on myös pieni enkeli 9/16, RK.

Taustoja sen verran, mulla todettu vuosia sitten endometrioosi. Esikoista yritettiin reilu vuosi. Toinen tuli kerrasta. Nyt toiveissa uusi raskaus.

Nyt menossa yk 3, kp 19/28-32.

Kp 10 välivuoto, joka edellisestä raskaudesta tullut kellon tarkkuudella..

Kp 19 dpo 4 jatkuvasti pientä kipuilua, välillä polttava tunne, välillä repäisykipua.. sanoinkin miehelle, että toivottavasti olisi "hyvää" kipua. Selkää pakottaa ja väsyttää.. tuntuu, et vessassa saa ravata. Tässä välissä on ollut kaikkea lievästä pahoinvoinnista menkkamaisiin kipuihin.

Jännäillään nyt..
Toisaalta odotan uutta raskautta innoissani, mut toisaalta pelottaa toistaako historia itseään ja joutuu kokemaan sen elämänsä pahimman uudestaan..
 
Kiitos @Fritang ja toki voit laittaa listalle.

Tänään oli pakko käydä apteekin kautta hakemassa testit valmiiksi. Koko päivän tuntunut vähän kuumottavaa kipua alavatsassa, mutta pakko yrittää olla nostamatta toiveita liian ylös.

Mietin et jos nyt ei tärppää, niin seuraavassa kierrossa voisin testata oviksen. Itsellä ei vaan ole kokemusta ovistesteistä. Onko apteekin omat hyviä, vai olisiko suosituksia? Ja mistä kannattaisi tilata raskaustestejä? Tulee melko kalliiksi jos useasti testaa per kierto apteekin testeillä..
 
KP6, ja vuoto alkoi eilen illalla uudelleen kahden päivän tauon jälkeen. Sitten clearbluen plussaan tällainen. Onko tämä se kuuluisa viivanpaikka tässä testissä? Mulla ei näistä kokemusta, eikä tavan liuskoja ole kaapissa enää.. KU mulla oli pitkittynyttä vuotoa, nyt tuli samanlainen tunne, toivon että tuo viiva ei merkkaa mitään :/

http://aijaa.com/LIfzeU
 
Viimeksi muokattu:
@Lintunen85 Itse olen tykännyt Sofin liuskoista, saa halvalla netistä. Kyseisen merkin ovulaatiotestejä en ole kyllä testannut.

@N93 en nyt muista mutta oliko teille tulossa jotain tutkimuksia/hoitoja?

@Kikkakolmas onpas erikoinen. Muistelen kyllä jonkun saaneen noihin viivanpaikkoja. Kummallista kyllä jos noin kalliiseen testiin tulee viivanpaikka... :mad: Oliko sulla menkat ihan normaalin oloiset kuitenkin?
 

Yhteistyössä