Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@heikura79 meillä esikoinen sai alkunsa ekasta clomikierrosta joten odotukset oli korkealla. En ymmärrä mikä niissä mättää kun yhden kierron toimivat ja sitten eivät enää :unsure: Ei auta kun toivoa että letrozolit auttaa, ultrassa katsovat sitten jos jotain muutakin tarvitaan. Aiheuttiko sulla letrot haittavaikutuksia? Kamala lista kun sitä luin, tiedä mitä ihmee myrkkyä ovat :eek:
Mulle ei letrotzolista tullu muuta vaivaa kun päänsärky.Enemmän oiretta aiheuttaa nämä clomit:(
 
Mulla ei Letroista ole ollut mitään tuntemuksia mutta limakalvojen puolustuskyky mulla niistä menee. Sain ekassa kierrossaa hiivan ja tokassa virtsatietulehduksen (joita mulla ei ole muuten ollut vuosiin!). Mitähän seuraavalla kerralla...
 
:mad:nyt OIKEESTI rupee usko ja mielenterveys loppumaan.kp28 muuttumassa kp1.Tuhruttaa jo.
Ei auta letrotzolit+terot,eikä clomit+lugesteronit tähän meidän vaivaan.Maanantaina on soittoaika lääkärille.Minulla on tosiaan VAHVA tunne ettei munis irtoa.Ovistestiin kyllä saan plussaa ja hymynaamaa,mutta sehän ei tarkoita vielä yhtään mitään.KYLLÄ TYMPÄSEE:devil:
Hassua että on tämmönen fiilis vaikka en todellakaan edes uskonu että olis tärpänny..mutta kai sitä jossain takaraivossa on toivonu.
Meillä siis kaavinnan jälkeen jo 7kk yritystä takana eikä edes yhtä haamulaista rtesteihin..jotenki lohuttas jos ois edes kiinnittymis yritys..mutta ei.
 
:mad:nyt OIKEESTI rupee usko ja mielenterveys loppumaan.kp28 muuttumassa kp1.Tuhruttaa jo.
Ei auta letrotzolit+terot,eikä clomit+lugesteronit tähän meidän vaivaan.Maanantaina on soittoaika lääkärille.Minulla on tosiaan VAHVA tunne ettei munis irtoa.Ovistestiin kyllä saan plussaa ja hymynaamaa,mutta sehän ei tarkoita vielä yhtään mitään.KYLLÄ TYMPÄSEE:devil:
Hassua että on tämmönen fiilis vaikka en todellakaan edes uskonu että olis tärpänny..mutta kai sitä jossain takaraivossa on toivonu.
Meillä siis kaavinnan jälkeen jo 7kk yritystä takana eikä edes yhtä haamulaista rtesteihin..jotenki lohuttas jos ois edes kiinnittymis yritys..mutta ei.
Mä en luota pelkästään ovistesteihin, mulla kun näyttäis usein olevan parikin huippua. Tapahtuneen ovulaation tunnistaa siitä, että lämmöt ensin romahtaa ja sen jälkeen nousee huomattavasti ja pysyvät ylhäällä. Lämmön nouseminen tarkoittaa, että ovulaatio on tapahtunut. Siis näin kotikonstein, ultrallahan sen tietenkin varmimmin sais tietää varmaan.

Tympäseehän/hajottaahan nämä jatkuvat yritykset, mullekin uusi juttu. Alkaa itsekin ihmetellä, että miten noita vauvoja muka tehdään tosta noin vaan, jos kaikki olisivat niinku minä, ihmiskunta olis tuhoon tuomittu. Mutta mä voin vannoa, että nää kiinnittymisyrityksetkään eivät ole herkkua kun ehtii innostua viivasta, joka sitten hiljalleen alkaa häipyä. Sieltä tullaan alas aika rytinällä, voin kertoa. Mattoa vedetään urakalla jalkojen alta epäonnistuneissa kiinnittymisyrityksissä.

Tänään täälläkin kp3, onpas meitä monta kierron alussa nyt. Mulla tuli paineella eilen raskausmatskut pönttöön yhtäkkiä. Ennen en ole kemiallisissa huomannut muuta kuin hyytymiä siellä täällä, nyt tuli selvästi muutakin. Otti sen verran ytimeen, etten pystynyt oikein vessaa vetämään ja pyysin lopulta miestäni sen tekemään. Itkin aika valtoimenaan tapahtunutta.

Itselleni tuli hormonien ja kohdunseinämän lisäksi kilppari mieleen, mä olen ollut alkukeväästä asti todella väsynyt ja lihonut kaiken stressin keskellä, mä alan tässä listaamaan asioita, joita mun ob/gynen haluan selvittävän kun siellä käyn. Joko elokuussa tai sitten syyskuussa, en ole vielä päättänyt.

Tsemppiä kaikille uuden kierron aloittaneille. Täältä tullaan vielä.
 
Tuossa juuri puhuin lääkärin kanssa.Tänään taas clomit käyttöön.2tablettia/päivä.ILMAN ULTRAA! Sanoi vaan että turha kytätä,tärppää jos tärppää.Olin jo varannu yhen ultran joka ois sattunu kp12 kohdille..käski peruao_O
Isäntä oli kauhussaan annoksen nostosta.Kysyi että kestääkö mun kroppa..niin,kestääkö?
 
Enpä oo vähään aikaan kirjoitellut. Tulin kertomaan että sain plussan testiin eilen. Tämä oli siis yk 9 km jälkeen. Olin varma että menkat alkaa, oli niin tyypilliset menkkajomot, mutta toisin kävi. Nyt olis vasta viikot 4+2 ja kovasti toivon että nyt tämä toukka pysyy matkassa mukana :barefoot:

Kovasti voimia teille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille <3
 
@Hp83 toivotaan plussaa! :)

Täällä kp7 ja menkat ei näytä mitään loppumisen merkkejäkään... Just kun miehellä on viikon loma :rolleyes: Oviskin taitaa mennä sivu suun jos osuu ensi viikon alkuun, miehellä on aamuvuoroja (= menee nukkumaan kahdeksan aikaan illalla). No sovitaan että tämä oli harjoituskierto ;)
 
Miten tuntuu hankalalta noi rfsu:n ovistestit.. pitääkö oikeasti pidättää neljä tuntia? Itsellä tuottaa ongelmia jo pari tuntia..o_O
Ihan tuota samaa olen itsekkin tuskaillu.Tosin oliko cb:n digi ovistesti jossa kehotettiin tekemään aamusta.
Täällä menossa kp7.Tänään viimeset clomit naamariin.Mikähän lie kun ovistesti antaa jo haamulaista..Liekö taas lyhyt kierto tulossa.
 

Yhteistyössä