Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT (keväällä 2017)


Päivityspyynnöt korostetusti, kiitos! (värin voi muuttaa pisarasta)

- tarkistakaa iät nyt aluksi, tai voi siis jättää iän kertomattakin. :)
- selasin edellistä ketjua sivulle 54 asti, ainakin punaisella merkityt päivitykset mukana. Osan laskeskelin ja saattavat olla väärin. Nämä merkitsin vaaleanpunaisella värillä.



Kirjoittelijat

Bea.S_______34v___kkm 1/17____haaveissa 3. lapsi
BeHappy-17__26v__kkm 3/17____haaveissa 1. lapsi
Edith_87
Erätyttö___________kkm 4/17____haaveissa 1. lapsi
felessa_____30v___kkm 12/16____haaveissa 2. lapsi

Haaveilija84_32v___ku 7/16______haaveissa 1. lapsi
Hantta81____35v___tm 10/15
heikura79____38v___kkm 11/16___haaveissa 3. lapsi
hill4_________36v___kkm 10/16___haaveissa 1. lapsi
Kapsukka___________km 2/17

konvehtirasia_______kkm 12/16
Lallastiina____35v___tm 3/17_____haaveissa 1. lapsi
Leikkuri______29v___km 1/17, kkm 6/16___haaveissa 1. lapsi
MirriX______________km 2/17?

misu74_______41v___kkm 04/16, km 11/15

Mrs.Ö________27v___rk 1/17____haaveissa 2. lapsi
muttakun_____26v___kkm 12/16__haaveissa 2. lapsi
Myrtti85______29v___km 12/16? useita km:ja
Naadis_______29v___kkm 4/17, km 10/16
Niwhai_______39v___kkm 6/13____haaveissa 2. lapsi

N93________________kkm 3/17
pavi_______________viim. 12/15 (ku), kkm 07/15
Rebfer_____________km 12/16
Risukko______29v___tm 3/17____haaveissa 1. lapsi
Tiidula_______32v___kkm 11/16__haaveissa 3. lapsi

Tiituu________33v___km 10/16___haaveissa 2. lapsi
truudy_____________viim. 10/16? useita km:ja

Tukutuku_____31v___viim. 9/16 (tm), kkm 11/13 ja 11/15 + pari kem
virvatulia_____34v___ku 5/16___haaveissa 2. lapsi


Taustalla:

Fritang, viim. tm 5/17, km 2/17, haaveissa 2. lapsi


Plussanneet vuonna 2017:

Tammikuu: ei päivitetty

Helmikuu: ei päivitetty

Maaliskuu: 1986/13, Norway, tupuna08, Naadis (kkm)


Huhtikuu: Fritang (tm), Tiha, Äitirouva M

Toukokuu: kookospieni, Kath, Kinder_Kitty, Daisy85, KeepGoing, Maaria1980



Edellisen ketjun jäseniä (selvitellään ja karsitaan)

kmw2014________25v____viimeisin kkm 05/2014, useita
Vadelmanlehti____31v____kkm 08/14
Lakkani_________24v____ku 7/14, useita kemiallisia
isbee92_________23v____km 4/15
Kerttupetteri______21v___km 6/15
Miilai__________________km12/14 ja 11/15
NettA79_________36v____km 11/15
vontra_________________km 11/15
Poppana92_______24v___kkm 12/15
sanzzes__________36___ kkm 5/16 kem 6/16 kem? 7/16

Bambini_________33v___km
Neiti Näpsän äiti__31v___kkm/lukuisia kemiallisia/km v. 09-15
wolt____________33v___kem 6/15
Leonella______________kkm 7/15
Unelmia2016____33v___km 02/16
Armadillo_______33v___kem 05/16, kem 07/16

pieni toive_______24v___ku 5/14, kkm 9/14
stellina_______________km /2015
pessiy__________34v___km 9/15
Kärppänä heinälatoon___tm, kem, km 12/15
Töppönen_______28v___km 04/16

titti77___________38v___viimeisin km 2015
dalmis2011______33v___viimeisin kkm 02/16
Taaperotx5 ______33v___km 5/15


PLUSSANNEET loppuvuosi 2016

Heinäkuu: Bosch, Iinaelina, KevätTähti, MeaMinnis
Elokuu: Rouva Pii Poo, minttumar, Hymynaama95, Vauveli vanhalle, ninnananna, forester
Syyskuu: Rima-89, Fujin, Ripsi83
Lokakuu: Annenna, tyyppinen, Pyllerölyllerö
Marraskuu: Hipiti
Joulukuu: Summer2, haaveilija-31, jutska, Haavekesä, MamaBoo



Edellisiä ketjuja:

https://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-syksyllae-2016.2479239/

http://kaksplus.fi/threads/keskenmenon-jaelkeen-kuumeilevat-kesae-2016.2475097/


Lyhenteitä:

km = (spontaani) keskenmeno
kkm= keskeytynyt keskenmeno
ku = kohdunulkoinen raskaus
tm = tuulimunaraskaus
kem = kemiallinen raskaus
rk = raskauden keskeytys

(kp ?/? = meneillään oleva kiertopäivä / keskimäärin kierron pituus)

(dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä)

(yk = yrityskierto ja kuinka mones menossa)
 
Viimeksi muokattu:
Päätin nyt sitten tehdä uuden ketjun, olkaapa hyvä! :)

Vanhan listan säästin vielä, mutta kyllä se siitä karsiutuu. Sekavaksi jäi ainakin vielä, ainakin minun silmään. Kännykällä tämä on varmaan vielä kamalampi.

Ja anteeksi, jos ja kun en muistanut kaikkia. Itsekin vielä aika uusi, ja kirjoittelen 3 ryhmään, niin sai miettiä kuka on kirjoitellut missäkin.

Saa ehdottaa parannuksia. Poistin vuoden 2014 plussanneet ja aiemmista ketjuista vanhimman.
 
  • Tykkää
Reactions: Bea.S ja Tiituu
:)Ihanaa Maaria 1980 kun teit uuden ketjun(y)
Ikäväkseni joudun aloittamaan uuden ketjun täti viestillä.
Eli täällä kp1.
Tänään tosiaan verikokeissa käynti.Katotaan ensviikolla mitä jatkoja lääkäri keksii.
Isännän kanssa tuossa navetalla puhuttiin henkeviä ja se tuntuu olevan jo aikas loppu tän homman kanssa:unsure:
Mutta ei vielä vaivuta epätoivoon.Ulkona paistaa kaunis kevätaurinko ja mieli on virkeä.Eteenpäin sano mummo lumessa:)
 
Kiitos uudesta ketjusta! jo oli aikakin sille :). Mulle vois päivittää tonne listaan et kem 03/17 Täällä nyt menossa kp6 ja vuotoa tulee edelleen et kyl siellä tosiaan tais olla joku yritys..mut ei vuoto kuitenkaan mitenkään runsasta oo ollut ja menkkakivutkin pärjäsin ilman särkylääkettä kun yleensä otan aina särkylääkettä.. kp4 alotin taas letrozolin pitkästä aikaa ja kp 13 on sitten seuranta ultra.. oon vaan jotenkin niin skeptinen näistä letroista, kun tokassa letrokierrossa tuli molemmille puolille kystat...no saas nähdä miten nyt käy..en halua kyllä kystia nyt..mut eipä se oo haluamisesta kiinni.. onneks ei ole tarkoitus kun kokeilla tämän kierron jälkeen vielä yks letro kierto, kun sit on jo menty 4kiertoa letroilla ei putkeen mut kuitenkin..niin sitten siirrytään pistoksiin ellei raskaus ala.. jotenki niin uskomatonta jo et nyt jo yk8 km jälkeen ja kohta jo vuosi siitä kun plussasin :( jospa nyt tästä kierrosta tulisi pysyvä plussa..

@heikura79 pahoittelut menkoista!

 
@Kinder_Kitty lisätty kem 03/17. Mä epäilen että mullakin oli kemiallisia viime vuonna, vaikka vain 2 päivää oli heittoa menkkojen alkamisessa. Tai sitten vaan hermoilusta myöhästyi tai aikaistui. Vuosia ollut 25 päivän kierto.

Ja ok, siirrän seuraavalla muokkauskerralla jutskan plussanneisiin viime vuoden loppuun? Voi sen jälkeenkin vielä korjailla. Ja oli niin pitkä toi viesti, niin päädyin ottamaan vuoden 2015 plussanneet pois. Pahoittelut, jos joku siitä harmistui.

Vielä piipahdus muissa ketjuissa ja sitten taas opiskelemaan :)
 
Kiitos @Maaria1980 uudesta ketjusta :)! Mulle voi laittaa iäksi 35 v ja 1. lapsi hakusessa.
Harmittelut @heikura79 uudesta kierrosta!

Mulla on maha on ollut aika lailla ilmaa täynnä ja kaikenlaista ihme vääntelyä on tuntunut pitkin viikkoa, mutta nyt alkaa olo olla aika normaali. Tuhrukin on jo lähes kokonaan loppunut. Hormonitasoista ei ole hajuakaan... Ovistestejä on kyllä kaapissa, ehkä niilläkin sais viitettä siitä, onko hcg laskemassa.
 
Tästä kemiallisesta vielä et oon kyllä siitä iloinen et kierto ei venynyt ja vuoto alkoi ajallaan 2viikkoa oviksesta :) ja kiertokin oli 30pvää :) mut kyllä silti mietin tässä et miks piti jäädä kemialliseks yms.. mut joo tässä kierrossa testaan vasta sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa vaikka kuin ois oireita.. eli vasta dpo14.. ei yhtään aiemmin..
 
Mahtavaa kun jaksoit tehdä uuden ketjun :) Voisin nyt lisätä tietoni listalle samalla. 3.lapsi toiveissa, ikä 26v, kp 14/29, dpo -1 :)

Tänään sain ovisplussan :love: Oon innoissani koska ovis on ekaa kertaa km jälkeen ajallaan! Edelliset kierrot olleet 33-37 päivää ja nyt eka kierto joka on sen normaalin 29 päivää jos plussaa ei tuu. Mutta plussaa toki toivotaan ja yritetään :LOL:

@heikura79 tsemppiä uuteen kiertoon, harmi ettei tärpännyt!

Täällä alkaa piinailu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
@kookospieni En vielä laittanut kp ja dpo:ta listalle. Onnea yritykseen sinne ja kohta piinaillaan. Mä teen tämän päivän ovistestin ihan tuossa kohta. Pitäisköhän tässä juodakin jotain, että on jotain pissattavaakin:D En usko, että ovisplussa olisi vielä tänään, mutta lähipäivinä kyllä.

@heikura79 Pahoittelut tädistä :( Ja sori, kun näin viiveellä laitoin kommenttia. Oli tämmöstä ketjuntekohössötystä ja työttömyyshössötystä täällä... Maanantaiaamulle sovittu tapaaminen työkkäriin, selvitellään mun opiskeluasioita ja varmaan selviää lyhyiden sijaistuksien tekemisestäkin jotain :)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Mun hämmästykseksi näytti aika lailla ovisplussalta. Ukko ei kuulemma halunnut katsoa (ruuhka-)bussissa kuvaa testistä, outo tyyppi :LOL: Tarkistus aamulla vielä, sitten pitäis enää ajoitella jotain toimintaakin. Kaveri kylään tänä iltana, huomenna aamupäivällä ois tanssitunti (pitää varmaan skipata) ja sitten ukon vanhemmille kylään. Kuulostaako tutulta?
 
Mulla yksi keskenmeno takana joulukuussa. Nyt ollaan toivottu ja yritetty uudestaan. Tähdättiin ovulaatio päivään ja kuukautiset nyt 8 päivää myöhässä, mutta testit näyttää negaa :( Väsymystä ja uupumista on ja tekee mieli syödä kokoajan.
Viimeksi mulla näkyi heti clearblue testissä positiivinen, mutta nyt noilla kaupan raskaustesteillä ei näy mitään. Harmittaa ihan älyttömästi, jos nyt ei oo tärpännyt, kun tää herätti toivoa. Mite te veikkaatte muuten vaan myöhässä vai on toivoa?
Keskenmenon jälkeen on ollut säännölliset kuukautiset.
 
Mulla yksi keskenmeno takana joulukuussa. Nyt ollaan toivottu ja yritetty uudestaan. Tähdättiin ovulaatio päivään ja kuukautiset nyt 8 päivää myöhässä, mutta testit näyttää negaa :( Väsymystä ja uupumista on ja tekee mieli syödä kokoajan.
Viimeksi mulla näkyi heti clearblue testissä positiivinen, mutta nyt noilla kaupan raskaustesteillä ei näy mitään. Harmittaa ihan älyttömästi, jos nyt ei oo tärpännyt, kun tää herätti toivoa. Mite te veikkaatte muuten vaan myöhässä vai on toivoa?
Keskenmenon jälkeen on ollut säännölliset kuukautiset. Lisään tähän, että viimeksi tein testin kun kuukautiset oli 2 viikkoa myöhässä. Olin ovuloinut myöhempään mitä oletettiin. Näkyi sit ultrassa..
 
@Maaria1980 kiitos kun teit uuden ketjun!

Mulla Kp 17 ja en tikuttanut ovista ja oireetkin poikkeuksellisen oudot että ota nyt selvää, ehkä sit eilen oli ovis tai toissapäivänä. Tallettelut ei mennyt ihan niin nappiin kuin ois voinu....

Ja siis mun tiedot Tiituu 33v, km 10/2016 ja 2. lapsi haaveissa
 
@Rebfer
On ainakin raskausoireita sulla (y) Entäs onko mahassa jotain tuntemuksia? Kuinka varma oot tosta ovulaation ajankohdasta? Testailitko ovistesteillä, vai ootko seuraillut ovisoireita? Ehkä tälläkin kertaa 2 viikkoa menkkojen oletetusta alkamispäivästä tulee plussa näkyviin.

@kookospieni Ok, mä päivitän sulle tälle päivälle dpo1 :) Teen ehkä vaikkapa aprillipäivän kunniaksi päivitetyn listan, joka tulee sitten muiden viestien sekaan. Mut en tiiä miten pysyn kaikkien kp:ssa tai dpo:ssa perässä, mutta yritän laittaa niille jotka sellaiset haluaa.

Sit mä löysin toisesta ryhmästä sut @kalabaliikki :) Haluatko tulla tänne plussanneiden listaan vai odotellaanko vielä vai kenties jotain muuta?

Täällä päätalletus tehty ;) Tänään joskus melko aikaisin seuraava ovistesti. Eiliset tasavahvat viivat tuli vähän puun takaa, niin katsotaan mitä tänään näyttää. Mut taidan sittenkin mennä zumbaan pomppimaan :)
 
:(Eipä ollu teroluteista apua.."vuoto" yhtä onnetonta kun muissakin kuukautisissa kaavinnan jälkeen.
Muistan vielä lääkärin sanat-..että saadaan kunnon vuoto aikaiseksi.
Aikalailla alkaa olla voimat poissa koko raskautumisprojektin suhteen..kun ei kehity kalvoa johon jotain voisi kiinnittyä..
 
O
@Rebfer
On ainakin raskausoireita sulla (y) Entäs onko mahassa jotain tuntemuksia? Kuinka varma oot tosta ovulaation ajankohdasta? Testailitko ovistesteillä, vai ootko seuraillut ovisoireita? Ehkä tälläkin kertaa 2 viikkoa menkkojen oletetusta alkamispäivästä tulee plussa näkyviin.

@kookospieni Ok, mä päivitän sulle tälle päivälle dpo1 :) Teen ehkä vaikkapa aprillipäivän kunniaksi päivitetyn listan, joka tulee sitten muiden viestien sekaan. Mut en tiiä miten pysyn kaikkien kp:ssa tai dpo:ssa perässä, mutta yritän laittaa niille jotka sellaiset haluaa.

Sit mä löysin toisesta ryhmästä sut @kalabaliikki :) Haluatko tulla tänne plussanneiden listaan vai odotellaanko vielä vai kenties jotain muuta?

Täällä päätalletus tehty ;) Tänään joskus melko aikaisin seuraava ovistesti. Eiliset tasavahvat viivat tuli vähän puun takaa, niin katsotaan mitä tänään näyttää. Mut taidan sittenkin mennä zumbaan pomppimaan :)
Laskin ovulaatio ajankohdan.. Nipistelyä ja närästystä monta päivää..
 

Yhteistyössä