Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Gynellä käyty ja kaikki oli (niin kun "tiesinkin") hyvin, mitään rakenteellisia poikkeamia ei kohdussa eikä munasarjoissa. Mutta olipahan kiva taas tuhlata 130e.. Limakalvoa oli 13,5mm (joka sopii hyvin loppukiertoon) ja keltarauhanen näkyi oikeassa muniksessa. Eli olen ovuloinutkin tässä kkm jälkeisessä kierrossa. Nyt kp33, ja menkkoja odotellaan (tai no tietty sitä plussaa, mutta realismi sanoo, että menkkoja :ROFLMAO: ),,,
 
monologi jatkuu, mutta,,,
Voi näitä mielen temppuja! Tänään siis jällleen r-testillä nega, mutta silti ajatukset juoksee, että mitä jos kuitenkin.. tänään on tullut kuviohin mukaan alavatsan pieni paine ja repäisykivun tapaiset vihlonnat..
alkais ne menkat nyt vaan.. :ninja:
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tykkäyksistä :) Tänään sitten digitestin ostoon, ja aamulla testaan. Sitten testin jälkeen voisin uskaltautua plussanneisiin (kunhan siis tulos on raskaana).

Oireina ei ole oikeastaan muuta kuin turvonneet ja melko kipeät rinnat, nännipihat myös suurentuneet ja ehkä tummentuneetkin. Maha on kummallisen normaalitilassa, ei kipeä, ei turvoksissa, ei sekaisin... Tosin eilen oli sekaisin, mutta se johtui kahvista. Tosin mä ostin vähän aikaa sitten kahdet uudet farkut (kirpparilta yht. kahdella eurolla), joiden ei kyllä tarviskaan vielä kiristää. Väsymys yllättää aikaisin illalla, mutta niin mulle käy normaalistikin.

Eilen kerroin jo siskolle, äitille en vielä, jos sitten matkan jälkeen vasta (jos se alkais hössöttään jotain). Ja ihan Euroopan sisällä ollaan, ei mitään eksoottista. Tietysti pikkusen pelottaa, meneekö uudestaan kesken. Ja yritän päästä varhaisultraan. Jos ei julkiselle pääse, niin yksityiselle sitten. Yritän vedota ikään ja keskenmenoon, jos sillä aukeaisi ovet julkiselle.
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tykkäyksistä :) Tänään sitten digitestin ostoon, ja aamulla testaan. Sitten testin jälkeen voisin uskaltautua plussanneisiin (kunhan siis tulos on raskaana).

Oireina ei ole oikeastaan muuta kuin turvonneet ja melko kipeät rinnat, nännipihat myös suurentuneet ja ehkä tummentuneetkin. Maha on kummallisen normaalitilassa, ei kipeä, ei turvoksissa, ei sekaisin... Tosin eilen oli sekaisin, mutta se johtui kahvista. Tosin mä ostin vähän aikaa sitten kahdet uudet farkut (kirpparilta yht. kahdella eurolla), joiden ei kyllä tarviskaan vielä kiristää. Väsymys yllättää aikaisin illalla, mutta niin mulle käy normaalistikin.

Eilen kerroin jo siskolle, äitille en vielä, jos sitten matkan jälkeen vasta (jos se alkais hössöttään jotain). Ja ihan Euroopan sisällä ollaan, ei mitään eksoottista. Tietysti pikkusen pelottaa, meneekö uudestaan kesken. Ja yritän päästä varhaisultraan. Jos ei julkiselle pääse, niin yksityiselle sitten. Yritän vedota ikään ja keskenmenoon, jos sillä aukeaisi ovet julkiselle.
Hyvältä kuulostaa suunnitelmat. Ihan ehkä hyväkin, että on matka tähän saumaan, saat muuta ajateltavaa (vaikka vaikeahan sitä on muuta ajatella vaikka mitä tekis) ja päivät ehkä menee nopeampaan? Kotona sitä usein alkaa suorittaa raskautta tälleen minuutti minuutilta, mulla ainakin näin.

Onnea vielä kerran, jee! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maaria1980
Omaa munasarjaa tai napaa, mitänoitanyton, samaa naista kuiteskii.

Nyt kun olen noita ovulaatiotestejä tosiaan tehnyt kemiallisen raskauden jälkeen, niin vaikka noi jotkut viivat ovat olleetkin vahvoja, ne ovat olleen inasen kontrolliviivaa haaleampia. Siis ihan inasen. Lämmöt eivät ole kovista helteistäkään johtuen nousseet yhtään, joten ovulaatiota tuskin on vielä tapahtunut. Mutta mutta. Tänään paukahti kontrolliviivaa vahvempi viiva ekaa kertaa evö, kp14. Tähän mä voisin ehkä uskoakin, olotila kun on aika tälleen ärrinmurrin ja väsynyt, PMS-tyyliin. Samalla lailla oli viime kuussa vaikka silloin tuo hormonipiikki olikin selkeämpi ihan hailurasta tasavahvaan. Tarkkailen lämpötiloja seuraavat päivät, katsellaan nouseeko ne yhtään.

Nonniiiin, pääsiskös sitä taas tositoimiin? :sneaky:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Naadis ja N93
Vielä tuosta kahvista ja kofeiinista. Googlettelin asiasta, ja päätin mun vähäisenkin kahvin lipittämisen lopettaa (1-2 mukia). Oli nähtävästi jo vuonna 2008 todettu tutkimuksissa, että se tuplaa keskenmenoriskin, vaikka jäi kyllä minulle epäselväksi millä annoksella.

Raskautumiseenkin sen väitettiin vaikuttavan, vaikka mä olen kyllä juuri niistä kierroista raskautunut, kun en oo ollut niin tarkka tuon kahvin kanssa.

Ajattelinpa kuitenkin lopettaa kokonaan, hyvästi kahvi ja tervetuloa pääkipu! Mutta ei kai se monta päivää vaivaa.
 
Jep @Niwhai , selvä plussa :). Täällä on vähän samaan tyyliin ollut välillä vähän vahvempaa ja välillä tuskin näkyvää viivaa. Nyt kp 11.

@Maaria1980 Mäkin päätin vähentää kofeiinin saantia nyt kun alkoi uusi yritys. Mä juon pikakahvia (tummaa) kupillisen tai joskus parikin päivässä. Tuli tuossa joku aika sitten ihan vahingossa ostettua kofeiinitonta, eikä maussa ole juuri eroa. Jos haluat "pehmeämmin" vähentää niin sekoita tavallista ja kofeiinitonta kahvia vaikka 50/50, ja sitten pikku hiljaa vähentämään tavallisen osuutta.
 
:)Hei kaikille..tulin kertomaan jotain aivan uskomatonta.Viikko sitten tiistaiaamuna sain siis digi ovistestiin hymynaaman.kipuja oli jne. Seuraavana päivänä ultrassa gyne EI nähnyt mitään,ei kerrassa mitään munarakkuloita missään.Sanoi etten voi ovuloida kun mitään ei näy.Löin hanskat tiskiin.Miehelle muutaman päivän itkin kohtaloa ja se sano että käy toisella lääkärillä.
Tänään kävin terveystalolla.Itku meinasi tulla siinä pöydällä kun gyne käänsi näytön ja sano-Olet ovuloinut ja kapasiteettia on näköjään jäljellä vaikka kuinka.Miten kaunista,sellanen helminauha:love:
Lisäksi selvisi että tuo kunnallisen gynen letrotzol+terolut ei johda mihinkään.Sain clomit ja luget seuraaviksi 3kk.
Lisäksi kohtuni on siisti,ainoastaan kalvo on ohut.Sitä kasvatetaan nyt lugeilla.
Anteeksi pitkä teksti.
Ja onnea:love:Maaria 1980
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
@Niwhai No nyt näyttää plussalta. Tietää siis mitä teillä tänään tapahtuu :LOL:

@heikura79 Ihana että saitte hyviä uutisia! Asioilla on tapana järjestyä! Onko sulla monirakkulaiset munasarjat kun helminauhamaiset oli? Meillä esikoinen on saanut alkunsa ensimmäisestä clomikierrosta ;) Nyt alan itsekin syömään ens kierrosta ens viikolla. Päästään kumpanenkin jännittelemään toimisko nopeasti ;) Siis tietty mikäli et nyt oo raskautunut.

Me mennään ens viikolla kuulemaan enkelin ruumiinavausraportit. Osan oonkin lukenut jo omakannasta. Fiilikset on tosi ristiriitaiset, odotin seuraavaa kiertoa kuin kuuta nousevaa nyt kun vihdoinkin sain taas lääkkeet, mutta ruumiinavausraporteissa kun toistuu usein sanat "saattaa olla perinnöllistä, otettava huomioon seuraavassa raskaudessa" niin en oikein tiedä enää mitä ajatella ennen kun pääsee lääkärin kanssa juttelemaan :cry:
 
N93
@Mrs.Ö tsemppiä, ei varmasti oo helppoa tuo :( kummittelee väkisinki tommoset sanat mielessä!

Täällä kp14, pakko sanoa, että tunnen jo itse sen miten kroppa on jumissa tästä stressistä.. ei voi ajatellakaan että tärppäis ennen ku tää olotila muuttuu. ja sehän ei muutu niin kauan ku tää tilanne on tämä. Ihan loputon noidankehä. Seksikään ei kiinnosta tippaakaan.. Vuoden jakso vielä huumorilla suhtautua tuohon aikataulutettuun panemiseen mutta nyt km jälkeen tuli stoppi
 
@Naadis yksityisen hinnat <3 Toivottavasti sait kuitenkin rahojen vastineeksi hieman mielenrauhaa :)

@heikura79 Mahtava, tervetuloa takaisin! Mutta hitto mikä lääkäri siellä kunnallisella(?) :mad: Siis miten voi toheloida ultran noin pahasti ja heittää tuollaisen tuomion...

@Mrs.Ö Paljon tsemppiä odotteluun! Toivottavasti lääkärillä olisi kuitenkin positiivisia uutisia.

@N93 höh, kurjia fiiliksiä sielläkin :unsure: onko sulla kesäksi tiedossa lomaa tai jotain, millä saisit ajatuksia hetkeksi muualle? En edes ajattele tärpin kannalta, vaan ihan jo oman hyvinvointisi takia :)

Itselläni taitaa kierto ensimmäistä kertaa oikeasti venyä, nyt kp15 eikä oviksesta tietoakaan. En ole tikuttanut, mutta tunnen oviksen kyllä aina selkeästi. Meninpä vielä googlettamaan jotain ovislimajuttuja ja sain liian informatiivisen kuvasarjan eteeni :ROFLMAO: Mutta ei kyllä limojenkaan perusteella olla lähelläkään ovista.

Ja sitten avautuminen: en uskalla aloittaa miehen kanssa "koska jatketaan yritystä vai jatketaanko ollenkaan" -keskustelua. Oli parin vuoden projekti ylipäätään saada se suostumaan toiseen lapseen ja sitten lävähti kaksi keskenmenoa heti päin naamaa. Pelkään, että kaikki se vaivalla hankittu positiivisuus on nyt kadonnut kuin tuhka tuuleen ja saan vastaukseksi ehdottoman ein. Toisaalta en tiedä itsekään mitä haluan, paitsi että EN halua lapsia isolla ikäerolla, eli se on joko nyt tai ei koskaan. Huoh, on tää vaikeeta. (n)
 
@Fritang Millä viikoilla sulla olikaan mennyt kesken noi? Onko teillä nyt ollut joku ehkäsy käytössä?
Me ei olla käyty näiden jälkeen mitään sen tarkempia keskusteluja, vaan ollaan vaan jatkettu ilman ehkäsyä.. Meillä mies on sellanen perus suomimies, joka ei paljoakaan tunteistaan ja ajatuksistaan puhu, mutta on todennut jossain sivulauseessa että jatketaan ihan mun fiiliksen mukaan :)
 
Digi tehty. Raskaana 2-3 viikkoa tuli tulokseksi ja päätin siirtää itseni plussanneisiin. Haluaako joku ruveta päivittämään listaa?

Ja ihanaa, kun sait hyviä uutisia, @heikura79 :) Aikamoinen tohelo kyllä ollut tuo aiempi lääkäri. Eiköhän uusista lääkkeistä ole apua!

@Mrs.Ö Onhan se ainakin hyvä, kun sitten asiat selviää, kun onhan tässä jo pitkä aika kulunut. Ja kysy kaikista epäselvistä asioista, niin ei jää kaihertamaan mieltä.

Tsemppiä kaikille jatkoon! On tää ollut kyllä ihan mahtava ryhmä. Nyt ajattelin ruveta katselemaan odotusryhmiä. Tänä aamuna oon jo huomannut mielialanvaihteluita. Kohta pitäis yks epämiellyttävä puhelu hoitaa. Saa nähdä millaisia tunteenpurkauksia siitä aiheutuu. :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Leikkuri
@Naadis molemmat ihan alussa, eka 5+3 ja toinen oli tosiaan tuulimuna, mutta ehdin yli kuukauden olla "raskaana". On ehkäisy käytössä nyt, elokuussa on juoksukisa johon haluan osallistua :D Mutta sen jälkeen pitäisi tehdä jotain päätöksiä...

Minä voisin tehdä kesäketjun tässä lähipäivinä jos kukaan muu ei halua, varmasti pyörin täällä kuitenkin päivittäin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Leikkuri ja Naadis
Hei,

saisinko liittyä teidän seuraan? Itsellä takana kkm 5/14, poika 8/15 ja nyt uusi yritys aloitettu 1/17. Raskauduin heti ja valitettavasti jälleen km 3/17. Tämän jälkeen tämä kevät on mennyt yritysten ja pettymysten parissa. Toivottavasti vielä saamme josku pienen avian syliin asti <3

Airi3
 

Yhteistyössä