Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Täälläkin ollaan flunssassa.. :(
Lokakuun plussakierrossa mulla viivästyi melki viikolla ovis flunssan/poskiontelon tulehduksen takia josta sitten hedelmöityin.. ainakin saattaa sekoittaa kiertoa..
 
Ja tänne vaihteeksi päivitystä omasta tilanteesta. Nyt on kp 18/25? ja dpo 6. Ei kai niitä oireita pitäisikään olla vielä tässä vaiheessa, mutta silti oon jotain havaitsevinani (vaikea sana muuten toi) :X3:
Palelua meinaa olla välillä, tosin kerrostalossa patterit on tähän aikaan vuodesta välillä päällä ja välillä ei. Ja nyt tänne on iskenyt takatalvi! No, parempi lasketella viikonloppuna... Nukuin jo parina päivänä pitempään, mutta nyt taas heräsin viideltä. Tuo nyt ei myöskään tarkoita mitään, kun mä oon jo pitkään heräillyt aikaisin. Alaselkäkipuja on liikuntaa harrastaessa, mutta sekin on ihan tavallista mulle. Mutta odotellaan ja ihmetellään!
Ja minä toivon myös plussa-aaltoa tänne (y)

@heikura79 Onkos ne verikokeiden tulokset tulleet? Miltä näyttivät ja mitä kaikkea tutkittiin?

@Bea.S Mäkin oon ymmärtänyt, että just noin flunssa saattaa vaikuttaa, kuten Pia87 sanoi. Tietty jos ovis ehti mennä ennen kuin flunssa alkoi, niin sittenhän se oli normaaliaikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Ja tänne vaihteeksi päivitystä omasta tilanteesta. Nyt on kp 18/25? ja dpo 6. Ei kai niitä oireita pitäisikään olla vielä tässä vaiheessa, mutta silti oon jotain havaitsevinani (vaikea sana muuten toi) :X3:
Palelua meinaa olla välillä, tosin kerrostalossa patterit on tähän aikaan vuodesta välillä päällä ja välillä ei. Ja nyt tänne on iskenyt takatalvi! No, parempi lasketella viikonloppuna... Nukuin jo parina päivänä pitempään, mutta nyt taas heräsin viideltä. Tuo nyt ei myöskään tarkoita mitään, kun mä oon jo pitkään heräillyt aikaisin. Alaselkäkipuja on liikuntaa harrastaessa, mutta sekin on ihan tavallista mulle. Mutta odotellaan ja ihmetellään!
Ja minä toivon myös plussa-aaltoa tänne (y)

@heikura79 Onkos ne verikokeiden tulokset tulleet? Miltä näyttivät ja mitä kaikkea tutkittiin?

@Bea.S Mäkin oon ymmärtänyt, että just noin flunssa saattaa vaikuttaa, kuten Pia87 sanoi. Tietty jos ovis ehti mennä ennen kuin flunssa alkoi, niin sittenhän se oli normaaliaikaan.
Eipä ole tuloksista kuulunu.Viikkositten perjantaina kävin kokeessa.Ottivat e2 ja amh kokeet.Eikä näy kantasivullakaan.
Nyt on jo kp8 menossa joten tuntuu aika toivottomalta että tähänkään kiertoon ehtii apuja tulla:unsure:
MUOKS! Sain juuri tietää että s-e2 arvo oli kp1 0.13(n) Koetin lukea googlesta mitä se tarkottaa..APUJA KAIVATAAN!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
@Maaria1980 mulle voi päivittää kkm tuonne km tilalle :)

Täällä dpo 9 ja aamusta nega testattu, eipä yllätä kun ei viimekskään plussakierrolla näkynyt niin aikasin. Mut masentaa silti jo valmiiks :cry: Tissit turvonneet ja kuumat, mitä ei ollu viime kierrossa. Silti vähän tuntuu et menkat sieltä tulee plussan sijaan :(
 
Täällä dpo7 ja eilen/edellispäivänä oli lievää kipua ja nipistelyä kohdun seudulla. Muitakin (kuviteltuja) oireita muka oli :ROFLMAO: Tänään taas oireetonta. Perjantaihin pitäisi varmaan malttaa testin kanssa :rolleyes: Vähän sama olo @kookospieni että menkat sieltä kuitenkin tulee... Ja jos tulisikin plussa niin kesken se kuitenkin menee. Pessimisti ei pety (n)
 
Jännittäviä hetkiä @kookospieni ...noin kuin itsekkin totesit vie liian aikaista. Oireet kuulostaa hyvälle. Mä en tiedä millä testaat,mutta itse apteekista ostin viimeksi early predictor testin taisin tehdä dpo10 tai 11 ja selvä plussa...siinä lupailtiin muistaakseni 10 päivää ennen kuukautisten alkua. No mutta onhan näitä vaikka mitä testejä :)

Mulla on tänään kp20 joten ehkä sitä vois itekkin kohta earlytestin hakea..jksaisko odotella @Fritang kanssa loppuviikolle :ROFLMAO:
 
Monta piinailijaa on nyt :) toivotaan parasta kaikille.
Mulla oli ovulaatio myöhässä, piti olla viime viikon lauantaina, mut vasta maanantaina sain suht vahvan viivan testiin. Tiistaina tein viä testin ni hyvä kun edes tuli viivaa, joten ovulaatio on kaiken järjen mukaan ollu maanantaina!? Sunnuntaina toihuiltiin, mut oli aika hiljasta muina päivinä :LOL: ei vaan jaksanu. Jotenki ei kiinnosta tää homma taas yhtään, lähinnä ärsyttää ja masentaa. En kyl usko et tässä kierrossa tärppää, on jotenki epäilys et ovuloinko ees kunnolla tässä kierrossa. Sori, tuli kauhee tilitys. :cautious:

Pidän peukkuja kaikille piinailijoille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maaria1980 ja Pia87
Kp10 ja ovis+(n) Yleensä testi alkaa näyttää viivaa kp13..tarkottaako että nyt tulee lyhyt kierto???
Eilen en tehny testiä kun ajattelin että jotain muuta limaa on liikkeellä,mut äsken oli pakko tehä testi kun olo on niin kostea:whistle:Anteeksi liika tieto.
No eilen tuli hommailtua.Saas nähdä tärppääkö tässäkään kierrossa.
(y)Peukkuja piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Fritang mullakin eilen alkoi jäätävä vas. Puolen alaselkäkipu ja sit juili alavatsassa aivan kuin olis ovis vaikka pitäis olla dpo7 tänään.. hitto vie oliko ovis ny si vai mitä tää on.. millä dpolla noissa 10 herkkyyksissä raskaustesteissä pitäis näkyä joitain? Mietin jos sitä ehtis ens viikol uittaa ja muka jännittääkin jotain vaik silmiä särkee valmiiksi komeat yhdenviivan testit :LOL:
Anteeksi pessimistisyyteni :(
 
Onpas tänne eilen tullut monta viestiä :) Mä olin melkein koko päivän laskettelemassa, en jaksanut ruveta kirjoittamaan viestiä illalla.
Täällä vielä yksi piinailija lisää tähän kerhoon. Tänään kp 21/25 ja dpo 9 :D Olen oikeastaan vähän liiankin optimistinen... tullaan korkealta ja kovaa alas, jos ja kun ne menkat sieltä tulee. Ehkä se on tämä eka yritys km:n jälkeen, niin on vielä optimistinen.

@kookospieni päivitin sulle kkm km:n tilalle.
Kuulostaa lupaavilta oireilta. Aikaistahan tässä vielä on. Milloin aiot tehdä seuraavan testin?
Mä oon vähän ajatellut, että tekisin huomenna "hammaslääkärin takia", joka siis iltapäivällä huomenna ;) Eka testi siis. Keskenmenneessä testasin joku 6-7 päivää menkkojen oletetusta alkamispäivästä, ekan ja ainoan kerran. Tuli reissattua piinailuaika, niin ei jotenkin tullut mieleenkään tehdä testiä.

@Leikkuri Niistä ovistesteistä. Nehän näyttää LH-huipun, joka on hieman aiemmin kuin ovulaatio. Paketissa varmaan sanotaan jotain.
Esim. mulla oli viikko sitten pe iltapäivällä lähes tasavahvat ja la-aamuna kontrolliviiva vahvempi. Kipujen perusteella arvelin että ovis oli sitten la-iltana. Eli la-aamuna ovisplussa ja 24 tunnin sisällä siitä ovis. Ja ne melkein tasavahvat tarkoitti sitä, että hieman yli 24 tuntia ovikseen.
Tietysti vielä eri ihmisillä on erilaiset määrät hormonia, niin testien hormonirajat pitäis olla sopivat, että testit näyttää jotain/hyvin. Mulla toimii ne Apteekkarin vaaleanpunaiset testit. 3 tai 4 vielä jäljellä, pitää metsästää lisää, jos pitää vielä testailla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Niin, ja peukut pystyssä plussille (y)

Lueskelin vielä näitä ketjuja, ja mulla jysähti päähän, että missäs mun menkkoja edeltävä itkuherkkyys on? Joku siis puhui itkuherkkyydestä yms. Tosin melkein samantien tyrmäsin, ettei tässä kotona ollessa (olen työtön nyt) tule niin paljon sellaisia tilanteita, joihin reagoisi voimakkaasti. Osaan kyllä hyvin torpedoida kaiken, vaikka pohjimmiltaan niin optimistisena täällä ollaan. o_O:)
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Tää on aikamoista vuoristorataa kyllä näiden omien tuntemusten yms kanssa :ROFLMAO: Välillä oli jo vähän parempi fiilis tärpistä jaja nyt taas tuntuu et niin selviä pms oireita ettei mitään mahiksia. Ja se tässä nyt harmittaakin kun ne on tullu näin ajoissa eikä pysty pitään yllä sitä pientä toivonpoikasta plussasta :unsure: Mut silti se vaan siellä kuiskii korvaan et entä jos huominen testi näyttäiskin kaikesta huolimatta plussaa, näin jopa viime yönä unta plussasta vaikka ei se mitään kerro :LOL: Sitä vaan niin toivoo et tulee uniin asti. Voime kierrossa oli sentään kunnon oireita joista olin jo melko varma tärpistä, tässä kierrossa taas menkkaoireet nostaa päätään jo viikkoo ennen :( Digitesti mulla löytyy kaapista mutta sitä en halua tänään tehdä, huomenna tulee varmaan mun tilaamat testit postissa ja ne voi hyvin tehdä päivällä kun on jo dpo 11 sillon et näkyy jos on plussa.. Mut ihmeen positiivinen olo silti vaikkei nyt tuliskaan plussaa, liekö tää kevät sitten syynä ja tulevien kesähäiden suunnittelu :) Toivotaan muille kovasti plussia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Taallahan on monilla suunnilleen sama aika kierrosta, jannaan kaikkien puolesta :D Ma yritan kovasti olla toivomatta liikoja ja kuvittelematta oireita, vaikka eihan se helppoa ole.. nyt ois kp 24/30-33 ja viime vkolla oli ovulaatio, mutten ees tiia tarkkaa paivaa ku oli vahaisia oireita monen pvn ajan. Se oli eka ovulaatio kmn jalkeen, eika nyt ole ollu yhtaan rintojen herkkyytta niinku normaalisti tassa vaiheessa. @Fritang Ja @Pia87 Ma testasin viimeks vahvan plussan muistaakseni jo dpo 9, eli voi nakya noinkin aikaisin jos ette malta odottaa..

Taitaa olla hormonit sekaisin ku tuntuu, etta jatkuvasti voisin itkea tai saada raivarin (tai molemmat yhtaaikaa:unsure:) ihan pienista asioista. Mulla on siis viela viikko piinailua edessa, mutta sormet ristissa kaikkien puolesta jotka meinaa alkaa testaileen jo!
 
Mäkin aion testata tällä viikolla, herkät one step testit tuli postissa :D
Huomenna dpo 9, ehkä sitä vois yhden aamusta uittaa ihan huviksi. Ja sit odotella to-pe.. tää muiden kanssa jännäily on ainut kiva :love:
Itketään sitten ens viikolla niitä menkkoja :LOL::LOL::LOL::LOL:

Kaikille plussaonnea.. tehdään jouluvauvabuumit :rolleyes:
 
N93
Ultrassa käyty kaavinnan jälkeen. Kuulemma kaikki hienosti. Molemmilla puolilla jotku pikku kystat joista vedin hirveet paniikit, kuulemma vaarattomia ja tulevat ja menevät. Ei ois Kuulemma kertonu mulle ees jos ois tienny et säikähdän noin :D arvio et 1-2 vk päästä ovulaatio.
 
Pääosin omaanapaa taas, sori. Täällä meinaa iskee rimakauhu tai joku huomisen testin kans. En jaksanut kauppareissulla mennä katsomaan testejä, kun ei siellä mitään herkkiä olisi ollut kuitenkaan. Mulla on yksi testi kotona, mutta jotenkin loogisesti (?) en halua tuhlata 11 euron testiä tässä välissä. Toi on Clearblue Plus... Siis onks tää jotain huijausta, hormoniraja siinä on jopa 25 ja tässä väitetään, että testin voi tehdä 5 päivää aiemmin. Mun mielestä toisessa testissä, jossa sama raja, väitettiin että päivää ennen näyttää. Muistanko nyt ihan väärin? Onko joku käyttänyt näitä, näyttääkö vääriä plussia? Hmm, no ehkä mä teen ton aamulla. Huomenna dpo 10 ja 22/25.

Niin, en tainnut missään sanoa, mutta mulla oli viime yönä ja vielä päivälläkin jotain kummallisia vatsakipuja, mitä mulla ei ole ollut ikinä. Siitä plussakierrosta en vaan jotenkin muista oliko? Tietysti joku mystinen vatsatauti vaan...:ROFLMAO:

Rinnat ei ole arat, mutta pinkeät ne on. Ja se mun aikaisin heräily on jatkunut. Selkäkipua ei ole ollut moneen päivään, ei eilen lasketellessakaan. Ai niin, ja naamaan ei ole tullut finnejäkään, tosin viimeksi ennen kuukautisia vain yksi finni paukahti leukaan.

@N93 En itsekään tiedä noista kystista oikein mitään :cautious: mutta kyllähän täällä aika usein niistä puhutaan, ja todella ikävän kuvan mä oon ainakin niistä saanut. Lääkäri ilmeisesti tarkoitti, että ne voivat kadota itsestään, vai mitä luulet? Ainakin kun ne oli niin pieniä. Joku muu ehkä osaa sanoa jotain järkevää tähän.
 
@N93 mulla on ollut tässä viimeisen vuoden sisällä 3-4 kertaa kystia.. eli kokemusta on paljonkin niistä.. kävin ultrassa kp10 ja siellä vasemmalla puolella oli viimekierrosta jäänyt puhkeamaton munarakkula ja siitä oli tullut kysta.. ja kokoa sen 5,2cm..viimeistään siis kysta lähtee mulla kutistumaan kun uudet menkat alkaa.. mulla on joka kerta kystat hävinneet itsestään n.kuukaudessa.. eikä ole kertaakaan puhjennut.. onneks.. mulla siis kystat tulevat siitä kun se munarakkula jää puhkeamatta tai ei puhkea kunnolla.. kystiakin on erilaisia on keltarauhaskystia ja sitten on just näitä follikkelikystia..joita siis mulla on ollut.. ja joo tosiaan kystia tulee hedelmällisessä iässä oleville naisille silloin tällöin.. mutta joo mulla ainakin tuon kystan koon takia, on käsketty välttää kauheen raskasta liikuntaa.. just puhkeamisvaaran takia ja sen takia ettei vaan kierry munasarjan ympäri..
 
N93
Aa okei ! Joo. Meinas lipsahtaa siinä et " ei oo kyllä keskustelupalstoilla ollu kauheen positiivisia kokemuksia Aiheesta :D" Mut en sit sanonu. Kai tosiaan aiheuttaa toimenpiteitä jos on kauhee isoja. Kuulemma hyvä tietää tulevien raskauksien varalle, sillo ne saattaa sit jotenki oirehtia? Vaan eipä oo semmosta vaaraa että raskaaksi ois tulossa :confused:
 
Täällä testattu tänään dpo10 ja negahan se oli :( Aikaista vielä, ja jos noi eiliset ja ehkä jopa vielä viimeöiset kivut ym. johtuivat kiinnittymisestä, niin eihän tässä mitään voisi näkyäkään testissä, vai mitä? No, sanon silti hammaslääkärille, että saatan olla raskaana, mutta tuskin ohjelmassa mitään sellaista olisikaan, mihin tuo vaikuttaisi.
Jatkan pilvilinnojen rakentelua... Seuraava testi lauantaina, jos ei menkat ala ennen sitä, mitä en kyllä usko. Ovis sellaiseen aikaan, että vähintään 25 päivän kierto menossa.
 
Voi mä näin niin ihanaa unta.. olin raskaana ja kävin ekassa ultrassa jossa muka näkyi ihan selvä minivauva joka oli poika :love::love::love::love:
En testannutkaan viel tänään.. eka testi siis huomenna. :whistle:muka jännittää..
Toiv. Maaria1980 se plussa sieltä tulee.
Kookospieni miten siellä?
 
Täällä dpo 11 ja kaksi testiä tehty, negahan sieltä paukahti yllätys yllätys :( Tavallaan tiesin mutta pientä toivoa pidin silti yllä... Nyt sekin jo mennyttä, viime raskaudessa tuli jo ihan selkee plussa päiväpissasta tässä kohtaa. Ja voipi olla et nyt tjottaillaan tauon sijaan pari seuraavaa kiertoa, ei viitsi jättää kokonaan käyttämättä :ROFLMAO: Nyt työtilannekin vähän auki syksylle mutta asioilla on tapana järjestyä, joten positiivisuutta vaan etsimään :) Ja painoa vois alkaa pudottaan myös kun häät lähestyy :love:

Toivotaan Pia87 sulle plussaa :love: Samoin muillekin jännääjille, Maaria1980 ehkä se vielä ehtii plussaksi muuttumaan!
 

Yhteistyössä