Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Pahoittelut negasta, @kookospieni :(

Täälläkin nega testattu, ei edes pitänyt testata vielä kun tiedän ettei itselläni koskaan näy näin aikaisin (dpo9)... Nyt on enää kaksi testiä jäljellä, pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja pysyä siinä perjantain testipäivässä :cautious:

Eilen alkoi hirveä pahoinvointi, joka itsepäisesti jatkuu tänäänkin... Äh. Hankalaa pitää odotukset kurissa :rolleyes:
 
Fritang pahoinvointi on lupaava oire (y)
Odotan huomiselle dpo 10, seuraava testi si perjantaille.. onko sulla herkkä vai normaali vahvuus? Mulla herkkiä..
Mullakin kieltämättä ollu pientä kuvotusta..
 
Omaanapaa.
:unsure:Kellään tietoa kauanko OIKEESTI amh tulosten saaminen kestääo_OKävin 24.3 kokeessa ja ei vieläkään ole tuloksia!!!!!
Sillon kun kokeessa kävin,olin neuvolaan yhteydessä ja LUPASI soittaa heti kun tulokset on tullu...
Täällä dpo1.
 
@heikura79 Soittelisin kyllä perään... Luulisi että n. viikossa tulisi tulokset o_O

@Pia87 toivotaan että muuttuu plussaksi :)

Vähän ohi aiheen, onko täällä kellään tosi kovia kuukautiskipuja? Mitä käytätte näin yritysaikana? Mulla menee ibuprofeenia 800mg x 4 ja yölläkin pitää herätä ottamaan. Kävin tänään lääkärissä pyytämässä jotain vahvempaa, niin vastaus oli että kauratyynyä ja liikuntaa :mad: Yritin selittää että toinen kohtuni vuotaa vatsaonteloon enkä pysty edes kävelemään kunnolla, mutta se näytti samalta kuin olisin selittänyt että takaraivostani kasvaa kolmas käsi. Tulisi nyt se plussa nopeasti niin saisi vetää hormoneja loppuelämänsä :ROFLMAO:
 
Fritang mulla oli ennen raskauksia kivuliaat kuukautiset silloin kun en käyttänyt hormoonallista ehkäisyä. niin kipeä etten 1 päivänä tahtonu pystyä käveleen.. mitkään särkylääkkeet ei auttanu.. raskauksien myötä menkkakivut muuttui oviskivuiksi, mikä on ollu aika hyödyllinen kipu :ROFLMAO:
Toiv. Sullakin tokan raskauden myötä pääset eroon kivuista (y)
 
Heippa vaan, oon pysytellyt nyt taustalla ja pysyttelen vielä vähän pidempään. Kävin tänään jälkitarkastuksessa (vaikka operaatiosta onkin vasta reilut 2 vkoa) ja muuten oli kaikki OK mutta ultrassa näkyi oikeassa munasarjassa 4 cm kysta :cautious:! Sain sitten parin kuukauden kuurin jotain hormonia, jolla se hoidetaan pois, mutta yrittämistä saa jatkaa vasta kuurin jälkeen...
 
@Lallastiina päivittelin sinut taustalle, en tiedä oliko toi pyyntö.
Ja itse asiaan, hyvä että kuitenkin huomattiin ilmeisesti heti kun se oli ilmaantunutkin ja hoidetaan nyt kuntoon ja sitten vaan yrittämään taas.

Täällä kp 24/25 ja dpo 12. Negaa näytti 2 päivää sitten ja seuraavan testin aion tehdä lauantaina, ellei menkat ehdi alkaa ennen testiä. Testin herkkyys 25, ei varmaan apteekeista löydy herkempää. Eilen illalla olin huomaavinani jotain pientä tissikipua, mutta nyt ei taas tunnu mitään.
 
@Lallastiina onpa kyl jännä :eek: mulla on itellä ollut kystia mut ne on ollut siis ihan nesterakkuloita..mulla kystat on lähtenyt aina kutistuun kun uudet menkat alkaa..eli n.reilussa kk.. oiskohan se sun kysta sit endometrioosi kysta..kun oon lukenut et endo aiheuttaa myös kystia.. onks sulla tutkittu endoa? muoks. visanne sisältää siis progestiiniä eli keltarauhashormonia.. mulle on kerran määrätty primolut kuuri kun oli molemmilla puolilla kystat.. ja menkat ei kystien takia alkaneet.. jos oon oikein ymmärtänyt niin sillä keltarauhashormonilla yritetään saada kystat kutistumaan en tietty mikään lääkäri ole..
 
Viimeksi muokattu:
@Kinder_Kitty, mun tapauksessa kysta lienee seurausta tuosta kaavinnasta, joka siis tehtiin reilut 2 vkoa sitten. Ja käsittääkseni siis ihan nesterakkula. Löysinkin nyt netistä pari mainintaa siitä, että tätä lääkettä ja muita vastaavia on käytetty kystien pienentämiseen, joten ei se ihan ennenkuulumatonta ole. Ja luulishan sen gynen tietävän, meinaan jos jotakin, niin kokemusta sillä ainakin oli :whistle:.
 
Ai, me mennäänkin ihan samoissa @Bea.S eli täälläkin kp 25/25 ja dpo13. Mä testasin jo tiistaina (dpo10) negan ja huomenna sitten seuraava testi. Tänään pitää käydä ostamassa.

Eilen oli jotain menkkamaista juilimista, mistä mä sitten masennuin aivan täysin :cry: Siihen asti olinkin toiveikas, negasta huolimatta. Dpo 8-10 tunsin jotain outoa kipua vatsassa, mitä toiveikkaana pidin kiinnittymiskipuina. Rintojen turvotus on semmoista mitä yleensäkin ennen menkkoja, eivät ole pinkeät eikä painavat eivätkä nännit arista. Ois pitäny siitä keskenmenneestä laittaa oireita ylös, tosin mä oon sen kalenterin jo piilottanu jonnekin, kun en yhdessä välissä halunnut sitä katsella. Mut en ois varmaan osannu niitä ensimmäisiä oireita kuvailla kuitenkaan :unsure:

Sori tää masisteluviesti!
 
Tänään uusittu testi.. pieni hailurainen viivanpaikka ehkä.. no huomenna aamulla uudelleen testi. eilen olin jumpassa enkä pystynyt tekemään alavatsalihaksia ollenkaan kun tuntui niin epämielyttävällä.. eilen oli myös pientä nipistelyä ja tänään lenkillä nippailua alavatsassa..menkatko ne siellä koputtelee.. no jalat maassa mennään.. viimeksi tuli haamuplussa dpo 13.. palaillaan siis huomenna.. toiv. Täällä nyt lisää saatais plussia edes muille.. testasikko kookospieni vielä?
 
Lupaavalta kuulostaa, @Pia87 ja on mun korvaan kuulostanut jo pidempään ;) Eiköhän siinä jotain ollut.. Vahvistumista (y)

Mä oon kyl menossa huomenna zumbaan, jos tuo ukon flunssa ei iske muhunkin.. Naamaa meinaa kuumottaa, kylmä ei tule, jos vaan pysyy tässä sohvalla. Jossain kohtaa huomenna laitan testituloksia, katsotaan sitten mimmosia hymiöitä tulee mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87

Yhteistyössä