Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

Täälläkin testattu tänään hailura viivanpaikka.. joka näkyy jossakin valaistuksessa paremmin..avaan siis aina nuo puikot kun se kansi heijastelee tyhmästi varjoja.. tuskinpa meinaa mitään.. oviksesta en oo satavarma.. :D mulla siis tod.näköisesti johto folli ollu kystan takana.. kp11 kävin ultrassa ja siellä ei selkeetä johtofollia nähty..kystan takia ei paljoo nähty vasemmanpuolen tilannetta.. o-testi oli siis viimeviikolla pos. mut sillon ei ollu kyl limoja tai ainakaa en huomannut...ja siitä laskettuna vois olla ehkä dpo9 en ees tiedä miksi kiusaan itseäni.. kyseessä siis mamin puikkotesti.. aiemmin mielestäni ei ole tuohon viivanpaikkoja tullut jos on negaa ollut..ma-ti oli todella paljon limoja semmosta vaaleeta paksua ja joustavaa ihankun limakalvoa..ja keskiviikkona yöllä tunsin alavatsalla muutaman sekunnin kestävää kipua..polilta käskettiin testata vasta ens ke.. et en nyt tiiä oliko toi keskviikkonen "ovis" vai kiinnittyminen.. tuli joku hemmetin tyhmä mielenhäiriö et uitetaanpa nyt testiä kun niitä mulla piisaa :D ihan siis päiväpissasta tein.. pakkohan sitä nyt huomen aamulla on testata :D nyt siis voi olla vasta dpo2 jos siis mitään ovista on ylipäätään tapahtunut.. mut testaanpa huvikseen tilataan sitten lisää testejä :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: N93 ja Pia87
mies kun tietäs taas mun puuhat :ROFLMAO::LOL: eihän tässä oo siis päätä eikä häntää tässä testi touhussa... siis ihan vaan viivanpaikka joka on väritön mut silti aika törkee viivanpaikka kun se näkyy selvästi tietyssä valossa hämärässä ehkä paremmin :D no voihan se olla et se meinaakin jotain :D mut tuskinpa mun tapauksessa kun ennenki jääny munasolu irtoamatta..mut kiusataan nyt itteensä kun ei oo parempaakaan tekemistä kun uitella kusi tikkuja :D mut siis mää omistan aikamoiset viiva lasit :D joku ei varmasti näkis siinä mitään mut mää nään :D sen värittömänkin viivan mihin sen värin pitäis tulla
 
Vahvistumisia viivoihin!!!!

Mä päätinkin kuulkaa että teen seuraavan tesin tarvittaessa vasta maanantaina! Noh tähän päätökseen auttoi se että kaupasta oli testit loppu :ROFLMAO: viikonloppu niin buukattu täyteen menoja, että testiä en lähe nyt erikseen hakemaan. Tänään alkoi juilii vatsassa ja valkovuoto runsastui...
 
Päätin sit tehdä yöllä testin, kun vatsa oli jotenkin sekaisin niin enhän mä pystynyt pissaamatta olemaan pöntöllä. Negahan siitä taas tuli, ei mitään haaleaa eikä viivanpaikkaa... :poop: Hcg-raja oli 20 siinä, mutta eikö jotain pitäis jo näkyä, jos ois näkyäkseen? Joku varmaan tietää? Tänään siis dpo 14 ja kp 26/25(km29). Kai se pitää luovuttaa tämän kierron suhteen. Jos menkkoja ei kuulu ennen tiistaita, testaan sitten uudestaan (reissuun sit ke). Ja kun eilen sanoin, että mitäköhän hymiöitä tähän sitten laitan, niin tuntuu että pitäis laittaa noi kaikki :(:alien:

@Pia87 ei kyllä tunnu siltä, että olisin malttanu olla testaamatta. Tiistaina tein yhden ja nyt taas toisen. Tammikuussa maltoin ja testasin dpo20, menkat noin viikon myöhässä. Plussa siitä sitten tuli, ja muistelisin, että hcg-raja siinä testissä oli 40 tai jopa 50. Silloin ovis vasta kp14, joten uskon, että se kierto olis ollut pidempi. Nyt ovis oli kp12.

Ja sit @Kinder_Kitty mikä sun kierronpituus tapaa olla? Täällä on kans ollut tällä viikolla kosteaa, mutta pitäis olla tosiaan ihan loppukierto meneillään ja eikö ne ovistestit näytä loppukierrosta plussaa ihan huvikseen? En oo viittiny testailla ovista.

No, toivotaan sit muille plussia :geek:(y)
 
apua naiset!! se mun keskiviikkonen ei tainnutkaan olla ovis :D laitan kuvaa! mut livenä näkyy selvästi... ja menkkoihin on vielä se 5pvää aikaa...mulle iski siis eilen mielenhäiriö ja uitin mamin r-puikon no viivanpaikka selkeä mut väritön päiväpissasta.. ja no tänään se viiva on selkeempi ja siinä on väriä ja sen näkee tihrustamatta.. tässä kuvaa http://aijaa.com/VLtT1N voiko tää olla totta??:love::love: kuhan nyt menkat pysyy poissa ja viiva vahvistuu:love:
 
@Maaria1980 mun kierto vähän vaihtelee mut yleensä joku 30-39 päivää.. mähän en oo nyt oviksesta täysin varma kun kp 11 ultrassa ei follia näkynyt.. oli siis takuu varmasti vasemmalla puolella kystan peitossa sillon näky vatsaontelossa nestessä et voihan se olla et ovis oli jo ollut esim kp9-10..
 
@heikura79 kuivassa puikossa näkyy ihan selkee viiva kaukaa katsottuna siis kun kansikin päällä.. ei tommosia viivoja sinne muodostu jos ei ole hormonia elimistössä.. ikinä ei ole tuohon testiin tullut testiajankaan jälkeen kun on nega ollut
niin mies kyllä myönsi et jotain siinä näkyy kun näytin hälle eilistä samanlaista testiä jossa se viivanpaikka oli..niin sen jälkeen myönsi et kyllähän siinä viiva on tässä tänpäivän.. ja joo siis kaikki ei näe ja se on ihan fine :) muutenkin vielä aikaista..
 
Viimeksi muokattu:
@Kinder_Kitty kyllä mä jonkin kapean värillisen viivan tossa näen :) Vähän saa kuvasta tihrustaa, mutta kuvassa ne on aina epäselvempiä kuin luonnossa. Toivottavasti vahvistuu!

Täällä sitten kp 26 muuttui kp1:ksi :cry: Yk2 km:n jälkeen ja yhteensä yk7 alkaa. Ei ne vielä suuria lukemia ole. Eniten harmittaa, kun ei näköjään vielä tänä vuonna sitten vauvaa tule.

Rupesin taas miettimään, pitäisikö se toinen vesirokkorokotus käydä ottamassa, mutta ehdin/ehdittiin päättää, että ei. Toivottavasti mies ehtii parantua flunssasta (eikä tartuta muhun) ennen mun ovista, että päästään yrittämään. Ja toivottavasti mun ovis tapahtuu. Lääkärissä voisi kyllä käydä, tai ainakin polille soittaa maanantaina.
 
Ääh, taas lähti uus kierto käyntiin:(:poop:
Ainut hyvä asia että kierrot on päivälleen saman mittasia, ei tarvii paljo hermoilla että tuleeko vaiko eikö.
Nyt vaan niin ärsytys olo kun ei tärppää:notworthy:
 
Täällä kans menkat alko, mut voi siirtää taustailijoihin nyt sitten ainakin yhdeksi kierroksi, varmaan kahdeksikin. Alan keskittyä häihin ja työasioihin, niin ja laihduttamiseen :LOL: @Kinder_Kitty selvä viiva :love: Toivotaan että pysyy mukana!

@Pia87 mulla kans noi antaa lähes aina yhtä tai kahta viivanpaikkaa (n) On rasittava testi, ei oo ennen antaneet...
 

Yhteistyössä