Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Oma.napa kiinnostaa :D pakko kirjoittaa kun on jännät hetket käsillä. Mulla ei yleensä koskaan tule kaupoilla wc hätä. Nyt olin vähän päälle tunnin ja ihan hirvittävän kova hätä! Just ja just ehdin vessaan :D ei menkkoja. Mietin jos edes ylihuomiseen aamuun jaksaisi odottaa :D en sitö 5 päivää jaksa. Peukut ja varpaat pystyyn!
 
Mulla tulee silloin tällöin kunnon menkkajomotus. Siis hetkellinen ja menee ohi. Tooooosi outoa. Mut nyt kun klo on yli 0.00 niin on kp 26/15-32.

Perjantaihin asti olis hyvä odottaa testin tekoa. Kun ne menkat nyt vaan pysyisi poissa!
 
Oisipa ollu kiinnittymisestä,mutta kp 17 vaihtuikin jo menkoiksi eilen, joten Kp2 tänään.:poop:

Ei siis mitään toivoa ovulaation tapahtumisesta.Alkaa olee aika viha omaa kroppaa kohtaan.
Ehtihän täs viikon olee vuotamatta.
Kierto on niin sekasin keskenmenon jälkeen kun voi olla.Eihä siitäkään oo ku kevyet 5 kuukautta! :(
 
Voi itku lennis ♡ ootko käynyt lääkärissä? Mä soitin kun kierto vain lyheni, ja sanottiin että odotan vielä kahdet menkat ja tulen sitten. No nyt joko toivotaan parasta et vauva tulossa tai sitten se kierto alkaa normalisoitua. Nyt siis kp 26/25-32.
 
Lennis kurjuus menkoista. Tosi lyhyeksi on kyllä sulla kierto menny.

Tänne oli tullu uusia. Tervetuloa!

ON: murtunut jalkahan ei suinkaan riittänyt.. lämpöä nyt tullut kans.. which is nice. Voimat vähissä muutenki..

Tosta kierron lyhenemisestä. Mä aion kyl käydä gynellä ens kierron aikana tod.näk. tai viimeistään ens kierron jälkeen. Mulla kiero ennen km oli 28-32 ja nyt km jälkeen 25-26 pvää. En oo yhtään varma siitä ovulaatiosta vaikka sen saankin tikutettua..

Tänään dpo 7. Ei oireita. Menkkojen pitäis alkaa la-su. Niitä odotellessa.
 
Bettinah,tiistaina on lääkäri jos vaa suinki saan työvuorot sumplittua.
Just näiden vuotohäiriöiden takia,kun kierrot miten sattuu ja tiputtelee 4-5pvä aina menkkojen jälkeen.
Selkeesti ovulaation kanssa ongelmia.
 
Bettinah, peukut pystyssä plussalle!
Mitä, ei kai AaVeekin odottele menkkoja?! Plussapeukut pystyyn sinullekin!
Voi cacca, Lennis. Toivottavasti häiriöiden syy selviää.

Minulla on viime vuosina ollut vaihtelevan täsmällinen kierto. Aina muutaman kuukauden ajan 28 - 29 päivää ja sitten yhtäkkiä 25. Sitten taas muutama 28 päivän kierto ja taas hyppäys. Tuohan se vähän jännitystä elämään.

Kp 12 ja ajattelin ruveta huvikseni tikuttamaan ovista. Todennäköisesti ovulaatio on perjantaina mutta onhan se testailu jännää. :giggle:
 
Toivottavasti Lennis ongelma selviää. Onhan tuosta sun keskenmenostakin jo aikaa :confused:

Mullakin on ollut vähän vaihtelua kierrossa pillereiden jälkeen. Ensimmäinen puoli vuotta kierto oli 24-27, ja ennen pillereitäkin muistan että kiertoni oli yleensä tuollainen lyhyt n. 26 päivää. Sitten tuli yhtäkkiä yksi pitempi 32 päivän kierto, jonka jälkeen kierto pysyi vuoden ajan välillä 28-31. Kunnes viimeinen kierto ennen yrityksen aloittamista toukokuussa olikin yhtäkkiä taas vain 25.

Sen jälkeen ei yksiäkään normaaleja menkkoja olekaan raskauksien takia ollut...

Niin ja, ööh, hauskaa tikuttamista Frid? :D

Nyt dpo 5 ja vähän tosiaan jännittää, että miten tässä käy...
 
Tein testin aamulla, nega. On useasti ollut päivittäin sellainen olo vatsassa et menkat alkaa ihan just. Laitan siteenkin varmuuden vuoksi kun ulos lähden, et jos ne päättää yllättää :D pysyis poissa kokonaan!!! Nyt onneksi kotona ei oo testiä joka polttelis kaapissa. Joten nyt oikeasti odotan! Teen testin viikonloppuna tai alkuviikosta jos menkat ei tule.

Muoks! Nyt tosiaan kp 27/25-32
 
Nyt on kuudes vuotopäivä ja hyytymiä tulee vielä ja kivutkin on kovia joskin aaltoilevia. Onhan tämä kai ihan normaalia. Ärsyttää vaan nyt jo niin vietävästi, saisi loppua mokoma!

Tsemppiä piinailijoille, tulisipa plussia :love:
 
Eilen kävin sitten tarkistusultrassa ja kaikki ok. Vuotoksen melkein loppunut, josko parin päivän päästä pääsisi tositoimiin:D. Mikä minusta harvinaista, kun kyseessä terveyskeskus, lääkäri halusi ottaa myös prolagtiini? arvot sekä kilpirauhaskokeet varmuuden vuoksi :eek:. Vain sen takia että nyt tuli tuo keskenmeno rv 8, sitä ennen meni kesken vain vuonna -12 rv 5, jonka jälkeen syntyi tuo 2 vuotias lapsukainen. Sanoin vielä että multa on kyllä otettu kilpirauhasarvot keväällä ja olivat ok.
Ei sillä, tosi hienoa että suljetaan nyt uudelleen tollaisat aiheuttajat pois, olen vaan niin tottunut että terveyskeskuksesta ei saa mitään mitä ei itse vaatimalla vaadi.:confused:. Hämmentävän hyvää palvelua:D.
 
Norappi onnea ultra kuulumisista. Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin.

ON: täällä kp 24/25-? Menkkojen pitäis alkaa huomenna tai sunnuntaina (tai maanantaina.. who knows). Ei menkka oireita, ei raskausoireita, ei mitään. Jos menkat ei oo alkanu maanantaina teen testin. Mut vahva epäilys on et siihen en pääse. Ens kierto menee kyllä niin TJOT meiningillä.. meillä on reissuja tiedossa. Ei voi välttis talletella kauheen säännöllisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Ihania uutisia, Norappi! :love:
Ovatko siis Bettinah ja AaVee seuraavaksi testien ääressä? (y)

Täällä on kp 15/28 ja dpo 0. Olen iloinen, että keho on kierron suhteen näin täsmällinen nyt. Eilen sain testitikkuun vahvan ovisplussan, vaikka tiesin muutenkin h-hetken olevan käsillä. Mies on nähtävästi ottanut hedelmöittämiseni oikein asiakseen, eikä minulla todellakaan ole mitään sitä vastaan.:D
 
Tää on vähän tälläistä yksinpuhelua :D mutta kun tää on ainoa paikka jossa puhua :D mulla on pahoinvointia! Iskenyt tänään 3krt. Ja nyt tuli melkein ylös. Nyt tällä hetkellä oksettaa kunnolla. Tekisikö huomenna testi vai ootanko ylihuomiseen?
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mä tein tänään testin, dpo 8. Negahan se :D

Ylipuhuin itseni ettei "haittaa" tehdä yks nega, koska hyvä varmistaa keskenmenon jäljiltä ja joska lämpökäyrä oli vähän jännä ja ovis olis periaatteessa ehkä voinut olla 5 päivää aiemmin kuin FF sanoo.

Seuraava testi sunnuntaina tai maanantaina, katsotaan kuinka kärsivällinen olen. Eka kierto missä testaan enemmän kuin kerran...
 
Ja nega! Kp 30/25-32. Kuitenkin heti aamusta paha olo kun nousen sängystä. En ymmärrä yhtään, että missä mennään. Viikon verran jo ollut silloin tällöin se menkkamainen olo vatsassa. Pahoinvointia nyt esiintynyt ja rinnat herkät ja vessassa saa juosta. Ja välillä tulee niitä nipistyksiä mahassa. Silti nega. Voisko olla sit tosta testistä. Kun oon tehnyt aina saman merkin. Täytynee koittaa toisella merkillä jos ne menkat eivät ala.
 

Yhteistyössä