Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Marlen Mulla kun oli vuotoa viikkoja niin ei ole yhtä selkeää päivää, mistä alkaisi laskea. Kai tässä pitää odotella niitä ekoja menkkoja laskemisen osalta. Olen suhtautunut aika epäilevästi liuskatesteihin, ne tuntuvat niin arvailulta. Mutta just tuli paketti sellaisia. Ajattelin kokeilla käyttää niitä digin rinnalla ettei tarvitsisi kuluttaa niin montaa digiä per kierto.
 
@Pihlaja36 Hyvä, että nega tuli niin voi ruveta odottelemaan uutta tärppiä :)

Minäkin sorruin tänään aamulla taas testaamaan, vaikka alunperin suunnittelin testata vasta ensi viikon alussa. Nega tuli. Rinnat nyt eilen ja tänään ollut jotenkin turpeammat ja nännit kanssa.. ja vatsa on myös aivan turvoksissa. Yleensä heti plussan aikaan mun vatsa on ollut jo niin turvoksissa et näyttäis ku ois monennella kuulla raskaana :D Toivottavasti nämä enteilisi hyvää :love: Tänään siis kp 35.
 
Toivottavasti @Hannaah oireet enteilevät sitä plussaa :love: onko sulla mitään käryä mikä dpo ois mahdollisesti menossa?

@Pihlaja36 hyvä että on varmasti kaikki raskaushormoni nyt lähtenyt! Yksi etappi siellä saavutettu :)

Tänään rfsu herkässä samanlainen viiva, kun eilen, mutta pregcheckiin sain hyyyvin haileeta haamuviivaa jota ei eilen näkynyt :geek: näkeekö kukaan muu ees tota viivaa tossa kuvassa :whistle: livenä näky paljo selkeemmin! :ROFLMAO:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Shalley
@Noups oikein kuin tihrustaa niin kyllä jotakii näkyy :geek: Meinaatko viikonloppuna vielä testailla digillä?

@Pihlaja36 Muistan miten Ilonen fiilis itselläkin oli kerrankin negasta :LOL:
(y)

@Hannaah Kuulostaa hyvältä oireet :) Mulla ollu myös kahdessa raskaudesta sama, että maha ihan turpeena jo plussatessa :D Tissioireita ei oo oikeen ollu koskaan... Se kun on kyllä hyvä merkki sekin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Noups
Heippa :love:Hyppäisin sekaan. Takana 3 keskenmenoa. En tiedä mikä terminä oikea että onko kemiallisia mutta tuplaviivoja ollut 3 kertaa 9 kk sisällä. Ei ole vaan 5 vk pidemmälle edennyt (helpotus sinänsä kun jo tuossa vaiheessa menee kesken jos on mennäkseen).Viimeisimpää plussaa ei oikein osannut edes iloita kun "tietää" kuinka käy.
Ristiriitaisia tunnelmia. Kuinka te muut useita km kokeneet nämä handlaatte?
 
@Hannaah Toivotaan parasta. (y)

No nyt on tehty Sofin ovisliuskat kahtena päivänä. Eilen oli noin 3 h pidätyksellä haalea ja tänään 2,5 h pidätyksellä vielä haaleampi, hyvä että edes suunnilleen erotti. Eipä taida olla ovis ainakaan tulossa lähiaikoina. :poop: Saattoi toki jo ollakin tai sitten ovuloimaton kierto.
 
@Keijukuningatar tsemppiä! :love::love: ja ihan ymmärrettävää ettei aina jaksa kommentoida tai selailla täällä. Missä vaiheessa siellä mennään?

@Shalley mä en oo itseasias missään raskaudes vielä tehny digiä :oops::ROFLMAO: vois kyl nyt tehä jos viivat vahvistuu niin sen viikkonäytöllisen (y)

@Momon tervetuloa :love: ja pahoittelut keskenmenoistasi :( ja itsellekin vähän epäselvää missä vaiheessa puhutaan kemiallisesta ja missä vaiheessa varhaisesta keskenmenosta. Mulla oli rv4+5 keskenmeno alkuvuonna ja yksi lääkäri ja terkkari puhu siitä keskenmenona ja laski sen raskautena ja taas toinen lääkäri ja terkkari oli sitä mieltä että kemiallinen eikä sitä merkitty neuvolakorttiinkaa sit lopulta... mutta kyllä se vei mielen maahan vaikka niin alussa meni kesken. Ja ei tässä oikein tunnu muu kuin aika auttavan näistä selviämiseen :unsure: ja tuntee ihan kaikki tunteet mitä vaan ikinä tulee! ootko meinannut käydä gynellä, kun on kolme varhaista keskenmenoa? Voisiko olla jotain vikaa kiinnittymisessä ym kun ei sen pidemmälle kestä? :(

Apteekista hain herkän testin huomiseks ja marketista vähän pc liuskoja :whistle: miks ne pc liuskatki pitää olla nii helkkarin isossa paketissa! Kiva piilotella niitä ostoskorissa ja pälyillä kassalla et eihän oo tuttuja näköpiirissä :ROFLMAO:
 
@Noups Kyllä ne itsekin keskenmenoksi lasken. Kävin gynellä ja kaikki pitäisi olla kunnossa. Ainakin ne mitkä ultralla ja verikokeilla saa selville.
Kilpirauhasen vajaatoimintakin on mutta nyt viimeisen km aikaan nekin arvot oli jo hyvät.
Lääkäri oli sitä mieltä että odotetaan vielä loppuvuoteen.
Terolutit jotka määräsi eri gyne meinasin ottaa tässä kierrossa käyttöön.

Juurikin tuo että pakko käsitellä ja kärvistellä kaikki tunteet.
 
@Noups Ei ole mitään tietoa mikä dpo menossa. Kp 23-24 tuli paljon semmoista kellertävää vuotoa. Mietin näin jälkeenpäin, että olisiko ovis ollut silloin, kun sen jälkeen vuotoa on tullut huomattavasti vähemmän. Vuoto ei kyllä ollut kirkasta eikä erityisen venyvää, mutta jos ne limat voi olla erilaisia eri ihmisillä, en ole omiani tähän asti vielä enempää seuraillut niin en tiedä :D ja sitten kp 29-30 oli sitä tuhrua joka loppui tämän kahden päivän jälkeen. Olen nyt vain haaveillut, että nämä olisi ollut ovis ja kiinnittyminen ja näin ollen alkuviikosta näkyisi testissä plussa jos on näkyäkseen :p mutta erilaisia munasarjajomotuksia ja muita vatsan kipuiluja on ollut jo useita viikkoja, joten en tiedä voiko runsaan kellertävän valkovuodon piikkiin ovista laittaa :D

@Momon Tervetuloa tänne höpöttelemään. Pettymyksiä monta olet joutunut sinäkin kokemaan :( Olisi kyllä hyvä tosiaan käydä vaikka gynellä, jos se selventäisi tilannetta. Vai oletko jo käynyt? (n)

Olitkin jo vastannut, että olet käynyt :)

Itse olen vain keskenmenoja surrut aikani, itkenyt monta päivää. Sitten olo helpottunut. Viimeksi kkm jälkeen olo helpottui melkein heti kun sai kohdun tyhjäksi. Tietysti itselläni auttoi tämän kkm jälkeen se, että on jo yksi lapsi ja tietää, että normaali raskaus on mahdollinen ja uskoo siihen, että vielä tulevaisuudesakin raskaus etenee loppuun asti.

Teillä on varmaan vain ollut todella huonoa sattumaa, että kolme varhaista keskenmenoa tullut peräjälkeen. Ei oikein voi muuta kuin pitää yllä toivoa ja jaksaa jatkaa yrittämistä. Raskasta toki on kun monta kertaa joutunut jo pettymään :(
 
Viimeksi muokattu:
@Momon hyvä, että oot käyny jo tutkituttamassa asiaa :love: ja hyvä ettei löytyny mitään vakavaa! Toiaaalta sekin, ettei löydy mitään on turhauttavaa varmaan, kun ei oo selkeetä hoidettavaa (n) toivottavasti seuraava kyytiläinen pysyisi tiukasti siellä matkassa <3

@Hannaah toivottavasti asia on noin, kun olet pähkäillyt ja sinne tulee plussa testiin maanantaina!! :love: mulla muuten on tullu kellertävää vv raskauksissa, nytkin tuli muuten 7dpo ja sen jälkeen on toisenki kerran. Tuostakin jotenkin aavistelin plussaa.

Iiks täällä on viivat vahvistunu!!! :love::love: voinko mä oikeesti olla raskaana??? Takana varhainen km/kemiallinen ja kkm, joten vielä en juhli kamalasti, mutta plussaa on ainaki tikussa <3

IMG_20181006_094333-1587x1190.jpg IMG_20181006_094746-1587x1190.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Shalley ja Nonsk
Tervetuloa @Hannaah ja @Momon ja pahoittelut km :cry:

@Noups on vahvistunut! :love: vahvistuisipa lisää!

Kiitos kysymästä! Täällä kp4 ja ei ikinä ole ollut näin niukat kuukautiset :/ pohdiskelin sen näin että nii ohut limakalvo ettei ihme ettei siihen mikään kiinnittynyt. Kumma vaan kun ovis oli joskus kp 27, niin luulis että ois ehtiny paksuuntua.. noh ja sit tää järkyttävä tissikipu, miksi nyt tällästä oiretta kun koskaan ei oo ollu menkkojen aikaan tämmöstä. Raskaustesti tietty negaa, pakko oli testaa. En tiiä kauan enää jaksan, tuntuu että kroppa alkaa sekoo. :poop::poop:
 
Meillä taitaa ottaa aikansa ennenkö mitään vauvaa tulee.. koko kk mennyt enemmän tai vähemmän vuotaen jos jonkin näköistä.. tänään alko taas ja ensviikolla lopusta pitäis alkaa kuukautiset.. argh..
Niin ja mullahan ois ollu tässä kuussa laskettuaikakin.. mutta tyttö päätti syntyä rv 14 :( Voi mun pientä enkeliä. Ikävä on. Kattonut välillä vauvan kuvaa ja miettiny .. ei varsinaisesti mitään, mutta että meilläkin vois olla vauva kohta sylissä. Kyllä se riipasee. Mutta ei maha mitään eikä surkuttelu auta. Täytyy olla onnellinen, että sain pitää hänet edes hetken :love:
@Noups Oi onnea!!!
 
@tylleröinen_21 kiitos! Ymmärrän hyvin ajatuksesi, itsellä on kanssa useasti iskeny paniikki, että ei me lapsia ikinä tulla saamaan. Vaikka epätodennäkösempää se on että lapsettomaksi jäisi, mutta pelko on välillä silti suuri!

Voi ei @Keijukuningatar ihan varmasti turhauttaa, kun ei ota kropan toiminnasta selvää :( paljon tsemppiä! Toivottavasti kierto tasaantuisi. Voiko jollain kasvattaa sitä kohdun limakalvoa?

@sucrine i feel you! Mä oon kans välillä aika mustissa vesissä ollut tän kaiken pettymyksen ja turhautumisen kanssa. Ja just kun ei voi tietää kauan uudelleen raskautumisessa menee ja mieleen ei oo mahtunu mitään muuta kuin se! Ja nyt ku ne viivat tossa tikussa on niin mietin vaa milloin tää taas viedään multa pois :unsure:

@Ninnu118 kiitos :love: tsemppiä ja halaus sinne! Tuollaiset etapit on kyllä raskaita :cry: harmi, että kierto on sekaisin ja tiputtelee! :unsure:
 
@Noups Joo täysin selkeä plussa, onnea ja tarrasukkia matkaan :love::love:

Kyllä meille kaikille suodaan varmasti vielä se onni, että raskaus sujuu hyvin loppuun asti ja saa sen oman pienen tuhisijan syliin. Mutta kyllähän tämä odottelu ja epävarmuus turhauttaa ja voidaan varmaan kaikki samaistua siihen, että ajatukset melko lailla pyörii vaan tämän raskautumisen ympärillä. :(
 
@Hannaah kiitos!! :love: oli tälle aamulle taas vahvistunut ❤

Toivottavasti tämän pienen saisi pitää. Palailen sitten tänne, jos huonosti käy! Tsemppiä teille kaikille ja toivon, että te kaikki myös saatte pian ne plussat testiin ja lopulta vauvat syliin :love: kiitos vertaistuesta, se on ollut kyllä todella tärkeää!
 

Yhteistyössä