Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Momon oon tosi pahoillani :unsure::cry: onko sulla onnistuneita raskauksia takana?

Täällä hämmentää. Eilen tein vihdoin sen negan mikä toki tässä kohdin hyvä asia, että kohtu tyhjentynyt. Menkkoja ei sen sijaan kuulunut. Illalla ihan selkeät jomot ja sellaiset repäsevät kivut, ja olin jo ihan satavarma että nyt ne alkoi. Mutta ei mitään? Valkovuotoa tulee ihan vähän sellaista kellertävää mutta ei ruskeaa. Mulla ei yleensä koskaan kipuile ensin vaan vuoto tulee kipujen kanssa. En kuitenkaan uskoa (halua uskoa) raskauteen koska viime raskaudesta tuttu nänniherkkyys on poissa. Odotan nyt siis rauhassa. Haluaisin vaan pääatä piinailemaan kunnolla!!
 
Kp 11 ja flo ennustaa ovista tiistaille. Mitään ovista enteileviä oloja ei kyllä viellä oo ja kovasti en painoarvoo laita noille ennustuksille kun KU raskauden jälkeen kierrot heitellyt 21-28päivän väliä.
Nyt koitan olla ajattelematta koko raskautumisyritystä ja keskittyä kaikkeen muuhun. Mies osti mulle eilen aktiivisuusrannekkeen ja oon koittanu nyt keskittyäenemmän ruokavalioon ja liikuntaan muutenkin :)
Vasenta munasarjaa munasarjaa pisteli eilen omituisesti, ihan kun sisältäpäin ois jollain neulalle pistetty. Ei sattunu, mut ei ollu mukavakaan tunne (n) mitähän toiki ny sit taas on...
 
Miten muilla kuumeilijoilla menee? Meillä oli eilen läheisen hautajaiset ja lisäksi olen flunssassa ja eilen oli vähän kuumettakin. Ihan yhtä juhlaa täällä siis.. (n)

No, raskaustesti näytti tällä viikolla jo ihan oikeaa negaa ja uusi yrittäminen on aloitettu (y) Päästään jännittämään että alkaako seuraavaksi menkat vai saadaanko uusi plussa :rolleyes: Kovasti toivon että alkava marraskuu olisi parempi meille ja toki plussatuulia toivon teille muillekin :love:
 
Täällä kp 10. Jotain pieniä ovistuntemuksia jo ollut. Vois huomenna alkaa tikuttamaan. Toivottavasti vaan ehditään tulevan viikon aikana paljon sekstailemaan! (me kun ei asuta samassa osoitteessa..)

Tässä yks päivä tuli kyllä todella surkee olo kun yks kaveri joka kans nyt yrittää, niin ilmoitti olevansa raskaana ja vieläpä kaksosia odottaa. Itkinkin sit koko loppupäivän :cry: Ja tulipa yks toinenki vauvauutinen. Niin ja itsellä tulee tässä kuussa ikää 37 joten sekään ei just nyt tunnu niin kivalta. Mut nyt onneks kohti ovisviikkoa (y)
 
Täällä kp 10. Jotain pieniä ovistuntemuksia jo ollut. Vois huomenna alkaa tikuttamaan. Toivottavasti vaan ehditään tulevan viikon aikana paljon sekstailemaan! (me kun ei asuta samassa osoitteessa..)

Tässä yks päivä tuli kyllä todella surkee olo kun yks kaveri joka kans nyt yrittää, niin ilmoitti olevansa raskaana ja vieläpä kaksosia odottaa. Itkinkin sit koko loppupäivän :cry: Ja tulipa yks toinenki vauvauutinen. Niin ja itsellä tulee tässä kuussa ikää 37 joten sekään ei just nyt tunnu niin kivalta. Mut nyt onneks kohti ovisviikkoa (y)
Ymmärrän hyvin Pihlaja36! :cry: Itsellä kanssa tulee tosi paha mieli pienistä vauvoista ja isoista mahoista jne. Tiedän ettei muiden onni ole meiltä pois enkä tietenkään toivo mitään pahaa kenellekään mutta oma menetys vaan tuntuu liian vaikealta :notworthy: Toivottavasti ehditte hyödyntää ovulaation! (y)
 
Onnea plussanneille!!
Mulla pitäis olla tällä viikolla ovulaatio. Pelottaa vaan, että se on viikonloppuna, jolloin en ole kotona vaan näyttelyssä :unsure:

Ovistestejä en ole nyt vielä aloittanut ja saa nähä aloitanko ollenkaan. Jäi niitä testejä muutama, et jos tulis ovisoireet niin vois testata sillä hetkellä. Näkis tuleeko viivoja ollenkaan, että miten ne toimii mulla ylipäätään
 
@Salty ihan selvä plussa! Onnea :love:

Täällä jotenkin otettu aikamoisia paineita yrittämisestä. Mut eilen illalla ovistestin viivat ollut melkeen tasapaksut, ja aamulla jo hailakka ja olikin niin kirpeät oviskivut yöllä että LH-huippu oli varmasti sillon. Tänään talleteltu, toivotaan että riittää :barefoot:

Tsemppiä muillekkin tähän kiertoon!
 
@Salty onnea:love: koska sulla oli km?

Täällä edelleen epätietoista. Perjantaina tosiaan selkeät menkkakivut, lauantaina ÄLLÖVAROITUS kerran ruskeaa limaa, sen jälkeen kellertävää vuotoa mut nyt ei mitään. Tänään pyyhkiessä ihan ihan vähän ruskeaa paperiin, mutta sen jälkeen ei taaskaan mitään. Aamulla oli jo ihan varma että nyt alkaa mutta ei.:unsure:
 
Täällä todettu tuulimuna ja aloitettiin tyhjennys lääkkeillä viime viikolla. Onhan tää rankkaa, esikoista oltas odotettu... :unsure: Nyt vaan toivotaan, että kaikki vuotaa pois ja pääsee uudelleen yrittämään. :love:
 
@tylleröinen_21 toivotaan että menkat alkaisi pian jos on alkaakseen (n) Mulla joissain kierroissa ehkä vuosi sitten on tiputellut useamman päivän ennen varsinaisia menkkoja, sitten tuo yhtä mystisesti kun alkoikin ni jäi pois.

@Rnna pahoittelut :(

Mullakin pitäs ainakin olla ovis käsillä, huomiselle ennustaa mun käyttämä sovellus. Tähän mennessä kuitenkin parhain viiva on tullut viikko sitten ja tänään. Mulla on enää 2 testiä jäljellä, joten kovasti toivon että ei tarviis lähteä kaupoille vaan plussa tulisi. Ensi kiertoon sitten tilaan taas uuden satsin raskauskeijulta.
 
@Rnna voimia ja tervetuloa mukaan, toivottavasti pian pääsette taas yrittämään:love:

tein aamulla rfsun herkän ja negahan se oli. Sinänsä hyvä, ei tod näk oo mitään jäänyt kohtuun kun kerran arvo alle tuon 10. Ärsyttää vain olla passissa koko ajan. Ensi viikolla alkaa uusi työ niin jos ennen sitä suostuisi alkamaan. Tosin mieti kun mulla oli vielä 2 vkoa tyhjennyksestä haalura viiva niin hyvin voi olla että kierto käynnistynyt vasta sen jälkeen...
 
@Rnna voi ei :( Pahoittelut. Tervetuloa tänne puolelle, vaikka ei ikinä toivoisi, että tänne joutuu tulemaan lisää porukkaa. Ja siis ihan sillä vain, kun keskenmenot on niin rankkoja eikä niitä toivoisi kenellekkään.

@Salty paljon onnea ja tarrasukkia matkaan :love:

On: Täällä kp 14 ja flo ennustaa ovista tälle päivälle. Mitään ovis oloja ei oo, joten en usko että ois tänään. Varmaan loppu viikosta vasta. Oon nyt muutenki yrittäny unohtaa yrittämisen ja keskittyä ruokavalion kuntoon hiomiseen ja liikuntaan. Ja tosi hyvin on molemmat alkanu sujuun :)
 
Hei vaan pitkästä aikaa, tänne on viime kirjoittamisen jälkeen ehtinyt tulla uusia, pahoittelut heille. Ja plussiakin saatu muutamia, onnittelut heille.
Ja kaikesta huolimatta koittakaa myös nauttia raskaudesta, vaikka se vaikeaa onkin. Mutta huomiselle me emme mitään mahda, joten uskaltakaa välillä päästää se ilo sieltä taka alalta ulos päin. On se raskaus kuitenkin niin iso ja ihana asia / tunne :love:

Itse viimeksi kirjoittelin viime kierron lopussa, menkat alkoi 13pv oletusta oviksesta. Joten kierto alkaa pysyyn tasaisena. Mikä on mulle tosi hieno juttu. Toivotaan, että jatkuisi näin ja luomu plussan testiin saisin... Välillä jaksan uskoa tähän ja välillä taas mietin, että miten ihmeessä se muka onnistuisi..
No mutta nyt oletan oviksen olleen eilen. Tässä kierrossa en tikuttanut, mutta oireet viittaisi siihen. Seksiä meillä tosin oli vain perjantaina ja eilen illalla. Joten toivotaan, että jos ovis oli niin se riittää.
Miehellä on nyt töissä niin iso projekti menossa, että se on tosi väsynyt ja stressaantunut, joten makuuhuoneessa on ollut vähän hiljaisempaa.
Mutta jouluun mennessä tuon prokkiksen pitäis olla valmis..

Nyt vain piinaillaan seuraavat kaksi viikkoa :barefoot:
 
Moikka! Kirjoittelin aikaisemmassa ketjussa keväällä, heti keskenmenon jälkeen. Nyt vähän päätä nollattu ja annettu asian olla taka-allalla.
Todella harmillista, että näkyy tuttuja nimiä edelleen täällä yrittäjissä, sekä uusia tulokkaita. Pahoittelut ja tsempit teille. <3 Ja onnea plussanneille ! <3

Täällä siis taustana 6/16 syntynyt esikoinen, 2/18 oletettu tm tai km. Keskenmeno muistaakseni 6+ viikolla. Kierto meni sekaisin ja sain jonkun sortin aknen kaupanpäälle, mahtavaa ! Kesäkuussa hakeuduttiin ekaa kertaa neuvolaan, elokuussa lääkäri ja eilen meidän taival alko virallisesti lapsettomuuspolilla. Miehen tiimoilta asiat ok, minulla lievää rakkulaisuutta (pco:ta?) munasarjoissa.
Kierrot vaan lyhenee, viimeksi 25pvää. Saatiin mielettömän ihanaa ja sydämmellistä ottaumista lääkärin tiimoilta ja Letrozyl tasoittamaan kiertoa. Nyt menossa kp 24/25-36 ja ensikierrossa aloitetaankin sitten lääkkeet kp3 ja tuloksia ultrataan kp12. Jännittää, pelottaa ja samalla niin suunnattoman kiitollinen, että meidät otettiin tosissaan, ajattelin että lähdetään kotiin vaan ja toivotetaan tervetulleeksi kevällä uudelleen kun keskenmenosta tulee vuosi.

Kokemuksia siis Letrozylista ja sen uhkista ja mahdollisuuksista otetaan vastaan. :)
 
@kosmo kiva että vuoto tasaantunut! Jospa tasaantuisi pian niin ettei enää pitkään aikaan alkaisi.. :love:

Anteeksi tää jatkuva oma napailu mutta pakko jakaa jonnekkin.. tänään kaupassa ihan selkeet menkkakivut ja lorahdus. Kotiin tullessa ei ollutkaan verta vaan tosi nestemäistä (melkeen vettä) valkkaria?? Voisko olla jjotain tulehdusta ilman muita oireita?
 
@tylleröinen_21 vai voisko olla ovis? Itse en testannut km ja menkkojen välissä, mutta epäilen että mulla oli ovis kolmisen päivää sen labran jälkeen missä oli hcg arvo 14, kun oli limat ja sit ne loppuikin pari päivää sen jälkeen kun epäilin oviksen olleen. Sit menkatkin alkoi aikalailla aikataulussa sen suhteen (n)
 
@henttis Olenkin pohtinut mitä sinulla kuuluu :) Oltiin samassa plussanneiden ryhmässä helmikuussa. Täällä taistelujen ja pettymyksien jälkeen päästiin myös lapsettomuushoitoihin ja ensimmäinen letrokierto on nyt menossa. Mitään muuta oireita ei niistä tullut kuin kivulias ovulaatio, jonka normaalit ennakkomerkit puuttuivat.
 
@Salty Paljon onnea!

@henttis ja @Aileen teillä oli siis molemmilla helmikuussa keskenmeno? Kauan teillä oli yritystä takana ennen kuin keskenmennyt raskaus tärppäsi? Mietin kun olette päässeet hoitoihin, niin millä perusteella pääsitte? Ja mihin sairaalaan? Mulla oli keskenmeno huhtikuussa ja tuo raskaus oli tärpännyt yk 8. Nyt meneillään yk 7 keskenmenon jälkeen. Asun Helsingissä ja terkkarilääkäri sanoi, että tekee lähetteen lapsettomuushoitoihin vasta ensi keväänä kun keskenmenosta kulunut vuosi. Mietin, että onko toi Helsingin linja, että vuosi pitää odottaa keskenmenon jälkeen. Ensimmäistä lasta yritetään ja yritys on alkanut 8/2017. Yli vuosi tässä on jo siis yritetty, mutta hoitoihin ei saada lähetettä vielä.
 

Yhteistyössä