Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Kerttttu Voi olla helpompi vaan antaa asioiden tapahtua omaan tahtiinsa, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei sekään helppoa oo. Mua jotenkin tässä kierrossa turhauttaa tosi paljon. Mä jätin testit kauppaan ja otin nyt aamulämpö menetelmän käyttöön.
Elämä tuntuu niin epäreilulta vaikka tiedän, että kaikelle on aikansa
 
@Kerttttu Pakko vaan jaksaa jos haluaa sitä lasta, mutta helppoa ei ole ollut. Onneksi mies on ollut koko ajan projektissa mukana ja on antanut ymmärtää, että yritetään niin kauan kun se musta siltä tuntuu.
Nyt joukukuussa tulee vuosi täyteen , kun aloinme yrittää kuopukselle kaveria. En olisi uskonut, että tässä kestäisi näin kauan. :( Tulis nyt sit edes tuplaonni tän kaiken jälkeen ;)
Mun isosiskot on kaksoset, joten tupla mahdollisuus on aina olemassa, tosin se on aina hypännyt mun yli :whistle: en tiiä onko huh vai mitä :D
 
On: Palstailu on vähän jääny, sillontällön käyny lukemassa, mut kirjottaa en oo saanu aikaseks. Kp19 menossa ja ovista en sitte tikuttanukkaan kun ei huvittanu:D Torstaina oli kyllä semmoset limat että huhhuh. Alku viikosta alko limat lisääntyyny pikkuhiljaa ja torstaina oli sitte törkysen liukas päivä:D Sillon myös pientä painetta tunsin mahassa, mut en muuta (tosin en ees kuulostellu oloja kovin tarkasti kun oli kaikkee muuta tekemistä niin paljon :)) . Tuntemusten kuulostelua vaikeuttaa myös iskiaskipu, joka on vaihteeks alkanu muistutteleen olemassaolostaan. Se tuntuu viel alaselässä vasemmalla ja säteilee kyllä myös mahan puolelle ja jalkaan...

Mulla on muutenkin jotenkin tosi rauhallinen olo nyt tän yrityksen kans. On olo, että plussaan viimestään toukokuussa (ja ei en tiedä, että mistä tommosen oon saanu päähäni:D). Ei oo olo ees, että tää ois the kierto. Päinvastoin... Jotenki tosi vahva olo vaan, että plussaan ensi vuoden puolella ja joskus keväällä.
Elämäntapa muutos sujuu hyvin. Nautin liikunnasta ja terveellisestä ruuasta. Paino pudonnu 5viikon aikana 5,8kg, lihasta on tullut ja kiinteyttä hieman, kuntonoussut, fiilis parempi ja tupakkaa en ole ostanut kahteen viikkoon (pari röökiä oon polttanu viikonloppuna kun pummasin kaverilta...).
 
@tylleröinen_21 munkin mielestä ylemmässä selkeä viiva. :)

Mitähän posti nyt sekoilee? o_O Tilasin to aamuna ne ovistestit ja ei oo vieläkään tulleet! Ennen kun oon tilannut aamulla aikaisin ni on tulleet seuraavana pvänä, ja torstaina siellä lukikin tosiaan että toimitettu (n) No, onneks oli rfsu:n testei vielä niin sain eilen bongattua oviksen ja nyt kipuillut kyllä hirmuisesti eli nyt varmaan tapahtunut. Mutta yritys nolla ellei tässä vielä joku ihme tapahdu, eli uutta kiertoa päin. Seuraava ovis olis ehkä joulun aikaan
 
Mites kauan teillä kesti, että pissatesti ja verikoe näytti negatiivista km jälkeen? Vuoto alkoi 3.11, 8.11 varhaisultrassa todettu enää raskausmateriaali. vasta 11.12 verikoe...(n) 25.11 one stepin pissatesti näytti negaa, samoin ovulaatiotesti.

oon jotenkin ristiriitasissa fiiliksissä yrityksen ja ekojen menkkojen odottelun kanssa....(n)
 
@Marjusk Mulla pissatesti oli nega muistaakseni neljän viikon päästä keskenmenosta. Verikoetta ei otettu. Ja sitten kun vuoto loppui niin ei mennyt kun joku viis päivää niin tuli ovisoireet ja kaikki palautu täysin ennalleen. Ja me tosiaan alettiin yrittääkin heti sillon, ei odoteltu menkkoja.
 
@Marjusk Mulla todettiin km 12.9. ja siitä 3vkon päästä piti tehdä testi, joka olikin odotetusti negatiivinen. Mun ei varmaan ois oikeasti tarvinnut tehdä sitä, kun multa otettiin myös verikokeella arvon lasku, mutta teinpä silti kun oli käsketty ja en tajunnut kyseenalaistaa että ei tarvii varmaan tehdä. 28.9. hcg arvo oli 2.
 
@tylleröinen_21 mäkin kyllä tuossa edellisen sivun yhdessä testissä näin viivan.
Rfsun testit on kyllä aika susia,itsekin niihin toisinaan olen sortunut,vaikka tiedän niiden olevan huonoja.
Viime raskaudessa sain haamun pc testiin ja sit ostin rfsun kun ajattelin että kyllä sekin jotain näyttää ja se olikin nega.
Rfsu näytti haaleeta plussaa vasta noin 4+5 eli kun menkat oli melkein viikon jo myöhässä..
Toki taas apteekin omasta testistä mulla on vaan hyviä kokemuksia itellä.
Koska sulla menkat pitäis alkaa?
Toivotaan nyt että sieltä kunnon viiva vielä tulisi.
En tajunnut tuota viimeisintä kuvaasi avata ennenkuin aloin kirjoittaa, joten käyn sen tsekkaamassa kohta.

Muoks, @tylleröinen_21 kyllä mä jonkun viivan näen tossa viimesimmässä ja ihan kuin vähän punertaiskin:eek::ROFLMAO::rolleyes:

Mitäs muille kuuluu?? Eikö kellään olisi plussa testejä meille esitellä :barefoot:

@Marjusk Mulla 4vk keskenmenosta verikoe oli nega. Testiä ei pyydetty tekemään ollenkaan.

Itellä 4 pvä menkkojen alkuun ja tänään on ollut sellanen päivä, että alan vähän elätteleen toiveita, että tää on ollut meidän kierto :barefoot:
Joku testikin voisi huomen aamulla näyttää jo haaleeta plussaa (jos siis on näyttääkseen) mutta mulla ei oo yhtään testiä eikä mahdollisuutta päästä kauppaan/apteekkiin..
Joten tässä sitä nyt vaan odotellaan.. Ja olin kyllä ajatellut odottaa maanantaihin ennenkuin testaan, jos menkat ei sunnuntaina ala.
Mutta en tiedä maltanko sittenkään odottaa siihen saakka..
Pieniä oireita siis alkaa tuleen, ellen oo tulossa kipeäksi.. Mutta alko oksettaan/tekeen huonoa ruokaa laittaessa ja on koko ajan tosi kylmä.
Nää on vaan mulle niin selkeitä raskausoireita.
Ja nyt mulla vaan on sellanen olo... Saa nähdä pitääkö se tunne paikkansa :barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
@kosmo Pidetään peukkuja!!

On se jännä että mitä tahansa tuntemuksia kun on oviksen jälkeen niin miettii että oisko ne raskausoireita. Ja minkä tahansa oireen jos googlettaa niin aina löytyy joku keskustelupalsta jossa sitä puidaan :LOL: Itellä nyt dpo4(?) ja rinnat kipeet ja jalat ihan sikajäässä. Ja kun googletin cold feet pregnancy symptom niin sieltähän löyty tietenkin että joo on mahollista. Jotenki siis huvittavaa tää oireiden kyttääminen:LOL: Mut minkäs teet..
 
Nyt on tän kierron tallettelut hoidettu kp 10, 12 ja 14. Mun veikkaus on, että ovis olisi ollut kp 13 (en tikuttanut). Nyt sitten vaan odotellaan josko ois tärpännyt. Ei nyt kovin suuret odotukset ole, mutta jos kuitenkin yk 8 keskenmenon jälkeen olisi tärppikierto kun keskenmennyt raskauskin tärppäsi yk 8. Katsotaan :)
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Emppuelkku......30 v.......ya 9/17...........km 3/18 rv 12.......yk 8 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........yk 8 km jälkeen

* Aileen...............32 v.......ya 10/16..........km 2/18 rv 7........yk 6 km jälkeen (letrozol)

* kosmo...............34 v....... ya 8/17..........kkm 6/18 rv 19.....yk 4 km jälkeen

* Noups...............27 v........ya 9/17..........kkm 6/18 rv11.......yk x km jälkeen

* Keijukuningatar...29 v.....ya 5/18.........km 12/15 rv 5, km 6/18 rv7....yk 4 km jälkeen

* Joulutoive.........24 v....... ya 11/17....tm 1/18 rv 11 ja km 6/18 rv 11.....yk 4 km jälkeen

* Salty.................. ........ya 12/17....... kkm 6/18 rv 11............yk x km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10..........yk 2 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................yk 2 km jälkeen

* Nonsk..............28 v.........ya 9/15..........km 9/18.................. yk 2 km jälkeen

* tylleröinen_21.. ......ya 5/18..........kkm 9/18 rv 10+1..............yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v........ya 1/18........ ......................yk 3 ku jälkeen

* kathii.................28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 8................yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................yk 3 km jälkeen

* Rnna................28 v.........ya 9/18.........tm 10/18 rv 8................yk 2 tm jälkeen

* Marjusk.............27 v........ya 7/18.........km 11/18 rv 9................yk 1 km jälkeen


Plussanneet :love::love::love::love::love::love::love::love: :

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower.....35v.....ya 10/17....km 2/18 rv 11......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Marlen....... 36v.........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää yk2. Menkathan sieltä saapui perjantaina. Viikonloppuna vuotoa oli todella paljon, enemmän kuin km vuodossa.. :eek: No vuoto oli ja meni, ja nyt taas uuteen kiertoon. Ainakin nyt ihan positiivisin mielin tällä hetkellä, ainakin piinailu loppui ja kierto pysyi suht samana ko ennen ekaa raskautta. :giggle:
 
@Kerttttu näimpä. Ja ku sitä raskautta niin toivoo, nii niistä toivonrippeistä pitää niin kauan kiinni kun menkat ei ala vaikka tuntemukset olisi mitä..

@kosmo vaikea sanoa, koska menkkojen tulisi alkaa.. ennen raskautta kierrot 24 ja 27, km jälkeen 40, mutta siitä nyt on vaikea mitää päätellä, kun r-testi oli negä vasta 3 vkoa tyhjennyksestä, että koska kierto on edes käynnistynyt. Ennen raskautta oli reilu 3 v nuvaring käytössä. Ennen ehkäsyä en pitänyt koskaan kirjaa mutta olivat säännölliset ja sellainen mielikuva, että alle 30 päiväiset, sillä aina tuntui, tulevan nopeasti. Nyt kp 30, oireita ei muuta kun nännit arat ja turvonneet rinnat mutta se voi johtua ihan menkoista!

Teen huomen aamulla pregcheckin jos ei vuoto ennen sitä ala. Eilen illalla pari aika kovaakin kourasua mahassa joita oli pari päivää ennen viime menkkojen alkua eli se lupailisi ainakin vuotoa. Jos ja kun näin on niin nuo rfsun testit antavat kyllä todella härskejä viivanpaikkoja.

@Rnna ihanaa, että kierto ei seonnut sen enempää. Nyt vain uudeksi vuodeksi plussa !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rnna
Mulla ei oo tänäänkään mahdollisuutta päästä testiä ostamaan, eikä välttämättä huomennakaan :cautious: Tai siis pääsen mä kauppaan joo, mutta esikoinen olis mukana niin ei siinä paljon raskaustestejä ostella. Mutta kovasti houkuttelis hakea ihan vaan muutama testi :whistle:

En oo kotiin valmiiksi ostanut tai tilannut, kun sit tällee loppu kierrosta tulee dippailtua niitä joka vessa reissulla turhaan. Ja kerrankin kun oikeesti niille vois olla tarvetta, niin niitä ei ole :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä