Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Sen verran on nyt kokemus ovistestailusta karttunut, että PCn tikut toimii mulla ainakin ihan hyvin. Mahdollisessa ens kierrossa vois niillä lähteä liikenteeseen ja tumman viivan kohdalla testata digillä varmuuden vuoksi.
 
Ekaksi @mira.flower onnea hurjasti!! Ihanaa!:love:

Hätäpäissäni etsin apua täältäkin.:eek:

Tänään ois tarkotus kaveriporukalla nauttia viiniä illalla, ja siks ajattelin testata kaappiin jääneen vanhan digin pois aamulla. Itse digi oli viallinen eikä näyttöön tullut muuta kun virhemerkki (ei viikkonäytöllinen vaan + ja - malli), repäisin testin kuitenkin auki ja sisällä oli yksi liuska. Tänään ehkä dpo 10.

Mitähän tästä nyt päättelisi?
https://aijaa.com/K46NfT
 
Minäkin palailen tänne taas! :)
Nyt eka kierto menossa Primolutien jälkeen, eivätkä kyllä lyhentäneet kiertoa kun ovis tuli normaalisti kp24. Tein kaksi päivää sitten (kp38) negan ja tänään iiiihan haalean haamun kp40 :cautious::rolleyes: Kierto mulla siis ennen Primoluteja 37 päivää. Pitää hakea varmaan vielä se Clearblue viikkonäytöllinen testi ennen kuin uskaltaa ilakoida! (n)

Ja ennen kaikkea, jos olen raskaana, niin toivotaan että raskaus olisi nyt oikeassa paikassa (n)
 
Ekaksi @mira.flower onnea hurjasti!! Ihanaa!:love:

Hätäpäissäni etsin apua täältäkin.:eek:

Tänään ois tarkotus kaveriporukalla nauttia viiniä illalla, ja siks ajattelin testata kaappiin jääneen vanhan digin pois aamulla. Itse digi oli viallinen eikä näyttöön tullut muuta kun virhemerkki (ei viikkonäytöllinen vaan + ja - malli), repäisin testin kuitenkin auki ja sisällä oli yksi liuska. Tänään ehkä dpo 10.

Mitähän tästä nyt päättelisi?
https://aijaa.com/K46NfT
No tuohan on selvä haamu! Varovaisesti Onnittelen! :love:
 
@joulutoive ei kyllä mitään käryä noista clearbluen digien viivojen tarkotuksista (n) milloin pystyt tekemään toisen testin?

@joojoo1 paljon onnea plussasta:love: toivottavasti pieni majailee tällä kertaa oikeassa paikassa ja pysyy matkassa loppuun asti! Saatteko julkiselta varhaisultran kun on kohdunulkoinen taustalla?
 
Onnea vielä kerran plussanneille! Näyttää nyt siltä et mä ovuloin viimestää huomenna ku oon tänää tehnyt kaks testiä ja viivat senku vahvistuu. Mieskin kotona just sopivasti. Nyt pitäkää peukkuja! Toivottavasti en oo jo myöhäs asian kans..
 
@joojoo1 paljon onnea! :love: Onpa hienoa, että plussa tuli näinkin nopeasti ku jälkeen! Ihan varmasti kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti. :rolleyes:

@Keltain3n suuret pahoittelut keskenmenosi vuoksi! :cry: Suru on alkuun todella iso, ja monesti oman kropan ihmettelyä pitkän aikaa. :unsure: Täältä onneksi voi saada vertaistukea ja kysymyksiin vastauksia, jotka mietityttää. Tervetuloa mukaan kuumeiluun surujen ja ilojen kanssa! :)

@joulutoive joko testasi uudestaan? Mitä testi näytti? Ainakin viikkonäytölliseen digiin tulee useampia viivoja, jolloin sen tulkitseminen on aika haastavaa... (n) Tuosta toisesta digistä en osaa sanoa, mutta YouTubesta voisi ehkä löytää jotain vinkkejä. (y) Viikkonäytöllisiä siellä on ainakin avattu ja kuvattu.

Ottaisiko joku päävastuun tuosta listan päivittelemisestä? Tietysti kaikki sitä voivat päivittää, mutta varmaan olisi hyvä että ainakin yksi olisi siitä eniten vastuussa. Niin ei jäisi unholaan niin helposti. Tuossa aiemmassa ketjussa niin oli tainnut käydä... (n)

@miniminimini tuuppa lukemaan viimeiset kuulumiset! :love: Ja kertomaan myös omiasi! :p
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa lukea plussatuulista :love:
Kiitos myös tsempeistä, teidän kirjoituksista on saanut lisää toivoa.

Tässä sitä pohtii, että millon tämä vuoto loppuu ja milloin se oma kierto alkaa.. (malttamaton..)

29.9 päivällä aloitettiin lääkkeillä tyhjennys ja tänään ollu runsain vuoto, mutta ei toki mitenkään valtava. Yleensä kk ollut niukat ja todella epäsäännölliset.

Kuinka pian olette alkaneet tikuttaa ovista ja kuinka pian olette sen bonganneet? :)
 
Mä sain mun labravastaukset ja kaikki tulokset oli kunnossa. Kilppari oli 0,58 ja ferritiini tais olla 41. Nyt sitten vaan odotellaan. En tiedä mistä kiikastaa, kun ei tärppiä kuulu. Ärsyttävää kun asialle ei voi tehdä itse mitään :unsure: Olen normaalipainoinen, syön terveellisesti, harrastan liikuntaa ym.

@Keltain3n Pahoittelut keskenmenostasi! Mä en itse tikuttanut ovista ekasta kierrosta vaan vasta sitten kun yhdet menkat oli tulleet. Mutta näyttää siltä, että useampi on löytänyt oviksen jo heti ekasta kierrosta. Mun eka kierto keskenmenon jälkeen oli vajaan viikon normaalia pidempi eli varmaan ovis oli sitten myös joku 5-6 päivää normaalia myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
@Keltain3n mulla oli lääkkeellinen tyhjennys aika raju ja siitä vielä vkon päästä mva-tyhjäys palanneen runsaan vuodon jälkeen. Siitä olisko ollut reilu vko, kun oli raskaustesti nega ja samalla aloin tikuttaa ovista. Se oli vikasta tyhjäyksestä noin 2vkoa.

@Minji oliko ferritiini 41 vai ilmoitetaanko sitä monella eri tapaa? Löytämäni viitearvot oli naiselle muistaakseni 10-150.
 
@Keltain3n mulla oli lääkkeellinen tyhjennys aika raju ja siitä vielä vkon päästä mva-tyhjäys palanneen runsaan vuodon jälkeen. Siitä olisko ollut reilu vko, kun oli raskaustesti nega ja samalla aloin tikuttaa ovista. Se oli vikasta tyhjäyksestä noin 2vkoa.

@Minji oliko ferritiini 41 vai ilmoitetaanko sitä monella eri tapaa? Löytämäni viitearvot oli naiselle muistaakseni 10-150.
Mulle myös tää lääkkeellinen tyhjennys kävi todella rankaksi. Yritin liian pitkään olla kotona ja lopulta oli lähettävä sairaalaan, kun kipu yltyi ihan hulluksi.. Meni jotenkin jalkoihin asti.. Joka reijästä tuli ulos jotain.. Huhhuh, onneksi se vaihe on ohi!
Kovia juttuja.

Täytyy tässä hetki vaan mennä päivä kerrallaan ja alkaa sit ovista etsimään. Kiitos vastauksestasi.
 
Täällä tänään dpo1 tästä se taas lähtee. Voi että mie toivoisin meille pientä. Jotenkin pelottaa mun romahdus sit taas jos ei tärppää ku tuota ikää jo on..
 
Viimeksi muokattu:
Sain tänään soitettua neuvolaan (y) Oon nyt viikolla 5, joten ensiviikolla aikaisintaan pääsen varhaisultraan. Neuvolantäti laittoi lähetteen, ei tarvinnut onneksi missään käydä. Miten pystyn odotella rauhassa ensiviikkoon :confused: Selkä ollut kyllä tosi kipeä, mutta toivottavasti normaaliraskauteen kuuluvaa (n)
 

Yhteistyössä