Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Moikka! Mä liityn kans joukkoon. Sain varhaisen keskenmenon jouluna. Tuli itekseen ulos 5+4 ja onneks tyhjentynyt kohtu kunnolla. Mulla 2keskenmenoa aikasemmin, n. Rv11-12 eikä tullut itekseen pihalle. 1 lääkkeellinen tyhjennyt ja 2 kaavintaa. Myös 2 lastanyt haaveillaan kolmannesta uuden miehen kanssa ja yritys aloitettu kesäkuussa. Ei pidetty taukoa keskenmenon jälkeen ja nyt keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa... menkkakipua ollu jo muutama päivä , saa nähdä☺Muita kellä piinapäivät ja onko oireita?
 
Ensimmäinen yrityskierto käynnistyi tällä viikolla, nyt kp4. Nyt pitäisi malttaa odottaa joku kaksi viikkoa ovulaatioon. On tää yhtä odottamista :D

Mut voisi lisätä listalle, kiitos!
Jammaillen, 28v, kkm 12/18, yk1 kkm jälkeen
 
@Karvakorvat pahoittelut keskenmenosta :(

@Helmiina90 Ihanaa, että sait jo 3+ digiin, ehkä nyt voit olla jo hieman luottavaisemmin mielin ja uskaltaa miehellekkin kertoa :rolleyes: ja kerta sullakin ollut jo aiemmin veritulppa ja silti klexane vasta rv 32 eteenpäin, niin tuskinpa ne mullekkaan mitään vielä aloittaa, toivottavasti asia tänään selviää. Itselläni oli esikoisesta ohjeistus pistää Klexanea vasta synnytyksen jälkeen 6vk, ja sama ohjeistus olisi ollut näissä keskenmenneissä. Tiedän kyllä että myös paikkakunnittain tässä käytännöt vaihtelee.

@Aamukahvi1 onnittellut plussasta :love:

Mulla oli viiva vahvistunut perjantaista kun tein tänä aamuna pc liuskan, digi jäi vielä tekemättä vaikka niitä olisi pari kaapissa. Edelliseen raskauteen tilasin ja en silloin niitä onneksi tuhlannut. Loppuviikosta voisi sit tehdä :rolleyes:
 
@Helmiina90 Ihanaa, että sait jo 3+ digiin, ehkä nyt voit olla jo hieman luottavaisemmin mielin ja uskaltaa miehellekkin kertoa :rolleyes: ja kerta sullakin ollut jo aiemmin veritulppa ja silti klexane vasta rv 32 eteenpäin, niin tuskinpa ne mullekkaan mitään vielä aloittaa, toivottavasti asia tänään selviää. Itselläni oli esikoisesta ohjeistus pistää Klexanea vasta synnytyksen jälkeen 6vk, ja sama ohjeistus olisi ollut näissä keskenmenneissä. Tiedän kyllä että myös paikkakunnittain tässä käytännöt vaihtelee.

@Aamukahvi1 onnittellut plussasta :love:

Mulla oli viiva vahvistunut perjantaista kun tein tänä aamuna pc liuskan, digi jäi vielä tekemättä vaikka niitä olisi pari kaapissa. Edelliseen raskauteen tilasin ja en silloin niitä onneksi tuhlannut. Loppuviikosta voisi sit tehdä :rolleyes:
Kysyin silloin keskenmenon jälkeen et miksi vasta silloin niin sanoivat että ilman sitä geeni virhe löydöstä myös veren ohennuksessa voi olla ongelmia raskaudelle. Tämän rv32 jälkeen olisi katsottu melko tiuhaan onko merkkejä synnytyksen alkamisesta koska ennen synnytystä lääke on lopetettava.
 
Moikka pitkästä aikaa!

Luin ketjua taas pitkästä aikaa ja täällähän jengi plussailee hyvää tahtia.:rolleyes:
Harmi vain, että osa nimistä on tuttuja jo lähes vuoden takaa. o_O Ja yhdessä kuumeiltiin silloin. @Aileen @Minji @joulutoive @Päppyrä teille kovasti ainakin tsemppiä ja peukkuja! (y) Jäiköhän nyt joku mainitsematta? (n) Varmaan jäi... pahoittelut siitä..

Itse kuumeilin km jälkeen noin puoli vuotta, ja olin jo pahimman kuumeilun yli päässyt. Ensimmäiset kuukaudet km jälkeen olivat aivan järkyttävän rankkoja. Itku silmässä ja mieli maassa joutui jatkamaan päivästä toiseen. Tätä vielä pahensi se, että sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Todennäköisesti myös km johtui siitä. Oireita minulla oli ollut jo useita vuosia, mutta arvot viitteissä. Tästä haluaisinkin teitä varoittaa, että vaikka arvot on viitteissä ja lääkärin mielestä kaikki hyvin. Niin TSH arvon tulee olla alle 2 jolloin raskaus on helpon alkaa. Ja myös jatkua. Tästä yli menevät ovat aina epäilyttäviä arvoja ja niitä olisi hyvä tarkkailla! :cool: Minulla oli tosi paljon pielessä nuo arvot.. :poop: ja olinkin todella huonovointinen. Heti kun aloitin lääkityksen niin plussasinkin jo! Eli ei minulla ollut edes mahdollisuuksia plussasta km jälkeen ilman tuota hormoni korvaushoitoa. Saati, että raskaus olisi jatkunut. Nyt olen rv 25, ja poikaa odotamme saapuvaksi toukokuussa. Silloin olen täyttänyt jo 36v. :ninja: Lääkityksen jälkeen alkaa oloni vihdoin olla taas normaali yli vuoden tuskan jälkeen. Joten luottakaa omiin tuntemuksiin jos tuntuu siltä, ettei kehossa ole kaikki nyt hyvin! Ja käykää juttelemassa lääkärin kanssa. Muistakaa kertoa myös toive raskaudesta. Tuntui, että tuo tieto oli hyvinkin oleellinen lääkärille, ja antoi intoa hoitaa minua paremmin. ;)
Hienoa nähdä, että ketju voi hyvin ja vertaistukea jaetaan täällä edelleen! Näyttää siltä että ketju on saanut jopa uutta puhtia teistä! Vuosi sitten tuntui, että se oli jo kuolemassa, kun oli niin hiljaista usein. Mutta olette saaneet tämän taas uudestaan eloon! :rolleyes:

Muistakaa, että olette super vahvoja naisia! Tämä paska kokemus mikä teidät on pakotettu läpi käymään antaa teille lopulta paljon hyvää ja avartavaa kokemusta! Ymmärrystä muiden suruun ja siihen miten arka asia lapsen saaminen voikaan olla. :( Mitään tarkoitusta km tuskin on, mutta onhan se opettavaista ja pakottaa kasvamaan taas vähän lisää henkisesti. Itse opin myös ymmärtämään omaa suruani ja sen käsittelyä enemmän kuin ikinä ennen. :oops: Ilman tätäkin kokemusta olisin varmasti pärjännyt ihan hyvin. :whistle::LOL:
 
@mira.flower mä muistan sut. Onnittelut!! Välillä miettinyt minne ihmiset häviää täältä ja sit muistaa niin ne osahan oottaa jo. Mä pyörin täällä vielä, koska keskenmenot jättää kyllä tiettyä pelkoa takaraivoon, mutta positiivisin mielin eteenpäin. Mä varasin ekan neuvolan ja se on vasta 19.2. Jännää! Aika pitkä aika odottaa :D
 
@mira.flower mä muistan sut. Onnittelut!! Välillä miettinyt minne ihmiset häviää täältä ja sit muistaa niin ne osahan oottaa jo. Mä pyörin täällä vielä, koska keskenmenot jättää kyllä tiettyä pelkoa takaraivoon, mutta positiivisin mielin eteenpäin. Mä varasin ekan neuvolan ja se on vasta 19.2. Jännää! Aika pitkä aika odottaa :D
Voin nii samaistuu, mää en uskalla enää edes varailla neuvolaa on jotenkin niin hirvee pelko nyt keskenmenosta... Jos käyn sit kun se raja on...onko se 16viikkoa mitä ennen pitäisi käydä
 
Öö en tiiä. Jossain luki, että eka neuvola pitäisi varata viikolle 8. Kyllä muakin jännittää, mutta mä haluan luottaa että kaikki on hyvin. Ainahan sen ajan saa peruttua, mutta nyt vaan luotetaan ettei tarvitse (y)
 
Nopeasti vaan kommentoin @Helmiina90 että niinhän se taitaa olla, että viimeistään rv16 mennessä pitää käydä lääkärillä. Jos haluaa kelan jutut saada. Mutta toki, jos haluaa esim. Np ultran ja yhdistelmä labrat siihen, niin jossain on käytävä, jotta saa lähetteet labroihin ja ultraan.
Ja ihan omasta kokemuksesta sanon, että se :poop: säkä voi käydä koska vaan.
Toki tää alku on aina se vaikein ja vie oman aikansa, että uskaltaa luottaa ja antaa itsensä haaveilla taas tulevaisuudesta vauvan kanssa.
Mutta raskaana olo on niin ihanaa kaikessa kamalauudessaan, että suisittelen kertomaan miehelle, ehkä hän ymmärtää ja on joku jolle jakaa huolensa kotona. Ehkä sitten pikkuhiljaa uskallat antaa itsesi myös nauttia siitä :love::barefoot:

Tulen myöhemmin kirjoittamaan lisää..
 
No niin jatketaan...

@jammaillen yhtä odottamistahan tämä aina on :D ensin odotat kk loppumista, sitten ovulaatiota ja sitten sitä tulosta loppukierrossa :whistle:
Ja joka vaiheessa tuntuu, että aika vaan matelee..

Itselläni menossa kp23/25-28 mutta en usko, että tässä kierrossa ainakaan mennään tuon 25 mukaan, koska ovis oli oletettavasti myöhemmin.
Oletan kk alkavan ehkä lauantaina.
Toki toivon, etteivät alkaisi ollenkaan, testata voisin sunnuntaina mikäli siihen mennessä ei ole kk alkaneet :barefoot:
Mitään oireita ei ole kumpaankaan suuntaan, Tissit on kipeet, väsyttää, tekee mieli herkkuja yms.. näitä mulla on ollu molemmissa kierroissa plussa sekä nega kierroissa, että ne ei kerro paljon mitään :LOL:

Mitenkäs muut kuumeilijat? @tylleröinen_21 testasitko vielä ovista tuon jälkeen, että saitko kenties enää tummempaa viiva vai alkoiko jo haaleneen seuraavana päivänä?
 
Nyt ollaan klinikalla odottamassa vielä vikaa ultraa ja tyhjennyslääkkeiden saamista
 
Täällä vuoto lakkasi 6. päivänä vuodon alusta. Nyt vietellään opikseni aikoja, mut mitään selkeitä limoja tai tuntemuksia ei ole ollut, tiedä sitten joko meni vai ei. Meillä hankaloittaa raskautumista myös se, että mies on kotosalla vaan vkloppuisin, ja n. Kk välein poissa 2-3vkoa. Itse miettinyt kouluun hakemista, ja sitä onko vauvan aika kuitenkaan nyt just, mut kello tikittää, kesällä tulee mittariin 31v. Koulu kestää 4v, niin sama kai se on äippälomalla opiskellakin, saa n. vuoden opiskeltua ilman että tarvitsee opiskella, käydä töissä, ja hoitaa lapsia yhtä aikaa :D. Miehen kello tikittää myös kovasti. Sovittiin, että seuraavan kerran kun plussan, en hänelle kerro mitään ennen varhaisultraa. Kuinkahan se on mahdollista . Toivotaan kovin, että tämä km jälkeinen kierto olis hedelmällinen, ja plussa tulis.
Onneks täällä on plussia sadellut, kummasti antaa toivoa, että meilläkin km kokeneilla on toivoa, ja osalla meistä kun niitä pettymyksiä on turhankin paljon, niin ei voi ihmetellä miksi ei hypitä heti tasajalkaa onnesta plussan saatua. Tsemppiä meille kaikille
 

Yhteistyössä