Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Hei vaan, mie taidan tulla tänne kuumeilemaan kun tätä kautta tein esikoisen 04/17! Pari kiertoa silloin ehdin täällä olla.
Nyt tilanne siis sellainen että meidän syyskuinen meni helmikuun lopulla kesken viikoilla 13+2. Nt-ultrassa löytyi yli neljän mm:n turvotus ja heikko syke, keskenmeno seurasi tästä parin viikon päästä. Trisomia 18:sta ehdittiin saada iso riskilukema.
Taustalla on myös trisomiakeskeytys 04/16 viikolla 18.
Jos joku miut listalle lisää, forester, ikää 40, toista kuumeillaan, km 02/19
Tsemppiä kaikille ja rutkasti onnea matkaan!
 
@forester sinäkin syyskuisista, itse tosin sieltä lähdin melko ajoissa :cry: En yhtään haluaisi sanoa, että tervetuloa!
Voimia sinne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: forester
@forester voimia sinne!

Itse ajattelin tehdä testin perjantaina mikäli ei tilanteeseen muutoksia tule, jotta tietää voiko illalla viiniä ottaa vai ei. Aikaistahan sekin on myöhäisen ovulaation takia :geek:
nyt kp 28/28 mutta eiköhän tämä ensimmäinen kierto tyhjennyksen jälkeen ole pidempi..
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Kivaa, päästään jännäilemään testailuja heti @jjjessma ja @topis ! Mie jännäilen myös miten kierto lähtee käyntiin, vähän vielä tiputtelee mutta hormonit tuntuis jo hyrräilevän :rolleyes:.. Keväällä ja auringonpaisteella on varmaan myös osuutta asiaan. Kierto on onneks aina ollut lähes kellontarkka 28 päivää. Pari viikkoo nyt siis km:sta.
 
@forester Pahoittelut menetyksestä ja kovasti zemppiä jatkoon!
@jjjessma Kovasti ootellaan testituloksia. Plussaonnea! :)

Saapa nähdä onko täti parin mutkan takana tulossa. Tänään ois kp33/30-50, tyhjennyskierto kkm jälkeen. Jotain nyt tiputtaa. Mulla on viimesen parin vuoden aikana ollu viikon ajan ennen menkkoja nännit niin kipeät, et hyvä kun on liivejä kehannu pitää päällä. Ja nyt ei oo kyllä ollu mitään. Lisäks keskenmenneessä tiputteli 2 päivää todennäkösen kiinnittymisen aikaan.. :eek:
Toki tää kkm jälkeinen kierto voi olla ihan erilainen kun tavalliset kierrot mut tietenkin aivot kertoo kaikkea mahollista niin kauan kunnes ilkeä täti tulee ja lyö maihin. Nyt vaan vaikuttas et rintojakin aristaa, tuolta sivuilta, syvältä.. Ihan niinkun keskenmenneessä.
Uskosin et tänään vois olla dpo7, eli kiinnittyminen kävisi tiputtelun syyksi. Aikasemmin taisin kirjotella limaoireiden perusteella jolloin dpo ois jo jotain 16 luokkaa, mut selkeemmät oviskivut vaikutti olevan viikko sitten tiistaina kun vasemmalla puolella tuntu kunnon paineentunne kipuineen. Eilen hätäpäissäni testasin tyylipuhtaan negan rfsu:lla.

Jos ei tästä menkkoja tule niin tiedossa on piinapäiviä loppuviikko.. Varmaan perjantaina sitten testaan jos ei täti punaine saavukaan. :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: topis ja forester
Täällä tais alkaa kp1 :( Nyt alkaa siis kuudes(?) yritys km jälkeen. Oon ollut aika masentunut. Varattiin aika yksityiselle kartottamaan onko kaikki ok. Mälsältä tuntuu myös se, että vaikka mieskin haluaa lapsen, niin asia ei kuitenkaan ole sille niin mielen päällä kun mulla, ja sanoikin ettei ymmärrä miltä musta tuntuu. Tuntuu että oon aika yksin tän asian kanssa.

Päädyin jo lukemaan tahattomasti lapsettomien yhdistyksen sivuja. Siellä on joku vertaistuki chat tulossa. Eihän tässä muuten hätää olis mut ikä (37) alkaa painaa :cry:

Voimia kaikille.
 
Uusille pahoittelut keskenmenoista :cry:

@Pihlaja36 tuo ikä on kyllä :poop: asia näissä puuhissa.. Itsellä nyt "vasta" 34 täynnä,mutta aina olen asettanut itselleni erilaisia rajoja iän suhteen, että koska lakataan haaveilemasta enempää.
Ihan aluksi esikoisen 23 vuotiaana saatuani, ajattelin ettei kukaan tee lapsia enää 30 :ROFLMAO:
Toisin kävi... Ei nää vauva jutut mee aina niinkuin kuvittelee.. No nyt se on jo noussu 35. Eli nyt ajattelen, että vuosi vielä ja jos siihen mennessä ei onnistu, niin sitten ei..
Saa nähdä mitä asiasta vuoden päästä ajattelen,mikäli raskaana en vielä silloinkaan ole :ROFLMAO:
Toki meillä on se kolme lasta jo, joten tilanne on aivan eri. Sillä me ei enää (kai) aiota hoitoihin lähteä, kun molempia meillä on hoidollisia lapsia ja luomu lapsia. Joten luomuna mennään, siihen asti kuin mennään.
Mutta suosittelen myös käymään katsomassa tilanne. Eikös 35 vuoden jälkeen pääse julkisellakin puolella puolen vuoden yrityksen jälkeen tutkimuksiin (n) ? Vai muistanko ihan omiani..
Toki yksityisellä pääsee nopeammin katsomaan mikä on tilanne.

Mä oon nyt ollu vähän vähemmällä kirjottelulla. On jotenkin niin veto pois olo ollu näissä vauva asioissa..
Välillä olen jo alkanut miettiä, pitäisikö vaan luovuttaa jo. Mutta sitten taas km raskaus oli jo niin konkreettinen meille kaikille ja huomaan että pienimmätkin lapset selkeästi haluaisi meille vielä vauvan.
3 vanhan tyttö juuri ihaili perhekerhossa vauvaa ja harmitteli, että miksi meillä ei voisi olla sellaisia vauvan siemeniä :love:
Niinpä kyllähän meillä niitä piisaa, tällä :poop: mutsilla vaan kroppa ei toimi niinkuin pitäisi :mad:
Ja aina kun tekee mieli luovuttaa, niin kyllä sitä itselle sitten kuitenkin tulee jostain esiin se taistelu tahto, että en varmasti luovuta vaan vielä me se vauva saadaan.
Joten olen koittanut vähän keskittää ajatuksia muualle välillä ja käynyt täällä vähän vähemmän.
Ja nyt on kp 13 ehkä, niin on ollu vähän tylsä vaihekin.
Loppu kierrossa sitten taas tulen tänne piinailemaan.
Nyt ovista odottelen. Flo ennustaa perjantaille ja jonkinlaisia jomotuksia jo onkin ollut. Ja ehkä jonkinlaisia limojakin valuu (n) Niitäkun ei yleensä ole mulla muutakun vasta juuri ennen kk.

@tylleröinen_21 mitenkäs siellä voidaan :love: ?

Toivottavasti piinailijat pääsisivöt pian analysoimaan testejä tänne :barefoot:
 
Eikös 40 ole uusi 30 jne ;) ..? Nykyään tuntuu että tuo neljänkympin läheisyys on ihan yleinen ikä esikoisenkin haaveilulle. Tosin vanhoja sukuselvityksiä lukiessa moneen perheeseen on syntynyt lapsi vielä 45-46:n ikäiselle äidille pari-kolmesataa vuottakin sitten.
Ikä tuo ilman muuta omat riskinsä ja vaikeutensa raskauteen mutta paljon on myös onnistumisia.
@jjjessma testasitko :geek:???
 
@em85 @forester Kiitos sympatioista :love: Mun mies soitti mun puolesta neuvolaan ja kysyi noista tutkimuksista mut siellä ei osattu vastata.. outoa. Eiköhän sinne julkiselle saa sitten lähetteen tarvittaessa tuolta yksityiseltä. Joo kyllä se 35-40 tuntuu olevan aika normaali ikä nykyään ekankin hankkimiseen. Mulla vaan on tullut tää parisuhde niin myöhään ettei tilaisuuksia oo aikasemmin ollut, vaikka muistan kyllä jo joskus kolmen kympin tienoilla että oli ihan kauhee vauvakuume. Mietin ihan tosissani myös lapsen hankkimista yksin jossain kohtaa, mut onneks ei tarvinnukaan :)

Joku outo juttu on se, että kun huomaan että menkat alkaa niin tulee hetkellisesti parempi mieli. Ehkä siinä on se että tietää edes hetken aikaa mitä kroppa puuhaa, kun muuten on kokoajan ihan varpaillaan että onko ovis tai raskaus ja mitä oireita millonkin tarkkailee. Joten koitanpa nyt sitten ottaa ilon irti näistä päivistä..
 
Pahoittelut uusille tulokkaille ja uuteen kiertoon joutuneille :unsure: kovasti oottelen teitä seuraksi marraskuisiin (y)

@em85 aikamoista tunnenylläkkää ollut. Eka viikko meni hyvin, tää viikko on ollut tuskainen. Jokainen menkkajomo/kirpaisu/ nytvuotaa-tunne saa veret seisahtumaan. Itkin yksi ilta suoraa kurkkua miehelle etten kestä tätä ja hän sitten kertoi omiakin tuntojaan ja pyysi, että yritettäisiin nauttia nyt kun syytä on, että kyllä me keretään suremaan jos tulee huonoja uutisia ultrasta. 3.4 meillä on ultra, sillon pitäisi olla 8+4. Eniten pelkään tuulimunaa kun oireita ei oikeestaan oo nännejä lukuunottamatta:unsure:
 
Saako ruikuttaa.. Hitto että käy ärsyttämään kun tiputtaa vaan päivä toisensa jälkeen. Nyt menee neljättä päivää. Voisko se täti vaan ilmestyä kerralla kunnolla jos on ilmestyäkseen eikä härnätä näin. Raskauttakaan en viitsinyt edes testata kun vaan tiputtaa. Turhauttaa.

@jjjessma Testasitko uudestaan?
 
Saako ruikuttaa.. Hitto että käy ärsyttämään kun tiputtaa vaan päivä toisensa jälkeen. Nyt menee neljättä päivää. Voisko se täti vaan ilmestyä kerralla kunnolla jos on ilmestyäkseen eikä härnätä näin. Raskauttakaan en viitsinyt edes testata kun vaan tiputtaa. Turhauttaa.

@jjjessma Testasitko uudestaan?
Joo testasin tänään mutta ei näy mitään..:cry:
 
Heippa pitkästä aikaa!
Pahoittelut kaikille tähän keskusteluun liittyneille, on ihan älyttömän kurjaa että tienne tänne teidät toi.
Ja onnitteluja sekä kaiken maailman tarrasukkia ja tähtipölyjä ihanien plussien saajille, toivon sydämeni pohjasta että nämä plussanne saatte kääröinä syliin asti!
Tällä rintamalla ei mitään uutta. Juuri eilen käynnistyi 4.kierto. Raskautumisen tarve on suuri. Vauvan kaipuu valtava. Joka kierrosta olen haamut saanut, mutta kiinnittymisessä on jotain häikkää. Epäilen estrogeenivajetta. Ettei limis oo tarpeeks vahva. Menkatkin kestää sen 8vrk, eka päivä tuhrua sit 2. päivän vuotoryöpsähdyksen jälkeen tiputtelee 5 vrk. Ja välivuotojakin on alkanut tulemaan. Viimeisessä kierrossa mulla palas migreeni kuvioihin, ennen ovista viikon migreeni putki, että ehkäpä se estrogeenitaso hissukseen normalisoituu. Cbn tuplahormoni digiovistesti käytössä oli, eikä se ole näyttänyt lainkaan korkean hedelmällisyyden päiviä, mikä puhuu sen estrovajauksen puolesta kyllä. Oviksen näytti hienosti silti. Mä oon nyt ottanu käyttöön ubikinonin, foolihapon ja mammavitskut. Tohon limiksen kasvatteluun toki vois koittaa vielä jotain, mutta mä uskon että se nyt näin vanhemmalta naiselta vaan kestää kauemmin toipua keskenmenosta. Tällä tarkoitan siis hormonitoimintaa. Sen puolesta puhuu myös se, että kkmn jälkeen vain itse tyhjennyskierrossa mulla oli selkeä semmonen "halutuskausi". Sen jälkeen koko sekstailussa ei oo ollut intoa. Ei himoja, ei haluja, ei kiihottumista. Kuiva alapää ja innoton mieli.
Jotenkin tässä koko raskautumisen yrityksessä kulminoituu se, kuinka kaiken pitää olla millilleen kohdillaan hormoneissa, että pikkuinen voi alkaa kasvamaan. Eikä pelkkä säännöllisyys kuukautisissa takaa sitä, että kaikki hormonit olisi mallillaan. Toki tää kaikki on mun omaa spekulaatiota, voihan kyse olla jostain muustakin. Vaikkapa munisten huonosta laadusta. Ikää kuitenkin ihan pian 40. Mitäs kaikkia vitskuja ja konstiloita teillä muilla on käytössä?
 
Kiitos jaikille❤ kyllä nämä kivut ja oireiden täydellinen häviäminen ovat aika selkeitä merkkejä. Vuoto ei ole lisääntynyt, mutta toivottavasti yön aikana. Maanataina/tiistaina vaadin lähetteen polille ultraan jossa voitaisiin km sitten kirjata ihan paperille. En usko, että jatkamme yritystä vähään aikaan.
 

Yhteistyössä