Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Heippa pitkästä aikaa!
Pahoittelut kaikille tähän keskusteluun liittyneille, on ihan älyttömän kurjaa että tienne tänne teidät toi.
Ja onnitteluja sekä kaiken maailman tarrasukkia ja tähtipölyjä ihanien plussien saajille, toivon sydämeni pohjasta että nämä plussanne saatte kääröinä syliin asti!
Tällä rintamalla ei mitään uutta. Juuri eilen käynnistyi 4.kierto. Raskautumisen tarve on suuri. Vauvan kaipuu valtava. Joka kierrosta olen haamut saanut, mutta kiinnittymisessä on jotain häikkää. Epäilen estrogeenivajetta. Ettei limis oo tarpeeks vahva. Menkatkin kestää sen 8vrk, eka päivä tuhrua sit 2. päivän vuotoryöpsähdyksen jälkeen tiputtelee 5 vrk. Ja välivuotojakin on alkanut tulemaan. Viimeisessä kierrossa mulla palas migreeni kuvioihin, ennen ovista viikon migreeni putki, että ehkäpä se estrogeenitaso hissukseen normalisoituu. Cbn tuplahormoni digiovistesti käytössä oli, eikä se ole näyttänyt lainkaan korkean hedelmällisyyden päiviä, mikä puhuu sen estrovajauksen puolesta kyllä. Oviksen näytti hienosti silti. Mä oon nyt ottanu käyttöön ubikinonin, foolihapon ja mammavitskut. Tohon limiksen kasvatteluun toki vois koittaa vielä jotain, mutta mä uskon että se nyt näin vanhemmalta naiselta vaan kestää kauemmin toipua keskenmenosta. Tällä tarkoitan siis hormonitoimintaa. Sen puolesta puhuu myös se, että kkmn jälkeen vain itse tyhjennyskierrossa mulla oli selkeä semmonen "halutuskausi". Sen jälkeen koko sekstailussa ei oo ollut intoa. Ei himoja, ei haluja, ei kiihottumista. Kuiva alapää ja innoton mieli.
Jotenkin tässä koko raskautumisen yrityksessä kulminoituu se, kuinka kaiken pitää olla millilleen kohdillaan hormoneissa, että pikkuinen voi alkaa kasvamaan. Eikä pelkkä säännöllisyys kuukautisissa takaa sitä, että kaikki hormonit olisi mallillaan. Toki tää kaikki on mun omaa spekulaatiota, voihan kyse olla jostain muustakin. Vaikkapa munisten huonosta laadusta. Ikää kuitenkin ihan pian 40. Mitäs kaikkia vitskuja ja konstiloita teillä muilla on käytössä?
Mulla on ihan vaan multitabsin mammavitskut. Mietin että pitäiskö olla jotain muutakin? o_O
 
@tylleröinen_21 Oon niin pahoillani.. :cry: Toivottavasti pääset ultraan ja saat varmistuksen siitä, kuinka asian laita on.

Miulla täällä vihdoin kp1. Sitä jo odoteltiinkin kun viis päivää tiputti ja meinas palaa käpy. Onneks kipupäivä on tänään (kp1 aina pahin) ni saa rauhassa potea ja jaksaa huomenna olla taas ahkera ja positiivinen harjottelija.
 
Kiitos myötäelämisestä. Epätietoisuudessa mennään. Vuotoa tuli aamulla hiukan toffeen värisenä. Pari tuntia oli jo selkeät menkkaolot ja side valmiina juoksin vessassa. Nyt ei taas mitään kipuja eikä oireita. Tiistaina varhaisultra rv 6+3, siellä selviää. Itse epäilen tuulimunaa. :unsure: mutta tokihan pieni toivon kipinä on että ultrassa sydän kuitenkin löisi...
 
Kiitos myötäelämisestä. Epätietoisuudessa mennään. Vuotoa tuli aamulla hiukan toffeen värisenä. Pari tuntia oli jo selkeät menkkaolot ja side valmiina juoksin vessassa. Nyt ei taas mitään kipuja eikä oireita. Tiistaina varhaisultra rv 6+3, siellä selviää. Itse epäilen tuulimunaa. :unsure: mutta tokihan pieni toivon kipinä on että ultrassa sydän kuitenkin löisi...
Tsemppiä piinaavaa odotteluun! Toivottavasti kaikki olisikin hyvin!
 
Mulla meneillään yk 11 keskenmenon jälkeen ja vihdoin plussasin!! :love: Ke sain haamun, pe viiva oli vahvistunut ja tänään su sain digiin raskaana 2-3 viikkoa! :love:

Esikoisen yritystä takana 1 v 7 kk ja keskenmenosta jo melkein vuosi. Nyt siis varovaisin mielin, koska päällimmäisenä pelko uudesta keskenmenosta.

En saanut ovista kiinni ja kiertojen pituudet on vähän heitelleet, joten en tiedä tarkkaan paljon nyt on viikkoja kasassa. Menkoista laskettuna olisi 4+5 viikkoa. Varhaisultraan meinaan mennä. Siihen asti ainakin saa olla ihan varpaillaan, koska viimeksi juuri varhaisultrassa tuli huonoja uutisia.
 

Attachments

Paljon onnea @Minji :love::love::love: Tarrasukkia paljon mukaan ja peukut pystyyn hyvien uutisten puolesta!,:love:
Ihanasti sinun plussa luo toivoa itsellekkin. Nyt menossa yk7 KU:n ja tauon jälkeen ja välillä meinaa usko loppua uuteen plussaa. Perjantaina tuli vuosi edellisestä ja ekasta plussasta :cry: Esikoista yritetään siis täälläkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Minji
Onnea @Minji! Toivottavasti kaikki menee hyvin :love:

Lasketaanko yk:t keskenmenon jälkeen, että jo se keskenmenokierto on yk 1?

Täällä kp 9 ja ovistestit on tilattu. Joskus kp 15 varmaan alan tikutella ellei oireita aiemmin tule, flo ennustaa ovista tuttuun tapaan kp 21 tienoille. Ärsyttävän hitaasti kuluu aika. Onneksi on ollut paljon tekemistä niin ei ole niin paljoa ehtinyt vauva-asiaa miettiä viime aikoina, mutta kyllä se tuolla takaraivossa koko ajan kuitenkin on. Olis ihana päästä jo piinailemaan ja jännittämään että tuleeko meille joulukuun vauvaa. :barefoot:

@tylleröinen_21 Mikä tilanne siellä? Toivon sulle ihan hirveästi voimia tilanteeseen ja epätietoisuuden sietämiseen. Toivottavasti pääset tänään tarkistamaan tilanteen. Halaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Minji
@tylleröinen_21 olen pahoillani kurjasta epätietoisuudesta. Pidän sulle kovasti peukkuja!

Ja @Minji kuinka ihania uutisia, onnea!! Täällä myötäeletään tippa linssissä, taidan olla vielä vähän herkillä :).

Täällä alkoi 12. vuotopäivä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Alkaa kyllä jo ottaa pattiin tämä vuotaminen, kun haluaisi mennä eteenpäin ja jatkaa yritystä. Olokin on vähän hutera ja väsyttää normaalia enemmän. Kuinka kauan teillä muilla on kestänyt vuoto?

Onneksi sain lääkärin ylipuhuttua tekemään mulle edes pari verikoetta vaikka vielä kahden keskenmenon jälkeen ei virallisesti mitään tutkitakaan. Nyt katsotaan ainakin perus verenkuva, hemoglobiini ja kilpirauhasarvot. Liekö noista mitään iloa...
 
  • Tykkää
Reactions: Minji
Huippu-uutisia @Minji ja @tylleröinen_21 !!
Mulla näköjään ovista pukkaa, tai ainakin jotakin yrittää tapahtua, illan on jomotellut siihen malliin. Helpotus että jotakin keho jo yrittää km:n jälkeen. Mutta. Edelleen tiputtelee joka päivä jotain vuotoa ja välillä verensekaista limaa ihan urakalla. Sillä nyt tuo ovulaatio yritys vähän ihmetyttää.
Mietin jo kohtutulehdusta mutta kyllä tuo selvä ovisjomotus on, mie oon aina sen tuntenut. Nyt km:sta reilu kolme viikkoo.
Plussanneille hirmuisesti kaikkee tahmeeta!!
 
  • Tykkää
Reactions: Minji
@Mikkiss85 mulla kesti n. 3 viikkoa. Eka viikko oli sellasta loppumenkkaa ja lopuksi sit ihan vaan tuhrua. Meinas kyllä huumori loppua jossain kohti. Menkat alkoi sit kp 40.

Tänään on tasan 6kk tyhjennyksestä. Aika on mennyt tosi nopeasti, mut samalla tuntuu, että on mennyt sellasessa usvassa päivästä toiseen. Ajatella, et alle kuukauden päästä voisin olla synnyttämässä...
Tsemppiä oviksen bongailijoille ja piinalijoille:sneaky:
Mä käyn vielä tänään yksityisellä mittaamassa keltarauhasarvon että jos käy huonosti ja ne arvot huonot niin ehkä olis jotain mitä sit yrittää..
 
@Minji onnea paljon! :love:

@tylleröinen_21 niin mahtavaa että kaikki on hyvin! (y)

Täällä on meneillään kp6, tämä aika on niin rasittavaa kun pitää odottaa vielä sitä ovista. Välillä oon hirveen ahdistunut kun nyt tulee vuosi täyteen yritystä ja tähän on sisältynyt yksi varhainen km ja yks kemiallinen. Pahempaa tästä tekee sen että ihmiset ympärillä raskautuu jatkuvasti. Eihän se multa ole pois mutta väistämättä pahalta tuntuu välillä. :( Jos tästäkään kierrosta ei tärppää niin taidan ottaa yhteyttä perhesuunnitteluneuvolaan, en tiiä onko siitä mitään hyötyä mutta yrittänyttä ei laiteta.
 
  • Tykkää
Reactions: Minji
@Minji onnea paljon! :love:

@tylleröinen_21 niin mahtavaa että kaikki on hyvin! (y)

Täällä on meneillään kp6, tämä aika on niin rasittavaa kun pitää odottaa vielä sitä ovista. Välillä oon hirveen ahdistunut kun nyt tulee vuosi täyteen yritystä ja tähän on sisältynyt yksi varhainen km ja yks kemiallinen. Pahempaa tästä tekee sen että ihmiset ympärillä raskautuu jatkuvasti. Eihän se multa ole pois mutta väistämättä pahalta tuntuu välillä. :( Jos tästäkään kierrosta ei tärppää niin taidan ottaa yhteyttä perhesuunnitteluneuvolaan, en tiiä onko siitä mitään hyötyä mutta yrittänyttä ei laiteta.

Samoja tunteita. Pahalta tuntuu, vaikkei se multa ole pois, että sukulaiset raskautuu katseesta ja saa neljään vuoden sisään neljännen vauvan jne. Oon katkera myönnän sen. Vi**ttaa tää yrittäminen ja aina ne menkat alkaa. Nyt kp27 ja dpo12 ja vaaleenpunaista valkovuotoo joten huomenna viimeistään kp1 ja yk8 KU:n jälkeen:cry:

Muoks: ihanaa @tylleröinen_21 että ultrassa kaikki hyvin:love::love:
 
Samoja tunteita. Pahalta tuntuu, vaikkei se multa ole pois, että sukulaiset raskautuu katseesta ja saa neljään vuoden sisään neljännen vauvan jne. Oon katkera myönnän sen. Vi**ttaa tää yrittäminen ja aina ne menkat alkaa. Nyt kp27 ja dpo12 ja vaaleenpunaista valkovuotoo joten huomenna viimeistään kp1 ja yk8 KU:n jälkeen:cry:

Muoks: ihanaa @tylleröinen_21 että ultrassa kaikki hyvin:love::love:
Kurjaa jos siellä alkaa taas menkat. :( On tämä maailma välillä niin epäreilu!
 
@Mikkiss85 mulla kesti n. 3 viikkoa. Eka viikko oli sellasta loppumenkkaa ja lopuksi sit ihan vaan tuhrua. Meinas kyllä huumori loppua jossain kohti. Menkat alkoi sit kp 40.

Tänään on tasan 6kk tyhjennyksestä. Aika on mennyt tosi nopeasti, mut samalla tuntuu, että on mennyt sellasessa usvassa päivästä toiseen. Ajatella, et alle kuukauden päästä voisin olla synnyttämässä...
Tsemppiä oviksen bongailijoille ja piinalijoille:sneaky:
Mä käyn vielä tänään yksityisellä mittaamassa keltarauhasarvon että jos käy huonosti ja ne arvot huonot niin ehkä olis jotain mitä sit yrittää..
3 viikkoa, voi morjens... Mulla on yleensä niukat menkat, joten mennyt 2 viikkoa reippaalla vuodolla on ollut aika erikoinen kokemus. Tänään vitutti vuoto suoraan sanoen niin paljon, että tilasin megakasan ovistikkuja tulevaisuuteen. Vähän erilaista ostosterapiaa :)

Mitä tuollainen keltarauhashormonin testaus maksaa? Ymmärsin, että sen voi testata jo yritysvaiheessa, mutta julkisella ei suostuttu sitä mittaamaan. Mietin nimittäin itselleni samaa testiä siltä varalta, jos juuri tuossa on häikkää ja sen vuoksi mikään ei pysy paikallaan loppuun asti.
 

Yhteistyössä