Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

@Mikkiss85 joo kyllä siinä vähän alko käyrä nousemaan.. Mullakin menkat yleensä 4 päivää niin kyllä mulla alko toosakin punottamaan siitä jatkuvasta siteiden käytöstä, anteeksi tämä spesifi tieto.

22€ oli puhti-sivuston kautta ja synlabissa ottivat kokeen. Mut yrittäessö käsitin et se ois hyvä ottaa 3 kertaa eli alussa, oviksen aikaan ja luteealivaiheessa.
 
@Mikkiss85 joo kyllä siinä vähän alko käyrä nousemaan.. Mullakin menkat yleensä 4 päivää niin kyllä mulla alko toosakin punottamaan siitä jatkuvasta siteiden käytöstä, anteeksi tämä spesifi tieto.

22€ oli puhti-sivuston kautta ja synlabissa ottivat kokeen. Mut yrittäessö käsitin et se ois hyvä ottaa 3 kertaa eli alussa, oviksen aikaan ja luteealivaiheessa.
@tylleröinen_21 spesifit tiedot ei yhtään haittaa. Pystyn itsekin samaistumaan tuohon :ROFLMAO:.

Pitääkin harkita tuota Puhti-testiä, kiitti! Noi ajoitukset voi olla haastavia, mut ei tuo hinnaltaan ole mikään älyttömän kallis.
 
Kp 14 meneillään. Ovis ei pitäisi olla vielä lähelläkään, mulla on aina ovis lähempänä kp 20. Ovistikkuihin tulee kuitenkin sellaista viivaa että vaikuttais että ovis ois ihan lähipäivinä tulossa ja limoja oli jo pari päivää sitten. Mutta mulla tuli samanlaista viivaa km-kierronkin ajan päivätolkulla enkä tainnut edes lopulta ovuloida silloin.

Lievää alamahakipuilua ja epämääräistä paineen tunnetta on ollut varmaan viikon verran, ei kovaa kipua mutta niin että sen huomaa. Juilii myös häpykumpuun ja nivusiin välillä. Kerran myös tullu semmonen kovempi vihlaisu niin että melkein kaksinkerroin veti. Oon taas ihan vainoharhainen sen kohtutulehduksen suhteen että eihän se oo uudelleen muhimassa siellä, mutta kyllä silloin kivut oli kovemmat ja kramppaavammat niin jos tää pitkittyy tai pahenee niin sitten kyllä pitää olla yhteydessä lääkäriin.

Mulla on varmaan kroppa vaan vielä sekaisin kkm jäljiltä. :( Mulla on salaa aika isot toiveet raskautua tästä kierrosta, mutta nähtäväksi jää, ovuloinko edes. Mulla on se pco-tyyppinen munasarja, mutta ennen raskautta oon kyllä ovuloinut.

Anteeksi taas omanapailu. Toivottavasti teillä muilla on positiivisemmat fiilikset. ❤
 
@Apustaja mulla oli myös tuo eka ovis erilainen, normaalisti oli toispuoleiset kivut mutta lisäksi paineentunne ja epämääräistä jomotusta koko alavatsan alueella muutaman päivän ajan. Mieliala on myös tosi ahdistunut ollut siitä asti. Mutta eiköhän nämä hormonit tästä tasoitu :geek:, joskus..
Oottehan muistaneet ahkerasti siis @Apustaja lempiä :LOL:??
 
@Apustaja mulla oli myös tuo eka ovis erilainen, normaalisti oli toispuoleiset kivut mutta lisäksi paineentunne ja epämääräistä jomotusta koko alavatsan alueella muutaman päivän ajan. Mieliala on myös tosi ahdistunut ollut siitä asti. Mutta eiköhän nämä hormonit tästä tasoitu :geek:, joskus..
Oottehan muistaneet ahkerasti siis @Apustaja lempiä :LOL:??
Ollaan me aina ku ollaan ehditty ja jaksettu!:whistle: Toivottavasti sullakin mielialat ja hormonit tasoittuisivat pian. ❤ Onko sulla nyt kierto missä vaiheessa?
 
Ollaan me aina ku ollaan ehditty ja jaksettu!:whistle: Toivottavasti sullakin mielialat ja hormonit tasoittuisivat pian. ❤ Onko sulla nyt kierto missä vaiheessa?
Viime keskiviikon tienoilla oli nuo ovistuntemukset, reilu kolme viikkoo keskenmenosta. Mikään yrityskierto tää ei siis vielä ole.
Vuoto näyttäsi nyt olevan ohi, ei ole muutamaan päivään tiputellutkaan. Pitäisköhän tuota tulevankin lapsen isukkia alkaa jo lämmittelemään jotta olisi vireessä sitten tositoimien aikaan :sneaky:..
 
Niinhän se odotetusti uusi kierto alkoi tänään dpo15 (seksiä oli 4/5pvä ennen ovista, että tästä jo pystyi paljon päätteleen). Ostin viime kierrossa kuukupin ja käytinkin sitä kun luulin oviksen tulevan siinä kun sekstailtiin. Eihän sen käytöstä tässä asiassa oo mitään tieteellisiä todisteita, voihan ne siittiöt kuolla jo pelkästään siihen kuppiin ajautuessaan. :whistle: En tiedä jatkanko käyttöä oviksen aikaan vai en, jää nähtäväksi. Yhtä kaikki. Otin testiin myös siksi, että työkaverit ja omat kaverit on suositelleet ja onhan tää ekologistakin ja kaikkea.. Ja näin tämän päivän kokemuksella voi sanoa että joo tykkään! Toki mulla on nyt tuplasuojaus, kun sidekin on käytössä jos en osaakaan vielä asetella kuppia oikeaan paikkaan ja ei käy vahinkoja. :D

Yk6 siis km jälkeen
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Lääkärissä käyty muissa asioissa ja samalla otin puheeks sen, että vuosi sitten oli KU-raskaus ja sen jälkeen ei oo uutta raskautta kuulunut yrityksestä huolimatta ja että painoo oon pudottanu tässä samalla, lisänny liikuntaa ja lopettanu tupakoinnin. Sain lähetteen verikokeisiin ja sitten pääsen 18.4 toiselle lääkärille jolla gynepuolen kokemusta, en tiä onko tällähetkellä gynenä vai täh ku se ei oikeen selvinny :D Sitä ennen labrassa täytyy käydä antaan perus klamydiatippuri-näyte ja verikokeissa :) Lyhyestä luteaalivaiheesta sanoin siis myös ja se lääkäri totes, että laittaa mut sille toiselle lääkärille joka niistä enemmän tietää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 6 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........yk 8 ku jälkeen

* Pihlaja36.........37 v........ya 2/18........km 9/18...........yk 5 km jälkeen

* Rnna..............28 v........ya 9/18........tm 10/18 rv 8..........yk 3 tm jälkeen

* MonaLisa33......33 v.......ya 8/18........km 11/18 rv 5...........yk 2 km jälkeen

* Kumiankka1......27 v.......ya 5/17.......km 2/18, km 5/18, km 12/18….yk 1 km jälkeen

* em85..............34v.......kkm 06/18 rv 19+6 ..... yk4 kkm jälkeen

* kikkakolmas.... Yk 1.....

* Palleroita..... 39v......ya 6/17.......kkm12/18....... yk 2 km jälkeen

*Jammaillen …. ..28v ……..kkm 12/18……..yk1 kkm jälkeen

*Karvakorvat.......24v......ya 12/18.....tm 1/19 7+1....yk 2 tm jälkeen

*jjjessma......23v...... ya 4/18....km 12/18 rv5+ & varh.km 1/19.....yk3 varh.km jälkeen

*Kassu93......25v....ya 11/18....kkm 2/19 rv 12.... yk 1 kkm:n jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....yk 1 kkm jälkeen

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….yk 1 kkm jälkeen

*Mikkiss85…...33v…...Ya 8/18….km 9/18 rv5+, kkm 3/19 rv8+

*forester..........40v.... km 02/19

Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset onnitteluista! :love: Lisäsin itseni plussanneisiin ja päivitin samalla muutamien tietoja, jotka huomasin tuossa parilla viimeisellä sivulla.

Reilun viikon päästä olisi varhaisultra. Hieman kauhulla sitä odotan, koska viimeksi juuri varhaisultrassa tuli huonoja uutisia eikä sykettä löytynyt.

Paljon tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
Mutkin saa siirtää plussanneisiin eli Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

Täällä palstaillu on vähän jäänyt, olen päivitellyt enemmän tuonne esikoisten odottajat puolelle. Ajattelin kuitenkin tännekin päivittää alkuraskauden oireita ym tilannetta. joita itse tykännyt näissä ketjuissa lukea :)
Eli yk 4 alkaessa olin :poop:, koska yk3 oltiin tikutettu ovista, se löydetty, seksiä harrastettu 2-3 päivän välein koko kierto, ja oviksen ympärillä 1-2 päivän välein. Oli isot toiveet plussasta ja romahdin ja keskenmeno nousi jotenkin vahvemmin taas mielen päälle kuukautisten alkaessa. Yk 4 Ei ollut haluja yrittää, ei tikutella, ei seksiin, ei mihinkään, oletetun oviksen tienoilla (2viikon aikana) siis vain 1 seksikerta riitti tähän (ei siis tarkoituksellinen). Tupakointi alkoi uudelleen, join oviksen jälkeisinä päivinä alkoa, vitamiinit unohtui, palstailu jäi. Kuukautiset myöhässä, ennen plussaa ainoat oireet oli hieman arat rinnat ja hajuaisti herkistynyt, josta aloin hieman epäillä. kaapissa 1 testi jäljellä ja kp 31 (dpo ehkä jotain välillä 11-16) tuli ylläriplussa:D Joten meillä toimi "stressitön" kierto, kun ei yritetty ollenkaan. Ja tiedän tiedän se on vaikeaa, been there done that:geek:

Hirveän paljon tsemppiä kaikille tänne ja plussatuulia keväälle!!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: forester ja Minji
@Marjusk Kiitos tuosta hedelmöittymistarinastasi :) Musta se kertoo juuri siitä että tähän asiaan voi lopulta aika vähän itse vaikuttaa. Vaikka mitä poppaskonsteja ym käytetään niin silti ei tärppää, ja sit kun pitäis olla huonot mahikset niin sit onnistuuki. Tuntemattomat ovat raskautumisen tiet..

Onnea sulle!:love:
 
Hyvä juttu että pääset verikokeisiin @Päppyrä! Onnea plussanneille! Mitäs muille kuuluu?

Mä aloitin oviksen metsästyksen limojen perusteella ihan liian aikaisin, jo kp 11. Olis pitänyt luottaa flo:n ennustukseen ja mun aiempiin kiertoihin ja aloittaa testaus vaikka kp 16, ku ei mulla ikinä ovis oo ennenkään ollu kovin aikaisin. Ehdin jo pienimuotoisen stressin kehittää asiasta kun ei plussaa kuulunut. Tämän aamun testi kuitenkin näytti vihdoin aika lupaavalta ja huomiselle päivälle flo on koko ajan ovista ennustanutkin. Katsotaan miten käy, ehkä mä pääsen kuitenkin vielä tämän vuoden vauvaa piinailemaan. :whistle: Toki pitäis mies saada vielä mukaan tänään ja huomenna, että piinailu ois realistista. Keskiviikon talletukset ei ehkä riitä... Seuraavassa kierrossa en kyllä näin hölmösti aio toimia vaan tilaan ovistestit vasta viime tingassa :D Hyvä varmaan olis etten tilaisi niitä testejä ollenkaan, mutta en usko että sekään täysin saisi mua olemaan miettimättä ovista.
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 6 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........yk 8 ku jälkeen

* Pihlaja36.........37 v........ya 2/18........km 9/18...........yk 5 km jälkeen

* Rnna..............28 v........ya 9/18........tm 10/18 rv 8..........yk 3 tm jälkeen

* MonaLisa33......33 v.......ya 8/18........km 11/18 rv 5...........yk 2 km jälkeen

* Kumiankka1......27 v.......ya 5/17.......km 2/18, km 5/18, km 12/18….yk 1 km jälkeen

* em85..............34v.......kkm 06/18 rv 19+6 ..... yk4 kkm jälkeen

* kikkakolmas.... Yk 1.....

* Palleroita..... 39v......ya 6/17.......kkm12/18....... yk 2 km jälkeen

*Jammaillen …. ..28v ……..kkm 12/18……..yk1 kkm jälkeen

*Karvakorvat.......24v......ya 12/18.....tm 1/19 7+1....yk 2 tm jälkeen

*jjjessma......23v...... ya 4/18....km 12/18 rv5+ & varh.km 1/19.....yk3 varh.km jälkeen

*Kassu93......25v....ya 11/18....kkm 2/19 rv 12.... yk 1 kkm:n jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....yk 2 kkm jälkeen

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….yk 1 kkm jälkeen

*Mikkiss85…...33v…...Ya 8/18….km 9/18 rv5+, kkm 3/19 rv8+

*forester..........40v.... km 02/19

Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Onpa kiva lukea plussauutisia.
Itsellä ollut hiljaiseloa, viimeisin, ja kokonaisuudessaan kuudes keskenmeno veti syviin vesiin, ja tuntu että haluun heittää hanskat kehiin, vaikka heti km jälkeen tuntui että ei tämä kerta kirpaissutkaan niin paljoa. Nyt taas testiin piirtyy viiva, mut aina se vahvistuminen tyssää samaan kohtaan.
Tosin nyt vasta dpo13, mutta dpo11 oli samanvahvuinen viiva kun tänään, dpo12 illasta haaleampi viiva, ja viimeisin tältä aamulta dpo13 eikä viiva tuostaan ole vahvistunut. En tiedä miks pienet ei kiinnity, hedelmöittymisessä ei selkeästi ole se ongelma, vaan etteivät pienet tarraa tarpeeksi lujaa kiinni.

https://aijaa.com/BUuwA1
 
@Kikkakolmas Voi ei, toivottavasti nyt olisi kuitenkin kaikki hyvin❤ En pysty kuvittelemaankaan, miltä noin monen keskenmenon kokeminen tuntuu. Onko teillä miten pitkä yritys takana ja oletko päässyt tutkimuksiin?
 
@Kikkakolmas no on kyllä hanurista! Kuinka pitkälle nuo ovat edenneet ja oletteko jo päässeet tutkimuksiin? Varmasti rankkaa kokea noin monta km:a.

Täällä alkoi vuotopäivä 23 km:n jälkeen ja olo on sen mukainen. Lauantaina tulee onneksi ystäviä kylään, niin pääsen kunnolla tuulettumaan.
 
@Apustaja minulla siis kaksi lasta jo. Kohta 5v ja 3v. Eli onnistuneitakin raskauksia, mutta noiden lisäksi myös 6km. Uusi mies ja hänen ensimmäistä lasta nyt yritetään. Rankkaa tästä tekee myös se, että sovittiin etten kerro hänelle raskautumisista ennenkuin olen käynyt varhaisultrassa ja siellä kaikki hyvin. Mulla ei siis tukea eikä keskusteluseuraa ole, ja nämä pettymykset on selvitettävä yksin. Haluaisin niin antaa miehelle hyviä uutisia, mutta tuotan pettymyksen itselleni ja hänelle uudelleen ja uudelleen..
 
@Kikkakolmas onestepit on mulle antanut haaleampia viivoja kuin muut. Kunpa ja jospa kaikki ois hyvin! Tiedän hyvin että toisen pettymystä on vaikea katsoa mutta ethän sinä sitä aiheuta :love:! Teitä on kaksi vauvaa tekemässä ja jakamassa iloa, myös surua.
@Apustaja nyt tositoimiin! muoks ja @jjjessma ja tietty kaikki!!
Täällä on vihdoin tunne että hanat saattais aueta, koko viikon kestänyt tuhru näyttäis muuttuvan vuodoksi ja alavatsaa juilii. Nyt neljä ja puoli vkoa km:sta. Voi kun loppuis tää tuhruttelu ja kroppa jo palautuisi ja pääsisi projektissa eteenpäin :rolleyes:..
 
Mun ovis jäänee tässä kierrossa hyödyntämättä, harmittaa. Siirryn taustalle toviksi ja ens kiertoon yritän olla tilaamatta ovistestejä. Tää vauvan yrittäminen valtaa ajatukset ihan liiaksi. Hyvää viikonloppua!
 

Yhteistyössä