Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Mitäs tänne kuuluu?

Itse täällä sain viittävaille ovisplussan ennen yhtä testatessani, testailen iltasella vielä uudestaan. Niin hurjalla loikalla on vahvistunut kuitenkin eilisillasta että vaikee kuvitella tuon olevan mitään muuta. Sitä tää miun hyrräämisenikin kertois et kroppa vaatii tarpeita. :D Mies väitti kevätpörriäiseksi.. :rolleyes: Lemmitty on sunnuntaina sekä viimeyönä, ja meinattiin vielä edistää projektia tänään. Pitäis siis olla kavereita vaanimassa.
Tänään on kp18, joten oviskin ilmeisesti ois ihan ihmisten aikoihin tulossa. Miulla ku noi kierrot on ollu kaikkee maan ja taivaan väliltä niin ei oo mitenkään sanottua et ovuloisin joka kuukausi.
 
Mun ovis jäänee tässä kierrossa hyödyntämättä, harmittaa. Siirryn taustalle toviksi ja ens kiertoon yritän olla tilaamatta ovistestejä. Tää vauvan yrittäminen valtaa ajatukset ihan liiaksi. Hyvää viikonloppua!
Viikonloppuna uin aika syvissä vesissä, koko sunnuntain itkin mennyttä keskenmenoa jne. Tällä viikolla on mieli alkanut kirkastua, oon jaksanut käydä lenkillä ja touhuta kotona. Olen mä täällä käynyt päivittäin viestit lukemassa kuitenkin. Viime viikon talletukset tosiaan epäonnistui joka kerta, miehellä yövuoroviikko ja en tiedä vaikuttiko se niin paljon sitten kun oli niin väsynyt, vai onko vika minussa. Ja en ehkä edes ovuloinut tässäkään kierrossa, ja mulla on lieviä mahakipuja lähes koko ajan ollut jo viikkoja ja tällä viikolla vielä enemmän, yhdyntäkipuja on myös ollut jo kauan (munasarjojen tienoilla viiltävää kipua, mutta ei ihan joka kerta tunnu) ja ajattelin seuraaviin menkkoihin asti odotella ja jos kivut jatkuu, soitan naisten polille että pääsenkö näytille. Kohtutulehdus oireili mulla viime kerralla samalla tavalla, paitsi silloin yhdyntäkipuja oli joka kerta.

Minusta vähän vaikuttaisi siltä, että en oo ehkä ovuloinut, kun noita tikkuja katsoo. Nuo inhan näköiset karvat parin testin päällä on sitten miehen partakarvoja.:ROFLMAO::sick:  Tänään on kp 25.
 

Attachments

Ja taas mennään. Tiistaina lorahti verta housuihin. Yksityinen ei suostunut ultraamaan, neuvola nosti kädet pystyun kun en ole vielä käynyt ensi käynnillä ja terveyskeskuslääkäri antoi lähetteen ultraan joskus ensi viikolle.
Ja minähän en odota vaan marssin toiselle yksityiselle. Pahalta.näyttää,vaikka vuotoa ei nyt ole ollut, mutta kipuja on jonkin verran ja oireet kaikonneet. Kyllä tässä on mieli todella kovilla.
 
Ja taas mennään. Tiistaina lorahti verta housuihin. Yksityinen ei suostunut ultraamaan, neuvola nosti kädet pystyun kun en ole vielä käynyt ensi käynnillä ja terveyskeskuslääkäri antoi lähetteen ultraan joskus ensi viikolle.
Ja minähän en odota vaan marssin toiselle yksityiselle. Pahalta.näyttää,vaikka vuotoa ei nyt ole ollut, mutta kipuja on jonkin verran ja oireet kaikonneet. Kyllä tässä on mieli todella kovilla.
Tsemppiä!! Mä toivon, että oli vaan viaton vuoto, ne kun on kovin yleisiä. Onko nyt mitkä viikot?
 
a taas säikähdyksellä selvittiin ! voi hyvänen aika mä sanon kyllä taas :alien: Vuoto johtuu istukasta, joka vähän vielä kohdun suulla. Mutta jekkupetteri oli hyvin kasvanut ja sykekin oli huima 180. Kaikki näytti hyvältä ja vähän hän jo pikkukäsiään liikutteli. Nähtiin 4D ultran kautta ja aika hienohan se oli. Nyt vaan rauhaksiin 3 viikkoa. Nyt siis 8+6. :rolleyes:
 
a taas säikähdyksellä selvittiin ! voi hyvänen aika mä sanon kyllä taas :alien: Vuoto johtuu istukasta, joka vähän vielä kohdun suulla. Mutta jekkupetteri oli hyvin kasvanut ja sykekin oli huima 180. Kaikki näytti hyvältä ja vähän hän jo pikkukäsiään liikutteli. Nähtiin 4D ultran kautta ja aika hienohan se oli. Nyt vaan rauhaksiin 3 viikkoa. Nyt siis 8+6. :rolleyes:
Ihanaa! :love:
 
a taas säikähdyksellä selvittiin ! voi hyvänen aika mä sanon kyllä taas :alien: Vuoto johtuu istukasta, joka vähän vielä kohdun suulla. Mutta jekkupetteri oli hyvin kasvanut ja sykekin oli huima 180. Kaikki näytti hyvältä ja vähän hän jo pikkukäsiään liikutteli. Nähtiin 4D ultran kautta ja aika hienohan se oli. Nyt vaan rauhaksiin 3 viikkoa. Nyt siis 8+6. :rolleyes:
Kylläpäs sua nyt säikytellään! :unsure: Mutta mahtavaa että kaikki hyvin. :love:
 
Piinapäivät on kyllä tosiasia. Toisaalta on kiva tietää että kropassa jotain tapahtuukin, mut onha tää nyt aivan kauheeta ku näin dpo2 hyppii seinille ja ylianalysoi kehoa minkä kerkiää. Ihankun vielä kummempia oireita edes näkyis jos niitä edes tulee. :D Maanantai 15.4. olis dpo10, mitenhän sitä malttaa ku testit polttelee vessan korissa. :D Ovis oli perjantaina kyllä niin selkeä. Muistan tunteneeni samanlaisia kipuja monesti ennenkin, en vaan ollut osannut niitä yhdistää kierronvaiheeseen. Aatellut vaan jonkun kuplan hiertävän suolenmutkassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Palleroita
Tsemppiä @Kassu93 ja @Päppyrä piinailuun! Täällä sen sijaan piinaviikot alkaa olee ohi ja nyt kp26 tuhrua :( Tästä alkanee siis yk 7. Ehkä tässä kohtaa on jo sisäistänyt että tää onkin pitkä prosessi eikä odotukset oo enää niin korkeella joka kierrossa, niin vähän helpottaa. Mut valtava pettymys tietenkin.
 
Kiitos tsempeistä, vihdoin viimein plussa vahvistui, ja ultrassa näkyi pari päivää sitten pieni papu oikeassa paikassa. Syke ei vielä näkynyt, mutta silloin viikkoja ei ollut edes tarpeeksi edes että se olisi ollut mahdollista. Mutta ennen kuin annan itseni innostua, niin käyn vielä ultrassa varmistamassa sykkeen. Mutta nyt ainakin näyttää hyvälle :)
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Hei ihanaiset naiset. Mä luulen, että mun on aika jättää tämä palsta ja toivon, etten joutuisi takaisin :oops: Kiitos hirmuisesti kaikille, jotka ootte täällä kirjoitelleet ja tsempaneet ja mielettömästi voimia kaikille plussaa odottaville. Vielä merkityksen saavat kaikki kyyneleet <3
Jos jotakuta kiinnostaa niin tälläistä blogia kirjoittelen : https://kaikkisp.blogspot.com/
Tähän asti aika ahdistuspainoitteista se on ollut mutta jospa tästä vielä saisi hyvän mielen blogin.. :) Ihanaa kevättä kaikille !!!!
 
Hei ihanaiset naiset. Mä luulen, että mun on aika jättää tämä palsta ja toivon, etten joutuisi takaisin :oops: Kiitos hirmuisesti kaikille, jotka ootte täällä kirjoitelleet ja tsempaneet ja mielettömästi voimia kaikille plussaa odottaville. Vielä merkityksen saavat kaikki kyyneleet <3
Jos jotakuta kiinnostaa niin tälläistä blogia kirjoittelen : https://kaikkisp.blogspot.com/
Tähän asti aika ahdistuspainoitteista se on ollut mutta jospa tästä vielä saisi hyvän mielen blogin.. :) Ihanaa kevättä kaikille !!!!
Kaikkea hyvää sinne! :love:
 
Oi että, @topis ja @jjjessma viivoille vahvistumista. :love:

Täällä dpo7. Kohdunseudulla tuntemuksia ja rinnat vähän tuikkii. Eilen ja tänään aavistus ruskeaa valkovuotoklimpin joukossa. Koko päivän etonut ja vähän viikonlopusta asti närästellyt.. Väsyttää ja turvottaa, vatsataudin peruja toki voi olla vielä kun ma-ti sairastin.
Keskenmenneessä raskaudessa miulla oli selkeä kiinnittymistiputtelu, joten nuo hailakat tuhrut sopis kuvaan. Maanantaihin, dpo10 on pitkä aika.
 
@jjjessma mielestäni näkyy jotakin kyllä :)

Täällä nyt ilmeisesti dpo 11 ja kovasti toivon että tästä vahvistuu
https://aijaa.com/BsWcFG
Toivottavasti vahvistuu! ❤ Lupaavia oireita myös @Kassu93 lla! Mulla on tänään dpo 11 ja kp 34/34 ja testit näyttää odotetusti vaan viivanpaikkaa. Tässä bussissa istuessa tuntuu että taitaa jo vuotaa, pääsisinpä äkkiä kotiin ennen ku tulee läpi! :ROFLMAO: Toivottavasti ensi kierto menisi stressaamatta turhia. Tämä kierto oli oikea pohjanoteeraus minulta hirveän stressaamisen takia.
 
Viimeksi muokattu:
Oi että, @topis ja @jjjessma viivoille vahvistumista. :love:

Täällä dpo7. Kohdunseudulla tuntemuksia ja rinnat vähän tuikkii. Eilen ja tänään aavistus ruskeaa valkovuotoklimpin joukossa. Koko päivän etonut ja vähän viikonlopusta asti närästellyt.. Väsyttää ja turvottaa, vatsataudin peruja toki voi olla vielä kun ma-ti sairastin.
Keskenmenneessä raskaudessa miulla oli selkeä kiinnittymistiputtelu, joten nuo hailakat tuhrut sopis kuvaan. Maanantaihin, dpo10 on pitkä aika.
Lupaavia oireita! Jospa maanantaina tuleekin plussa. ;)
 

Yhteistyössä