Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Sain ultra-ajan maanantaille. Selkä ja maha älyttömän kipeät, pelkään niin paljon uutta kohdunulkoista :cry: Ja kokoajan pelkään koska alkaa vuotaa. Mutta palaan tänne hyvien tai huonojen uutisten kanssa maanantaina! (y):unsure:
 
@Ninnu118 alle 5 on negatiivinen,näin mulle sanottiin ja omakannassa luki alle 5 jotain mittayksikköä mikä se nyt onkaan.

Minäkin sinuna vaatisin vielä ultrausta, kun soittavat. Huomennako menit verikokeeseen? Sen tuloksen näkee oma kannasta heti samana päivänä. Tai ainakin meillä, eli saat tiedon siitä jo ennent perjantaita sieltä.

En tosin tiedä, voiko tm jälkeen, kun arvo on muutenkin noin suuri, niin se arvo laskea jotenkin eritavalla, kuin ns "normaalissa" raskaudessa (n)
Joo huomenna.. kiva oottaa perjantaihin.. Isolta toi hcg kuullosti kyllä, että miten lie nopeasti laskee . Kätilö sano, että rt pitäis olla jo nega ja viimeksi kun nulla oli se kkm niin lääkkeellisellä tyhjeni tosi hyvin ja kk alko sit ajallaan ja tolloin rt nega . Mulla synty silloin se pieni tyttö joten tilanne eri muutenkin. Vitsi, että elämä osaa yllättää eikä parhaalla tavalla ainakaan
 
@Ninnu118 voi vitsi kun en tiiä yhtää paljon mun hcg oli silloin samana päivänä kun se tilanne ultrattiin 4viikkoa tyhjennyksestä :unsure:sitä ei oltu vastattu siinä vaiheessa, kun lähdin polilta ja seuraavana päivinä kun tehtiin kaavinta en tajunnut kysyä sitä siltä paniikilta. Ja omakannasta niitä labroja ei näy:confused: ymmärrän hyvin tunteesi! Asian pitkittyminen on tosi rankkaa ja turhauttavaa. Mulle se kaavintaan joutuminen oli pahin pelko (oon aina pelänny ihan hirveesti nukuttamista). Mutta se menikin yllättävän hyvin ja mä selvisin! Hoitajat ja toimenpide lääkäri oli ihania ja turhaan pelkäsin sitä nukuttamista. Toivottavasti tietenkään et kaavintaan joudu, mutta halusin vain kertoa myös hyvän kokemuksen siitä. Toivottavasti saat ajan ultraankin ja tilanne hoituu pian!!

Mä ajattelin huomenna soitella terkkariin ja pyytää peruslabrat ja kilpparilabrat ainakin. Toivottavasti puhelimeen vastaa ymmärtäväinen hoitsu:unsure:
Hyvä, että siitä kaavinnasta voi olla myös hyviäkin kokemuksia. Toivottavasti pe ollaan vähä viisaampia

Ps. En osaa laitttaa tekstejä sillai et vastaisin yhdessä tekstissä useammalle :unsure:
 
@Ninnu118 hankalia nää tilanteet, kun muutenkin :poop: koko juttu ja sit vielä tommosta epätietoisuutta..
Mutta joo jotenkin mäkin luulisin, että negaa sen testin jo pitäisi olla, jos kaikki olisi kunnossa..
Itse olen aikaisemmin kerran joutunut kaavintaan, se oli kyllä ihan hyvä kokemus kaikkiin kauhukertomuksiin verrattuna mitä olin kuullut.
Ja toki silloinkin "pääsin" siihen heti silloin samalla viikolla kun kkm todettiin, kun silloin kaikki ei muuten mennyt ihan oppikirjan mukaan.. vaikka tuskin mikään koskaan menee :ROFLMAO:
Eli en itse joutunut odottamaan noin pitkää aikaa..

Laita @ ja ala kirjoittaa nimimerkkiä kelle kommentoisit ja sitten sieltä alkaa tulla vaihtoehtoja nimimerkeistä..
Eli vaikka @ ja kosmo mutta siis yhteen ja ilman ja sanaa :LOL:

@joojoo1 toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Ja helppohan se on täältä huudella, mutta yritä olla turhia vielä murehtimatta, lepäilet nyt vaan ja otat rennosti :)
 
@Ninnu118 hankalia nää tilanteet, kun muutenkin :poop: koko juttu ja sit vielä tommosta epätietoisuutta..
Mutta joo jotenkin mäkin luulisin, että negaa sen testin jo pitäisi olla, jos kaikki olisi kunnossa..
Itse olen aikaisemmin kerran joutunut kaavintaan, se oli kyllä ihan hyvä kokemus kaikkiin kauhukertomuksiin verrattuna mitä olin kuullut.
Ja toki silloinkin "pääsin" siihen heti silloin samalla viikolla kun kkm todettiin, kun silloin kaikki ei muuten mennyt ihan oppikirjan mukaan.. vaikka tuskin mikään koskaan menee :ROFLMAO:
Eli en itse joutunut odottamaan noin pitkää aikaa..

Laita @ ja ala kirjoittaa nimimerkkiä kelle kommentoisit ja sitten sieltä alkaa tulla vaihtoehtoja nimimerkeistä..
Eli vaikka @ ja kosmo mutta siis yhteen ja ilman ja sanaa :LOL:

@joojoo1 toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin. Ja helppohan se on täältä huudella, mutta yritä olla turhia vielä murehtimatta, lepäilet nyt vaan ja otat rennosti :)
Kiitti! Kaikkea sitä oppii :)
 
Täällä alkoi eilen kp1, eli nega taisi olla kuitenkin se aiemmin arvuttelemani testi. Jännä, olin jo ihan varma että tärppäsi, kun tuntemuksia ja repäsykipuja oli dpo 2-11 lähes päivittäin.

No, nyt taas uuteen kiertoon.
 
Mulla verinen vuoto ja valkovuoto loppu kuin seinään. Nyt kp16. Pelkään nyt, että mun ovis tosiaan oli ti-ke eikä su-ma niinkuin raskauskeijun halpis ovutesti näytti. En kyl oota tästä kierrosta yhtää mitää, ku ei ollu mahollisuutta peittoja heilutella enää ma-->.
Viimeisin peittojen heilutus oli su iltana.
 
@RUSKA82 vaikka ovis olisikin ollut myöhemmin niin hyvät mahikset on silti onnistua! :love: Joillakin saattaa mennä munasolun irtoamiseen kaksikin päivää, kun ovistesti on näyttänyt plussan. Toisilla se voi olla ohi jo 12 tunnissa. Pääasiahan on että simpat olivat paikanpäällä odottelemassa! :LOL:

@joulutoive ei ole mitenkään mahdotonta, että tärppi olisi käynytkin. Käsittääkseni munasolu hedelmöittyy lähes aina, mutta raskaus ei välttämättä silti jatku jostain syystä.

On: Täällä ihmettelen oireita ja oireettomuutta ja tuleeko niitä nyt lisää. Jotenkin on ollut helpompi olla kuin viimeksi. Nyt tosin mulla on se Thyroxin lääkitys, joten varmaan tulee olemaankin erilaista. Viimeksi olin aivan järkyttävän kipeä koko ajan. Tosin silloin ekassa raskaudessa 15 vuotta sitten huomasin raskausoireet vasta varmaan rv 7. :eek: En tehnyt edes testiä ikinä! :LOL: Menin suoraan neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Vaikka onhan tässä aikaakin välissä paljon, mutta jotenkin ihmettelin tuossa keskenmenneessä raskaudessa sitä kipuilua, ja voimakkaita oireita. Ehkä nyt ollaan paremmalla mallilla! (y):X3:
 
Pääsin tänään jo päivystykseen, ja käynti oli täysin turha ja sai vaan enemmän paniikin päälle! Oikeasta munasarjasta löytyi nesterakkula, josta lääkäri sanoi, että pahimmillaan se on kohdunulkoinen raskaus. Kohdun limakalvo tms oli paksuuntunut ja kohdussa joku pieni piste näkyi, näytti siis normaalilta alkuraskaudelta, mutta sykkeitä tms ei kuulunut. Eli vaihtoehdot kohdunulkoinen tai sitten raskaus on tavallinen, mut enempi alussa kuin luulin.
 
Viimeksi muokattu:
@RUSKA82 vaikka ovis olisikin ollut myöhemmin niin hyvät mahikset on silti onnistua! :love: Joillakin saattaa mennä munasolun irtoamiseen kaksikin päivää, kun ovistesti on näyttänyt plussan. Toisilla se voi olla ohi jo 12 tunnissa. Pääasiahan on että simpat olivat paikanpäällä odottelemassa! :LOL:

@joulutoive ei ole mitenkään mahdotonta, että tärppi olisi käynytkin. Käsittääkseni munasolu hedelmöittyy lähes aina, mutta raskaus ei välttämättä silti jatku jostain syystä.

On: Täällä ihmettelen oireita ja oireettomuutta ja tuleeko niitä nyt lisää. Jotenkin on ollut helpompi olla kuin viimeksi. Nyt tosin mulla on se Thyroxin lääkitys, joten varmaan tulee olemaankin erilaista. Viimeksi olin aivan järkyttävän kipeä koko ajan. Tosin silloin ekassa raskaudessa 15 vuotta sitten huomasin raskausoireet vasta varmaan rv 7. :eek: En tehnyt edes testiä ikinä! :LOL: Menin suoraan neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Vaikka onhan tässä aikaakin välissä paljon, mutta jotenkin ihmettelin tuossa keskenmenneessä raskaudessa sitä kipuilua, ja voimakkaita oireita. Ehkä nyt ollaan paremmalla mallilla! (y):X3:
Kiitos tsempeistä. Toivotaan että olet oikeessa!
 
Uutena tässä pinossa, Tuulimuna 2/18 (olisi syntynyt nyt 9.9.) ja nyt vasta uusi yritys alkanut syntyneiden pelkotilojen takia, ja koska aloin tuon lopulta kaavintaan menneen tuulimunan takia polttaa taas tupakkaa, piti lopettaa se ensin ennen uutta yritystä. Mies haluaisi, että odotettaisiin ainakin 2kk vielä, että se tupakka ehtii poistua varmasti elimistöstä, mutta minun ikä mielestäni tulee vastaan, ettei tässä mitään enää jouda odottelemaan. Jos nyt edes on mahdollista enää nytkään, ainakaan luomuna. Ja nyt on menossa oletetun kierron viimeiset päivät. Näin unta, että tärppi olisi tullut. Mutta tuon tuulimunan jälkeen en usko mitään, en testitikkuja, verikokeita, enkä tuntemuksia, ennenkuin ainakin ultrassa todettu syke, kasvu, jne.
 
@Mary18
kiva ku tulit mukaan. Just samat mietteet on ollut. Et jos joskus vielä raskaudun ja ikää jo on niin eka jännitän pysyykö se kyydissä mukana ja sit seuraavaksi jännitän np ultraa. Kaverille kävi huonosti np ultras niin sekin pelottaa. Sanotaan näin et jos np ultras ois kaikki hyvin nii sit voisin hengähtää hetkeksi.
 
@joulutoive pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja tsemppiä!

@mira.flower hyvä, että on helpompi olla ja toivottavasti pieni nyt pysyisi siellä tiukasti ja jaksaisi kasvaa :love: paljon sulla on nyt viikkoja?

@joojoo1 onpa stressaavan kuuloinen tilanne kyllä :cry: saitko jonkun kontrolliultran ja minkä ajan päähän? Paljon tsemppiä, varmasti on asia kovasti mielessä, epävarmuus on aina pahinta!

@Mary18 tervetuloa mukaan! Ja pahoittelut ikävistä kokemuksista! Eikö nikotiini aika äkkiä poistu elimistöstä sen lopettamisen jälkeen? Joten sen kannalta luulisi olevan turvallista yrittää :)

@RUSKA82 pitäisi kyllä mahdollisuus olla, kun siittiöt ovat valmiina olleet paikalla vaikka ovis ois myöhemmin ollutkin (y) nehän elelee kuitenkin joitain päiviä siellä!

Mä pääsen heti terkkarin kautta labroihin ja saan lääkärillekin ajan tän yrittämis asian tiimoilta!! Ihanaa! Ei tarvinnu ees tapella ja vaan kilppariarvoja halusin tarkistuttaa mutta laittoivat laajemmin labroja. Oon niin helpottunu! Eli täällä päin ei keskenmeno nollannu tilannetta onneksi. Jännä, että eri paikkakunnilla eritavalla (n)
 
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
@joojoo1 onpa kurja tilanne :unsure: koska sulla on uusi aika, että näkee mikä tilanne todellisuudessa on?

@Mary18 tervetuloa mukaan, tämä on kyllä siitä mukava paikka, kun on toisia jotka ymmärtävät vähän mitä itse käy läpi ja voi jakaa omia tuntemuksiaan. Ikävää tietenkin, että kukaan meistä tänne on joutunut.

Ja kyllä se niin on että uusi raskaus huonosti menneen jälkeen on vaikea alkuun ainakin, mutta onneksi siihen alkuunkin joskus sattuu hyviä päiviä ja huomaa vanhingossa nauttivansa raskaudesta ja uskaltaa haaveilla jostain :rolleyes:

Jaaha jatkan myöhemmin..
 
No niin nyt pääsin jatkamaan, kun lapset päikkäreillä. Äskön tuli kinaa lego mummista,toisen mielestä se ei saanut ajaa traktoria :LOL: ja mäkun ajattelin, että he leikkisivät somasti yhdessä ja äiti ehtis nopeesti kirjottamaan tänne :whistle:

Itellä tosiaan eilen ja tänään ollu menkka juilintaa vatsassa, joten toivotaan että ne sunnuntaina tulis ajallaan ja kierto pysyis nyt sopivan pituisena. Sunnuntaina pitäis siis olla kp 28.

Tänään aamulla valitin miehelle,että on kamalasti väsyttänyt pari viime pv.
Hän heti, että oonko raskaana :ROFLMAO:
En sitten kehdannut myöntään, sen johtuneen todenmäkösesti parin päivän herkuttelustaherkuttelu :barefoot:
Oltiin kaverin luona tällä viikolla kahvilla ja sit alko kaikki lasten kerhot ja jokapaikassa oli kakkua/pullaa tarjolla :p
Normaalisti syön aika vähän hiilareita, niin tämmönen syöpöttely näkyy kyllä ensimmäisenä väsymyksenä ja kiristävänä olona vyötäröllä :whistle:
Toki kaikki sopisivat oleen myös raskausoireita, mutta ne kierrot mistä oon raskautunut on ollu alkuun oireettomia ja ne missä oon kuvitellu kaikki mahdolliset oireet tässä vaiheessa kiertoa on ollut tosiaan vaan toive ajattelua :rolleyes:

Ja toki ihanaahan se olis jos olisin jo nyt uudestaan raskaana, mutta mulle riittää myös se että kierto pysyisi tasaisena (y)
 
@joojoo1 on kyllä pitkä viikko edessä, mutta toivotaan hyviä uutisia seuraavassa ultrassa :barefoot:

@Ninnu118 mikä oli hcg arvon tulos? Entä mitä lääkäri sanoi??

@Marlen paljonko hb oli? Itselläni oli 111 jälkitarkastuksessa, eli vajaa 2 kk sitten. Silloin aloitin raudan jota syön sillon tällön :whistle:

@Noups onpa hienoa, että saa vähän selvyyttä asiaan.
täällä ei myöskään keskenmeno nollaa lääkärille pääsyä. Mulla itseasiassa on vielä ennen tätä raskautta määrätyt verikokeet voimassa, joten voisin mennä niihin koska vain. Kun juuri ennen raskautta olin menossa verikokeisiin ja tarpeen tullen olisi ohjattu taas polille hoitoihin..
Mutta terveydenhoitaja suositteli nyt odottamaan muutaman kk, että mikään arvo ei heitä sen takia, kun ehdin kuitenkin aika monta viikkoa olla raskaana..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
@kosmo mä varasin ajan väärälle päivälle, joten joudun oottaa maanantaihin :( Tänään siis kävin labrassa.

@Marlen Mulla oli tm jälkeen hb 145. Mulla on aina ollut aika korkea. Korkein arvo ollut 155 eikä se kuulema ole hyvä juttu naisilla. Kokeile Maltoferia, nostaa äkkiä ja on lasdukas valmiste.
 
Mulla laski kovien vuotojen jälkeen 87, siihen pari pussia verta ja nyt oli 110. Tuon maltoferin oon nyt löytäny, mikä ihana lääke aiempien valmisteiden jälkeen (joista aina maha sekaisin ja huono olo). Ajattelin sitä syödä nyt ainakin kuukauden ihan säännöllisesti. Hcg oli kans alle 5 eli siinä mielessä pitäis olla kaikki kunnossa(y)
 
Täältä tsempit kaikille jotka joutuu syystä tai toisesta odottelemaan varmuutta asioihin, tunne on varmasti raastava :(

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:unsure:

Omaa napaa sitten välillä... KP 13 menossa ja ihan järkyttävä ahdistus päällä koko vauva-asian suhteen .Ensi viikolle olisi gyne varattuna, kun mulla ihmeellistä tiputtelua jatkuvasti, ja edellisessä kierrossa kk alkoivat yllättäen jo kesken terokuurin kp 23. Miehen kanssa yritin eilen tätä purkaa, mutta hänelle tämä ei ole niin vakava asia niin ei se oikein tahdo ymmärtää tätä mun surua. Häntä ei myöskään tällä erää petipuuhat niin kiinnosta (viimeksi kp 8), joten hukkaan menee tämäkin kierto Töissä ei suju niinkuin haluaisin ja se nostaa stressiä jatkuvasti. Päivittäin tulee mieleen että olisin vauvan myötä päässyt sieltäkin tauolle marraskuussa, mutta nyt joutuu kituuttamaan ainakin kesälomiin saakka.

Anteeksi tämä minun avautuminen, mutta en osaa oikein mihinkään tätä purkaa muutoin :(
 
@Ninnu118 voi harmi, koko viikonloppu odottelua.. mahtaakohan sen tuloksen nähdä omakannasta jo nyt (n) ?
Voitais täällä sitten viikonloppu yhdessä tuumin pähkäillä mitä se tarkoittaa :ROFLMAO:

@Salty sitähän varten me täällä olemme, tänne on hyvä purkaa. Ja ainahan tuo vauvan yritys on yhtä vuoristorataa vaikka lähtökohdat olis hyvät.
Mutta keskenmenon jälkeen kroppa tuntuu toimivan miten sattuu, niin kyllä siinä itse kullakin välillä alkaa savu nouseen korvista, kun mikään ei mene niinkuin toivoisi.
Onneksi sulla kuitenkin ensi viikolla aika kynelle, niin ehkä selviää mikä kierrossa nyt vialla ja saisit kierron tasaantumaan.

Eiköhän se mieskin sieltä vielä innostu, olen huomannut että silloin kun haluaa jotain tapahtuvan makuuhuoneen puolella miehelle ei kannata puhua mitään yritys / vauva / kierto juttuja :whistle:

Mies on nyt kaks päivää höpöttänyt, että entä jos olisinkin jo nyt tullut raskaaksi.
Ja nyt se on tarttunut muhunkin, enkä halunnut näistä loppukierron päivistä tämmösiä haihattelu päiviä.
Vaan olin jo päättänyt että kk alkaa huomenna, mutta nyt mä mietin että pitäiskö kuitenkin tehdä testiä vai ei.
Ja huomaan koko ajan tökkiväni tissejä, että olisko ne kipeet :LOL: o_O
Ja koitan pohtia että olisko mulla sittenkin voinut olla ovulaatio välivuodoista huolimatta ja nyt mua harmittaa, ettei kp11-16 ollu ollenkaan seksiä..
Niinkun sitä nyt kukaan vatsataudissa viitsis ees tehä :sick:
Ja mietin että, jos ovis oliskin ollut jossain välissä, kiin olisko mitään mahdollisuutta että kp 10 ja 17 harrastetut seksit olis riittänyt :ROFLMAO::ROFLMAO:
Sanoinkin miehelle, että ens kierrossa pitää sitten suunsa kiinni, etten ala taas hössöttään näin..

No onneksi huomenna on juhlat tiedossa, joten päivä menee siellä, enkä ehdi pohtimaan tätä asiaa. Kk alkakoon sitten, kun ovat alkaakseen..
 
Mulla oli melkein kaikki omakannassa, löytyi siitä käynnin vieressä olevan ”tutkimukset” klikkauksen takaa. Usein lähetteen tekijän pitää käydä ne kuittaamassa ennen kuin näkyy. Ferritiini ei jostain syystä tullut näkyviin.

@Salty voimia! Luulen myös, että erilaiset hormonihäikkä jutut voi hyvin liittyä keskenmenoon.

Mulla on tällä hetkellä aika rento fiilis yrityksestä, kun periaatteessa suositeltiinkin sitä yhden kierron odotusta niin on ihan Ok vaikkei tärppäiskään (vaikka olishan se huippua!:)
 

Yhteistyössä